برند تفال ساخت کجاست؟

0 14,133
زمان تقریبی مطالعه: 11 دقیقه

بسیاری از افراد برای خرید لوازم‌خانگی به دنبال بهترین مارک لوازم‌خانگی هستند. یکی از بهترین مارک‌های لوازم‌خانگی موجود در بازار برند تفال است. بسیاری از نوعروسان برای خرید برخی از لوازم جهیزیه خود به دنبال محصولات برند تفال هستند؛ اما متأسفانه نمونه‌های تقلبی فراوانی از برند محبوب تفال در بازار وجود دارند ازاین‌رو توصیه می‌کنیم ابتدا برند محبوب تفال را به‌خوبی شناسایی نمایید و با تاریخچه و لوگوی آن آشنا شوید تا بتوانید به‌خوبی محصولات این مارک لوازم‌خانگی را خریداری نمایید. درصورتی‌که سؤالاتی از قبیل تفال ساخت کجاست؟ گارانتی محصولات تفال چگونه است؟ و نمایندگی تفال در ایران بر عهده چه کسی است در ذهن شما وجود دارد بهتر است تا پایان محتوا ما را همراهی نمایید تا تمامی اطلاعات در رابطه با این برند در اختیار شما قرار گیرد.

معرفی برند تفال

برند تفال در سال 1950 توسط مارک گروگوایر در کشور فرانسه تأسیس شد، شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که این برند محبوب چگونه تأسیس‌شده است؟

درواقع مارک گروگوایر متوجه شد که همسرش به‌سختی قادر به جدا ساختن مواد غذایی چسبیده به قابلمه‌ها و ماهیتابه‌هاست، این موضوع باعث شد تا فکر تولید محصولات و لوازم‌خانگی در سر او ایجاد شود که کفه آن‌ها به‌صورت نچسب باشد تا دیگر این مشکلات برای خانم‌ها و آشپزها ایجاد نشود. تولید ظروف نچسب در صنعت بازار لوازم‌خانگی انقلاب بزرگی ایجاد کرد و روی آشپزی تأثیر بسیار زیادی گذاشت.

آزمایش‌های بسیار زیادی توسط مارک گروگوایر انجام شد تا در سال 1954 قادر به ساخت و تولید نخستین تابه نچسب شد. ازاین‌رو پس از سال‌ها تلاش در سال 1956 گروگوایر توانست نخستین کارخانه ظروف نچسب را راه‌اندازی نماید. این کارخانه با نام برند تجاری تفال و در حومه کشور پاریس ثبت شد و در سال نخست فعالیت خود حدود 100 نمونه از تابه‌های نچسب را تولید کرد.

مارک تفال خوبه؟

پس‌ازاینکه به این سؤال که تفال ساخت کجاست پاسخ دادیم بهتر است به دنبال یافتن پاسخ مناسب برای این سؤال باشیم که کیفیت محصولات تفال چگونه است؟ تفال از ترکیب نام‌های تفلون و آلومینیوم گرفته‌شده است. یکی از برترین و بهترین تولیدکننده‌های لوازم برقی و غیر برقی در جهان برند تفال است. برای این برند بیش از هزاران کارمند مشغول خدمات‌رسانی هستند. انواع محصولات تفال با کیفیت عالی روانه بازار شده‌اند تا از این طریق قادر به جلب نظر مشتریان و اعتماد آنان به خود باشد. هدف اصلی این برند در حقیقت افزایش کیفیت محصولات همراه با افزایش تنوع در آن‌ها است.

با توجه به بررسی‌های انجام‌شده، بسیاری از افراد که لوازم‌خانگی برند تفال را خریداری می‌کنند از خرید خود راضی هستند و حتی خرید آن را نیز به دیگران پیشنهاد داده‌اند که نمایانگر کیفیت بالای محصولات این برند است.

معرفی برند تفال

تفال ساخت چین

همان‌طور که گفتیم محبوبیت لوازم‌خانگی برند تفال بسیار زیاد است باید عنوان کنیم که محبوبیت تفال جهانی است ازاین‌رو انواع محصولات برند تفال به دیگر کشورهای بزرگ از قبیل آمریکا، انگلیس، کره، ایتالیا، امارات، ژاپن، آلمان و هلند صادر می‌شوند.

ازآنجاکه قطعات محصولات این شرکت در کشور چین به یکدیگر متصل می‌شوند برخی از افراد تصور می‌کنند که لوازم‌خانگی مارک تفال ساخت کشور چین هستند.

گارانتی لوازم‌خانگی تفال

شرایط استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش لوازم‌خانگی برند تفال شامل موارد زیر است:

  • تنها زودپزهایی که کارت ضمانت‌نامه را دارند می‌توانند از خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کنند.
  • برای ارائه خدمات پس از فروش همراه داشتن کارت ضمانت ضروری است.
  • ارائه کارت ضمانت در زمان مراجعه به مراکز سرویس و خدمات پس از فروش تفال الزامی است.
  • تنها مراکز سرویس مجاز تفال این اجازه را دارند تا خدمات سرویس محصولات تحت ضمانت را ارائه دهند و در صورت ایجاد تغییر و یا تعمیر محصولات توسط سرویس‌کاران غیرمجاز و مصرف‌کننده، برگ گارانتی این محصولات باطل خواهد شد و نمایندگی‌های این مارک در داخل کشور در قبال خطرات احتمالی آن هیچ‌گونه مسئولیتی ندارند. این نکته را به خاطر داشته باشید که عدم استفاده صحیح از این محصولات شامل ارائه خدمات نخواهد شد.
  • در زمان استفاده از تایمر زودپز نیز باید این نکته را به خاطر داشته باشید که در زمان شستشو تایمر از دستگاه باید جدا شود. در زمان پخت‌وپز به‌منظور عدم نفوذ بخار در دستگاه پس‌ازآن که نخستین بوق به صدا درآمد تایمر از دستگاه باید جدا شود.
  • گارانتی ظروف از زمان فاکتور خرید به مدت یک سال است. این نکته را به خاطر داشته باشید که همراه داشتن فاکتور خرید در زمان دریافت خدمات الزامی است در غیر این صورت هیچ‌گونه خدماتی ارائه نخواهد شد.
  • دیگ زودپز تا 10 سال در برابر انواع آسیب یا ایرادات در ساختار فلزی و دیگر قطعات درب به مدت یک سال دارای ضمانت و گارانتی است. لازم به ذکر است که قطعات مصرفی زودپز از قبیل لاستیک دور درب شامل گارانتی نمی‌شود.

معرفی محصولات شرکت تفال

معرفی محصولات شرکت تفال

تفال به‌عنوان مخترع ظروف نچسب، علاوه بر ظروف آشپزی ازجمله زودپز و سرخ‌کن لوازم و تجهیزات کوچک خانگی را نیز تولید می‌کند. اکثر محصولات تفال در گروه غذا و نوشیدنی سازها قرار می‌گیرند. انواع محصولات تفال شامل موارد زیر هستند:

  • بخارپز
  • سرخ‌کن
  • زودپز
  • پلوپز
  • ساندویچ ساز
  • توستر
  • چای‌ساز
  • قهوه ساز
  • آبمیوه گیری
  • کتری برقی
  • اتو
  • چرخ‌گوشت
  • ترازو
  • خردکن
  • مخلوط‌کن
  • همزن برقی
  • گوشت‌کوب
  • بخارگر
  • آب مرکبات گیری
  • اتو مخزن دار
  • سالاد ساز

محصولات تفال علاوه بر ایران در اروپا و آمریکا نیز دارای طرفداران خاصی دستت. برای خرید محصولات تفال به‌صورت آنلاین می‌توانید روی کالاسونیک حساب کنید.

چای‌ساز تفال BJ201

چای‌ساز تفال BJ201

این محصول برند تفال در رنگ‌های مشکی و سفید طراحی‌شده است و بسیاری از افراد که به فکر خرید چای‌ساز هستند این محصول را انتخاب می‌کنند. این مدل چای‌ساز تفال دارای توان مصرفی حدود 1700 تا 2000 وات است. این مدل کتری چای‌ساز تفال از جنس پلاستیک است و ظرفیت آن معادل 1.9 لیتر است. همچنین قوری این چای‌ساز دارای ظرفیت یک لیتری است و جنس آن از شیشه است.

اتوبخار تفال GV5266

این مدل اتوبخار تفال یک دستگاه با عملکرد بسیار بالاست که توان مصرفی آن حدود 2200 وات است. این دستگاه قادر به تولید فشار 85 گرم در دقیقه است و نتایج سریع و بسیار کارآمد را برای اتوکشی فراهم می‌سازد. این مدل اتوبخار تفال دارای یک مخزن با ظرفیت یک لیتر است که می‌توانید آن را به‌راحتی برای دفعات زیاد پرکنید. تکنولوژی مورداستفاده در تولید این مدل اتوبخار تفال باعث می‌شود اتو در طول مدت‌زمان 8 دقیقه آماده‌به‌کار شود و پوشش کفی از جنس دوریلیوم دارد که به‌راحتی روی لباس‌ها سر می‌خورد و با فشار 5.7 بار، به‌سرعت عمیق‌ترین چین‌وچروک‌ها را از بین می‌برد.

مخزن آب این مدل اتوبخار تفال دارای ظرفیت 300 میلی‌لیتری است که در بخش پشت دستگاه نصب‌شده است و به‌آسانی می‌توان آن را پر کرد. از مهم‌ترین مزایای این مدل اتوبخار تفال می‌توان به سیستم ultracord آن اشاره کرد. این سیستم در انتهای اتو قرارگرفته است و از دخالت سیم در عمل اتوکشی جلوگیری به عمال می‌آورد و باعث می‌شود تا سین در زمان اتوکشی به‌راحتی به سمت جلو و عقب حرکت کند.

زودپز تفال percision clipso

یکی از پرکاربردترین ملزومات هر آشپزخانه این مدل زودپز است که ازآنجاکه طراحی زیبا دارد بسیار مورد استقبال افراد قرارگرفته است. آماده‌سازی سریع مواد غذایی با استفاده از این محصول به حفظ ارزش مواد غذایی و طعم بهتر غذاها تا حد زیادی کمک کرده است. درب این مدل زودپز تفال به نحوی طراحی‌شده است که با یک حرکت دست، می‌توان آن را به‌آسانی باز و بسته کرد و با توجه به ویژگی‌های آن می‌توان مواد غذایی مانند ماهی و غذاهای دریایی، سبزی‌ها، گوشت، حبوبات و غلات را در مدت‌زمان کوتاه سرو کرد. این دستگاه به حفظ ویتامین‌ها و کاهش میزان مصرف چربی تا حد زیادی کمک می‌کند.

پلوپز تفال مدل pk 9018

این مدل پلوپز تفال دارای توان مصرفی 750 وات است و بدنه آن از ترکیبی از جنس استیل و پلاستیک تولیدشده است که این امر به زیبایی این محصول کمک زیادی کرده است. ظرف داخلی این دستگاه به‌صورت 6 لایه نچسب همراه باضخامت 2 میلی‌متری طراحی‌شده است که این ویژگی علاوه بر این‌که باعث می‌شود مواد غذایی به دیگ نچسبند، شستشوی آن را نیز ساده و راحت ساخته است.

اتوبخار تفال FV9845

اتوبخار تفال FV9845

این مدل اتوبخار تفال یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای نوعروسان است. این دستگاه به سیستم قطع کن خودکار مجهز است و در زمان اتوکشی هیچ‌گونه آسیبی به لباس‌ها وارد نمی‌کند. توان مصرفی این مدل اتوبخار تفال 3200 وات است. این میزان توان مصرفی برای مصارف خانگی بسیار ایده آل است. در این مدل از اتوبخار تفال دارای کفی از جنس دوریلیوم است.

با استفاده از این اتوبخار برای اتوکشی لباس‌ها می‌توان از مزایای بسیار زیادی بهره‌مند شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افزایش کیفیت عملکرد اشاره نمود. جنس کفی این دستگاه باعث می‌شود تا دستگاه دارای ماندگاری نسبتاً بالایی باشد و ازلحاظ عملکرد دارای حرکت روان اتو روی لباس‌ها باشد. این مدل اتوبخار تفال به نحوی طراحی‌شده است تا در زمان استفاده از آن دستان شما خسته نشود. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به بخاردهی پیوسته آن اشاره کرد. این میزان بخار توسط این شرکت حدود 60 گرم در دقیقه اعلام گردیده است.

پلوپز تفال RK7058

این مدل پلوپز تفال به‌عنوان یک محصول بسیار پیشرفته شناخته می‌شود که دارای توان مصرفی 820 وات و ظرفیت 4 لیتر است. این دستگاه دارای کارایی فراوانی است. این پلوپز به یک صفحه‌نمایش LCD مجهز است و جنس بدنه این محصول با استفاده از پلاستیک طراحی و تولیدشده است و ظرف سرامیک آن 5 لایه است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به تایمر، عملکرد گرم نگه‌داشتن غذا برای 24 ساعت، درپوش همراه با قفل به‌صورت خودکار و سوپاپ بخار و درنهایت یک محافظ بخار متحرک اشاره نمود. لازم به ذکر است که با خرید است دستگاه می‌توان یک عدد سبد بخارپز، پیمانه همراه با قاشق و ملاقه دریافت نمود.

اتوبخار تفال FV5685

این مدل اتوبخار تفال به‌عنوان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین اتوبخارها برای مصارف خانگی شناخته می‌شود. توان مصرفی این دستگاه حدود 2800 وات است. این دستگاه عمل از بین بردن چروک‌های موجود روی سطوح البسه و پارچه‌ها را به نحو احسنت انجام می‌دهد. این مدل اتوبخار تفال همچنین امکان بخاردهی لحظه‌ای 220 گرم در دقیقه را به شما ارائه می‌دهد. این میزان بخاردهی لحظه‌ای به‌منظور از بین بردن چروک‌های سفت‌وسخت مؤثر است. علاوه بر این، این دستگاه امکان عبور 50 گرم بخار در دقیقه را در محفظه تبخیر دستگاه برای شما فراهم می‌سازد.

اتوبخار FV5646

اتوبخار FV5646

یکی دیگر از محصولات خانگی شرکت فرانسوی تفال اتوبخار تفال fV5646 است. طراحی این مدل اتوبخار به‌صورت کاملاً ارگونومیک است و بدنه آن نیز از جنس پلاستیک است. این دستگاه در رنگ سفید طلایی در بازار موجود است. طول سیم برق این دستگاه حدود 2 متر است و چرخش آن نیز حدود 360 درجه است. با استفاده از این دستگاه کار اتوکشی لباس‌ها بسیار راحت انجام می‌گیرد.

موتور مورداستفاده در این اتوبخار دارای توان مصرفی 2600 وات است و به‌عنوان یکی از اتوهای دستی با قدرت بسیار بالا شناخته می‌شود. این اتوبخار در مدت‌زمان بسیار کوتاه آماده‌به‌کار می‌شود. حجم مخزن مورداستفاده در این محصول حدود 300 میلی‌لیتر است و ازآنجاکه محفظه آن شفاف است می‌توان میزان آب داخل آن را به‌راحتی مشاهده و مدیریت نمود. ازآنجاکه در ساخت این اتوبخار از تکنولوژی روز بهره گرفته‌شده است در آن یک دکمه قرارگرفته است و به‌راحتی می‌تواند عمل رسوب‌زدایی را انجام دهد. این امر زدودن رسوب‌های ناشی از آب را برای شما بسیار راحت می‌سازد.

این مدل اتوبخار برای تنظیم بخار دارای یک دکمه است که می‌توان بخار کم، بخار اقتصادی و بخاردهی زیاد را با استفاده از آن تنظیم نمود. با استفاده از این دکمه مصرف‌کننده قادر خواهد بود با توجه به میزان چروک پارچه و لباس خود میزان بخار مناسب را تنظیم نماید. حجم بخار خروجی در این محصول به‌صورت یکنواخت و 50 گرم در دقیقه است و بخاردهی لحظه‌ای این محصول نیز به‌صورت 210 گرم در دقیقه است. با استفاده از این اتوبخار می‌توان عمیق‌ترین چروک‌ها را نیز رفع کرد. این محصول دارای قابلیت بخاردهی عمودی است ازاین‌رو برای اتوکشی پرده‌ها و لباس‌های مجلسی کاربرد بسیار زیادی دارد.

اتوبخار تفال FV3960

این مدل اتوبخار به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و هوشمندترین محصولات شرکت تفال شناخته می‌شود. این محصول دارای قابلیت تنظیم بخار به‌صورت اتوماتیک است. به‌نحوی‌که با توجه به نوع البسه برای دستگاه بهترین عملکرد را انتخاب می‌کند. این دستگاه همچنین به سیستم خاموشی خودکار مجهز است. اگر برای مدت‌زمان طولانی این دستگاه به حالت افقی رها شود عملکرد دستگاه به‌صورت خودکار متوقف خواهد شد. همچنین پس از گذشت 8 دقیقه به‌صورت ایستاده و در شرایطی که از این اتوبخار استفاده نکنید، دستگاه به‌صورت خودکار خاموش خواهد شد.

توان مصرفی موتور پرقدرت این دستگاه حدود 2400 وات است. این توان مصرفی بالا می‌تواند تنها در عرض چند ثانیه اتوبخار شما را آماده کار نماید. بخاردهی پیوسته این اتوبخار 35 گرم در دقیقه است. این محصول به بخاردهی لحظه‌ای نیز مجهز است و می‌تواند در دقیقه 140 گرم پارچه یا لباس را بخاردهی نماید. فشار ناگهانی بخار به میزان زیاد در حالت بخاردهی لحظه‌ای، اتوبخار شما را قادر می‌سازد تا عمیق‌ترین چروک‌ها را رفع نماید.

این مدل اتوبخار به مخزن جمع‌آوری رسوب نیز مجهز است که امکان جداسازی و تخلیه آن بسیار ساده و راحت است. این محصول همچنین به سیستم ضد چکه مجهز است که این سیستم باعث می‌شود آب اضافه از زیر و کناره‌های اتو روی لباس نچکد و آن را خیس نکند. از دیگر قابلیت‌های قابل‌توجه این دستگاه می‌توان به امکان تمیزسازی کفی دستگاه به‌صورت خودکار اشاره نمود. این امر کیفیت عملکرد دستگاه شما را برای مدت‌زمان طولانی تضمین می‌کند. ظرفیت مخزن اتوبخار 270 میلی‌لیتر طراحی‌شده است و حالت نیمه شفاف این دستگاه این مخزن شما را قادر می‌سازد از میزان آب باقیمانده داخل اتوبخار تفال مطلع شوید.

اتوبخار تفال 3930

اتوبخار تفال 3930

این مدل اتوبخار تفال دارای کف سرامیکی است. این جنس کفی این مدل اتوبخار را قادر می‌سازد تا روی سطوح البسه به‌صورت روان حرکت کند و چروک‌های موجود روی البسه را با سرعت‌بالا رفع نماید. این جنس کفی دارای خاصیت ضد خش است و باعث می‌شود تا کیفیت عملکرد دستگاه در طول زمان به‌خوبی حفظ شود. توان موتور این اتوبخار حدود 2300 وات است و ازاین‌رو به‌راحتی و تنها در عرض چند ثانیه برای اتوکشی آماده می‌شود. این مدل اتوبخار تفال همچنین به تکنولوژی خاموش شدن به‌صورت اتومات مجهز است و این امر باعث می‌شود در صورت عدم استفاده از دستگاه برای 30 ثانیه در حالت افقی به‌طور خودکار عملکرد آن متوقف شود.

همچنین اگر در حالت عمودی باشد و برای 8 دقیقه از آن استفاده نشود عملکرد آن به‌صورت خودکار متوقف خواهد شد و دستگاه خاموش خواهد شد. این مدل اتوبخار تفال قادر به تولید بخار 40 گرم در دقیقه به‌صورت پیوسته است و بخاردهی لحظه‌ای آن نیز 130 گرم در دقیقه است. بخاردهی لحظه‌ای و فشار ناگهانی بخار این دستگاه امکان رفع چروک‌های عمیق را برای کاربر فراهم می‌آورد. این محصول همچنین به سیستم ضد چکه مجهز است و این امر باعث می‌شود تا آب اضافه از زیر و کناره‌های اتو روی لباس چکیده نشود و از خیس شدن آن جلوگیری به عمل می‌آورد.

چای‌ساز تفال BK511

این مدل چای‌ساز تفال به سیستم گرم نگه‌دارنده مجهز است و کتری آن از جنس استیل ضدزنگ است. قوری این دستگاه که ظرفیت آن معادل 1.2 لیتر است به‌صورت مدرج طراحی و تولیدشده است. المنت این محصول به‌صورت یکپارچه و تمام استیل است و بیانگر کیفیت ساخت دستگاه است. چراغ نشانگر موجود روی کتری و سیستم قطع کن خودکار این دستگاه باعث می‌شوند پس‌ازاینکه آب در این دستگاه به جوش می‌آید شما را از جوش آمدن آب مطلع سازد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به دسته‌های عایق حرارتی، توری بلند و فلزی داخل قوری آن اشاره نمود. این مشخصات استفاده از این دستگاه را برای شما ساده می‌سازند. این محصول همچنین دارای قابلیت گرم نگه‌دارنده قوری چای است و برای استفاده از آن تنها کافی است از کلید موجود روی پایه استفاده نمایید.

اتوبخار تفال 3955FV

این مدل اتوبخار تولیدی شرکت تفال به‌عنوان یک محصول با طراحی خاص شناخته می‌شود. توان مصرفی این دستگاه حدود 2400 وات است و ظرفیت آن نیز معادل 270 میلی‌لیتر است. کفه این دستگاه از جنس دوریلیوم است که شباهت بسیار زیادی به سرامیک دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول منحصربه‌فرد می‌توان به وجود سیستم ضد چکه در آن اشاره کرد. قابلیت بخاردهی پیوسته این محصول نیز از دیگر مشخصات این دستگاه است که حدود 35 گرم در دقیقه است و بخاردهی لحظه‌ای این اتوبخار نیز حدود 135 گرم در دقیقه است. طول کابل سیم این دستگاه حدود 2 متر است و همچنین مجهز به بخاردهی عمودی و سیستم ضد رسوب است. ازآنجاکه این محصول ساخت کشور فرانسه است کیفیت ساختار آن نسبتاً بالاست.

پلوپز تفال Pk8121

پلوپز تفال Pk8121

این مدل پلوپز تفال دارای توان مصرفی حدود 860 وات است و دارای 45 عملکرد است ازاین‌رو به‌عنوان کامل‌ترین پلوپز شناخته می‌شود. این مدل پلوپز تفال به عملکردهای زیر مجهز است:

  • سرخ‌کن
  • آرام‌پز
  • بخارپز
  • پخت انواع خورشت
  • گرم کردن مجدد

شروع کار این دستگاه با تاخیر است و می‌توان آن را با استفاده از تایمر موجود برنامه‌ریزی کرد. سبد بخارپز این دستگاه برای تهیه انواع غذاهای رژیمی و بدون روغن مناسب است. این محصول به یک پنل کنترلی و لمسی مجهز است و صفحه‌کلید الکترونیکی این دستگاه نیز به یک نمایشگر ال سی دی مجهز است. دسترسی به گزینه‌های مختلف پخت از طریق این پنل کنترلی انجام می‌گیرد. صفحه‌نمایشگر نیز به انتخاب برنامه‌های دقیق پخت، مشاهده وضعیت پخت مواد غذایی تا حد زیادی کمک می‌کند. درصورتی‌که قصد خرید جهیزیه را دارد و به دنبال یک پلوپز با ویژگی‌ها و مشخصات کاملاً حرفه‌ای هستید توصیه می‌کنیم این دستگاه را خریداری نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی