معرفی بهترین مدل های فن هیتر و بخاری برقی پارس خزر

0 190
زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

با سرد شدن هوا باید به فکر راه‌اندازی وسایل گرمایشی در محیط خانه و محل کار خود باشیم. فن هیتر و بخاری برقی بهترین انتخاب‌ها به خصوص برای محیط‌های کاری به حساب می‌آیند. البته در هر خانه‌ای نیز باید یک فن هیتر یا بخاری برقی وجود داشته باشد چون فرض کنیم که یک روز گاز قطع می‌شود. در چنین شرایطی، تحمل سرمای زمستان، بسیار سخت خواهد شد. اگر به فکر خرید این قبیل وسایل گرمایشی هستید، ما به شما فن هیتر و بخاری برقی پارس خزر را پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب نکاتی را بیان می‌کنیم که کمک می‌کنند شما بهترین انتخاب را در بین انواع مدل ‌های فن هیتر و بخاری برقی پارس خزر داشته باشید.

برای مطالعه نکات مهم در خرید بخاری برقی کلیک کنید.

راهنمای خرید فن هیتر و بخاری برقی پارس خزر

فن هیتر‌ها و بخاری های برقی، نوعی وسایل گرمایشی هستند که به کمک نیروی برق، باعث گرم شدن محیط می‌شوند. شاید این سوال پیش بیاید که آیا این وسایل گرمایشی، هزینه مصرف برق را به طور چشمگیر افزایش نمی‌دهند؟ در پاسخ باید بگوییم که اگر فن هیتر و بخاری برقی از نظر سطح مصرف انرژی در سطح  A قرار داشته باشند، قطعا راندمان مصرف انرژی بالا بوده و در مصرف برق هم صرفه‌جویی می‌شود. به همین دلیل است که این وسایل گرمایشی، برای محیط‌های کاری و خانه، انتخاب بسیار مناسبی خواهند بود. اگر شما وارد فروشگاه‌های لوازم گرمایشی شوید، برند‌های بسیار زیادی را در زمینه تولید و طراحی انواع فن‌ هیتر و بخاری برقی مشاهده خواهید کرد. مسلما انتخاب یک برند باسابقه، کیفیت وسیله گرمایشی را تضمین می‌کند. برای انتخاب انواع فن هیتر و بخاری برقی پارس خزر لازم است چند نکته را در نظر داشته باشید:

1- قدرت گرمایش وسیله را مورد بررسی قرار دهید.

به طور کلی وسایل گرمایشی برقی است از سه فناوری برای گرم کردن محیط بهره‌مند هستند:

– فناوری تابشی

وسایل گرمایشی که به این فناوری مجهز هستند، از طریق تابش گرما باعث گرم شدن محیط می‌شوند. در واقع در این قبیل وسایل گرمایشی، المنت‌هایی تعبیه شده است که قدرت پرتاب گرما به اطراف خود را داشته و در نتیجه با کمترین میزان مصرف انرژی، باعث گرم شدن یک محیط وسیع خواهند شد.

– فناوری همرفتی

وسایل گرمایشی که از فناوری همرفتی برخوردار هستند می‌توانند به صورت کاملاً یکنواخت محیط اطراف را گرم کنند. وقتی هوا گرم می‌شود، به دلیل سبک‌تر شدن، به سمت بالا رفته و هوای سرد که سنگین است را به سمت پایین جریان می‌دهد. هوای سرد در مجاورت وسیله گرمایشی، گرم شده و به سمت بالا می‌رود. همین جریان همرفت باعث می‌شود در مدت کوتاهی، تمامی فضا گرم گردد. باید وسایل گرمایشی مجهز به فناوری همرفتی را در یک مکان مناسب همانند زیر پنجره قرار دهید تا هوای سرد به محض ورود به خانه، گرم شده و در جریان همرفت در فضا پخش گردد.

-وسایل گرمایشی مجهز به فن

وسایل گرمایشی همانند فن هیتر‌ها، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گرم کردن سریع‌تر محل کار و یا خانه هستند. به دلیل اینکه فن در داخل این دستگاه‌ها تعبیه شده است، بنابراین سرعت چرخش هوا به شدت افزایش پیدا کرده و هوای گرم با سرعت بیشتری در تمام فضای خانه و محل کار پخش خواهد شد. در نتیجه در مدت ‌زمان کوتاه‌تری و با کمترین میزان مصرف انرژی می‌توانند یک محیط را گرم کنند.

بخاری پارس خزر
مشخصات بخاری‌های برقی پارس خزر

پس همان گونه که متوجه شدید، وسایل گرمایشی مجهز به فن، یک انتخاب بسیار عالی هستند. وجود فن در این وسایل، باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود. در واقع فن هیتر‌ها یک وسیله گرمایشی کاملاً اقتصادی در بین وسایل گرمایشی برقی شناخته شده‌اند. اما زمانی که قرار است فن هیتر بخرید باید حتماً به قدرت فن براساس مساحت ساختمان خود توجه داشته باشید. هر اندازه محیط ساختمان بزرگتر باشد، باید قدرت فنی بیشتر شود تا بتواند سرعت چرخش باد گرم را افزایش دهد.

2- به استاندارد‌ها و ایمنی دستگاه توجه کنید

مسلما در زمان خرید فن هیتر و بخاری برقی پارس خزر، باید به شکل ظاهری آن از نظر میزان ایمن بودن، توجه داشته باشید. به خصوص اگر قرار باشد فن هیتر یا بخاری برقی را در محیط خانه که فرزند کوچک وجود دارد، مورد استفاده قرار دهید، وجود حفاظ ایمنی و همچنین کیفیت این حفاظ برای مقاومت در برابر گرما، بسیار مهم است. حفاظی که بر روی فن هیتر قرار می‌گیرد باید مقاومت زیادی در برابر گرما داشته باشد تا در اثر حرارت زیاد، دچار آسیب، شکستگی و یا خوردگی نشود. همچنین این حفاظ باید به گونه‌ای باشد که به هیچ عنوان دست وارد آن نشده و فاصله بین المنت‌ها تا حفاظ، باید استاندارد باشد.

3- شکل ظاهری فن هیتر و بخاری برقی را بررسی کنید.

بعضی از فن هیترها قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند و شاید همین موضوع برای خانواده‌های دارای فرزند کوچک، به عنوان یک امتیاز به حساب بیاید. بنابراین قبل از اینکه تصمیم خود را برای خرید فن هیتر یا بخاری برقی نهایی نمایید، نحوه نصب این قبیل وسایل را بررسی کنید.

4- جنس بدنه نیز بسیار مهم است.

اگر جنس بدنه بخاری برقی و فن هیتر از نوع فلزی باشد، قطعاً دوام و ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.  هر حال هر بار که دستگاه را روشن می‌کنید، گرمای حاصل از آن به بدنه سرایت کرده و اگر بدنه از جنس پلاستیک باشد، حتی بهترین نوع پلاستیک، مقاومت کمتری نسبت به فلز دارد. بنابراین بهتر است فن هیتر و بخاری برقی با بدنه فلزی را انتخاب کنید. حتماً این سؤال برای شما به وجود آمده است که بدنه فلزی خیلی سریع داغ می‌شود پس چگونه می‌توانیم آن را جابجا کنیم؟ در بین انواع مدل‌ های فن هیتر پارس خزر، اگر شما به سراغ بدنه‌ فلزی بروید قطعاً دستگیره‌های پلاستیکی را مشاهده خواهید کرد که به جابجایی فن و بخاری برقی کمک می‌کنند.

5- میزان مصرف انرژی وسیله بسیار اهمیت دارد.

قطعا فن هیترها به دلیل قابلیت چرخش هوای گرم با سرعت زیاد، باعث کاهش مصرف انرژی می‌شوند چون محیط، خیلی زود گرم شده و می‌توانید دستگاه را خاموش کنید. ولی با این حال شما باید راندمان مصرف انرژی دستگاه را نیز کنترل کنید. در راستای حفاظت از منابع طبیعی، وسایل برقی با مصرف انرژی A یا حداکثر B بهترین انتخاب هستند.

6- اعتبار برند وسیله گرمایشی را بررسی کنید.

برند‌هایی که شهرت زیادی در دنیا دارند، در واقع تضمین‌کننده خرید شما خواهند بود چون این شهرت به دلیل کیفیت تولیدات آن‌ها به دست آمده و شما زمانی که از چنین برند‌هایی خرید می‌کنید، مطمئن خواهید بود به ازای پرداختی، بهترین انتخاب نصیب شما خواهد شد. برند پارس خزر‌ یکی که از بهترین برند‌ها در زمینه تولید وسایل گرمایشی برقی است که  انواع مدل‌ های فن هیتر و بخاری برقی را براساس تکنولوژی‌های پیشرفته در اختیار شما قرار می‌دهد.

7- وضعیت گارانتی فن هیتر و بخاری برقی را کنترل نمایید.

گارانتی، تضمین‌کننده این موضوع است که اگر وسیله برقی در زمان راه‌اندازی دچار مشکل شد، بدون هیچ هزینه‌ای بتوانید از نمایندگی‌های برند مربوطه، خدمات پس از فروش را دریافت نمایید. همچنین این گارانتی می‌تواند برای تعمیرات، همانند یک برگ برنده برای شما به حساب بیاید منوط بر اینکه در زمان خراب شدن وسیله، ضمانت‌نامه اعتبار داشته باشد. با توجه به آنچه که گفته شد، حتماً در زمان خرید فن هیتر و بخاری برقی پارس خزر باید به وضعیت اعتبار ضمانت‌نامه توجه داشته باشید.

بهترین مدل های فن هیتر و بخاری برقی پارس خزر

همانگونه که متوجه شدید، در زمان خرید فن هیتر و بخاری برقی پارس خزر باید چند نکته بسیار مهم،  به خصوص ویژگی‌های ساختاری دستگاه‌ها و قدرت آن‌ها را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید تا براساس نیاز خود، بهترین انتخاب نصیب شما گردد. در ادامه این مطلب، برخی از مهم‌ترین مدل‌ های فن هیتر و بخاری‌ برقی پارس خزر را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید مشخصات این دستگاه‌ها و قدرت آن‌ها با هم متفاوت بوده و شما باید این نکته را در نظر بگیرید که قرار است از بخار برای چه محیطی استفاده شود تا به ازای هزینه پرداختی،  بهترین کارایی را از دستگاه به دست‌ آورده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود:

FH2000P پارس خزر
فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P
  • فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

در بین انواع مدل ‌های فن هیتر پارس خزر، مدل  FH2000P، یک دستگاه بسیار کاربردی با طراحی زیبا و مصرف انرژی پایین است که شما می‌توانید برای اتاق کوچک، مغازه‌ها و اداراتی که مساحت زیادی ندارند، از این فن هیتر استفاده کنید. مهمترین مشخصات این فن هیتر عبارتند از:

دارای تایمر برای تنظیم زمان روشن و خاموش بودن دستگاه

مجهز به قفل کودک برای افزایش ایمنی دستگاه

دارای حداکثر توان گرمایشی ۲۰۰۰ وات

امکان استفاده از فن هیتر به صورت رومیزی و زمینی

مجهز به سیستم قطع خودکار

دارای ترموستات ایمنی

  • بخاری کانوکتور پارس خزر مدل CH2000TL

اگر شما به دنبال یک بخاری برقی با مصرف انرژی بهینه برای محل کار یا خانه خود هستید، ما بخاری کانوکتور پارس خزر مدل CH2000TL را پیشنهاد می‌کنیم. این بخاری می‌تواند فضا‌های کوچک را به خوبی گرم کند پس  برای اتاق خواب یا مغازه‌ها و محیط کار کوچک، انتخاب بسیار خوبی است. در بخاری برقی پارس خزر مدل CH2000TL فن تعبیه شده است که می‌تواند از طریق چرخش جریان هوا، باعث گرم شدن سریع محیط کار و محل زندگی شما گردد. در نتیجه میزان مصرف انرژی به واسطه وجود همین فن در داخل دستگاه، پایین می‌آید. پوشش رنگی که بر روی این بخاری وجود دارد، بسیار مقاوم به گرما و حرارت بوده و به مرور زمان از بین نمی‌رود.

همچنین المنت‌هایی که برای این بخاری برقی در نظر گرفته شده است، دارای طول عمر بسیار زیادی هستند و مطمئن خواهید بود در گذر زمان آسیبی به مقاومت این المنت‌ها وارد نخواهد شد. از دیگر مشخصات این بخاری برقی می‌توان به وجود تایمر برای تنظیم مدت زمان روشن بودن دستگاه، دارای سیستم ضد رسوب، مجهز به قفل کودک و در نتیجه افزایش ایمنی، قابلیت تنظیم دما و همچنین امکان نصب بر روی دیوار اشاره کرد.

  • بخاری کانوکتور پارس خزر مدل CH2000TM

در راستای معرفی انواع بخاری برقی پارس خزر باید به شما بخاری کانوکتور پارس خزر مدل CH2000TM را معرفی نماییم. همانگونه که گفتیم همه ما باید برای محیط کار و خانه خود بخاری برقی داشته باشیم چون ممکن است یک روز گاز قطع شود و در نتیجه نمی‌توانیم سرما را تحمل کنیم. بنابراین پیشنهاد ما این است که به سراغ انواع مدل‌ های فن هیتر و بخاری برقی پارس خزر بروید. بخاری کانوکتور پارس خزر مدل CH2000TM انتخاب بسیار عالی و کاملاً به صرفه برای محیط‌های بزرگ است.

این بخاری را می‌توان بر روی دیوار نیز نصب کرد. بنابراین اگر شما برای محیط کار یا خانه خود که فرزند کودک دارید، به دنبال یک بخاری دیواری هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مدل را حتماً از نزدیک مشاهده نمایید. این بخاری برقی دارای یک فن بسیار قدرتمند است که می‌تواند گرما را با قدرت به محیط اطراف پخش کرده و بنابراین در زمان کوتاهی شاهد گرم شدن محل خواهید بود. از دیگر ویژگی‌های بخاری کانوکتور پارس خزر مدل CH2000TM  باید به وجود تایمر در بخاری و همچنین قفل کودک برای ایمنی دستگاه اشاره کرد.

  • فن هیتر پارس خزر مدل SH2000P

وجود فن هیتر‌ها در خانه یا محل کار برای گرم شدن سریع‌تر محیط، انتخاب بسیار عالی خواهد بود. این فن هیتر‌ها به دلیل این که می‌توانند سرعت چرخش هوا را بالا ببرند، بنابراین در مدت زمان کوتاهی می‌توانند محیط را گرم کرده و از همین طریق میزان مصرف انرژی پایین می‌آید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که فن هیتر پارس خزر مدل SH2000P  را حتما مورد بررسی قرار دهید. اگر بخواهیم چند ویژگی مهم این فن هیتر را برای شما عزیزان توضیح دهیم باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  • مجهز بودن فن هیتر به سیستم تایمر برای تنظیم مدت زمان روشن بودن دستگاه
  • مجهز بودن به سیستم ضد یخ برای محیط‌هایی که هوا بسیار سرد می‌شود.
  • دارای سیستم ایمنی قوی شامل قفل کودک و همچنین حفاظ بر روی فن
  • دارای سیستم ضد رسوب
  • قابلیت تنظیم دما
  • مجهز بودن به دو پره برای افزایش قدرت چرخش هوا

    پارس خزر SH2000M
    فن هیتر پارس خزر مدل SH2000M
  • فن هیتر پارس خزر مدل SH2000M

اگر به دنبال یک فن هیتر (Fan Heater) بسیار قدرتمند برای محیط‌های کاری کوچک و یا اتاق خواب خود هستید، فن هیتر پارس خزر مدل SH2000M  را به شما پیشنهاد می‌دهیم. جالب است بدانید که این فن هیتر به حدی قدرتمند است که شما در محیط گلخانه، مرغداری سوله‌های پرورش خاص می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این فن هیتر پارس خزر، تولید هوای پاک و تمیز است به همین دلیل شما می‌توانید آن را در داخل گلخانه‌ها نیز نصب کنید. از جمله مهمترین قابلیت‌هایی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است باید به وجود تایمر، سیستم ضد رسوب، قفل کودک، قابلیت تنظیم دما و امکان قرار دادن بر روی میز نیز اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی