چرخ‌گوشت پارس خزر مدل بوفالو خوبه؟

0 4,212
زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

در این مقاله شما را با چرخ‌گوشت پارس خزر مدل بوفالو آشنا کرده و توضیح می‌دهیم که آیا چرخ‌گوشت بوفالو پارس خزر گزینه مناسبی است یا خیر. اگر به فکر خرید لوازم برقی خانگی جهت تعویض برخی از لوازم خانه یا تهیه جهیزیه هستید قطعاً این سوال برای شما به وجود می‌آید که کدام‌یک از برند‌های ایرانی مناسب هستند؟ برای مثال جهت خرید چرخ‌گوشت برند‌های زیادی در پیش روی شما قرار می‌گیرند و یکی از سوالات رایج در بین مشتریان این است که آیا چرخ‌گوشت پارس خزر خوبه؟ بهترین مدل چرخ‌گوشت پارس خزر کدام است؟

به‌هرحال وسایل برقی جزء لوازم ضروری یک‌خانه به‌حساب می‌آیند و اگر در زمان خرید به کیفیت برند مربوطه توجه نکنید، کارایی آن وسیله برای شما دوام زیادی نخواهد داشت. شاید حتی در عرض یک سال مجبور باشید این وسیله را عوض کنید؛ بنابراین بهتر است به سراغ معروف‌ترین برند‌های ایرانی بروید تا از کیفیت ساخت مطمئن باشید و هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید برای مدت‌زمان طولانی برای شما کارایی داشته باشد.

با تاریخچه برند پارس‌خزر آشنا شوید:

اولین قدم برای انتخاب برند وسایل برقی، بررسی تاریخچه هرکدام از برند‌ها است. در سال ۱۳۴۷ پارس خزر با همکاری فنی توشیبا ژاپن راه‌اندازی شد و در ابتدا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز نمود. این شرکت در طول سال‌های فعالیت خود انواع وسیله برقی شامل چرخ‌گوشت، سرخ‌کن، پلوپز، پنکه، بخاری‌برقی و سایر وسایل برقی را طراحی و تولید نموده و جالب است بدانید که از سال ۱۳۶۱ تا به امروز به‌عنوان یکی از برند‌های بسیار معروف در بازار‌های جهانی نیز شناخته‌شده است.

چرا چرخ‌گوشت پارس خزر بخریم؟

خرید چرخ‌گوشت پارس خزر

وجود تنوع زیاد در برند‌های تولید‌کننده وسایل برقی این امکان را فراهم می‌کند تا مردم بر اساس قدرت خرید خود بتوانند بهترین وسیله برقی را تهیه نمایند. درصورتی‌که تصمیم گرفته‌اید به سراغ وسایل برقی ایرانی بروید ما به شما برند پارس خزر را معرفی می‌کنیم. به‌عنوان‌مثال چرخ‌گوشت پارس خزر یکی از بهترین محصولات این برند است که قدمت زیادی داشته و همگام با پیشرفت تکنولوژی، امکانات این چرخ‌گوشت نیز افزایش‌یافته است. به همین دلیل است که چرخ‌گوشت پارس خزر مدل‌های متنوعی دارد؛ بنابراین آنچه باعث می‌شود ما با اطمینان خاطر شما را به خرید چرخ‌گوشت پارس خزر دعوت کنیم. مزایای این خرید است که شامل حال شما خواهد شد:

  • برند پارس خزر گارانتی طولانی‌مدت برای وسایل خود در نظر می‌گیرد.

اولین مزیت خرید چرخ‌گوشت پارس خزر، برخورداری از گارانتی با بازه زمانی طولانی‌مدت است. برند پارس خزر در راستای جلب اعتماد مشتریان و حمایت از آن‌ها، برای تمامی محصولات خود گارانتی در بازه زمانی ۲۵ ماهه در نظر گرفته است؛ بنابراین اگر چرخ‌گوشت بوفالو پارس خزر را خریده و در این بازه زمانی وسیله شما دچار مشکل شده است، می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر مراجعه کرده و بدون پرداخت هزینه، وسیله را همانند روز اول سالم تحویل بگیرید.

  • چرخ‌گوشت پارس خزر دارای خدمات پس از فروش است.

به‌طورکلی برند پارس خزر برای تمامی وسایل برقی خود ۱۰ سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته و این یک برگ برنده برای مشتری به‌حساب می‌آید. همچنین لازم است بدانید درصورتی‌که چرخ‌گوشت بوفالو پارس خزر و یا سایر وسایل برقی این برند را خریده‌اید، از زمان فروش به مدت ۲ ماه شما می‌توانید نسبت به تعویض وسیله در صورت وجود نقص فنی در دستگاه، اقدام کنید.

  • قیمت چرخ‌گوشت پارس خزر بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

این مطلب را باید در مورد تمامی محصولات برقی برند پارس خزر در نظر بگیریم. به‌هرحال زمانی که برای خرید یک وسیله برقی هزینه می‌کنیم این موضوع بسیار مهم است که به ازای هزینه پرداختی، یک وسیله برقی بسیار باکیفیت داشته باشیم که برای سالیان طولانی برای ما کاربرد داشته باشد. به ازای هزینه‌ای که شما جهت خرید چرخ‌گوشت پارس خزر بوفالو صرف می‌کنید مطمئن هستید بهترین وسیله برقی را در اختیار خواهید داشت. با توجه به اینکه برند پارس خزر در طول سالیان فعالیت خود توانست محبوبیت زیادی را در بین مردم به دست بیاورد این موضوع نشان‎دهنده کیفیت بالای محصولات پارس خزر خواهد بود.

  • برند پارس خزر دارای نمایندگی‌های معتبر است.

همه ما می‌دانیم که برای خرید وسایل برقی باید به نمایندگی‌ها برند مربوطه مراجعه کنیم. متأسفانه در حال حاضر افراد سودجو وسایل برقی تقلبی را تحت عنوان برند‌های مشهور به مردم قالب کرده و هزینه گزاف از آن‌ها دریافت می‌کنند. تنها راه اینکه مطمئن شوید چرخ‌گوشت پارس خزر اصل را خریداری خواهید کرد، مراجعه به نمایندگی‌های معتبر است. با توجه به اینکه برند پارس خزر در بین مردم بسیار مورد استقبال قرارگرفته است، در تمامی شهر‌ها نمایندگی‌هایی از این برند وجود دارد که نه‌تنها در زمان خرید بلکه برای رفع مشکلات رخ‌داده در وسیله نیز می‌توانید به این نمایندگی‌ها مراجعه نمایید.

کدام مدل چرخ‌گوشت پارس خزر مناسب است؟

کدام مدل چرخ‌گوشت پارس خزر مناسب است؟

اکنون‌که با برند پارس خزر آشنا شدید، درصورتی‌که بخواهید وسایل برقی خود را از این برند خریداری کنید قطعاً با مدل‌های متنوعی از هرکدام از وسایل برقی مواجه خواهید شد. برای مثال چرخ‌گوشت پارس خزر تنوع زیادی ازنظر رنگ، کارایی و ازنظر شکل ظاهری داشته و به همین دلیل مدل آن‌ها نیز متفاوت است. در حال حاضر چرخ‌گوشت بوفالو پارس خزر دنیا یکی از بهترین مدل‌های این برند شناخته‌شده است. در زمان خرید هرکدام از وسایل برقی باید چند فاکتور را در نظر بگیرید تا بر این اساس بتوان بهترین مدل آن وسیله را انتخاب کرد:

  • مدل‌های مختلف چرخ‌گوشت پارس خزر را با یکدیگر مقایسه کرده و بررسی کنید کدام‌یک از آن‌ها از تجهیزات بیشتری برخوردار هستند.
  • همچنین لازم است قیمت انواع مدل‌ها را نیز با یکدیگر مقایسه کنید تا متوجه شوید هزینه پرداختی ارزش امکانات و تجهیزات موجود در دستگاه را دارد یا خیر.
  • البته برای بسیاری از افراد مسئله قیمت به‌عنوان یک فاکتور اصلی شناخته می‌شود؛ بنابراین در زمان خرید وسیله برقی باید بودجه خود را نیز در نظر بگیرید.
  • مدل‌های مختلف چرخ‌گوشت پارس خزر ازنظر توان مصرفی نیز باهم متفاوت هستند. همان‌گونه که می‌دانید وسایل برقی باید به‌گونه‌ای طراحی شوند که به ازای مصرف کمترین انرژی، بهترین کارایی را داشته باشند؛ بنابراین با توجه به آنچه گفته شد چرخ‌گوشت بوفالو پارس خزر بهترین مدل شناخته‌شده است.

معرفی چرخ‌گوشت پارس خزر مدل بوفالو

همان‌گونه که متوجه شدید پارس خزر ازجمله قدیمی‌ترین برند‌های فعال در کشور ایران در زمینه ساخت انواع وسایل برقی به‌حساب می‌آید که نزدیک به نیم‌قرن تجربه دارد. همین قدمت تعیین‌کننده کیفیت محصولات پارس خزر به‌حساب می‌آید زیرا اگر چنین نبود با استقبال مشتریان مواجه نمی‌شد و درنتیجه در همان ابتدای سال‌های فعالیت خود برند پارس خزر محکوم‌به شکست می‌گردید.

یکی از مهم‌ترین وسایل برقی در هر خانه‌ای، خرید چرخ‌گوشت است که درواقع یک وسیله برقی ضروری به‌حساب می‌آید. درنتیجه در زمان خرید باید تمام نکات فنی مربوط به این وسیله را در نظر بگیرید. به‌جرئت می‌توان گفت چرخ‌گوشت بوفالو پارس خزر یکی از بهترین مدل‌های تولیدی توسط این برند شناخته‌شده است. در ادامه مقاله ویژگی‌های چرخ‌گوشت بوفالو پارس خزر را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد:

معرفی چرخ‌گوشت پارس خزر مدل بوفالو

این چرخ‌گوشت مجهز به سیستم چرخش معکوس است.

شاید تابه‌حال برخی از دوستان و آشنایان شما از این موضوع گلایه کرده‌اند که چرخ‌گوشت آن‌ها به‌خوبی گوشت را چرخ نکرده و حالت له‌شده به گوشت می‌دهد. برند پارس خزر برای جلوگیری از این مشکل سیستم چرخ‌گوشت معکوس را در چرخ‌گوشت بوفالو تعبیه کرده است. در چنین شرایطی اگر مشکلی در دستگاه ایجادشده و گوشت به‌خوبی چرخ نشود، سیستم چرخش معکوس فعال‌شده، گوشت دوباره داخل دستگاه برگردانده می‌شود تا مجدداً چرخ شود. در این صورت علاوه بر اینکه فشاری به دستگاه وارد نخواهد شد گوشت‌ها بدون اینکه حالت له‌شدگی داشته باشند چرخ می‌شوند.

  • راندمان چرخ‌گوشت بوفالو پارس خزر بسیار بالا است.

همان‌گونه که می‌دانید برای کنترل راندمان یک وسیله برقی باید توان مصرفی آن را موردبررسی قرار دهیم. شاید در نگاه اول توان مصرفی چرخ‌گوشت پارس خزر مدل بوفالو نسبت به سایر چرخ‌گوشت‌هایی که در بازار وجود دارد پایین باشد زیرا توانایی بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ وات تعریف‌شده است اما درصورتی‌که از این وسیله استفاده کنید متوجه می‌شوید که گوشت را با بهترین کیفیت در کمترین زمان و با راندمان بسیار بالایی چرخ می‌کند.

  • چرخ‌گوشت پارس خزر بوفالو مجهز به سیم‌جمع‌کن است.

مشکلی که در استفاده از اغلب وسایل برقی با آن روبرو می‌شویم آسیبی است که به سیم آن وسیله وارد می‌گردد. برند پارس خزر در طراحی چرخ‌گوشت مدل بوفالو این موضوع را در نظر گرفته و محفظه‌ای در داخل دستگاه تعبیه نموده است تا سیم در داخل آن جمع شده و آویزان نباشد. در این صورت هنگام جابجایی دستگاه، سیم کشیده نخواهد شد.

  • برای چرخ‌گوشت پارس خزر بوفالو پایه‌های ضد لرزش در نظر گرفته‌شده است.

حتماً تابه‌حال این موضوع را از نزدیک مشاهده کرده‌اید که بعضی از وسایل برقی در هنگام روشن شدن، حرکت کرده و از جای خود جابجا می‌شوند. برند پارس خزر برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی در تمامی وسایل برقی به‌خصوص در چرخ‌گوشت، پایه‌های ضد لغزش را در زیر دستگاه تعبیه نموده تا دستگاه در حین روشن بودن در جای خود ثابت باقی بماند.

نکات مهم چرخ‌گوشت بوفالو

  • چرخ‌گوشت بوفالو پارس خزر مجهز به صفحه نمایشگر است.

هدف از قرار دادن صفحه نمایشگر بر روی دستگاه، کمک به کاربر برای استفاده از دستگاه و آشنایی با تنظیمات آن بوده است. در زمان استفاده از چرخ‌گوشت، حتماً دفترچه راهنما را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید از این نمایشگر استفاده کرده و دستگاه را بر اساس موقعیت‌هایی که در نظر دارید، تنظیم کنید.

  • چرخ‌گوشت بوفالو قابلیت سوسیس ساز دارد.

یکی از بهترین امکانات که برای چرخ‌گوشت پارس خزر مدل بوفالو در نظر گرفته‌شده است، قابلیت سوسیس ساز است. درصورتی‌که شما می‌توانید سوسیس خانگی درست کنید و برای بسته‌بندی آن مشکل‌دارید، چرخ‌گوشت پارس خزر این مشکل را برطرف نموده است. کافی است تجهیزات مربوط به ساخت سوسیس را بر روی چرخ‌گوشت ببندید تا در زمان چرخ کردن، گوشت قالبی شبیه به سوسیس پیداکرده و به‌راحتی بتوانید آن را بسته‌بندی کنید.

  • تنوع رنگ در چرخ‌گوشت پارس خزر مدل بوفالو وجود دارد.

برند پارس خزر همواره به سلیقه مشتریان توجه داشته و به همین دلیل است که تنوع رنگ و طرح را در وسایل برقی خود لحاظ نموده است. چرخ‌گوشت بوفالو پارس خزر در دورنگ سفید و مشکی طراحی‌شده و البته ازنظر ظاهری واقعاً طراحی بسیار زیبایی دارد. پس در زمان انتخاب مشکلی نخواهید داشت.

چرخ‌گوشت پارس خزر بهتر است یا چرخ‌گوشت‌های خارجی؟

چرخ‌گوشت پارس خزر بهتر است یا چرخ‌گوشت‌های خارجی؟

ذهنیتی که در بین مردم وجود دارد این است که برای خرید وسیله برقی تنها باید به سراغ برند‌های خارجی برویم. قطعاً برند‌های خارجی نیز کیفیت بسیار خوبی دارند اما این بدان معنا نیست که همه شرکت‌های خارجی از این ویژگی برخوردار بوده و حتی نسبت به برند‌های ایرانی بهتر هستند. به‌جای اینکه به خارجی یا داخلی بودن یک برند توجه کنید ابتدا به سراغ کیفیت و عملکرد هرکدام از دستگاه‌های انتخابی خود بروید.

برای مثال ما در این مقاله برای شما توضیح دادیم که چرخ‌گوشت پارس خزر از چه تجهیزات و امکاناتی تشکیل‌شده و تنوع زیادی ازنظر رنگ، امکانات و حتی شکل ظاهری دارد. در حال حاضر بهترین مدل چرخ‌گوشت پارس خزر، مدل بوفالو است. پیشنهاد ما به شما این است که چرخ‌گوشت بوفالو پارس خزر را با انواع خارجی مقایسه کنید تا متوجه شوید که پارس خزر قدرت عرض‌اندام در برابر برند‌های خارجی را داشته و واقعاً ازنظر کیفیت و کارایی می‌تواند در بازار‌های خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد.

بنابراین به‌جای اینکه در برابر برند‌های ایرانی جبهه بگیرید و بدون هیچ دلیل منطقی و بدون اینکه تحقیقی انجام دهید برند‌های ایرانی را کنار بگذارید، ابتدا به نمایندگی‌های معتبر از برند پارس خزر مراجعه کرده و از فروشندگان بخواهید کارایی چرخ‌گوشت پارس خزر از مدل انتخابی را برای شما توضیح دهد. سپس با انواع خارجی مقایسه کنید. در این زمان تصمیم‌گیری نمایید که کدام‌یک از آن‌ها گزینه مناسب‌تری خواهند بود.

مقایسه مدل‌های چرخ‌گوشت پارس خزر

مقایسه مدل‌های چرخ‌گوشت پارس خزر

درصورتی‌که تصمیم گرفته‌اید چرخ‌گوشت پارس خزر را خریداری نمایید باکمی تحقیق متوجه خواهید شد که مدل‌های متنوعی از این برند وجود داشته و حتماً برای شما بسیار مهم است که بهترین مدل را خریداری کنید. اولین قدم، مقایسه هرکدام از مدل‌های چرخ‌گوشت پارس خزر است. قطعاً این برند سعی داشته است که ازنظر امکانات و قابلیت‌ها، تنوع بسیار زیادی را در چرخ‌گوشت اعمال نماید تا مشتری بر اساس آنچه انتظار داشته و بر اساس هزینه‌ای که در نظر گرفته است بتوانند یک مدل ‌ایده آل را خریداری کند. با توجه به اینکه مدل‌های مختلف چرخ‌گوشت پارس خزر ازنظر قابلیت‌ها، امکانات، انرژی مصرفی و حتی ازنظر تیغه‌ها با یکدیگر متفاوت هستند، همین مسئله منجر به تنوع قیمت در این وسیله شده است.

مشخصات چند مدل بسیار مهم از چرخ‌گوشت پارس خزر

در ادامه این مقاله ما سعی کرده‌ایم مشخصات چند مدل بسیار مهم از چرخ‌گوشت پارس خزر را برای شما ارائه کرده و با توجه به اینکه روی صحبت ما در این مقاله چرخ‌گوشت پارس خزر مدل بوفالو بوده است، شما می‌توانید به‌راحتی این مدل را با سایر مدل‌های چرخ‌گوشت پارس خزر مقایسه کنید و سپس تصمیم‌گیری نمایید که کدام‌یک از آن‌ها برای شما مناسب‌تر خواهند بود. البته لازم است این نکته را ذکر کنیم که برخی از اطلاعات کاملاً تخصصی هستند. برای مثال میزان توان مصرفی و محدوده توان خروجی ازجمله داده‌های هستند که نیاز به تخصص برای درک مطلب دارند؛ بنابراین درصورتی‌که شما نمی‌دانید منظور از این اطلاعات چیست، بهتر از خود فروشنده سوال بپرسید.

جنس تیغه

محدوده توان مصرفی

میزان خروجی

توان

اقلام همراه

توضیحات

انواع چرخ‌گوشت
فولاد 1000-1500 وات 1200 1000 وات دارای دو شبکه

دارای ظرف نگهداری

سوسیس ساز

حداکثر توان تحت‌فشار 1000 وات

توان موتور 300 وات

دارای صفحه نمایشگر

دهانه ورودی گوشت 5/4 سانتیمتر محفظه نگهداری سیم

ناودانی و سینی فلزی به همراه درپوش مخصوص سینی

دارای سیستم دور معکوس

دارای پایه‌های ضد لرزش

چرخ‌گوشت پارس خزر مدل بوفالو
فولاد 1200 700 وات دو عدد شبکه مخصوص خرد کردن گوشت و سبزی
ظرف پلاستیکی جهت جمع‌آوری گوشت چرخ شدهسوسیس ساز
دارای سینی بزرگ برای افزایش سرعت کار

ایمنی کامل الکتریکی و عایق‌کاری دوبل قطعات الکتریکی
دارای محفظه جمع‌آوری سیم
مجهز به کلید دوربرگردان موتور

چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MG-1400R
فولاد 1200 1000 وات ظرف پلاستیکی جهت جمع‌آوری گوشت و سبزی چرخ شده

سوسیس ساز

دارای نشان استاندارد ملی ایران

دارای محفظه جهت نگهداری شبکه گوشت یا سبزی

دارای لوله ناودانی فلزی

دارای محفظه نگهداری سیم

دارای پایه‌های ضد لرزش

چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MG-1600P
فولاد 1200 700 وات گلویی ناودانی
تیغه استیلسوسیس ساز
دارای سینی بزرگ و جادار برای سرعت بخشیدن به کار
ایمنی کامل الکتریکی و عایق‌کاری دوبل قطعات الکتریکی
چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MT-1200
1200 850 وات دو عدد شبکه مخصوص خرد کردن گوشت و سبزی
ظرف پلاستیکی جهت جمع‌آوری گوشت چرخ شدهسوسیس ساز
دارای کلید لمسی

مجهز به قفل کودک
عایق‌کاری دوبل قطعات الکتریکی به‌منظور ایمنی بیشتر
دارای محفظه جهت نگهداری شبکه‌های گوشت و سبزی
دارای محفظه جهت جمع‌آوری سیم
برق مصرفی: 220 ولت و 50 هرتز
دهانه ورودی گوشت 5 سانتیمتر
دارای کلید دور معکوس
دارای پایه‌های ضد لرزش

چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MG-1500SP
استیل 450-1000 وات 1000 450 وات

اندازه دهانه ورودی گوشت، 5 سانتیمتر
دارای محفظه جمع‌آوری سیم

عایق‌کاری دوبل قطعات برقی برای ایمنی بیشتر

دارای سینی بزرگ و جادار با هدف سرعت بخشیدن به کار

مجهز به برد الکترونیکی برای راه‌اندازی نرم موتور و افزایش طول عمر موتور

چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MG-1100P

 

نکات دیگر چرخ‌گوشت پارس خزر

  • 450-1000 وات 1000 450 وات اندازه دهانه ورودی گوشت، 5 سانتیمتر
  • دارای محفظه جمع‌آوری سیم
  • عایق‌کاری دوبل قطعات برقی برای ایمنی بیشتر
  • دارای سینی بزرگ و جادار با هدف سرعت بخشیدن به کار
  • مجهز به برد الکترونیکی برای راه‌اندازی نرم موتور و افزایش طول عمر موتور
  • 1000-1500 وات 1200 1000 وات دو عدد شبکه مخصوص گوشت چرخ‌کرده، قیمه و سبزی
  • ظرف پلاستیکی جهت جمع‌آوری گوشت چرخ‌کرده
  • ظرف جمع‌آوری آب‌میوه
  • کاردک پلاستیکی سفیدرنگ جهت سهولت دربرداشتن مواد غذایی از روی تیغه‌ها
  • سینی به رنگ سفید با قابلیت قرارگیری روی گلویی لاستیکی و دارای گوشت‌کوب پلاستیکی
  • سوسیس ساز مجهز به کلید برگردان (Reverse) برای برگرداندن مواد غذایی باقیمانده در دستگاه بدون نیاز به باز کردن چرخ‌گوشت
  • دارای محفظه نگهداری سیم و شبکه
  • دارای فیلتر جداکننده آب‌میوه
  • خردکن و مخلوط‌کن
  • قابلیت آب‌گیری لیموترش، انار، هویج، سیب، گلابی، کیوی، انگور، غوره و…
  • قابلیت خرد کردن پیاز و سیب‌زمینی خام به‌صورت مجزا یا مخلوط
  • قابلیت خرد و مخلوط نمودن فرم‌های مختلف ماکارونی و رشته
  • دارای تیغه برشی (ریزودرشت) و ورقه‌ای جهت برش چیپسی مناسب برای رنده کردن سیب‌زمینی (خام/پخته)، هویج (خام/پخته)، سیب، خیار، خیار شور، شلغم و سایر میوه‌های سفت
  • دارای تیغه برشی خردکن ریز (پوره ساز) مناسب برای پوره کردن سیب‌زمینی پخته، تخم‌مرغ پخته، شلغم، گوجه‌فرنگی و هویج پخته
  • دارای گواهینامه استاندارد ایمنی محصول
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی