با بهترین مارک جاروبرقی موجود در بازار آشنا شوید.

0 738
زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی که تمیز کردن منزل بدون آن به کار بسیار دشواری تبدیل خواهد شد جاروبرقی می باشد. قطعا برای شما پیش آمده تا به منظور خرید یک جاروبرقی با کیفیت عالی به فروشگاه های مختلف سر زده باشید اما به دلیل وجود تنوع بسیار زیاد در مارک های جاروبرقی در انتخاب بهترین مارک جاروبرقی دچار مشکل شده باشید.

اگرچه تمامی جاروبرقی ها دارای شاهر و کاربرد تقریبا مشابه هستند اما برخی از ویژگی ها در بین آن ها متفاوت خواهد بود و همین ویژگی هاست که در ایجاد تمایز بین بهترین مارک جاروبرقی به شما کمک خواهد کرد. در ادامه برخی از بهترین جاروبرقی ها را به شما معرفی خواهیم نمود.

آشنایی با بهترین مارک جاروبرقی موجود در بازار

 

راهنمای خرید جاروبرقی

همانطور که می دانید امروزه انواع مارک جاروبرقی که محصولات تولید داخلی یا خارجی هستند به صورت گسترده در بازار موجود هستند. در ادامه به معرفی بهترین مارک های جاروبرقی موجود در بازار خواهیم پرداخت تا بتوانیم در انتخاب جاروبرقی مورد نظر شما کمک هرچند کوچک به شما عزیزان کرده باشیم.

مارک جارو برقی پلار

شرکت پلار با بیش از 70 سال سابقه در زمینه­ی تولید  جاروبرقی­های سطلی در ایران فعالیت دارد. شرکت پلار جزء اولین تولید کننده­های جارو برقی سطلی در ایران می­باشند.

مدل­های جارو برقی پلار، 2700، 3300 و 3600 هست. جاروبرقی پلار مدل 2700 در رنگ­ بندی­های قرمز مشکی و نوک مدادی، توان موتور 1600 وات، طول کار 5 متر از فناوری فیلتراسیون چهار مرحله‌­ای استفاده می­کند، کیسه یک بار مصرف دارد (منظور از کیسه­ی یک بار مصرف قابلیت گذاشتن کیسه­ی یک بار مصرف در مخزن را دارد). گرید مصرف انرژی A، نشانگر پر شدن ومخزن نیز دارد.

جارو برقی پلار مدل 2700، سیم­جمع کن ندارد و سیم جاروبرقی پشت دستگاه قلاب می­شود و داخل مخزن قرار می­گیرد. 24 ماه ضمانت موتور بی­قید و شرط منظور از ضمانت موتور بی­قید و شرط موتور خراب شود موتور کاملاً عوض می­شود نه تعمیر،  10 سال خدمات پشتیبانی قطعات.

جاروبرقی پلار مدل 3600

جارو برقی پلار 3600توان موتور 1800وات، طول کابل 7 متر، این جاروبرقی از فناوری فیلتراسیون چهار مرحله­ای استفاده می­کند، کیسه یک بار مصرف نیز داخل مخزن می­تواند قرار بگیرد، گریل مصر انرژی A هست، نوع سیم­جمع کنش به صورت دستی هست و هست منظور این است که می­توانیم سیم دستگاه را جمع کنیم با دست یک اهرمی هست برگردانیم و داخل مخزن جمع شود 36 ماه ضمانت موتور و 10 سال خدمات پس از فروش. قابل ذکر است که همه­ی مدل­های جاروبرقی پلار مخزن­هایشان 18 لیتر هستند.

جاروبرقی پلار مدل 3300

جارو برقی پلار مدل 3300

36 ماه گارانتی همانند پلار 3600، طول کابل 5 متر باز هم فیلتراسیون چهار مرحله­ای دارد، نوع سیم­جمع کن اتوماتیک، منظور از نوع سیم­جمع کن اتوماتیک مثل جاروبرقی­های موشکی که پدال روی جارو برقی قرار گرفته و فشار می­دهی و سیم جمع می­شود همانند همان­ها می­تواند سیم جمع شود.

نکته: تنها جارو برقی سطلی که در کشور تولید می­شود و سیم­جمع کنش اتوماتیک است یا دستی نیست یا پشت مخزن قرار نمی­گیرد همین مدل 3300 است. این هم کیسه یک بار مصرق می­خورد یعنی روی آن قرار می­گیرد، گرید مصرف انرژی­اش A هست. نشان­گر پر شدن مخزن دارد ، فوت­کن نیز دارد. جارو برقی­های سطلی کلاً جارو برقی­ها مکنده هستند داخل می­کشند آشغال را ولی مزیتی که این 3300 دارد قوت­کن یعنی فوت می­کند دمنده و مکنده فوت­کن دارد. 10 سال خدمات پس از فروش هم که دارد، نقره­ای نوک مدادی و مشکی رنگ­بندی­های 3300 است و 3600 رنگ­بندی­هایش مشکی، نقره­ای، نوک مدادی، سفید و زرشکی هست.

نکته­ی قابل توجه این است که جارو برقی­های پلار چند سال قبل با برند نیکتا پلار در بازار عرضه می­شدند بعد برند پلار نیکتا را برمی­دارد و انحصاراً با اسم پلار داخل بازار عرضه می­کند. می­توانیم بگوییم که جارو برقی پلار رقیب سر سخت برند پیوا و برند سپاهان جارو هست و تمام موتورها تحت لیسانس آلمان هستند و جاروبرقی شارژی هم نیز تولید می­کند، جاروبرقی شارژی مدل VCR101 که تولید داخل خود کشور هست باتری لیتیومی، فیلتر هپا، کنترل روی دسته، دو سرعته هست، برس چرخان با متور و لامپ ال ای دی، نشانگر میزان شارژ باتری، دسته­ی تا شونده­ی عصایی، حالت پارک ایستاده بدون پایه، تخلیه راحت با فشار یک کلید، برس مخفی، مدت استفاده بدون پایه در حالت شارژ کامل 45 دقیقه هست قابلیت استفاده به صورت دستی و به صورت عصایی می­شود از جاروشارژی استفاده کرد. پس کلاً یک مدل جارو شارژی در بازار دارد مدل VCR101.

جنس بدنه PPF  فشرده هست PPF جنس بدنه­اش هست. برای مساجد، هیئت­ها و فضاهای بسیار بزرگ خیلی کاربردی هست.

جارو برقی جنرال فیت مدل پرستو 5300

جاروبرقی جنرال فیت مدل پرستو یکی از بهترین مدل‌های جاروبرقی موجود در بازار است. قدرت موتور باور نکردنی این جارو به شما کمک می کند تا منزل خود را به سادگی تمیز کنید. این جارو تولید ایران است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار برای خرید است.

جارووبرقی جنرال فیت مدل پرستو

جاروبرقی فیلیپس

این برند جاروبرقی تولید کشور اروپا می باشد که دارای قدرن مکندگی بسیار بالا است. با استفاده از این مارک جاروبرقی می توان تمامی سطوح مورد نظر را بدون دردسر و کاملا راحت تمیز کنید. اکثر محصولات این برند جاروبرقی دارای ریموت کنترل به منظور جلوگیری از خم شدن کاربر هستند. همچنین محصولات این برند جاروبرقی با استفاده از تکنولوژی وایرلس طراحی شده اند. سیم اکثر جاروبرقی های مدل فیلیپس به حدود ده متر می رسد. برخی از آن ها دارای محفظه جمع آوری گرد و غبار با ظرفیت 4 لیتر هستند به همین دلیل این مدل جاروبرقی ها نیاز زیادی به تعویض زود به زود کیسه ندارند.

جاروبرقی پاناسونیک

یکی دیگر از برندهای لوازم خانگی شناخته شده که مشتری با شنیدن نام آن از کیفیت محصول مطمان خواهد شد پاناسونیک می باشد. این شرکت در تولید انواع جاروبرقی همواره سعی کرده است تا محصولی را تولید کند که نیاز مشتریان را به راحتی رفع نماید. برخی از محصولات برند جاروبرقی پاناسونیک دارای موتوری با قدرن 2500 واتی هستند که به عنوان یکی از ویژگی های برتر این برند جاروبرقی شناخته می شود. گنجایش مخزن برخی از محصولات جاروبرقی پاناسونیک نیز به 6 لیتر می رسد که بسیار خوب است. طول کابل برق اکثر جاروبرقی های این شرکت به 7 متر می رسد که این ویژگی به شما کمک می کند تا به راحتی اتاق هایی با اندازه متوسط را جاروبرقی بکشید. مهمترین ویژگی های جاروبرقی مارک پاناسونیک می توان به لوله تلسکوپی، فیلتر بهداشتی، سیم جمع کن خودکار، غلتک، ضربه گیر نرم و لوازم جانبی همچون سری های پارویی، گردگیر و سری باریک هستند.

مارک جاروبرقی پارس خزر

یکی از بهترین شرکت های تولید کننده انواع جاروبرقی در داخل ایران پارس خزر می باشد. طراحی محصولات این مارک جاروبرقی به صورت چشمنواز انجام شده اند و دارای قدرت مناسب و بسیار بالا هستند. یکی از مهمترین ویژگی های محصولات جاروبرقی این شرکت قرار گرفتن کنترلر روی دسته آن می باشد زیرا این ویژگی باعث شده است استفاده از این جاروبرقی ها بسیار راحت باشد. کنترلر روی دسته جاروبرقی مارک پارس خزر دارای قابلیت تنظیم قدرت مکش، خاموش و روشن کردن دستگاهمی باشد. کیسه های جاروبرقی پارس خزر در انواع مختلف دائمی، کاغذی و ضد باکتری در بازار موجود هستند. یکی دیگر از ویژگی های مهم جاروبرقی های پارس خزر وجود نشانگر پر بودن مخزن روی بدنه آن می باشد، این نشانگر زمان تعویض کیسه جاروبرقی را به شما اعلام می کند.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های جاربرقی های پارس خزر فیلتر بهداشتی هپا می باشد که هوای خروجی را تا حخد امکان تصفیه می کند. لوله خرطومی این جاروبرقی ها دارای قابلیت چرخش 360 درجه هستند. از دیگر ویژگی های مهم این محصول می توان به سیستم جمع کن خودکار، قابلیت نصب لوله تلسکوپی در زیر و پشت دستگاه اشاره کرد.

مارک جاروبرقی سپاهان جارو

یکی دیگر از شرکت های ایرانی تولید کننده انواع جاروبرقی که کار خود را از سال 1370 آغاز کرده است شرکت سپاهان جارو می باشد. شرکت سپاهان جارو در ابتدا فعالیت خود را با تولید انواع جاروبرقی خانگی آغز کرد که امروزه به عنوان یکی از بهترین مارک های جاروبرقی در بازار داخلی شناخته می شود آغاز کرده است و امروزه با موفقیت توانسته بازارهای خارجی برخی از کشورهای همسایه همچون ترکمنستان و عراق را به خود اختصاص دهد.

از مدل های مختلف این مارک جاروبرقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سوپر شکوفه
  • شکوفه
  • پارادایز
  • نیلوفر
  • پارادایز پلاس
  • مینی پارادایز
  • نیلوفر پلاس

قدرت موتور اکثر محصولات این شرکت حدود 1300 وات می باشد و بیشتر آن ها مدل جاروبرقی سطلی هستند. برخی از آن ها قدرت مکش 230 وات را ارائه می دهند. مخزن اکثر این محصولات حدود 21 لیتر می باشد و از دیگر ویژگی های مهم محصولات این شرکت می توان به توری محافظ فیلتر، طول کابل 10 متری و تک حالته بودن دور موتور آن اشاره کرد. نظافت و حمل مدل های این مارک جاروبرقی ساده است. سیم جمع کن این مارک جاروبرقی دستی و لوله آن دو تکه است. کاربر می تواند لوله را بر اساس قد و نیاز خود تنظیم نماید.

جاروبرقی پاکتین

The best brand of vacuum cleanerیکی دیگر از شرکت های داخلی تولید کننده انواع جاروبرقی شرکت پاکتین می باشد که کار خود را از سال 1378 آغاز نموده است. این شرکت نخستین شرکت داخلی است که موفق به تولید جاروبرقی مخزنی با سیم جمع کن اتوماتیک شده است. این شرکت در حال حاضر 7 مدل جاروبرقی را تولید می کند

اکثر جاروبرقی های مارک پاکتین سطلی هستند و قدرت موتور آن ها به حدود 1400 وات می رسد. از مهمترین ویژگی های محصولات این شرکت می توان به لوله تلسکوپی، فیلتر بهداشتی، طول کابل 5 متری، کلید دو سرعته تنظیم قدرت مکش، فیلتر دوار نشکن و موتور پر قدرت آلمانی اشاره کرد. شما قادر به استفاده از کیسه های دائمی و یا یکبار مصرف برای محصولات این شرکت هستید. این محصولات همچنین دارای لوله استیل به طول 92 سانتی متر هستند که کاربر می تواند با توجه به نیاز و قد خود آن را تنظیم کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی