بهترین مارک اسپرسوساز خانگی چیست؟

1 362
زمان تقریبی مطالعه: 15 دقیقه

به‌منظور خرید دستگاه اسپرسوساز خانگی از بین انواع دستگاه‌های موجود در بازار بهتر است نوع فیلتر، توان، فشار بخار دستگاه و ویژگی‌های جانبی آن همچون نازل یا گرم‌کن فنجان توجه نمایید. در ادامه قصد داریم نکات مهمی که هنگام خرید این محصول باید در نظر گرفته شوند را موردبررسی قرار دهیم.

علاقه‌مندان به قهوه به‌طور معمول از نوشیدن یک فنجان اسپرسوی خوش‌طعم و خوش عطر نهایت لذت را می‌برند. به همین دلیل است که امروزه دستگاه اسپرسوساز خانگی به یکی از محبوب‌ترین قهوه سازها در دنیا تبدیل‌شده‌اند. کافه لاته، کافه ماکیاتو، آمریکانو، کاپوچینو و بسیاری از دیگر نوشیدنی‌های پرطرفدار بر پایه اسپرسو تهیه می‌شوند. در صورت ایجاد سوال (بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟) در ذهن خود بهتر است ما را تا پایان همراهی کنید. در ادامه با بهترین اسپرسوساز خانگی آشنا خواهیم شد و امیدواریم پس از اندکی بررسی انتخاب صحیح و خوبی داشته باشید.

نام قهوه اسپرسو از کجا آمده است؟

یک نوع نوشیدنی ایتالیایی که از واژه Express به معنای سریع و فشرده گرفته‌شده است، اسپرسو است. سریع آماده شدن این نوع قهوه یکی از دلایلی است که این نوشیدنی با نام اسپرسو شناخته می‌شود. اسپرسو به‌طورمعمول با استفاده از دستگاه اسپرسوساز خانگی و یا قهوه ساز تهیه می‌شود.

اسپرسوی واقعی چه ویژگی‌هایی دارد؟

استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای به‌منظور مشخص شدن یک اسپرسوی واقعی از سوی موسسه ملی اسپرسوی ایتالیا در نظر گرفته‌شده است. بر اساس این کتاب قانون اسپرسوی واقعی باید به‌صورت زیر تهیه و آماده شود.

یک دستگاه اسپرسوساز به‌منظور تهیه اسپرسوی واقعی باید مقدار اندکی آب نزدیک به نقطه‌جوش را با فشار حداقل 9 بار از داخل دانه‌های قهوه آسیاب شده عبور دهد.

درنتیجه انجام این فرآیند، یک قهوه با بافت، کف و کافئین بالا خواهید داشت. نکته کلیدی فرآیند تهیه اسپرسو فشار است که در دستگاه‌های ارزان‌قیمت و رو گازی نمی‌توان آن را یافت.

کاربرد دستگاه اسپرسوساز خانگی

کاربرد دستگاه اسپرسوساز خانگی

 

همان‌طور که از نام دستگاه اسپرسوساز خانگی مشخص است، اسپرسوساز خانگی یک دستگاه است که به‌منظور تهیه قهوه اسپرسو، نوعی قهوه غلیظ و دل‌چسب که با روش خاص و با فشار آب تهیه می‌شود، مورداستفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با فشار بسیار زیاد آب جوش را از روی پودر قهوه عبور می‌دهد و درنهایت قهوه‌ای با عطروطعم خاص تهیه می‌کند. درصورتی‌که اسپرسوساز خانگی شما دستگاهی استاندارد با فشار کافی باشد، قهوه تهیه‌شده با استفاده از آن را می‌توان به‌عنوان عصاره قهوه شناخت؛ زیرا فشار آب جوش و فشار بخارآب طعم و عطر واقعی دانه‌های قهوه را استخراج می‌سازد.

انواع دستگاه اسپرسوساز خانگی

از انواع دستگاه‌های اسپرسوساز موجود در بازار می‌توان به دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک اشاره کرد. دستگاه اسپرسوساز خانگی در مقایسه با انواع صنعتی آن در ابعاد کوچک‌تر تولید می‌شود اما کارکرد آن به‌طور کامل شبیه به نمونه‌های بزرگ و صنعتی است.

اسپرسوساز خانگی دستی

در اسپرسوساز خانگی دستی یک اهرم وجود دارد که به‌صورت مکانیکی و با استفاده از نیروی دست، فشار موردنیاز به‌منظور عبور آب جوش از بین دانه‌های قهوه را فراهم می‌سازد. این دستگاه‌ها در مقایسه با نوع برقی خود ارزان‌تر و کوچک‌تر هستند.

دستگاه اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

دستگاه اسپرسوساز نیمه اتوماتیک به‌طورمعمول در خانه‌ها و کافه‌ها استفاده می‌شود. منظور از نیمه اتوماتیک بودن این دستگاه، انجام شدن کارهایی مانند ترکیب کردن قهوه اسپرسو با شیر، فوم یا مواردی از این قبیل در مرحله آخر و پس از آماده شدن قهوه با دست است. ازاین‌رو برای خرید بهترین دستگاه اسپرسوساز خانگی نوع عملکرد آن باید موردتوجه قرار گیرد.

دستگاه اسپرسوساز خانگی تمام‌اتوماتیک

تمامی مراحل تهیه قهوه در دستگاه‌های تمام‌اتوماتیک به‌صورت خودکار انجام می‌شوند. برای این منظور تنها کافی است یک دکمه توسط شما فشار داده شود. استفاده از دستگاه اسپرسوساز خانگی تمام‌اتوماتیک بسیار ساده و آسان است. به‌عنوان‌مثال در صورت تمایل برای نوشیدن یک کاپوچینو، قهوه، آب و شیر را باید در جایگاه مخصوص بریزید. از روی دستگاه گزینه کاپوچینو انتخاب‌شده و برای آماده شدن آن چند دقیقه منتظر بمانید.

راهنمای خرید اسپرسوساز خانگی

راهنمای خرید اسپرسوساز خانگی

قهوه اسپرسو در زمان داشتن احساس خستگی و نیاز داشتن به انرژی، برای رفع خستگی به‌عنوان یک راه‌حل خوب در نظر گرفته می‌شود و نشاط و شادابی را برای شما به همراه خواهد آورد. میزان کافئین موجود در اسپرسو در مقایسه با دیگر نوشیدنی‌ها بیشتر است ازاین‌رو به‌طورمعمول در اندازه‌های کوچک سرو می‌شوند. اسپرسو همچنین دارای فواید بسیار زیادی است که سلامتی شما را تثبیت می‌کنند.

پرتا فیلتر

یکی از مهم‌ترین قطعات یک دستگاه اسپرسوساز خانگی و قالب‌های دسته‌دار که پودر قهوه داخل آن ریخته می‌شود پرتا فیلتر است. هرچه پرتا فیلتر کیفیت بالاتری داشته باشد، کیفیت و گرمای قهوه تولیدشده نیز افزایش خواهد یافت. همچنین می‌توان گفت پرتا فیلترها ضامن سلامت دستگاه اسپرسوساز خانگی هستند. هرچه بخش‌های پلاستیکی و فلزی پرتا فیلتر از کیفیت بالاتری برخوردار باشند و محکم‌تر باشند، استقامت و کارایی دستگاه اسپرسوساز خانگی نیز افزایش خواهد یافت. پرتا فیلترها اغلب در انواع تک نازل، دو نازل و بدون نازل در بازار موجود هستند. ازاین‌رو می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین دستگاه اسپرسوساز خانگی، کیفیت بالای پرتا فیلتر دستگاه است.

توان و فشار بخار

توان و فشار بخار دستگاه اسپرسوساز خانگی باکیفیت و غلظت قهوه ارتباط مستقیم دارند. هرچه میزان توان بیشتر باشد کیفیت قهوه و گرمای ایجادشده روی آن نیز افزایش خواهد یافت. ازآنجاکه تهیه یک اسپرسوی خوش‌طعم به بخارآب و آب جوش نیاز دارد فشار بخار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. فشار موردنیاز اغلب توسط پمپ تولید بخار دستگاه اسپرسوساز خانگی تأمین می‌شود.

این نکته را به خاطر داشته باشید که میزان فشار موردنیاز برای تهیه یک فنجان اسپرسو نباید از 15 بار کمتر باشد و قهوه‌های تهیه‌شده با استفاده از دستگاه‌هایی با فشار بخار کمتر از 15 بار، یک اسپرسو نامیده نخواهند شد. ازاین‌رو بهترین اسپرسوساز خانگی دارای توان بیش از 15 بار فشار بخار است.

عملکرد دستگاه اسپرسوساز خانگی

مجموعه امکانات دستگاه همچون وجود نازل و یا توانایی تهیه نوشیدنی‌های مختلف بر پایه عملکرد اسپرسو نامیده می‌شوند. قهوه اسپرسو اغلب به‌صورت ترکیبی و یا خالص مصرف می‌شود. در صورت علاقه به انواع ترکیب‌شده اسپرسو همانند قهوه موکا یا کاپوچینو توصیه می‌شود از دستگاه اسپرسوساز خانگی اتوماتیک استفاده شود.

همچنین میزان عملکرد دستگاه با قیمت آن رابطه مستقیم دارد و هرچه کارایی و عملکرد دستگاه بالاتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

ویژگی‌های جانبی دستگاه اسپرسوساز خانگی

ویژگی‌های جانبی دستگاه اسپرسوساز خانگی

یکی از لوازم جانبی دستگاه اسپرسوساز خانکی که امکان از بین بردن طعم و کلر آب و یا آسیاب دانه‌های قهوه را به‌صورت کامل برای شما فراهم می‌آورد فیلتر آب است. در برخی از دستگاه‌های اسپرسوساز، گرم‌کن فنجان وجود دارد تا در زمان آماده‌سازی قهوه فنجان‌ها گرم بمانند. با توجه به نیازهای خود می‌توانید امکانات جانبی دستگاه اسپرسوساز خانگی را موردبررسی قرار دهید.

طراحی و کیفیت ساخت

دستگاه‌های اسپرسوساز در انواع و اقسام طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار موجود هستند. کاربرد تمامی این دستگاه تهیه انواع نوشیدنی بر پایه اسپرسو است. ابعاد و فضای اشغال‌شده این دستگاه با توجه به کاربرد خانگی، محل کار و یا کافه متفاوت است و در قیمت آن تأثیر قابل‌توجهی دارد. کیفیت بدنه و مواد تشکیل‌دهنده آن به عمر دستگاه مربوط است ازاین‌رو قبل از خرید این دستگاه باید وزن، ابعاد، جنس بدنه و طراحی و زیبایی آن در نظر گرفته شوند.

نوع قهوه مصرفی

از مهم‌ترین عوامل مؤثر در خرید می‌توان به قابلیت استفاده دستگاه موردنظر از دانه قهوه، پودر قهوه و یا کپسول آن اشاره کرد. تهیه اسپرسو با استفاده از دستگاه‌های کپسولی بسیار آسان است. استفاده از دانه‌های قهوه در برخی از دستگاه‌ها که دارای قابلیت آسیاب دانه‌ای قهوه هستند باعث می‌شود تا طعم و عطر قهوه بهتر و بیشتر حفظ شود.

سیستم قطع خودکار

برخی از دستگاه‌ها به سیستم قطع کن خودکار مجهز هستند که این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورند تا پس از اتمام کار و ریختن میزان مشخص اسپرسو داخل فنجان، دستگاه را خاموش می‌کند.

سیستم شستشوی خودکار

در برخی از دستگاه‌های اسپرسوساز خانگی این ویژگی وجود دارد که خیال کاربر را ازنظر نظافت دستگاه راحت می‌سازد و روی قیمت تأثیر قابل‌توجهی دارد.

معرفی بهترین مدل‌های اسپرسوساز

معرفی بهترین مدل‌های اسپرسوساز

برندهای کوچک و بزرگ در بازار بزرگ قهوه در حال رقابت هستند. ازاین‌رو اگر در خانه و یا محل کار خود به یک اسپرسوی خوش عطر و خوش‌طعم نیاز دارید، برای تهیه آن روش‌های زیادی وجود دارند. شما می‌توانید با توجه به علاقه، سلیقه، ذائقه و نیاز خود دستگاه اسپرسوساز خانگی را انتخاب و خریداری نمایید. البته این انتخاب به اطلاعات متفاوت نیاز دارد که به‌صورت کاربردی در این محتوا به آن‌ها اشاره شد. امیدواریم با خریدی ایده آل، از نوشیدن یک اسپرسوی خاطره‌انگیز نهایت لذت را ببرید.

اسپرسو دلونگی مدل EC850M

این مدل اسپرسوساز خانگی دلونگی دستگاهی بسیار کاربردی و مدرن برای تهیه انواع قهوه با حفظ کیفیت محسوب می‌شود. این مدل با بهره‌گیری از توان طراحی شرکت معتبر دلونگی مشتریان این شرکت و خریداران این محصول را کاملاً راضی نگه می‌دارد. این محصول مخزنی برای نگهداری دانه‌های قهوه ندارد و باید از قهوه آسیاب شده استفاده کرد. این مدل می‌تواند، اسپرسو و کاپوچینو آماده کند.

تمامی این امکانات از طریق پنل دسترسی دستگاه در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد. مخزن آب در عقب دستگاه و مخزن شیر در جلوی دستگاه قرار دارد. سیستم ترموبلاک در این دستگاه در نظر گرفته‌شده است. فشار بخار 15 بار در این مدل باعث می‌شود تا قهوه به‌خوبی تهیه شود و کیفیت قابل قبولی داشته باشد. بدنه استیل این مدل اسپرسوساز دلونگی علاوه بر استحکام، زیبایی بخش آشپزخانه نیز هست. طراحی دستگاه به نحوی است که در آن محلی برای نگهداری فنجان‌ها هم در نظر گرفته‌شده است. مصرف انرژی این مدل بسیار پایین بوده و در رده انرژی A قرار می‌گیرد. دلونگی از بهترین تولیدکنندگان دستگاه‌های اسپرسو و قهوه ساز دنیاست و نخستین نام در این بازار است که به ذهن مشتریان می‌رسد.

اسپرسوساز دلونگی مدل BCO 420

این مدل اسپرسوساز خانگی دلونگی دستگاهی باکیفیت است. دارای ظاهری زیبا و بدنه‌ای از جنس استیل است. با استفاده از این دستگاه می‌توان قهوه فرانسه، کاپوچینو و اسپرسو تهیه کرد. برای تهیه قهوه فرانسه یک مخزن قهوه و آب مجزا در قسمت چپ دستگاه وجود دارد. یک فیلتر دائمی داخل مخزن قهوه فرانسه وجود دارد که با استفاده از دسته‌اش می‌توان آن را به‌آسانی خارج کرد. این دستگاه امکان تهیه 10 فنجان قهوه فرانسه را به شما ارائه می‌دهد.

دستگاه دارای دو نازل خروجی برای اسپرسو است و در تمپر دستگاه امکان ریختن پودر یا گذاشتن پد مخصوص نیز وجود دارد. همچنین دارای صفحه گرم نگه‌دار برای 10 عدد فنجان است و در قسمت زیر نازل اسپرسو، سینی چکه گیر وجود دارد. این دستگاه امکان تهیه کف شیر و آب جوش نیز دارد. این دستگاه به‌صورت مجموع عملکرد 1750 وات توان مصرفی دارد که شامل 800 وات و 900 وات برای قسمت اسپرسوساز و قهوه فرانسه و همچنین پرت انرژی دستگاه است. دلونگی یکی از بهترین سازندگان این دسته از محصولات است. کیفیت محصولات دلونگی همراه با خدمات پس از فروش قوی آن، تضمین‌شده است.

اسپرسوساز خانگی نوا مدل 139

این مدل اسپرسوساز خانگی نوا با طراحی عالی یک دستگاه پرقدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافی‌شاپ‌های کوچک است. اسپرسوساز نوا با توان مصرفی 1000 وات و قدرت بخار 15 بار یک قهوه ساز و اسپرسوساز قوی محسوب می‌شود. نوا 139 مجهز به نازل تولید بخار است که برای تهیه اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو و کف شیر مورداستفاده قرار می‌گیرد و همچنین مجهز به صفحه گرم نگه‌دارنده فنجان است که به شما کمک می‌کند فنجان قهوه خود را گرم نگه‌دارید. نوا 139 دارای دو فیلتر قهوه تک و دوبل است که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. دارای تمپر قهوه و ظرفیت مخزن 1.2 لیتر است.

اسپرسوساز دلونگی مدل Dedica EC785.BG

اسپرسوساز دلونگی مدل Dedica EC785.BG

این مدل اسپرسوساز دلونگی بسیار خاص و منحصربه‌فرد است و به‌عنوان یکی از اسپرسوسازهای عالی در بازار محسوب می‌شود. این مدل اسپرسوساز خانگی دلونگی ازنظر کیفیت و طراحی از بهترین‌های بازار محسوب می‌شود. برای این دستگاه توان 1300 وات و فشار بخار 15 بار در نظر گرفته‌شده است که این امر امکان تهیه نوشیدنی‌های متنوع در حداقل زمان ممکن را برای شما فراهم می‌آورد. ظرفیت مخزن آب این اسپرسوساز خانگی حدود 1.1 لیتر است که معادل با 8 تا 10 فنجان نوشیدنی است.

مخزن آب این دستگاه دارای یک فیلتر آب است که املاح و ناخالصی‌های آن را تصفیه می‌کند و امکان آماده‌سازی نوشیدنی باکیفیت را برای شما فراهم می‌سازد. این دستگاه همچنین به سیستم خاموش‌کن خودکار مجهز است که از روشن ماندن طولانی‌مدت دستگاه جلوگیری به عمل می‌آورد و ایمنی دستگاه را نیز تضمین می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این اسپرسوساز خانگی نوشیدنی‌های مختلف همچون اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو و شیر گرم را تهیه نمایید.

اسپرسوساز خانگی نوا مدل 148

این مدل اسپرسوساز نوا با یک طراحی عالی به‌عنوان دستگاهی پرقدرت و کاملاً کاربردی برای کافه‌های کوچک و مصارف خانگی شناخته می‌شود. این مدل اسپرسوساز نوا دارای قدرت بخار 15 بار است و به‌عنوان یک قهوه ساز و اسپرسوساز قوی شناخته می‌شود. اسپرسو تولیدشده با استفاده از این دستگاه دارای کرمای عالی است و این امر بیانگر قدرت بسیار خوب این مدل اسپرسوساز خانگی است. این مدل اسپرسوساز نوا به نازل تولید بخار و آب جوش مجهز شده است که از آن برای تهیه کاپوچینو، کف شیر و انواع نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌شود.

در این مدل اسپرسوساز نوا نازل بخار به‌صورت قابل چرخش طراحی گردیده است که استفاده از آن را برای شما ساده ساخته است. ظاهر متفاوت و جذاب این دستگاه آن را از دیگر اسپرسوسازهای نوا متمایز ساخته است. بدنه این مدل اسپرسوساز نوا با استفاده از استیل مات و پلاستیک ساخته‌شده است که زیبایی آن را چندین برابر نموده است. از مهم‌ترین مزایای این مدل اسپرسوساز نوا می‌توان به ظرفیت آب بیشتر آن در مقایسه با دیگر مدل‌ها اشاره نمود. این مدل اسپرسوساز نوا نیز دو فیلتر قهوه تک و دوبل دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

اسپرسوساز مباشی ECM 2005

این مدل اسپرسوساز مباشی به‌عنوان یک دستگاه اسپرسوساز خانگی مناسب شناخته می‌شود که دارای طراحی زیبا و تنوع رنگ است. این ویژگی‌ها باعث شده است تا این مدل اسپرسوساز مباشی در بین رقبای هم‌رده خود بدرخشد. موتور این دستگاه دارای قدرت 1100 وات است و فشار بخار آن نیز حدود 15 بار است. این موارد بیانگر کیفیت مطلوب قهوه خروجی و فشار بخار این دستگاه هستند.

از مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به عدم بازگشت آب به سینی چکه گیر آن اشاره کرد. به‌طورمعمول در اسپرسوسازهای خانگی و نیمه‌صنعتی پس از عصاره گیری قهوه اندکی آب از مخزن به سینی چکه گیر بازمی‌گردد که یک امر کاملاً طبیعی است اما با طراحی جدید سینی این مدل اسپرسوساز مباشی آب دیگر به سینی بازنمی‌گردد که این امر باعث می‌شود دستگاه بسیار سریع و راحت تمیز شود.

اسپرسوساز نوا 140

اسپرسوساز نوا 140

این مد اسپرسوساز نوا نیز برای مصارف خانگی و کافی‌شاپ‌های کوچک مناسب است. این مدل اسپرسوساز نوا دارای قدرت بخار 15 بار و توان مصرفی 1000 وات است که به‌عنوان یک قهوه ساز و اسپرسوساز قوی شناخته می‌شود. این مدل اسپرسوساز نوا به نازل تولید بخار مجهز است و از آن برای تهیه آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو و کف شیر استفاده می‌شود.

در این مدل اسپرسوساز نوا نازل بخار قابل چرخش است و این موضوع استفاده از آن را آسان نموده است. همچنین این مدل اسپرسوساز نوا در مقایسه با اسپرسوساز خانگی نوا 139 به صفحه گرم نگه‌دارنده فنجان بزرگ‌تر مجهز است که این امر به گرم نگه‌داشتن تعداد فنجان قهوه بیشتر کمک می‌کند. این مدل اسپرسوساز نوا نیز به دو فیلتر قهوه تک و دوبل مجهز است که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این دستگاه به تنظیم میزان غلظت قهوه نیز مجهز است.

اسپرسوساز نوا مدل 149

این مدل اسپرسوساز خانگی نوا دارای طراحی عالی است و به‌عنوان یک دستگاه پرقدرت و کاملاً کاربردی شناخته می‌شود که برای مصارف خانگی و کافه‌های کوچک مناسب است. این مدل اسپرسوساز نوا دارای 15 بار قدرت بخار است و به‌عنوان یک قهوه ساز و اسپرسوساز قوی در نظر گرفته می‌شود. اسپرسو تولیدشده با استفاده از این دستگاه با گرمای عالی نمایانگر قدرت بسیار خوب این مدل اسپرسوساز نوا است.

این مدل اسپرسوساز خانگی نوا به نازل تولید بخار و آب جوش مجهز است و برای تهیه کاپوچینو، کف شیر و انواع نوشیدنی‌های گرم مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این مدل اسپرسوساز خانگی نوا نازل بخار به‌صورت چرخشی طراحی گردیده است که استفاده از آن را برای شما ساده ساخته است. همچنین این مدل اسپرسوساز خانگی نوا به صفحه گرم نگه‌دارنده فنجان بزرگ‌تر در مقایسه با اسپرسوساز خانگی نوا 139 مجهز است.

این امر به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را گرم نگه‌دارید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوب نهایت لذت را ببرید. بدنه این مدل اسپرسوساز خانگی نوا با استفاده از استیل ضدزنگ تولیدشده است که زیبایی آن را چندین برابر نموده است. در این اسپرسوساز از بویلر و پمپ آب قوی‌تر در مقایسه با اسپرسوسازهای 139 و 140 استفاده‌شده است که روی درجه حرارت قهوه خروجی و بخارآب تاثیر قابل‌توجهی دارد. این مدل اسپرسوساز نوا نیز به دو فیلتر قهوه تک و دوبل مجهز است که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

اسپرسوساز دلونگی EC9

توان مصرفی این مدل اسپرسوساز خانگی دلونگی 800 وات و فشار بخار آن حدود 3.5 بار است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به وجود سیستم تنظیم غلظت قهوه، از قهوه ملایمم تا غلیظ در آن اشاره نمود. این مدل از فناوری انحصاری اسپرسوسازهای دلونگی با نام IFD یا سیستم کف‌ساز فوری شناخته می‌شود. با استفاده از بخارآب، فشار هوا و شیر، کف یا شیر غلیظی که برای کاپوچینو مناسب است آماده می‌شود. استفاده از این مدل اسپرسوساز دلونگی بسیار ساده است و برای تهیه کاپوچینو با استفاده از آن کافی است. مخزن شیر قابل جدا شدن نظافت این دستگاه را برای کاربران راحت ساخته است. درپوش ایمنی، نشانگر روشن یا خاموش بودن، کلید ویژه آماده‌سازی کاپوچینو از ویژگی‌های دیگر این دستگاه محسوب می‌شوند. همچنین این دستگاه به سیستم ضد چکه نیز مجهز است.

اسپرسوساز دلونگی ECP 33.21

اسپرسوساز دلونگی ECP 33.21

این مدل اسپرسوساز دلونگی دارای یک مخزن آب با گنجایش 1.1 لیتر و دو نازل قهوه است. مخزن آب این دستگاه قابل جدا شدن است و امکان پر کردن آن به‌سادگی و بدون نیاز به جابجایی دستگاه وجود دارد. از این اسپرسوساز می‌توان با پودر قهوه و پدهای قهوه استفاده کرد و از درست کردن نوشیدنی‌های گرم اسپرسو و کاپوچینو نهایت لذت را برد.

سینی چکه گیر این دستگاه از کثیف شدن فضای اطراف آن جلوگیری به عمل می‌آورد. سینی از دستگاه جداشده و به‌این‌ترتیب تمیز کردن دستگاه اسپرسوساز به‌آسانی انجام می‌گیرد. دو ترموستات دمای جداگانه برای نظارت روی دمای آب و دمای دستگاه در این مدل قرارگرفته‌اند. علاوه بر این سیستم خاموش شدن خودکار با متوقف ساختن عملکرد دستگاه در مواقع لازم، ایمنی کار با این دستگاه را افزایش می‌دهد. همچنین دارای ویژگی گرم کردن فنجان نیز است.

اسپرسوساز گوسونیک CMS2403

این مدل اسپرسوساز گوسونیک دارای توان مصرفی 800 وات است و همچنین به یک سینی چکه گیر و فیلتر مخصوص آب مجهز است. این اسپرسوساز در مدت‌زمان بسیار کوتاه می‌تواند یک اسپرسو باکیفیت بسیار بالا را به شما ارائه دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به فیلتر دائمی آن‌که از جنس استیل ضدزنگ است اشاره کرد. کف‌ساز برای درست کردن کاپوچینو، سینی جداشدنی با شستشوی آسان و پارچ مندرج از دیگر ویژگی‌های این دستگاه محسوب می‌شوند. کاپوچینو و اسپرسو از دیگر نوشیدنی‌هایی هستند که می‌توان با استفاده از این دستگاه تهیه کرد.

اسپرسوساز نوا 146

این مدل اسپرسوساز نوا دارای توان 1050 وات و وزن 4 کیلوگرم است و به‌عنوان یکی از اسپرسوسازهای خوب و باکیفیت این شرکت شناخته می‌شود. این اسپرسوساز برای خروج بخار دارای تنظیم دستی است و به‌راحتی با استفاده از آن می‌توان روزی 15 فنجان قهوه درست کرد. اسپرسو، کافه لاته و کاپوچینو ازجمله نوشیدنی‌هایی هستند که با استفاده از این دستگاه می‌توان آن‌ها را تهیه کرد.

به‌منظور جلوگیری از سرد شدن فنجان‌ها، این مدل اسپرسوساز و کاپوچینوساز نوا به سیستم گرم نگه‌دارنده مجهز است. فنجان‌ها را می‌توان روی صفحه گرم‌کننده قرار داد تا نوشیدنی‌ها برای مدت‌زمان طولانی‌تری گرم باقی بمانند. سینی چکه گیر این دستگاه دارای قابلیت جدا شدن است و برای کاربر حداکثر راحتی را فراهم می‌آورد. از مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه اسپرسوساز نوا می‌توان به سیستم کاپوچینوساز، حالت آماده‌به‌کار، فیلتر آب، تمپر، آسیاب قهوه، پرتافیلتر و قابلیت تولید کف شیر اشاره نمود.

اسپرسوساز مباشی ECM2010

اسپرسوساز مباشی ECM2010

شرکت مباشی در تولید انواع دستگاه‌های اسپرسوساز خانگی دارای تخصص است. این مدل اسپرسوساز مباشی یکی از تازه‌ترین محصولات این شرکت است که اخیراً وارد عرصه بازار شده است. این مدل اسپرسوساز مباشی در رنگ‌بندی‌های مشکی، کرمی و قرمز در بازار موجود هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به فشار 20 بار و قدرت 1100 وات اشاره کرد. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا قهوه تولیدشده با استفاده از این دستگاه غلظت عالی داشته باشد.

لازم به ذکر است که بخار خروجی این دستگاه فوق‌العاده قوی است. این اسپرسوساز به پیچ تنظیم بخار مجهز است و امکان تهیه فوم شیر در غلظت‌های متفاوت را با تنظیم بخار خروجی برای کاربر فراهم می‌سازد. همچنین این دستگاه یک نشانگر عقربه‌ای دمای آب دارد و باعث می‌شود استفاده از آن برای کاربر راحت باشد و این عقربه به دستگاه زیبایی خاصی می‌بخشد.

این مدل اسپرسوساز مباشی صفحه گرم نگه‌دارنده دارد و این صفحه امکان گرم نگه‌داشتن فنجان‌های قهوه را برای شما امکان‌پذیر ساخته است. این مدل اسپرسوساز مباشی دو فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ دارد و این فیلترها به نحوی طراحی‌شده‌اند که از قهوه به‌طور کامل استفاده می‌کنند. این دستگاه اسپرسوساز مباشی برای مصارف خانگی، محل کار، سوپرمارکت‌ها، کافی‌شاپ‌های کوچک و مکان‌های مشابه مناسب است. سیستم قطع کن خودکار این دستگاه امنیت بالای این مدل اسپرسوساز مباشی را فراهم آورده است و در صورت عدم کار با دستگاه‌ها پس از 29 دقیقه دستگاه به‌صورت اتومات خاموش خواهد شد.

اسپرسوساز نوا 131

این مدل اسپرسوساز نوا به‌عنوان یک دستگاه پرقدرت و کاملاً کاربردی شناخته می‌شود که برای مصارف خانگی و یا کافی‌شاپ‌های کوچک مناسب است. این مدل اسپرسوساز نوا دارای قدرت بخار 15 بار است و به‌عنوان یک قهوه ساز و اسپرسوساز قوی در نظر گرفته می‌شود. این دستگاه دارای توان مصرفی 1250 وات است که نمایانگر قدرت بسیار خوب این مدل اسپرسوساز نوا است.

این مدل اسپرسوساز نوا به نازل تولید بخار و آب جوش مجهز است و دارای قابلیت تولید کف شیر است. برای تهیه انواع نوشیدنی‌های گرم همچون کاپوچینو، آب جوش، اسپرسو، کافه لاته و موکا مناسب است. در این مدل اسپرسوساز نوا نازل بخار به‌صورت چرخشی طراحی گردیده است و این امر استفاده از آن را ساده ساخته است. ظرفیت آب این دستگاه در مقایسه با مدل‌های پیشین به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مزایای این مدل اسپرسوساز نوا محسوب می‌شود. این مدل اسپرسوساز نوا دو فیلتر قهوه تک و دوبل دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

اسپرسوساز وگاتی VE-99

اسپرسوساز وگاتی VE-99

این مدل اسپرسوساز وگاتی فشار بخار قوی دارد و برخلاف بسیار از اسپرسوسازها صدای بسیار کمی دارد. فشار بخار این دستگاه 15 بار است و قدرت توان مصرفی آن 850 وات است که نمایانگر قدرت بسیار خوب این دستگاه است. این مدل اسپرسوساز وگاتی به نازل تولید بخار و آب جوش مجهز است که برای تهیه انواع نوشیدنی‌های گرم ازجمله کاپوچینو، اسپرسو، کافه لاته، ماکیاتو، شیر گرم و کف شیر استفاده می‌شود.

در این مدل اسپرسوساز وگاتی نازل بخار قابل چرخش و پیچ تنظیم بخار وجود دارد. این دستگاه به صفحه گرم نگه‌دارنده فنجان مجهز است که به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را گرم نگاه‌دارید. در این دستگاه از بویلر و پمپ آب قوی استفاده‌شده است که روی درجه حرارت قهوه خروجی و بخارآب تأثیر قابل‌توجهی دارد. برای تهیه اسپرسو با استفاده از این دستگاه می‌توان به‌راحتی از دانه‌های قهوه استفاده کرد.

اندازه ابعاد این مدل اسپرسوساز وگاتی بسیار کوچک است و بدنه آن از استیل ضدزنگ و پلاستیک مقاوم تولیدشده است. لوازم جانبی همراه با این دستگاه اسپرسوساز آسیاب برقی برای آسیاب کردن دانه‌های قهوه است. این آسیاب دارای درب شفاف است و میزان خرد شدن قهوه را می‌توان مشاهده نمود. این آسیاب قهوه همراه با تیغه مستحکم و قدرت 200 وات است ازاین‌رو علاوه بر خرد کردن قهوه دارای قابلیت آسیاب کردن مواد غذایی نیز است. بدنه این اسپرسوساز با استفاده از استیل باکیفیت تولیدشده است که از اجزا داخلی آن به‌خوبی محافظت می‌کند و به یک پایه ضد لغزش نیز مجهز است.

اسپرسوساز جمیلای مدل 3005

این مدل اسپرسوساز جمیلای به‌عنوان یک اسپرسوساز نیمه‌صنعتی شناخته می‌شود و به‌عنوان یک دستگاه قدرتمند و کاربردی برای مصارف خانگی و کافه‌ها محسوب می‌شود. این مدل اسپرسوساز جمیلای یک پمپ فشار 15 بار دارد و اجزا داخلی و لوله‌های بخار آن از فولاد ضدزنگ تولیدشده‌اند. قدرت این دستگاه 1450 وات است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به درجه تنظیم میزان غلظت قهوه، تنظیم دستی میزان بخار، تمپر قهوه و یک عدد نازل قهوه اشاره کرد.

1 نظر
  1. […] کالاسونیک تماس بگیرید. همچنین پیشنهاد می کنیم مقالات بهترین مارک اسپرسو ساز خانگی و فرق بین اسپرسو ساز و نسپرسو ساز را نیز مطالعه […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی