راهنمای خرید بهترین جارو برقی

0 238
زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه

راهنمای خرید بهترین جارو برقی در فروشگاه اینترنتی کالا سونیک

جارو برقی ایرانی بخریم یا جارو برقی خارجی؟؟

فکر نکنید که بهترین جارو برقی حتما باید گران ترین بازار باشد نه این فکر کاملا اشتباه است . هر مدل برای کارایی خاصی طراحی شده است .در انتخاب جارو برقی اول باید نیاز روزانه خودتان را در نظر بگیرید .بعد از آن میزان بوجه خود برای خرید محصول وبه تریت اولویت شکل ظاهری و ….

در این مقاله می خواهیم انواع جارو برقی ها را باهم به مقایسه بگذاریم .

مدل‌های کیسه دار در مقایسه با بدون کیسه

مخزن جاروبرقی به دو صورت با کیسه و یا بدون کیسه است ، اگر می‌خواهید هزینه های اضافه را بکاهید و از دردسر تعویض کیسه ها راحت شوید.مدل‌های بدون کیسه انتخاب درستی است .با توجه به اینکه مدل های کیسه دار بهداشت بیشتری دارند و برای افرادی که نسبت به گرد و غبار حساس هستند انتخاب مناسبتری نسبت به بدون کیسه است زیرا کیسه جاروبرقی از پخش شدن گرد و غبار در فضای خانه جلوگیری می‌کنند.

در مدل‌های بدون کیسه، نیازی به نشانگر پر بودن مخزن نیست قبل از شروع به کار مخزن را باز کرده و از خالی بودن آن مطمئن شوید و درصورت نیاز می توانید مخزن را خالی کنید و به کار خود ادامه دهید.

جارو برقی های ایستاه در مقایسه با جاروبرقی های خوابیده ؟؟؟

جارو برقی های ایستاده در مقایسه باجارو برقی های خوابیده قیمت مناسبتری دارند و همچنین فضای کمتری را اشغال می‌کنند و سنگین نیستند. در مقابل جاروبرقی های خوابیده سرو صدای کمتری دارند و قدرت مکش و عملکرد بهتری دارند.درنتیجه سرعت بیشتری می‌توانید ازشون انتظار داشته باشید . اگر می‌خواهید با جاروبرقی سطوح مختلفی مانند پرده ها، زیر مبل ها و اثاثیه منزل را تمیز کنید جارو برقی ها خوابیده را پیشنهاد می‌کنیم.

مقایسه مدل‌های دستی کوچک در مقابل سایر مدل ها

دو مدل کلی دستی کوچک و بزرگ وجود دارد.مدل‌های دستی کوچک اکثرا بدون سیم هستند ولی اگر سیم دار باشند قدرت بیشتری نیز خواهند داشت. اگر می‌خواهید سطوح کاملا صافی را با قدرت نه چندان زیاد تمیز نمایید مدل‌های دسته دار شارژی گزینه مناسبی هستند، بخاطر وزن کم می‌توانید براحتی آنها را جابجا کنید و مخصوصا در زمانی که می‌خواهید به سرعت نقطه کوچکی را تمیز نمایید انتخاب خوبی هستند. مدل‌های دستی هم اکثرا شارژی بوده و برای تمیزکاری فضای کم مانند اتومبیل و مبل ها و… مناسب است. مدل‌های دسته دار شارژی عمر باتری بیشتری نسبت به مدل‌های دستی کوچک دارند.

حالا نوبتی هم باشه نوبت نسل جدید جارو برقی هاست

جاروبرقی‌های رباتی برای تمیزکاری مکرر فضای خانه انتخاب مناسبی هستند. هرچند که هوشمندی این ربات ها برای تمیزکاری سطوح ارتفاع مختلف پایین است اما با ظهور تکنولوژی‌های مختلف بزودی جاروبرقی‌های با توانایی بالایی را شاهد خواهیم بود.

ربات‌های جاروبرقی برای تمیزکاری سطوح صاف و با پرز فرش کمتر از ۲ سانتی متر به خوبی عمل می‌کنند. همچنین برای افرادی که در منزل خود حیوانات خانگی را نگهداری می‌کنند انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود تا موهای حیوان خانگی که بروی زمین می‌ریزد به طور مرتب جمع آوری شود.

ما ایرانی هستیم و در جهت حمایت از کالای ایرانی می خواهیم در فروشگاه اینترنتی کالاسونیک چند مدل از بهترین جارو برقی های ایرانی که کاملا در رقابت ویا حتی بهتر از نمونه های خارجی هستند را با هم مقایسه کنیم .

انواع جارو برقی های سپاهان جارو:

جاروبرقی سطلی سپاهان جارو مدل Paradise M 3800

جاروبرقی سپاهان مدل پارادایز M 3800 یک جاروبرقی قدرتمند با رویکرد طراحی اقتصادی است. موتور قدرتمند 1400 وات این جاروبرقی سطلی از نوع Domel و ساخت شرکت AEG است که مکش قدرتمندی را به کاربر هدیه می کند.

مخزن 15 لیتری، توری محافظ فیلتر، سیم جمع کن دستی و دو حالت برای تنظیم دور موتور (تند و کند)، کاربری آسان و سهولت نظافت و حمل و نقل از دیگر ویژگی های جاروبرقی سپاهان جارو مدل Paradise M 3800 است. سیم جمع کن این مدل دستی بوده و لوله آن دو تکه است و کاربر می تواند بر اساس قد و نیاز خود از یک یا هر دو لوله استفاده کند. سیم در این مدل جارو 6 متر است .و قابلیت استفاده با کیسه یک بار مصرف را هم دارد این محصول از سوی شرکت سازنده دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.جاروبرقی های سپاهان جارو با کیفیت آلمان و در ایران ساخته می شود.

2. جاروبرقی سپاهان جارو مدل پارادایز پلاس

پارادایز پلاس جدید ترین جاروبرقی تولید شده توسط شرکت سپاهان جارو با صفحه تمام لمسی می باشد.
موتور قدرتمند ۱۴۰۰ وات این جاروبرقی سطلی از نوع Domel و ساخت شرکت AEG است که مکش قدرتمندی را به کاربر هدیه می کند.
مخزن ۱۵ لیتری، توری محافظ فیلتر، سیم جمع کن دستی و پنج حالت برای تنظیم دور موتور (پرده ، موکت ، سرامیک ، کاربری آسان و سهولت نظافت و حمل و نقل ) از دیگر ویژگی های جاروبرقی سپاهان جارو مدل Paradise plus است.
سیم جمع کن این مدل دستی بوده و لوله آن دو تکه است و کاربر می تواند بر اساس قد و نیاز خود از یک یا هر دو لوله استفاده کند.

مناسب برای منزل ، مکان هایی که صدا اهمیت زیادی دارد کاملا مناسب و بی صدا است.
از دیگر قابلیت های مهم این جاروبرقی نصب راحت کیسه یکبار مصرف برای منازل آپارتمانی می باشد .
قابلیت کابل گذاری 12 متر می باشد.

3-جاروبرقی سطلی سپاهان جارو مدل مینی پارادایز

موتور قدرتمند 1400 وات این جاروبرقی سطلی از نوع Domel و ساخت شرکت AEG است که مکش قدرتمندی را به کاربر هدیه می کند. مخزن 11 لیتری، توری محافظ فیلتر، سیم جمع کن دستی و دو حالت برای تنظیم دور موتور (تند و کند)، کاربری آسان و سهولت نظافت و حمل و نقل از دیگر ویژگی های جاروبرقی سپاهان جارو مدل mini Paradise است. سیم جمع کن این مدل دستی بوده و لوله آن دو تکه است و کاربر می تواند بر اساس قد و نیاز خود از یک یا هر دو لوله استفاده کند. مناسب برای منزل، مکان هایی که صدا اهمیت زیادی دارد کاملا مناسب و بی صدا است. از دیگر قابلیت های مهم این جاروبرقی نصب راحت کیسه یکبار مصرف برای منازل آپارتمانی می باشد.

4- جاروبرقی سپاهان جارو مدل نیلوفر

موتور قدرتمند 1500 وات مکش قدرتمندی را به کاربر هدیه می کند. مخزن 4 لیتری ، سیم جمع کن اتوماتیک و حالت Voloum برای تنظیم دور موتور (از مکش کم به مکش زیاد )، کاربری آسان و سهولت نظافت و حمل و نقل از دیگر ویژگی های جاروبرقی سپاهان جارو مدل Nilofar است. سیم جمع کن این مدل اتوماتیک بوده و لوله آن حالت کشویی می باشد و کاربر می تواند بر اساس قد و نیاز خود آن را تنظیم و استفاده کند. این محصول از سوی شرکت سپاهان جارو دارای 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش است.جاروبرقی های سپاهان جارو مدل نیلوفر مناسب برای منزل ، مکان هایی که صدا اهمیت زیادی دارد کاملا مناسب و بی صدا است. از دیگر مزایای این جاروبرقی میتوان به سه فیلتر تصفیه هوا نیز اشاره نمود که اجازه نمیدهد گرد و غبار در محیط پخش شود. این جاروبرقی دارای 3 تنوع رنگی : قرمز ، مشکی و نوک مدادی می باشد.

5- جارو برقی سپاهان جارو مدل شکوفه

موتور قدرتمند دو پروانه ۱۴۰۰ وات این جاروبرقی سطلی از نوع Domel و ساخت شرکت AEG است که مکش قدرتمندی را به کاربر هدیه می کند. مخزن 17 لیتری، توری محافظ فیلتر، سیم جمع کن دستی وتک حالته بودن دور موتور ، کاربری آسان و سهولت نظافت و حمل و نقل از دیگر ویژگی های جاروبرقی سپاهان جارو مدل Shekofe است. سیم جمع کن این مدل دستی بوده و لوله آن دو تکه است و کاربر می تواند بر اساس قد و نیاز خود از یک یا هر دو لوله استفاده کند. این محصول از سوی شرکت سپاهان جارو دارای ۴ سال ضمانت موتور ، ۲ سال ضمانت بدون سوال و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.جاروبرقی های سپاهان جارو با کیفیت آلمان و در ایران ساخته می شود مناسب برای منزل ، مسجد و … می باشد . از دیگر قابلیت های مهم این جاروبرقی نصب راحت کیسه یکبار مصرف برای منازل آپارتمانی.توجه داشته باشید .جاروبرقی شکوفه به صورت تک رنگ قرمز تولید و عرضه می شود.

6- جارو برقی سپاهان مدل پرستو

جاروبرقی هتلی سپاهان مدل پرستو :یکی از کارهائی که ما در طول روز انجام میدهیم نظافت می باشد، چه در منزل و یا چه در محل کار. در طول روز، محیط کار و یا منزل شما به طور حتم با گرد و غبار و یا حتی زباله های کوچک روبرو می شود که شما برای نظافت نیاز به یک جاروبرقی مناسب با قیمت و کیفیت دارید که جاروبرقی هتلی سپاهان با قیمت فوق العاده و همچنین ظاهر بسیار زیبا و کیفیت ساخت بالا جهت همراهی شما در امر نظافت به بازار عرضه گردیده است.جارو برقی هتلی سپاهان جارو مدل پرستو محصول تمام ایرانی می باشد که کلیه قطعات آن نظیر موتور بدنه و حتی سیم های استفاده شده در این جارو برقی ساخت ایران است. این جارو برقی با وزن پایینی که دارد جابجائی در محیط را بسیار راحت کرده است.

جارو برقی های ایرانی دیگری هم با کیفیت عالی وجود دارند مانند برند پاکتین , تیوا و ….. .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی