بهترین مارک پنکه ایستاده

0 10,581
زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله از وبلاگ کالاسونیک بهترین مارک های پنکه ایستاده موجود در بازار را بررسی می‌کنیم و شما را راهنمایی می‌کنیم که هنگام خرید پنکه ایستاده به چه نکاتی باید دقت داشته باشید. همچنین مدلهای برتر پنکه ایستاده در این مقاله معرفی شده است که برای تهیه آنها و حتی مدلهای دیگر پنکه ایستاده می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای خرید وسایل برقی خانگی باید صبور باشید و در میان برندهای فعال در این صنعت، تحقیق کنید. این مسئله بسیار مهم است که به ازای  هزینه پرداختی، بهترین جنس را در اختیاز داشته باشید. در صورتی که در حال خرید جهیزیه هستید و یا اینکه می خواهید برای محل کار خود یک پنکه خریدار کنید و ترجیح می دهید از پنکه ایستاده استفاده کنید، حتما با کمی تحقیق متوجه شده اید که برندهای مختلفی از این وسیله در بازار وجود دارد و اکنون این سوال مطرح می شود که بهترین مارک پنکه ایستاده کدام است؟

در خرید وسایل برقی باید بسیار احتیاط کنید چرا که یک خرید اشتباه از برند بی کیفیت، به معنی هدر دادن هزینه ها خواهد بود چون طول عمر مفید این وسیله بسیار کوتاه خواهد بود. در این مقاله سعی داریم مطالب مفیدی را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید برند بسیار خوبی را انتخاب نمایید.

راهنمای انتخاب بهترین مارک پنکه ایستاده

متاسفانه در حال حاضر برندهای بی کیفیت در صنعت وسایل برقی وجود دارند که از مواد تقلبی و نامناسب برای تولیدات خود استفاده می کنند. این کار نوعی خیانت به مشتریان خواهد بود چون آن ها اعتماد کرده و هزینه ای پرداخت می کنند تا بهترین وسیله را در اختیار داشته باشند. در ابتدا لازم است چند فاکتور مهم در تشخیص بهترین مارک پنکه ایستاده را با هم بررسی کنیم تا در برخورد با تعداد زیادی از برندها، بتوانیم بهتر تصمیم گیری کنیم:خرید پنکه

  • خدمات پس از فروش و گارانتی

بررسی کنید آیا این برند خدمات پس از فروش و گارانتی مدت دار را برای محصولات خود در نظر گرفته است؟

  • برچسب انرژِی

همانگونه که می دانید در زمان خرید وسایل برقی باید به برچسب انرژی توجه کنید. یکی از ویژگی های بهترین برند پنکه ایستاده این است که کمترین مصرف انرژی را داشته و در ردیف بالای برچسب قرار داشته باشد.

  • بررسی قابلیت ها

قابلیت ها و برنامه های پنکه را با دقت بررسی کنید. قطعا برندی که بیشترین تعداد برنامه را برای وسیله در نظر گرفته و تجهیزات جانبی کاملی داشته باشد، بهترین گزینه برای خرید خواهد بود.

  • تنوع در طرح و رنگ

برندهای معتبر می دانند که باید به سلیقه مشتریان اهمیت دهند تا بتوانند آمار فروش خود را بالا نگه دارند. لذا تنوع در رنگ و مدل پنکه ایستاده را نیز می توان به عنوان معیاری برای انتخاب بهترین مارک پنکه ایستاده در نظر گرفت.

  • صدای پنکه

همچنین باید میزان صدای پنکه را نیز بررسی کنید. از فروشنده بخواهید پنکه را روشن کند. هر چه صدای آن کمتر باشد، یعنی قدرت موتور بیشتر است. در نتیجه طول عمر این نوع پنکه بسیار بیشتر خواهد بود.بهترین پنکه

  • جنس پره های پنکه

همچنین لازم است جنس پره های پنکه را نیز کنترل کنید. توصیه می کنیم به سراغ پره فلزی بروید چون دوام بیشتری داشته و دچار قوس و انحنا نمی شود. ولی اگر پره پنکه از پلاستیک است، مطمئن شوید که از مواد مقاوم و عالی ساخته شده است.

بررسی بهترین مارک پنکه ایستاده موجود در بازار

همانگونه که گفته شد، برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید انواع وسایل برقی فعالیت دارند و عمدتا، طراحی انواع پنکه را نیز انجام می دهند. در این قسمت از مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین مارک های پنکه ایستاده را به شما عزیزان معرفی کنیم که در همه فروشگاه های لوازم خانگی به راحتی یافت می شوند:

پنکه ایستاده پارس خزر مدل FSR-ADO

همانگونه که می دانید پارس خزر یکی از بهترین مارک های ایرانی است که سابقه زیادی در طراحی و تولید انواع وسایل برقی خانگی دارد. این مدل از پنکه  ایستاده به وزن 5/8 کیلوگرم، قدرت 60 وات و دارای 25 ماه گارانتی است. این پنکه مجهز به تایمر، گردش چند جهته، قابلیت تنظیم ارتفاع و محفظه ایمن است. در صورت که می خواهید پنکه ایستاده با عمر طولانی، بهترین کارایی و قیمت مناسب خریداری کنید، به شما پنکه ایستاده پارس خزر را پیشنهاد می کنیم. برای مشاهده قیمت و مشخصات پنکه ایستاده پارس خزر کلیک کنید.

پنکه ایستاده پارس خزر

پنکه پارس خزر مدل 4060R

پنکه ایستاده پارس خزر مدل 4060R نیز یکی از مدلهای پرفروش پنکه ایستاده در بازار است. امکان سفارش این مدل از پنکه ایستاده را در فروشگاه کالاسونیک دارید. برای مشاهده قیمت و مشخصات پنکه پارس خزر مدل 4060R کلیک کنید.

بهترین مدل پنکه ایستاده پارس خزر

پنکه پارس خزر مدل 4030

این پنکه جزو بلند قد ترین پنکه‌های ایستاده موجود در بازار است و تمامی امکانات یک پنکه استاندارد را دارد. وجود سیم بلند در این پنکه در اغلب مواقع شما را از استفاده از سیم رابط بی نیاز می‌کند. این مدل پنکه نیز تولید ایران و شرکت پارس خزر است و کیفیت نسبتا خوبی نیز دارد. قیمت مناسب نسبت به مدل‌های خارجی و کیفیت قابل قبول باعث شده است که این پنکه به یک گزینه خوب برای خرید تبدیل شود.

برای مشاهده قیمت و مشخصات پنکه پارس خزر مدل 4030 کلیک کنید.

پنکه ایستاده پارس خزر 4030

پنکه سیماران مدل SSF-4032

این مدل از پنکه، با داشتن رنگ سفید و مشکی و صدای کم یکی از گزینه‌های جذاب برای خرید است. پنکه ایستاده سیماران نسبت به مدل‌های مشابه با برند پارس خزر قیمت بالاتری دارد. طراحی جذاب این پنکه باعث شده است که طرفداران مخصوص به خود را داشته باشد.

برای مشاهده قیمت و مشخصات پنکه ایستاده سیماران کلیک کنید.

بهترین پنکه ایستاده مدل سیماران

پنکه کویین هوم مدل QH-6550

پنکه کویین هوم مدل QH-6550 یکی از پنکه‌های تولید شده توسط شرکت queen home است. بدنه از جنس استیل این پنکه، کیفیت نسبتا مناسب و قیمت قابل قبول این پنکه را به گزینه خوبی برای خرید تبدیل کرده است.

پایه سنگین باعث ایجاد تعادل خوب در این پنکه شده است و پنج پره فلزی موجود در این پنکه باعث شده است که قدرت پرتاب باد خوبی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنکه کویین هوم کلیک کنید.

پنکه ایستاده تفال مدل VF3640

پنکه ایستاده تفال مدل VF3640

تفال، یک شرکت فرانسوی است که بهترین وسایل برقی خانگی را با گارانتی یک ساله روانه بازار می کند. این مدل از پنکه نیز دارای قابلیت تنظیم ارتفاع بوده و توان آن 55 وات است. پره های آن از جنس پلاستیک هستند و وزن پنکه حدود 10 کیلوگرم است. این وزن پنکه باعث می شود حتی زمانی که میله در بیشترین ارتفاع قرار دارد، پنکه نیفتد.

در صورتی که تمایل به خرید این مدل از پنکه داشتید با کارشناسان کالاسونیک تماس بگیرید.

پنکه ایستاده ویداس مدل VIR-8013

توان مصرفی این پنکه 70 وات، دارای 5 پره از جنس پلاستیک و وزنی حدود 5/7 کیلوگرم است. برای این پنکه قابلیت هایی شامل تنظیم سرعت، تنظیم ارتفاع و تایمر در نظر گرفته شده است. پلاستیکی که برای ساخت پره ها استفاده می شود، بسیار باکیفیت بوده و استحکام زیادی دارند.خرید پنکه ایستاده

پنکه ایستاده فلر مدل EF5001

پنکه ایستاده فلر مدل EF5001

شاید شما از جمله افرادی هستید که دوست دارید وسایل برقی خود را از برندهای آلمانی تهیه کنید. برای خرید پنکه ایستاده پیشنهاد می کنیم به سراغ برند فلر بروید. این مدل پنکه با وزنی 8 کیلوگرم، مجهز به 5 پره پلاستیکی، توان مصرفی 50 وات، قابلیت تنظیم ارتفاع و صدا، کمترین میزان صدا را تولید می کند این نشان دهنده قدرت بالای موتور وسیله است.

پنکه ایستاده مایدیا مدل FS40-11NR

پنکه ایستاده مایدیا مدل FS40-11NR

در میان انواع پنکه هایی که در بازار وجود دارد، یکی از گزینه های بسیار مهم برای انتخاب بهترین مارک پنکه ایستاده، مدلی است که صدا نداشته باشد. پنکه مایدیا با وزن 8 کیلوگرم و پره هایی که از دو جنس پلاستیک و فلز هستند، انتخاب بسیار ایده آلی برای شما عزیزان خواهد بود. همچنین این مدل پنکه دارای تایمر و قابلیت تنظیم ارتفاع است.

پنکه ایستاده سانی مدل DWS-3600

پنکه ایستاده سانی مدل

سانی یکی از برندهای شناخته شده و محبوب وسایل برقی خانگی است که فعالیت خود را در ایران از سال 1395 آغاز کرد. این مدل از پنکه دارای 6 پره با جنس پلاستیک باکیفیت، وزن 5/9 کیلوگرم، توان 60 وات و تایمر است.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و با بهترین مارک و مدل‌های پنکه ایستاده آشنا شده باشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله پنکه بدون پره چیست را نیز مطالعه کنید. برای مشاهده مارک های مختلف پنکه ایستاده و قیمت آنها کلیک کنید. امکان ارسال سفارش به سراسر ایران و پرداخت هزینه کالا درب منزل وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی