کالاسونیک همواره می‌کوشد بهترین و برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. این بار امکان فروش اقساطی لوازم خانگی برای شهر اصفهان فراهم شده است. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی خرید اقساطی یک امتیاز محسوب می‌شود. خرید جهیزیه و لوازم خانگی به صورت قسطی می‌تواند کمک بزرگی به خریدران کند. شما می‌توانید با خیال راحت و با هر شرایط مالی یک کالای با کیفیت را با بهترین قیمت و به صورت قسطی تهیه نمائید. همچنین میتوانید با مراجعه حضوری به فروشگاه کالاسونیک و یا تماس با شماره های درج شده در سایت(03132226162) از شرایط خرید اقساطی مطلع شوید.

در ادامه این مطلب قصد داریم شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی در اصفهان از طریق فروشگاه کالاسونیک را شرح دهیم.

خرید با چک صیادی:

با این روش شما می‌توانید تا سقف 50 میلیون تومان لوازم خانگی، صوتی و تصویری خریداری کنید. پرداخت شما از طریق چک بدون نیاز به ضامن می باشد. شما باید 30% از مبلغ فاکتور در ابتدا پرداخت نمائید. تسویه مابقی مبلغ طی یکسال با اقساط  5 تا 10 ماهه می‌باشد و با چک صیادی ثبت شده پرداخت می‌گردد. شما می‌توانید درخواست خود را در سایت  ثبت کرده  تا پس از اعتبار سنجی سفارش شما ثبت نهایی گردد. علاوه بر این شما می‌توانید قسمت بیشتری از مبلغ فاکتور را پرداخت نموده تا تعداد و مبلغ اقساط شما کمتر شود. این شرایط اکنون برای همشریان عزیز اصفهانی محیا شده است، امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک فروش اقساطی با شرایط ویژه برای تمام هموطنان عزیز داشته باشیم.

شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی در اصفهان

برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان از طریق سایت کالاسونیک از شما میخواهم مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برای شروع  به قسمت خرید اقساطی در سایت کالاسونیک مراجعه کنید.
  • پس از مطالعه شرایط در سایت ثبت نام کنید. (فرم پایین همین صفحه را تکمیل کنید)
  • سپس مبلغ مورد نیاز خود را اعلام کنید و تعداد اقساط خود را مشخص نمائید.
  • بعد از انجام این مراحل شما  می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه مشاوره و راهنمایی بگیرید.
  • پس از تکمیل شدن مراحل ثبت سفارش با پرداخت 30% از مبلغ فاکتور میتوانید تعداد اقساط و مبلغ آنها را مشخص نمائید.
  • بعد از پرداخت و تحویل چکها، کالا را تحویل گرفته و از خدمات پس از فروش کالاسونیک برخودار شوید.

در تمامی مراحل شما می‌توانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح نمائید. 

جهت مشاوره حضوری به آدرس اصفهان، خیابان هاتف، نبش کوچه مشیر یخچال، فروشگاه کالاسونیک مراجعه کنید. در غیر اینصورت می‌توانید با شماره 09022119200 تماس گرفته و یا در واتساپ پیام بدهید.

فروش اقساطی لوازم خانگی در اصفهان

 

با توجه به شرایط موجود برای خرید لوازم خانگی و همچنین نوسان قیمت ها، فروش اقساطی همواره یکی از راههایی است که شرایط را برای خریداران هموارتر می‌نماید. کالاسونیک همواره تلاش می‌کند همدل و همراه مشتریان باشد. علاوه بر فروش اقساطی در اصفهان روش های دیگری نیز در سایت کالاسونیک معرفی شده است. یکی از این روش ها خرید از لندو می باشد که کالاسونیک نیز در این باره می تواند همراه و راهنمای شما باشد. یکی دیگر از زاه های خرید اقساطی لوازم خانگی استفاده از بهین کارت سپه می‌باشد که توضیحات کامل آن در قسمت خرید اقساطی سایت بهین کارت سپه قرار گرفته است.


برای خرید اقساطی لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.