غذاساز بهتره یا گوشت‌کوب برقی

0 1,361
زمان تقریبی مطالعه: 11 دقیقه

یکی از دوراهی‌هایی که ممکن است در زندگی خود تجربه کنید انتخاب بین دستگاه غذاساز و گوشت‌کوب برقی است. قرارگرفتن بین دوراهی سخت و عدم آگاهی از این‌که انجام کدام کار در این شرایط بهتر است بدون شک برای اکثر افراد در طول زندگی آن‌ها پیش‌آمده است.  برخی از افراد ممکن است ابتدا تصمیم بگیرند تا یک گوشت‌کوب برقی خریداری نمایند اما پس از این‌که با غذاسازها آشنا می‌شوند و پس از شناخت قابلیت‌های این دو دستگاه برای انتخاب یکی از آن‌ها به‌طور کامل با مشکل مواجه خواهند شد و این سؤال در ذهن آن‌ها ایجاد خواهد شد که غذاساز بهتر است یا گوشت‌کوب برقی؟

به‌طورکلی در این مواقع افراد تصمیم می‌گیرند تا تفاوت گوشت‌کوب برقی و غذاساز را موردبررسی قرار دهند و قابلیت‌ها و کاربردهای آن‌ها را شناسایی نمایند تا راحت‌تر بتوانند یکی از آن‌ها را انتخاب نمایند‌.

در پاسخ به این سؤال که غذاساز بهتر است یا گوشت‌کوب برقی باید بررسی کنید که از یک دستگاه چه انتظاری دارید به‌عنوان‌مثال درصورتی‌که قیمت پایین و شستشوی راحت را در نظر دارید بهترین گزینه برای شما گوشت‌کوب برقی خواهد بود اما درصورتی‌که تنوع کاری برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است پیشنهاد می‌دهیم غذاساز خریداری نمایید.

گوشت‌کوب برقی و غذاساز ازلحاظ کارایی شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند اما ازلحاظ قیمت، اندازه و برخی از کاربردها دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر هستند.

گوشت‌کوب برقی چه‌کار می کنه؟

در پاسخ به این سؤال که غذاساز بهتر است یا گوشت‌کوب برقی باید کاربردها و قابلیت‌های این دستگاه‌ها را موردبررسی قرار دهیم. گوشت‌کوب برقی‌ها دستگاه‌هایی هستند که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارند و کارایی بالایی نیز دارند. با استفاده از گوشت‌کوب برقی می‌توان آب انواع میوه‌های طالبی، سیب و پرتقال را گرفت‌. گوشت‌کوب‌های برقی همچنین دارای قابلیت خرد کردن انواع مواد غذایی را دارند. با استفاده از گوشت‌کوب برقی می‌توان مواد غذایی موردنیاز را به‌خوبی له کرد تا حالت پوره‌ای آن‌ها به دست آید. کاربرد دیگر گوشت‌کوب برقی‌ها خرد کردن یخ‌ها با استفاده از آن‌هاست. گوشت‌کوب برقی قدرت بالایی نیز دارد و یخ‌ها را می‌توان با استفاده از آن خرد کرد.

با استفاده از گوشت‌کوب برقی همچنین مس توان انواع مواد غذایی را با یکدیگر مخلوط کرد و آن‌ها را با یکدیگر ترکیب نمود. حتی یکی از قابلیت‌های این دستگاه همزن بودن آن‌هاست. برای خرید گوشت‌کوب برقی توصیه می‌شود ابتدا با بهترین برندهای این دستگاه آشنا شوید و سپس بهترین مدل گوشت‌کوب برقی موجود در بازار را خریداری نمایید.

قیمت گوشت‌کوب برقی در بازار

گوشت‌کوب برقی در دو مدل شارژی و غیر شارژی در بازار موجود است و هر یک از آن‌ها دارای قابلیت‌های متفاوت هستند. به این دلیل است که هر یک از آن‌ها قیمت متفاوتی دارند؛ اما به‌طورکلی و به‌صورت میانگین می‌توان گفت که قیمت گوشت‌کوب برقی به قابلیت‌های آن وابسته است و ممکن است بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان متغیر باشد. البته مدل‌هایی با قیمت کمتر یا بالاتر از آن نیز در بازار موجود هستند.

راهنمای خرید گوشت‌کوب برقی

راهنمای خرید گوشت‌کوب برقی

در زمان خرید گوشت‌کوب برقی باید نکات مهم بسیار زیادی در نظر گرفته شوند که از مهم‌ترین این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

توان گوشت‌کوب برقی

به‌طورمعمول توان گوشت‌کوب برقی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ وات است اما مدل‌های گوشت‌کوب برقی با توان بالاتر نیز در بازار وجود دارد. به‌طورکلی می‌توان گفت قدرت گوشت‌کوب برقی به توان آن وابسته است. انتخاب یک گوشت‌کوب برقی با توان مناسب به نوع استفاده کاربر از این دستگاه دارد‌. برخی از گوشت‌کوب برقی‌ها تنها برای خرد کردن و له کردن پیاز مورداستفاده قرار می‌گیرند که دستگاه‌هایی با توان ۱۰۰ تا ۲۰۰ وات برای آن کافی است اما برخی از کاربران ممکن است از این دستگاه‌ها برای خرد کردن قطعات یخی استفاده نمایند که در این حالت باید گوشت‌کوب برقی با قدرت و توان بالاتر خریداری نمایند.

جنس دستگاه و تیغه‌های آن

با در نظر گرفتن این موضوع که پس از هر بار استفاده باید گوشت‌کوب برقی را بشویید توصیه می‌کنیم دستگاه با جنسی را انتخاب نمایید که شستشوی مداوم به آن آسیب جدی وارد نکند. نحوه اتصال تیغه گوشت‌کوب برقی نیز باید موردتوجه قرار گیرد. درصورتی‌که تیغه‌های گوشت‌کوب برقی به حالتی و مهره باشد شستشوی آن کمی دشوار خواهد بود. به‌طورکلی می‌توان گفت تیغه‌هایی از جنس استیل باکیفیت و ضدزنگ بهتر هستند زیرا با استفاده مداوم و شستشو زنگ نخواهند زد و کند نیز نخواهند شد. ازاین‌رو همواره توصیه می‌شود قبل از خرید خود از این موضوع اطمینان کسب نمایید که قطعات دستگاه قابلیت جدا شدن دارند. بهترین مارک گوشت‌کوب برقی به‌طورمعمول این ویژگی‌ها را دارند.

سرعت گوشت‌کوب برقی

سرعت گوشت‌کوب برقی

سرعت گوشت‌کوب برقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سرعت دستگاه به‌طورکلی از ۱ تا ۱۵ سطح‌بندی می‌شود. برای انجام کارهای مختلف از قبیل پوره کردن، خرد کردن و له کردن می‌توان سرعت‌های متفاوت را انتخاب کرد. گوشت‌کوب برقی‌ها در مدل‌های مختلف دارای تنظیمات سرعت متفاوت هستند ازاین‌رو می‌توان گفت یک‌ گوشت‌کوب برقی ایده آل و خوب دستگاهی است که قطعات آن دارای قابلیت جدا شدن باشند.

برند گوشت‌کوب برقی

از دیگر نکات مهم که در زمان خرید گوشت‌کوب برقی باید در نظر گرفته شود می‌توان به انتخاب و خرید بهترین برند آن اشاره کرد. ازاین‌رو در نظر داشته باشید که قبل از خرید گوشت‌کوب برقی یا دیگر دستگاه‌های حساس ابتدا باید بهترین برند آن را شناسایی کنید و پس از این‌که بهترین برند را انتخاب نمودید و در مورد آن به‌اندازه کافی تحقیق کردید می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری نمایید.

بهترین مارک گوشت‌کوب برقی

بهترین مارک گوشت‌کوب برقی

اکثر افراد پس از خرید گوشت‌کوب برقی از این موضوع شکایت می‌کنند که چرا پس از مدتی استفاده از این دستگاه با مشکلاتی از قبیل کند شدن تیغه و خاموش شدن ناگهانی مواجه می‌شوند. برای این‌که شما نیز از آن دسته از افراد نباشید توصیه می‌کنیم بهترین مارک گوشت‌کوب برقی را خریداری نمایید تا دیگر با این قبیل مشکلات مواجه نشوید.

نحوه استفاده از گوشت‌کوب برقی

یکی از دستگاه‌های پرکاربرد در آشپزخانه گوشت‌کوب برقی است که با استفاده از آن می‌توان کارها را بسیار سریع‌تر انجام داد. این امر باعث افزایش سرعت عمل کار شما در زمان پخت انواع مواد غذایی خواهد شد. با خرید بهترین برند گوشت‌کوب برقی یک بروشور و دفترچه راهنما نیز به خریدار ارائه می‌گردد. با استفاده از این دفترچه یا بروشور می‌توان با نحوه عملکرد این دستگاه آشنا شد. همچنین لوازم جانبی در کنار این دستگاه به مشتریان ارائه می‌شود که استفاده از این دستگاه را برای شما ساده و راحت می‌سازد. ازاین‌رو توصیه می‌شود قبل از خرید بهترین برند گوشت‌کوب برقی مدلی را انتخاب نمایید که دارای لوازم جانبی متعدد زیادی باشد.

مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین برند گوشت‌کوب برقی

از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین برند گوشت‌کوب برقی می‌توان به ارائه گارانتی همراه با این محصول، خدمات پی از فروش، کیفیت مطلوب و برتر بهترین برند گوشت‌کوب برقی در مقایسه با برندهای جعلی یا ناشناخته، وجود محصولات باقابلیت‌های متنوع برند موردنظر در بازار، قیمت مناسب داشتن و راحتی نحوه استفاده از آن اشاره کرد.

غذاساز چه‌کار می کنه؟

پس از آشنایی با قابلیت‌ها و مشخصات گوشت‌کوب برقی برای یافتن پاسخ این سؤال که گوشت‌کوب برقی بهتر است یا غذاساز بهتر است باقابلیت‌های غذاساز نیز آشنا شویم. غذاسازها دستگاه‌هایی با کاربردهای متنوع هستند. با استفاده از غذاسازها می‌توان انواع مواد غذایی را خرد کرد‌. غذاسازها همچنین این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند از آن‌ها برای خرد کردن سبزی استفاده کنند. از دیگر امکانات غذاسازها می‌توان به قابلیت پوره کردن انواع مواد غذایی مانند سیب‌زمینی‌ها، بادام‌زمینی و تخم‌مرغ اشاره کرد. با استفاده از غذاسازها همچنین می‌توان خمیر تهیه کرد. تهیه آبمیوه یکی دیگر از قابلیت‌های غذاسازها است.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه‌ها انواع مواد غذایی مختلف به‌ویژه مواد غذایی سفت را رنده کنید. با استفاده از این دستگاه‌ها همچنین می‌توان خامه یا کره درست کرد. توانایی حلقه‌حلقه کردن انواع مواد غذایی مختلف از دیگر کاربردهای غذاسازها است. با استفاده از این دستگاه به‌راحتی می‌توان انواع لواشک‌ها را نیز درست کرد. حتی این امکان وجود دارد که بتوان گوشت را در این دستگاه‌ها چرخ کرد.

قیمت غذاسازها

برای خرید غذاسازها توصیه می‌شود با بهترین مارک غذاساز آشنا شوید تا بتوانید بهترین غذاسازهای موجود در بازار را خریداری نمایید. در رابطه با قیمت غذاسازها نیز باید عنوان کرد که قابلیت‌های بیشتر و متنوع‌تر غذاسازها باعث شده است تا قیمت آن‌ها از گوشت‌کوب برقی اندکی بیشتر باشد. البته هر یک از غذاسازها با توجه به برند تولیدی و ویژگی‌های خود قیمت متنوعی نیز دارند؛ اما به‌طورکلی می‌توان عنوان کرد که قیمت غذاسازها بین یک‌میلیون و پانصد تا ۷ میلیون تومان و گاهی تا ۱۰ میلیون تومان متغیر باشد.

بررسی تفاوت گوشت‌کوب برقی و غذاساز

بررسی تفاوت گوشت‌کوب برقی و غذاساز

حال برای تصمیم‌گیری راحت در پاسخ به این سؤال که غذاساز بهتر است یا گوشت‌کوب برقی قابلیت‌های مختلف این دو دستگاه را موردبررسی قرار خواهیم داد.

غذاسازها دارای قابلیت خمیر زن می‌باشند درصورتی‌که برای گوشت‌کوب برقی این قابلیت وجود ندارد. حجم و اندازه غذاساز در مقایسه با گوشت‌کوب برقی بزرگ‌تر است ازاین‌رو برای قرار دادن آن در آشپزخانه به فضای بیشتری نیاز خواهید داشت. شستشوی گوشت‌کوب برقی در مقایسه با غذاساز بسیار راحت‌تر است. گوشت‌کوب برقی برای خرد کردن، مخلوط کردن و کوبیدن انواع مواد غذایی پخته مناسب است درصورتی‌که غذاساز برای مواد غذایی خام نیز کاربرد دارد. کاربردهای غذاساز در مقایسه با گوشت‌کوب برقی از تنوع بیشتری برخوردار است. وزن قیمت غذاساز نیز در مقایسه با گوشت‌کوب برقی بیشتر است.

معرفی مدل‌های غذاساز و گوشت‌کوب برقی

بهترین برند گوشت‌کوب برقی

پارس خزر، مولینکس، فلر، براون و بوش از بهترین برندهای گوشت‌کوب برقی هستند که در ادامه قصد داریم برخی از این مدل‌ها را موردبررسی قرار دهیم.

آیا گوشت‌کوب برقی مکسی خوبه؟

آیا گوشت‌کوب برقی مکسی خوبه؟

یکی از برندهای تولیدکننده گوشت‌کوب برقی مکسی است که فعالیت خود را به‌صورت حرفه‌ای در زمینه تولید انواع لوازم برقی خانگی از سال ۱۳۹۱ آغاز نموده است. مکسی یک برند نسبتاً کم‌سابقه است و تجربه چندانی ندارد اما بااین‌وجود توانسته به‌صورت کاملاً حرفه‌ای عمل کرده و محصولات خود را در این بازار پررقابت بفروشد. گوشت‌کوب برقی‌ها از محبوب‌ترین محصولات این برند شناخته می‌شود.

آیا گوشت‌کوب برقی پارس خزر خوبه؟

اکثر ایرانیان محصولات برند پارس خزر را به‌خوبی می‌شناسند. پارس خزر یکی از بهترین برندهای گوشت‌کوب برقی در بازار است. این برند در تولید گوشت‌کوب برقی نهایت تلاش خود را به کار گرفته است و از بهترین متریال و مواد اولیه استفاده کرده است.

گوشت‌کوب برقی بوش مدل MS6CA4150

بدون شک شما نیز برند پرطرفدار و محبوب بوش را می‌شناسید، در این بخش قصد داریم یکی از بهترین محصولات برند بوش را موردبررسی قرار دهیم. جنس بدنه این محصول پلاستیک باکیفیت و مقاوم است و وزن آن نیز به حدود ۰.۵ کیلوگرم می‌رسد. توان مصرفی این محصول حدود ۸۰۰ وات است و ۱۲ نوع تنظیمات سرعت دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وجود عملکرد توربو در آن اشاره کرد. لوازم جانبی این محصول شامل سری گوشت‌کوب، سری همزن و ظرف خردکن هستند. این گوشت‌کوب برقی یک تیغه با چهارپره دارد. در پاسخ به این سؤال که کدام مارک گوشت‌کوب برقی خوب است می‌توان به برند بوش اشاره کرد و این مدل را به‌عنوان بهترین گوشت‌کوب برقی بوش معرفی نمود.

انواع گوشت کوب

گوشت‌کوب برقی براون مدل MQ535

یکی از برندهایی که در زمینه تولید انواع لوازم برقی آشپزخانه به فعالیت مشغول است براون است. یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند گوشت‌کوب برقی است. این مدل گوشت‌کوب برقی دارای وزن ۱.۷ کیلوگرم است. بدنه آن نیز از جنس پلاستیک است و با استفاده از میله با جنس استیل تولیدشده است. توان مصرفی این محصول حدود ۶۰۰ وات است و دو نوع تنظیمات سرعت دارد. تیغه‌های این محصول نیز به‌صورت دو پره طراحی‌شده‌اند و طول کابل آن نیز ۰.۸ متر است. از دیگر لوازم جانبی که همراه با این محصول ارائه می‌شوند می‌توان به تیغه میله‌ای، همزن و کاسه خردکن اشاره کرد. در زمان خرید بهترین مارک گوشت‌کوب برقی باید نام برند براون را نیز در نظر گرفت.

گوشت‌کوب برقی فلر HB808

از بهترین برندهای گوشت‌کوب برقی موجود در بازار همچنین می‌توان به برند فلر اشاره نمود. یکی از پرفروش‌ترین گوشت‌کوب برقی‌های موجود در بازار فلر است. وزن این محصول حدود ۱.۸ است و توان مصرفی آن نیز حدود ۸۰۰ وات است. این محصول ۵ نوع تنظیمات سرعت مختلف دارد. چرخش دوطرفه و عملکرد توربو و لحظه‌ای در این گوشت‌کوب برقی وجود ندارد. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این محصول می‌توان به پایه‌های بلند و باریک، تیغه‌های استیل ضدزنگ و دستگیره برای جابجایی راحت آن اشاره نمود.

گوشت‌کوب برقی مولینکس DD86

گوشت‌کوب برقی مولینکس DD86

در زمان معرفی بهترین برند گوشت‌کوب برقی نام برند پرطرفدار مولینکس را نباید فراموش کرد. یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند، گوشت‌کوب برقی مولینکس DD86 است. این نوع گوشت‌کوب برقی عملکرد لحظه‌ای دارد و همچنین دارای میله‌ای از جنس استیل ضدزنگ است. توان مصرفی این دستگاه ۷۰۰ وات است و ازاین‌رو دارای قدرت خوبی است.

گوشت‌کوب برقی پارس‌ خزر HB5503AP

بهترین محصول برند پارس خزر دارای وزنی معادل ۲ کیلوگرم است، از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث شده این محصول به‌عنوان پرفروش‌ترین‌های برند پارس خزر شناخته شود تنوع در تنظیمات سرعت آن است که برای عملکرد خود دارای ۲۰ نوع تنظیمات است. این محصول دارای تیغه‌های چهارپره است. از دیگر اقلامی که همراه با این دستگاه به مشتری ارائه می‌گردد می‌توان به قطعات مخصوص سس ساز، همزن فلزی، پایه جداشدنی و فناوری اکتیو اشاره نمود. یکی از بهترین برندهای گوشت‌کوب برقی، برند مولینکس است.

گوشت‌کوب برقی مکسی BND-K

یکی از برندهایی که حدود چند سال پیش وارد عرصه بازار شد برند مکسی است که سابقه طولانی در زمینه تولید لوازم‌خانگی ندارد. این مدل گوشت‌کوب برقی به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند مکسی شناخته می‌شود که دارای توان مصرفی ۵۰۰ وات است و ولتاژ آن نیز ۲۲۰ ولت است. از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است این محصول به‌عنوان یکی از محصولات پرفروش بازار شناخته شود قیمت بسیار مناسب آن است. میله این نوع گوشت‌کوب برقی دارای قابلیت جدا شدن است و دارای قابلیت‌های خرد کردن، همزن و آسیاب ندارد. تیغه‌های این محصول به‌صورت دو پره طراحی‌شده‌اند و جنس آن‌ها از استیل ضدزنگ است.

بهترین مارک غذاساز چیست؟

بسیاری از افراد وقتی با هدف خرید غذاساز وارد مغازه می‌شوند به دنبال خرید بهترین مارک غذاساز هستند. از فروشندگان می‌خواهند تا بهترین مارک‌ها و برندها را با تفاوت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فروشان برای آن‌ها شرح دهند. این امر آن‌ها را قادر می‌سازد تا یک دستگاه با کیفیت و دوام بالا را انتخاب نمایند. علاوه بر این شناسایی بهترین مارک غذاساز در مدیریت هزینه‌ها به نحو مطلوب به مشتریان کمک خواهند کرد.

در ادامه قصد داریم تا بهترین برند غذاسازها را موردبررسی قرار دهیم. تعداد زیادی از نوعروسان که قصد دارند جهیزیه بخرند، غذاسازها را در لیست جهیزیه خود قرار می‌دهند زیرا می‌دانند این نوع دستگاه با توجه به کارایی فوق‌العاده خود بسیار کاربردی هستند و از آن دسته از دستگاه‌هایی محسوب نمی‌شوند که با خرید در گوشه آشپزخانه خاک بخورند. ازاین‌رو اکثر نوعروسان ترجیح می‌دهند بهترین مدل‌های غذاساز ایرانی و خارجی را شناسایی کرده تا بتوانند با شناخت و آگاهی کامل دستگاه مناسب را خریداری نمایند.

برندهای مختلفی امروزه مشغول به تولید انواع غذاسازها هستند که از بین آن‌ها می‌توان به غذاساز ایران ناسا الکتریک و سایت پارس خزر به‌عنوان بهترین محصولات پرفروش اشاره کرد. یکی از شرکت‌های الکتریکی ترکیه‌ای در سال ۱۳۷۸ با همکاری یکی از شرکت‌های زیرمجموعه پارس خزر اقدام به تولید غذاساز نمودند و بدند سایت را تشکیل دادند. این برند با هدف تولید انواع لوازم‌خانگی برقی کوچک وارد عرصه بازار شد و محصولات خود را همراه با گارانتی ۲۴ ماهه پارس خزر به مشتریان خود ارائه داد. برند پارس خزر در لیست بهترین غذاسازها قرار می‌گیرد. به‌طورکلی می‌توان گفت برندهای مختلفی از قبیل فیلیپس، کنوود، بوش و فلر از بهترین برندهای تولیدکننده غذاسازها محسوب می‌شوند.

غذاساز سایا CFP1100

غذاساز سایا CFP1100

جنس بدنه این غذاساز از پلاستیک با‌کیفیت و مقاوم است‌‌ و توان مصرفی این دستگاه حدود ۶۰۰ وات است. تیغه‌های این محصول از استیل ضدزنگ هستند ازاین‌رو در زمان شستشوی مداوم آسیبی به آن‌ها وارد نخواهد شد. وزن این محصول حدود ۶.۵ کیلوگرم است.

جنس بدنه این مدل غذاساز از پلاستیک مقاوم و با کیفیت است و علاوه بر آن توان مصرفی آن حدود 600 وات است. تیغه‌های این محصول را از جنس استیل ضدزنگ ساخته‌شده است تا براثر شست‌وشو آسیب چندانی به آن‌ها وارد نشود، وزن این مدل حدود 6 و نیم کیلوگرم است.

غذاساز فیلیپس HR7778

غذاساز فیلیپس HR7778

 

این مدل غذاساز فیلیپس توان مصرفی ۱۳۰۰ وات دارد و وزن آن نیز حدوداً ۱۲ کیلوگرم است. جنس بدنه این دستگاه استیل ضدزنگ است و دارای ظرفیت معادل ۳.۵ لیتر است. در زمان کار کردن صدای زیادی از این دستگاه تولید نمی‌شود و در حقیقت میزان صدای آن با توجه به‌اندازه گیری ها حدود ۸۶ دسی‌بل است. این دستگاه دارای تمام قابلیت‌های مختلف است.

بهترین غذاساز بوش

فروشندگان لوازم‌خانگی برقی در پاسخ به این سؤال که کدام برند غذاساز بهتر است همواره برند بوش را نام می‌برند. بوش در حقیقت یک برند آلمانی است که در سال ۱۸۸۶ تاسیس‌شده، این شرکت بزرگ با بهره‌گیری از طراحان و کارشناسان خبره و هنرمند توانسته محصولات باکیفیت خود را وارد عرصه بازار نماید. دراین‌بین برند بوش شکست‌هایی را نیز متحمل شده است اما امروزه توانسته به یکی از بزرگ‌ترین برندها در زمینه تولید انواع لوازم‌خانگی تبدیل شود.

غذاساز بوش MCM4200

غذاساز بوش MCM4200

وزن این مدل غذاساز حدود ۵ کیلوگرم است و توان مصرفی آن نیز حدوداً ۸۰۰ وات است که بسیار ایده آل است. جنس تیغه این محصول از استیل ضدزنگ است که دارای سیم حدوداً ۱ متری است. این مدل عملکرد توربو ندارد و ظرفیت آن نیز حدوداً ۱.۲۵ لیتر است. این محصول به‌عنوان بهترین غذاساز در بین مشتریان ایرانی شناخته می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی