بهترین مارک پایه دیواری تلویزیون

0 517
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

مسلماً زمانی که به فکر خرید تلویزیون هستید حتماً باید یک میز تلویزیون یا پایه دیواری تلویزیون را نیز خریداری نمایید. اما حتماً این سؤال برای شما به وجود آمده است که پایه دیواری تلویزیون بهتر است و یا اینکه میز تلویزیون کارایی بهتری خواهد داشت؟. یا حتی ممکن است تصمیم خود را نهایی کرده باشیم و اکنون به دنبال بهترین مارک پایه دیواری تلویزیون هستید. پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را با دقت مطالعه کنید تا با آگاهی کامل، بهترین خرید را داشته باشید.

پایه دیواری تلویزیون بهتر است یا میز تلویزیون؟

قبل از اینکه به معرفی بهترین مارک پایه دیواری تلویزیون بپردازیم، اجازه دهید مقایسه‌ای بین میز تلویزیون و پایه دیواری تلویزیون داشته باشیم. تنوع محصولات در این زمینه باعث می‌شود که شما در زمان انتخاب، دچار تردید شوید. ما به شما کمک می‌کنیم تا بهتر بتوانید تصمیم‌گیری کنید:

  • پایه دیواری تلویزیون برای خانه‌هایی که متراژ کمی دارند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

مسلما قرار دادن میز تلویزیون یک حجمی از فضای سالن را اشغال می‌کند و اگر قسمت پذیرایی شما کوچک باشد، استفاده از پایه دیواری تلویزیون گزینه مناسب‌تری خواهد بود چون بدون اینکه فضای سالن را کوچکتر کنید، توانسته‌اید یک محل مناسب برای نصب تلویزیون در نظر بگیرید.

  • برای محیط های غیر مسکونی، پایه دیواری تلویزیون مناسب‌تر است.

البته از پایه دیواری تلویزیون برای محیط‌های اداری، تجاری، برای هتل‌ها و یا حتی برای ویلا‌ها نیز استفاده می‌شود چون در این صورت اطمینان‌ خواهید داشت که مسافران و مردم دسترسی به تلویزیون نداشته و هیچ آسیبی به تلویزیون وارد نمی‌شود.

  • اگر فرزند کوچک دارید، از پایه تلویزیون استفاده کنید.

همچنین در صورتی که شما فرزند کوچک در خانه دارید، قطعاً استفاده از پایه دیواری تلویزیون مناسب‌تر خواهد بود چون تلویزیون باید دور از دسترس کودکان قرار گیرد. در دو تا سه سال اول یعنی دوران طلایی زندگی کودکان که فرزند شما راه رفتن را یاد می‌گیرد، باید تمامی وسایل برقی خطرناک و حساس و حتی وسایل دکوراتیو حساس را از دسترس کودکان خود دور کنید تا نه تنها به این وسایل بلکه به خود کودک نیز لطمه‌ای وارد نشود. خرید تلویزیون در شرایط فعلی کشور بسیار هزینه‌بر خواهد بود. حالا تصور کنیم که کودک شما تلویزیون را بر روی زمین انداخته است. پس مجبور هستید مجددا هزینه زیادی را برای خرید تلویزیون صرف نمایید. بنابراین تا زمانی که فرزند شما بزرگ می‌شود، بهتر است تلویزیون بر روی دیوار نصب باشد.

تلویزیون دیواری
نصب تلویزیون بر روی دیوار

البته در کنار مزیت‌های ذکر شده برای پایه دیواری تلویزیون، بد نیست نگاهی به معایب آن نیز داشته باشیم:

  • مسلما زمانی که می‌خواهید پایه دیواری تلویزیون را نصب کنید، باید سوراخ‌هایی را در دیوار ایجاد نمایید. اکنون اگر شما از کاغذ دیواری استفاده می‌کنید، سوراخ کردن دیوار باعث پارگی کاغذ دیواری نیز خواهد شد و اگر روزی تصمیم بگیرید که تلویزیون را بر روی میز قرار دهید، باید فکری به حال سوراخ‌های ایجاد شده بر روی دیوار داشته باشید.
  • در طراحی دکوراسیون داخلی اگر شما از میز تلویزیون استفاده کنید، قطعاً زیبایی خانه دو چندان خواهد شد چون میز تلویزیون بخشی از وسایل دکوراسیون خانه را تشکیل می‌دهد، در نتیجه زیبایی سالن پذیرایی شما را چندین برابر خواهد کرد.
  • همچنین اگر شما قرار از تجهیزات جانبی مانند سینما خانواده و یا تجهیزات دیگر در کنار تلویزیون استفاده می‌کنید، خریدن میز تلویزیون نسبت به پایه دیواری تلویزیون، برتری خواهد داشت.

نکات مهم برای خرید بهترین مارک پایه دیواری تلویزیون

اگر شما تصمیم خود را برای خرید پایه دیواری تلویزیون‌ نهایی کرده‌اید، باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. زمانی که شما وارد فروشگاه‌های مربوط به تجهیزات جانبی تلویزیون شدید، انواع مختلفی از پایه ‌های دیواری تلویزیون را مشاهده خواهید کرد. به نظر شما بهترین پایه دیواری تلویزیون چه ویژگی‌هایی می‌تواند داشته باشد:

  • در اولین قدم شما باید اندازه تلویزیون خود را در نظر بگیرید. پایه‌ های دیواری تلویزیون براساس اندازه تلویزیون‌های مختلف طراحی شده‌اند. زمانی که تلویزیون بزرگ می‌شود، وزن آن نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین پایه باید بتواند اندازه تلویزیون را پوشش داده و در نتیجه مطمئن باشید که تلویزیون از ارتفاع نمی‌افتد. بنابراین در ابتدا باید اندازه تلویزیون خود را به فروشنده اطلاع دهید تا پایه مناسب برای شما معرفی گردد.
  • جنس پایه ‌های دیواری تلویزیون با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل قیمت آن‌ها نیز تفاوت خواهد داشت. متأسفانه بعضی از افراد به سراغ پایه دیواری تلویزیون با قیمت ارزان می‌روند. توجه داشته باشید در چنین شرایطی اجناس بی‌کیفیت به شما ارائه خواهد شد که طول عمر کوتاهی دارند. اکنون تصور کنیم که شما تلویزیون خود را بر روی یک پایه دیواری با جنس نامناسب قرار داده‌اید. آیا می‌دانید اگر پایه بشکند، تلویزیون سقوط کرده و چه لطمه‌ای از نظر اقتصادی به شما وارد خواهد شد. مجبور هستید در اوضاع گرانی وسایل برقی، برای خرید تلویزیون اقدام کنید.
  • شکل پایه ‌های دیواری تلویزیون با یکدیگر متفاوت است. بنابراین قدرت نگهدارنده آن‌ها نیز با یکدیگر تفاوت خواهد داشت. قطعاً کارشناسان فروش توضیحات لازم را در این زمینه برای شما ارائه خواهند کرد ولی به طور کلی هر اندازه تلویزیون شما بزرگتر باشد باید از پایه‌هایی استفاده کنید که قدرت بیشتری در نگهداری تلویزیون دارند.
  • از دیگر فاکتور‌های مهم برای خرید بهترین مارک پایه دیواری تلویزیون توجه به رنگ پایه است. بهتر است رنگ پایه با رنگ تلویزیون تطابق داشته باشد. درست است که بیشتر حجم پایه در پشت تلویزیون قرار می‌گیرد اما بخش‌هایی از آن از جلو قابل مشاهده بوده و در نتیجه اگر اختلاف رنگ فاحش بین پایه دیواری تلویزیون و تلویزیون وجود داشته باشد، نمای داخلی ساختمان را به شدت تحت تأثیر قرار خواهد داد.

    بهترین پایه دیواری تلویزیون
    بهترین جنس و برند پایه دیواری تلویزیون

معرفی بهترین مارک پایه دیواری تلویزیون

اکنون که نکات لازم برای خرید پایه دیواری تلویزیون را برای شما عزیزان ذکر کردیم، در ادامه مقاله چند مورد از بهترین مارک‌های پایه دیواری تلویزیون را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد:

  • شلف دیواری نکست تی وی T100

دارای پشیبانی و خدمات 12 ماهه از شرکت کالاسونیک

  • شلف دیواری دوطبقه نکست تی وی T200

دارای پایه فلزی، قابلییت نگهداری دستگاهای چند رسانه‌ای، دارای جا کابلی برای جمع کردن سیم‌ها، وزن سبک و مناسب

  • پایه دیواری تک بازو نکست تی وی مدلBN-B50

قابلیت استفاده برای تلویزیون‌های 36 تا 70 اینچ، جنس از ورق آهن، قابل حرکت و جابجایی

  • پایه دیواری نکست تی وی مدل BN-D20

جنس از ورق آهن، قابل حرکت، مناسب برای تلویزیون‌های 26 تا 40 اینچ

  • پایه دیواری دو بازو نکست تی وی مدل BN-B50

جنس از ورق آهن، قابل حرکت، مناسب برای تلویزیون‌های 26 تا 56 اینچ

  • پایه دیواری نکست تی وی مدل BN-D30

جنس از ورق آهن، مناسب برای تلویزیون‌های 32 تا 40 اینچ

قیمت پایه دیواری تلویزیون چقدر است؟

وقتی شما به سراغ بهترین پایه دیواری تلویزیون می‌روید، قطعا هزینه بیشتری را نیز باید پرداخت کنید ولی در عوض اطمینان خواهید داشت که یک پایه باکیفیت برای تلویزیون خود انتخاب کرده‌اید و در نتیجه تلویزیون دچار افتادگی و آسیب نخواهد شد. البته توصیه ما این است که به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید چرا که گاهی اوقات برخی از فروشندگان اجناس بی‌کیفیت را با قیمت گزاف به مردم می‌فروشند تا مشتریان تصور کنند این پایه‌ها از جنس‌های اصل و باکیفیت ساخته شده‌اند. در حالی که این چنین نیست. خرید پایه دیواری تلویزیون از فروشگاه‌های معتبر همراه با گارانتی، تضمین‌کننده کیفیت پایه خریداری شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی