بهترین مارک جارو شارژی

0 204
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

 

قطعا تا به حال برای شما نیز پیش آمده است که موقع غذا خوردن یا خوردن خوراکی، بخشی از خانه کثیف شده و اکنون مجبور هستید جاروبرقی را بیاورید و خانه را تمیز کنید. این مشکل غالبا برای خانم هایی که بچه کوچک دارند پیش می آید چون مجبور هستند در طور روز خانه را چند بار جارو بزنند. اما ما راه حل ساده تری پیشنهاد می کنیم. چرا از یک جارو شارژی نمی خرید؟ بدون دردسر  به راحتی می توانید از این وسیله استفاده کنید. به خصوص اینکه اندازه آن کوچک بوده و حتی قسمت هایی از ساختمان که دسترسی به آن سخت است را می توان با این وسیله تمیز کرد. اما اکنون این سوال مطرح می شود که بهترین مارک جارو شارژی کدام است؟

برندهای زیادی در طراحی و تولید این وسیله فعالیت دارند اما این مسئله بسیار مهم است که بهترین برند جارو شارژی را خریداری کنید تا طول عمر زیادی داشته و همچنین عملکرد بسیار خوبی را از آن شاهد باشید.

راهنمای انتخاب بهترین مارک جارو شارژی

در زمان خرید جارو شارژی باید به چند نکته توجه داشته باشید تا بتوانید در میان برندهای موجود، بهترین را انتخاب نمایید:

  • مدت زمان شارژ باطری

در ابتدا باید به مدت زمان شارژ باطری توجه کنید. کافی است مشخصات دستگاه را بررسی نمایید تا متوجه شوید باطری آن تا چه مدت کارایی داشته و چه زمان باید مجدد آن را به شارژ وصل کنید. در صورتی که می دانید تعداد دفعات استفاده از جارو شارژی در طول روز زیاد است، برندی را انتخاب نمایید که مدت شارژ آن طولانی تر است.برند جارو شارژی

  • توجه به اندازه جارو شارژی

همچنین باید اندازه جارو شارژی را بررسی کرده و در صورتی که فروشنده به شما اجازه می دهد، آن را در دست بگیرید تا وزن آن را نیز حس کنید. در واقع باید در استفاده از جارو، حس راحتی داشته و وزن آن سنگین نباشد. برخی افراد فکر می کنند هر چه وزن وسیله سنگین تر باشد، بهتر است در صورتی که این تصور کاملا غلط است.

  • اندازه کیسه زباله

لازم است بدانید که انواع جارو شارژی از نظر اندازه کیسه زباله نیز با هم تفاوت دارند. کیسه زباله بزرگ را به کسانی توصیه می کنیم که در طول روز چندین بار از وسیله استفاده کرده و هر بار حجم زیادی زباله وارد آن می شود.

  • توان مصرفی جارو شارژی

یک نکته بسیار مهم که نشان دهنده کیفیت برند جارو شارژی است توان مصرفی آن است. معمولا اغلب جاروها توانی معادل 12 ولت دارند که برای شارژ شدن تقریبا 15 دقیقه زمان نیاز دارند. حتما این مشخصه مهم را بررس نمایید.

  • قابلیت حمل و نقل

ممکن است شما قصد داشته باشید وسیله را حتی در زمان سفر نیز با خود بیرون ببرید تا هر روز داخل ماشین را تمیز کنید. در این صورت باید به سراغ مدل هایی بروید که دارای کابل شارژ فندکی مخصوص ماشین باشد.بهترین جارو شارژی

  • جارو شارژی تک منظوره یا چند منظوره

زمانی که می خواهد جارو شارژی بخرید قطعا فروشنده از شما سوال می کند که می خواهید وسیله تک منظوره باشد یا چند منظوره؟ جارو شارژی تک منظوره تنها می تواند گرد و غبار را جمع کند اما نوع چند منظوره حتی می تواند آب را نیز از محیط جمع آوری کند به این معنا که آب، باعث سوختن موتور جارو شارژی تک منظوره خواهد شد. با توجه به آنچه که گفته شد، قیمت جارو شارژی چند منظوره بیشتر است اما قطعا گزینه مناسب تری خواهد بود. به خصوص بریا خانواده هایی که فرزند کوچک دارند. فرض کنیم که داخل ماشین اب روی صندلی ریخته است، در این صورت جارو شارژی چند منظوره، بسیار مفید خواهد بود.

  • جنس بدنه

حتما در زمان بررسی انواع جارو شارژی، متوجه خواهید شد که جنس بدنه ها همگی از نوع پلاستیک فشرده هستند اما شما باید به سراغ بهترین مارک و برند معتبر بروید تا مطمئن شوید از مواد باکیفیت در ساخت استفاده شده و در زمان جارو زدن، دچار شکستگی نمی شود.

  • قیمت جارو شارژی

اشتباهی که اغلب مردم مرتکب می شوند این است که فکر می کنند برای انتخاب بهترین مارک جارو شارژی باید به سراغ انواعی بروند که قیمت بالایی دارند. این تصور اشتباه است چون برندهای تقلبی از این ذهنیت مردم استفاده کرده و اجناس بی کیفیت خود را با قیمت گزاف به مردم می فروشند. توصیه ما این است که اولویت خود را برای انتخاب بهترین برند جارو شارژی، کیفیت و قابلیت های آن قرار داده و در نهایت به سراغ قیمت بروید. از سویی دیگر قطعا اگر به سراغ برندهای ارزان قیمت بروید، باید بدانید که در مدت زمان کوتاهی بعد از استفاده از جارو، باید تعمیرات را شروع کنید چون با هزینه کم، نباید انتظار کیفیت بالای تجهیزات و قطعات دستگاه را داشته باشید.انواع جارو شارژی

معرفی بهترین مارک های جارو شارژی

تا این قسمت از مقاله سعی کردیم فاکتورهایی را برای شما عزیزان بیان کنیم که در انتخاب بهترین مارک جارو شارژی به شما کمک خواهند کرد. همانگونه که گفته شد، برندها متعددی در بازار وجود دارند که قیمت هر کدام از آن ها براساس کیفیت، قابلیت و همچنین محبوبیتی که در میان مردم دارند، متفاوت است. مهمترین برندهای باکیفیت جارو شارژی در بازارهای ایران عبارتند از:

  • برند بوش
  • برند آاگ
  • برند فیلیپس
  • برند الکترولوکس
  • بند بلک اند دکر
  • برند فیکر
  • برند کنوود

البته پیشنهاد ما به شما این است که اگر در میان دوستان و آشنایان افراد سراغ دارید که از جارو شارژی استفاده می کنند، توصیه می کنیم که در زمان خرید حتما از راهنمایی ها آن ها استفاده کنید. قطعا تجربه ای که داشتند می تواند به شما کمک کند تا بهترین مارک جارو شارژی را خریداری نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی