راهنمای خرید بخاری برفاب

0 740
زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

حتی اگر شما بهترین سیستم گرمایشی با گاز را در ساختمان مسکونی و اداری خود داشته باشید، باز هم نیاز به یک بخاری برقی خواهید داشت. تصور کنید که در سرمای زمستان، بنا به دلایلی، سوخت‌رسانی به شهر شما دچار مشکل شده و در نتیجه نمی‌توانید از وسایل گرمایشی که با گاز کار می‌کنند استفاده کنید. در این زمان تنها راه گرم نگه داشتن محیط ساختمان، استفاده از بخاری‌برقی است. مدل‌های مختلفی از بخاری برقی وجود دارد (پیشنهاد می‌کنیم مقاله نکات مهم در خرید بخاری برقی را نیز بخوانید) که ما به شما بخاری برقی برفاب را پیشنهاد می‌کنیم .در این مطلب با ما همراه باشید تا در مورد مزایای خرید بخاری برقی برفاب و همچنین مدل‌های مختلفی این بخاری با یکدیگر صحبت کنیم.

چرا خرید بخاری برقی برفاب مناسب است؟

مصرف برق بخاری

 قطعا برند‌های بسیار زیادی در زمینه‌ طراحی و تولید بخاری برقی فعالیت می‌کنند. شما در زمان خرید باید ویژگی هر کدام از این برند‌ها را با دقت مورد بررسی قرار داده و از طرف دیگر به نیاز خود نیز توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. مهمترین مزیت ‌های بخاری برقی برفاب عبارتند از:

1- از آنجایی که بخاری‌های برقی با نیروی برق کار می‌کنند، بنابراین به هیچ عنوان نیازی به سیستم لوله‌کشی برای گازرسانی نخواهد بود. کافی است که شما این بخاری را به برق بزنید و در نتیجه در کوتاه مدت شاهد گرم شدن فضای ساختمان خود باشید.

2- بخاری برقی برفاب به گونه‌ای طراحی شده است که شما بتوانید برای تمامی محیط‌ها شامل محیط کار، ساختمان‌های کوچک و ساختمان‌های بزرگ از آن استفاده کنید.

3- المنت‌های برقی که در داخل بخاری برقی‌برفاب طراحی‌شده‌اند قدرت‌های مختلفی دارند به همین دلیل شما در زمان خرید، کافی است مساحت ساختمان مورد نظر را و حتی ارتفاع دیوار‌ها را ذکر کنید تا کارشناسان فروش، بهترین بخاری برقی برفاب را برای شما عزیزان ارائه نمایند.

4- راندمان مصرف انرژی در بخاری برقی برفاب بسیار بالا است. زمانی که قرار است یک وسیله برقی بخرید حتماً باید برچسب مصرف انرژی آن را نگاه کنید چون اگر میزان مصرف انرژی زیاد باشد، هم هزینه برق برای شما بسیار گران تمام خواهد شد و در نتیجه جریمه می‌شوید و هم آسیب جدی به محیط زیست وارد خواهید کرد. مصرف بی‌رویه انرژی‌ها قطعاً باعث می‌شود که برای تأمین انرژی از دست رفته، فشار زیادی به محیط زیست وارد شود. خوشبختانه انواع مدل ‌های بخاری برقی برفاب به گونه‌ای طراحی شده‌اند که میزان مصرف انرژی‌ها بسیار پایین و کارایی بسیار بالایی دارند.

5- یکی دیگر از مزیت ‌های بخاری برقی برفاب وجود فن‌هایی است که در داخل آن تعبیه شده و باعث می‌شود هوای گرم در مدت زمان کوتاهی بتواند فضای ساختمان را سریع‌تر گرم کند. این فن‌ها هوای گرم را به صورت انفجاری به ساختمان پرتاب می‌کنند.

6- همچنین بخاری برقی به گونه‌ای طراحی شده است که یک سیستم حفاظتی فلزی برا روی آن قرار می‌گیرد تا کودکان نتوانند دست خود را وارد بخاری کرده و در نتیجه دچار سوختگی نشوند.

مصرف برق بخاری برقی بیشتر است یا اسپیلت؟

مصرف بخاری برقی برفاب

یکی از انواع سیستم‌های گرمایشی که با نیروی برق کار می‌کند، اسپلیت‌ها هستند که بیشتر در محیط‌های کاری، ساختمان‌های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. اسپلیت‌ها نیز همانند بخاری‌های برقی با نیروی برق ساختمان شما را گرم خواهند کرد. اما همانگونه که گفته شد در انتخاب وسایل گرمایشی برقی حتما باید به میزان مصرف انرژی آن‌ها توجه داشته باشید. در پاسخ به این سؤال که مصرف انرژی بخاری برقی بیشتر است یا اسپلیت باید چند فاکتور را در نظر بگیرید:

– شما قرار است از این سیستم گرمایش برقی برای چه محیطی استفاده کنید؟ برای مثال اگر قرار است برای ساختمان‌های بسیار بزرگ اداری و تجاری به سراغ وسایل برقی گرمایشی بروید، مسلما خرید اسپلیت، بسیار عاقلانه‌تر خواهد بود چون طراحی اسپلیت‌ها به گونه‌ای انجام می‌گیرد که قدرت بالاتری نسبت به بخاری‌های برقی داشته و از آنجایی که باید مساحت بسیار بزرگی را گرم می‌کنند، بنابراین فشار کمتری را متحمل خواهند شد.

– همچنین باید برچسب مصرف انرژی انواع اسپلیت و بخاری برقی را در نظر بگیرید چون همین موضوع بر میزان مصرف انرژی تأثیر می‌گذارد. یکی از برتری‌های اسپلیت نسبت به بخاری برقی این است که اسپلیت‌ها مجهز به تایمر هستند. یعنی شما تنظیم می‌کنید که براساس میزان سرمای منطقه، دوست دارید دمای ساختمان چه اندازه باشد.  به محض اینکه دمای ساختمان به مقدار تعریف شده در دستگاه برسد، اسپلیت خاموش خواهد شد. زمانی که دما افت می‌کند، اسپلیت مجددا روشن می‌شود. بنابراین از روشن بودن بی‌رویه  اسپلیت خودداری خواهد شد. ولی در مورد بخاری برقی، باید مدام آن را روشن بگذارید و هر موقعی که آن را از برق جدا کنید، کار کردن آن متوقف خواهد شد.

– اما به هر حال اگر شما برای ساختمان‌های کوچک نیاز به وسایل گرمایشی برقی دارید، بخاری برقی می‌تواند گزینه‌ بهتری باشد چون مساحت کوچکتر است و نیازی نیست هزینه بسیار زیادی را برای اسپلیت خرج کنید. به خصوص اینکه اسپلیت‌ها از زمانی که می‌خواهند شروع به کار کنند، یک انرژی مازاد را برای کار کردن نیاز خواهند داشت. بنابراین مصرف انرژی در بخاری برقی برای محیط‌های کوچک نسبت به اسپلیت بسیار کمتر است.

– بخاری برقی قابلیت جابجایی دارد ولی چنین امکانی برای اسپلیت وجود نخواهد داشت به همین دلیل است که خرید بخاری برقی نسبت به اسپلیت گزینه مناسب‌تری است.

بهترین انواع بخاری های برقی کم مصرف برفاب

انواع بخاری برقی برفاب
فروشگاه اینترنتی کالاسونیک فروشنده بهتری مدل‌های بخاری برقی برفاب با قیمت فروش عمده است.

 

خرید بخاری برقی برای خانه یا محل کار‌های کوچک، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود که در این بین، برند برفاب به عنوان یکی از بهترین برند‌های شناخته شده در زمینه تولید انواع بخاری ‌های برقی، همواره سعی بر این داشته است که بتواند بهترین تولیدات را در اختیار مشتریان قرار دهد. به همین دلیل است که ما در این قسمت تصمیم داریم که بهترین انواع بخاری ‌های برقی کم مصرف برفاب را برای شما عزیزان معرفی نماییم.

 با توجه به اینکه بخاری‌های برقی از نیروی برق برای گرمایش خانه استفاده می‌کنند، بنابراین شما باید در ابتدا به سراغ میزان مصرف انرژی بروید. بخاری برقی کم مصرف برفاب این امکان را فراهم می‌کند تا شما بدون نگرانی از بابت میزان مصرف انرژی، بتوانید به راحتی از این بخاری استفاده کنید. بهترین بخاری برقی کم مصرف برفاب، نوعی است که از فناوری تابشی برای گرمایش خانه استفاده می‌کند. طراحی این بخاری به گونه‌ای است که شما هیچ شعله‌ای را مشاهده نمی‌کنید بلکه از طریق المنت‌ها و مبدل‌های انرژی، جریان برق به حرارت تبدیل می‌شود. در نتیجه هر چقدر که انتقال گرما و در نتیجه توزیع آن در محیط خانه بهتر باشد، محیط سریع‌تر گرم شده و در نتیجه میزان مصرف انرژی کاهش پیدا می‌کند.

فناوری تابشی یکی از بهترین فناوری‌هایی است که برند برفاب در طراحی بخاری‌های برقی مورد استفاده قرار داده است چون در این فناوری، گرما و حرارت به صورت تابشی به محیط اطراف پرت می‌شوند. بنابراین حتی نقاطی که فاصله زیادی از بخاری دارند هم خیلی زود گرم خواهند شد و در نتیجه شما می‌توانید در مدت زمان کوتاهی، کل محیط را گرم کرده و بخاری را خاموش نمایید.

به طور کلی بهترین بخاری برقی کم مصرف برفاب، بخاری‌های مجهز به فناوری تابشی هستند که از چند ویژگی برخوردار هستند:

1- برخورداری از سیستم ایمنی خودکار

 با توجه به اینکه عایق‌بندی بسیار عالی برای بدنه بخاری برقی کم مصرف برفاب در نظر گرفته شده است، بنابراین خطر سوختگی و آتش سوزی وجود ندارد.

2- کاهش میزان مصرف انرژی

در صورتی که شما برچسب انرژی بخاری برقی کم مصرف برفاب را مشاهده کنید، معمولاً از نظر انرژی در سطح بالاتر از B ‌قرار دارند و این به نفع شما تمام می‌شود یعنی شما می‌توانید با کمترین میزان مصرف انرژی محیط اطراف را گرم کنید.

3- توان حرارتی مناسب

به این موضوع توجه داشته باشید که توان حرارتی با میزان مصرف انرژی، رابطه مستقیم دارد پس نباید به سراغ بخاری‌هایی با توان حرارتی بالا بروید. اگر بخاری برقی کم مصرف برفاب را خریداری می‌کنید، داخل دفترچه راهنما نوشته شده است که توان حرارتی متوسط دارد.

مصرف برق بخاری برفاب

اگر شما برای خرید بخاری برقی برفاب اقدام کنید، متوجه تنوع مدل‌های این قبیل بخاری‌ها خواهید شد، که با ملاحظه دفترچه راهنما متوجه می‌شوید میزان مصرف انرژی آن‌ها بالا است. بنابراین در پاسخ به این سؤال که مصرف برق بخاری برفاب چقدر است، باید شما مدل بخاری را ملاحظه کنید. حتی نوع فناوری‌های به‌کار رفته در آن نیز بر روی میزان مصرف برق بخاری تأثیر می‌گذارد. برای مثال بخاری‌های برقی برفاب مجهز به فناوری تابش، کمترین میزان مصرف برق را دارند و بنابراین بهترین شرایط را برای شما فراهم می‌کنند یعنی شما می‌توانید محیط خانه خود را با کمترین میزان مصرف انرژی، گرم کنید.

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH 2200

بخاری برقی برفاب 2200
برفاب 2200 بخاری برقی کم مصرف با بازدهی مناسب است.

اگر شما به دنبال یک مدل بخاری برقی برفاب هستید که به صورت کاملاً یکنواخت و با مصرف انرژی پایین بتواند محیط خانه یا محل کار شما را گرم کند، ما بخاری برقی فن دار مدل QH-2200 را پیشنهاد می‌کنیم. با توجه به اینکه فن در داخل این بخاری تعبیه شده است، بنابراین گرما و حرارت به فاصله زیاد پرتاب می‌شود و خیلی زود محیط خانه گرم خواهد شد. مهم‌ترین ویژگی ‌های بخاری برقی فن دار مدل  QH-2200 عبارتند از:

– امکان جریان هوا به سمت جلو و بالا

– مجهز به فناوری تابشی

– برخورداری از عایق ایمنی

– مجهز به فن

– توان حرارتی 2000 وات

– مجهز به پنل استیل بازتاب دهنده حرارت و نور

– قابلیت جابجایی و حمل

– دارای ترموستات دارای قابلیت تنظیم

– مجهز به سیستم قطع کن اتوماتیک

برای مشاهده قیمت و خرید بخاری برفاب مدل 2200 کلیک کنید.

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH 2800

 

بخاری QH 2800
بخاری 2800 دارای ترموستات ایمنی و فناوری تابشی است.

 

این بخاری برقی علاوه بر اینکه قدرت بسیار بالایی در گرمایش خانه دارد، از طراحی بسیار زیبایی نیز برخوردار است. به هر حال برای همه افرادی که می‌خواهند بخاری برقی برفاب را برای محیط خانه خود خریداری کنند، طراحی بخاری اهمیت بسیار زیادی دارد. مهمترین ویژگی‌ها و مزیت‌های بخاری برقی برفاب مدل QH-2800 عبارتند از:

– مجهز به فناوری تابشی

– جریان حرارت به سمت بالا و جلو

– امکان جابجایی

– توان حرارتی 2800 وات

– برخورداری از فن

– برخورداری از صفحه منعکس‌کننده حرارت و نور در پشت المنت‌ها

– راندمان گرمایشی بسیار بالا

– مجهز به ترموستات ایمنی

– عایق‌بندی عالی و در نتیجه سیستم ایمنی قوی

برای مشاهده قیمت و خرید بخاری برفاب مدل 2800 کلیک کنید.

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH 3000

بخاری برقی برفاب 3000
بخاری برقی برفاب 3000 دارای استانداردهای ایمنی، عایق بندی عالی و مناسب سرمای زیاد است.

 

این بخاری برقی همانند سایر بخاری‌های ساخته شده توسط برند برفاب، از استاندارد‌های جهانی برخوردار بوده و می‌تواند گرما را به صورت یکنواخت در محیط پخش کند. به خصوص در مناطقی که در فصل سرما هوا بسیار شدید می‌شود، قطعاً استفاده از بخاری برقی برفاب مدل QH 3000 گزینه بسیار مناسبی است. به خصوص اینکه عایق‌بندی خوبی دارد و در نتیجه خطر آتش سوزی وجود نخواهد داشت. مهمترین ویژگی‌های بخاری برقی فن دار مدل QH 3000 عبارتند از:

– چرخش گرما به سمت بالا و جلو

– برخورداری از فناوری تابشی

– امکان جابجایی بخاری

– دارای عایق‌بندی بسیار خوب برای افزایش ایمنی در صورت واژگونی

– مجهز به فن

– توان حرارتی 3000 وات

– دارای 4 دکمه برای کنترل فن و المنت‌ها

– دارای صفحه استیل منعکس کننده حرارت و نور

– امکان تنظیم دما به صورت دلخواه

– مجهز به ترموستات ایمنی

برای مشاهده قیمت و خرید بخاری برفاب مدل 3000 کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی