بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی

0 8,262
زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

جاروبرقی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی بوده که امروزه به بخش جدانشدنی خانه‌های ایرانی تبدیل‌شده است. با توجه به کاربردهای فراوان و تقاضای زیادی که این لوازم برقی دارند، طی سالیان گذشته انواع متنوعی از این جاروها به بازار عرضه‌شده است. جاروبرقی سطلی نسبت به سایر مدل‌ها نظیر ایستاده، موشکل و … بهترین ساختار را دارد و از میان مدلهای مختلف جاروبرقی‌، از قدرت و مکش بسیار بیشتری برخوردار است. در این مقاله بهترین مدل‌های جاروبرقی سطلی ایرانی را به شما معرفی می کنیم. این جاروبرقی ها از نظر ظاهری، کیفیت، گارانتی و ویژگی‌های مهم دیگر با سایر جارو برقی متفاوت هستند.

لطفا ویدئوی زیر را ببینید و سپس برای مشاهده مدل‌های جاروبرقی و قیمت روز آنها ادامه این مقاله را بررسی کنید.


همانطور که از ظاهر این جاروها مشخص است، مجهز به یک سطل بزرگ هستند. این سطل درواقع همان مخزن جاروبرقی بوده که ساختاری مانند نمونه‌های خارجی آن همچون جاروبرقی فیلیپس دارد. این جاروبرقی به علت قدرت و دوام بالا نسبت به سایر مدل‌ها، کاربردهای خانگی و صنعتی فراوانی دارند.

معرفی بهترین مدلهای جاروبرقی سطلی ایرانی

در ایران شرکت‌های بزرگ و معتبر بسیاری در حال فعالیت در زمینه تولید جاروبرقی‌های سطلی هستند. امروزه بسیاری از این شرکت‌های ایرانی قادر به تولید کیفیت‌های قابل رقابت با برندهای معتبر جهانی هستند. همین عامل باعث می‌شود که به خاطر قیمت مناسب جاروبرقی‌های سطلی ایرانی بسیار مقرون به صرفه باشند!

به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم که نتیجه‌ی سالها فعالیت در فروش انواع جاروبرقی را در اختیار شما بگذاریم و مدلهای سطلی جاروبرقی ساخت ایران را که کیفیت بالاتر، دوام بیشتر و خرابی کمتری داشتند را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله بهترین مدلهای جاروبرقی سطلی موجود در بازار در برندهای جنرال فیت، سپاهان جارو، تیوا، پاکتین و پلار که همگی ساخت کشور ایران هستند را معرفی می‌کنیم.

1- جاروبرقی سطلی ایرانی سپاهان جارو مدل پارادایز

جاروبرقی سطلی پارادایز ساخت ایرانجاروبرقی سطلی سپاهان جارو مدل پارادایز (PARADISE) بدون شک یکی از جاروبرقی های سطلی با کیفیت و پر قدرت موجود در بازار است. موتور جاروبرقی ساخت شرکت AEG بوده و از نوع DOMEL می باشد. قدرت موتور جارو برقی پارادایز 1400 وات است.

این جارو در تنوع رنگی بالا عرضه می‌شود و در رنگها سفید و مشکی، زرد و مشکی، نقره‌ای و مشکی و … عرضه می‌شود.

اگر این جاروبرقی را از ما بخرید، هم می‌توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و هم کالا را بدون پرداخت هزینه پست درب منزل تحویل بگیرید. امکان پرداخت کل مبلغ جارو در هنگام تحویل وجود دارد.

برای مشاهده قیمت و مشخصات جاروبرقی سطلی سپاهان جارو مدل پارادایز کلیک کنید.

2- جارو برقی جنرال فیت مدل پرستو 5300

بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی

این جاروبرقی پرفروشترین جاروبرقی برند جنرال فیت است. تنوع رنگ تا 8 رنگ سفید، مشکی، قرمز و … دارد و دستتان در انتخاب رنگبندی کاملا باز است.

این جارو تک سرعته است و 100 وات سرعت کمتری نسبت به مدل پارادایز دارد.

اگر این جاروبرقی را از فروشگاه اینترنتی کالاسونیک بخرید، هم می‌توانید از مشاوره رایگان ما کارشناسان ما استفاده کنید و هم کالا را بدون پرداخت هزینه پست درب منزل تحویل بگیرید. امکان پرداخت کل مبلغ جارو در هنگام تحویل وجود دارد.

برای مشاهده قیمت و مشخصات جارو برقی سطلی جنرال فیت مدل پرستو 5300  ، ساخت ایران کلیک کنید.

3- جارو برقی پلار مدل 3300 ساخت ایران

جاروبرقی سطلی ایرانی پلار

ظرفیت این جاروبرقی  10 لیتر، فوت کن دارد و سیم جمع کن به صورت اتوماتیک است. شرکت پلار برای اطمینان از خرید مشتری 36 ماه ضمانت موتور برای جارو برقی پلار مدل 3300 در نظر گرفته است (تعویض موتور به مدت 36 ماه)

برای مشاهده جزییات بیشتر و قیمت روز جاروبرقی سطلی پلار کلیک کنید.

4- جارو برقی تیوا مدل VC-4200

راهنمای خرید جاروبرقی سطلی ایرانیجاروبرقی سطلی تیوا مدل 4200 Tiwa با حداکثر توان 1400 وات ساخت کشور ایران و با موتور AEG آلمان است. این جاروبرقی یکی از بهترین جاروبرقی های سطلی ایرانی است که علاوه بر دارا بودن فیلتر موتور، دارای میکروفیلتر سازگار با محیط زیست نیز هست.

دکمه های تاچ این جاروبرقی از ویژگی‌های جدید شرکت تیوا است. فیلترهای موجود در جاروبرقی سطلی تیوا مدل 4200 شامل فیلتر ها جهت جلوگیری از انتشار گرد و غبار در هوای خروجی از دستگاه و جلوگیری از بروز آلرژی در افراد حساس است و همچنین دارای فیلتر محافظ موتور جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل موتور می باشد که بر طول عمر دستگاه هم می‌افزاید.

برای مشاهده جزییات بیشتر و قیمت روز جارو برقی تیوا مدل VC-4200 کلیک کنید.

5- جاروبرقی سطلی تیوا مدل VC-3400

جاروبرقی سطلی تیوا مدل 3400 ساخت کشور ایران و دارای موتور بسیار قدرتمندی است. از این جاروبرقی می‌توانید برای منازل ویلایی و آپارتمانی استفاده کنید.

جاروبرقی سطلی تیوا دارای فیلتر چند لایه است که می‌تواند تا حد زیادی جلوی نفوذ گرد و غبار به هوا را بگیرد. همین عامل باعث شده است که این جاروبرقی برای افرادی که نسبت به گرد و غبار حساس هستند و هنگام جارو زدن دچار آبریزش بینی، سرفه و عطسه می‌شوند گزینه مناسبی باشد.

این جارو با توجه به قیمتی که دارد، کیفیت مطلوبی دارد و می‌توانید آن را با قیمت نمایندگی از فروشگاه اینترنتی کالاسونیک تهیه کنید.

جاروبرقی سطلی تیوا 3400

6- جاروبرقی سطلی پاکتین مدل MVC-4300

جاروبرقی سطلی پاکتیناین جاروبرقی در رنگهای قرمز، سرمه‌ای، نوک مدادی، مشکی و …موجود می‌باشد. این مدل در دو مدل کامل شبیه به هم و با موتورهای متفاوت موجود است (کلیک کنید تا مدل ضعیفتر جاروبرقی پاکتین و با قیمت ارزانتر را مشاهده کنید) که هر دو مدل در فروشگاه اینترنتی کالاسونیک موجود است.

این مدل شاید بهترین کاندید در لیست جاروبرقی‌های سطلی ساخت ایران است که در این مقاله به شما معرفی کردیم. برای دریافت مشاوره فروش و سفارش جاروبرقی سطلی ایرانی می‌توانید به سایت کالاسونیک مراجعه یا با شماره تلفن  03132259760 – 03132226162 تماس بگیرید. امکان ثبت سفارش از طریق واتساپ نیز وجود دارد.

تفاوت نمونه‌های ایرانی و خارجی جاروبرقی سطلی

با توجه به اینکه در این مقاله بهترین مدلهای جاروبرقی سطلی ایرانی را بررسی کردیم، بررسی برندهای خارجی را در یک مقاله دیگر با عنوان جاروبرقی ایرانی بخریم یا خارجی، به طور کامل توضیح داده‌ایم.

تنها با اتکا به خارجی بودن یک برند نمی‌توان گفت که بهترین کیفیت را دارا است. از طرفی برخی از نمونه‌های جاروبرقی سطلی ایرانی که در این مقاله معرفی شد، از بهترین مواد اولیه ساخته‌شده و کارایی قابل‌قبولی دارند. این نمونه‌ها اگرچه با محدودیت‌هایی در ساخت مواجه بوده اما قابل‌رقابت با نمونه‌های خارجی و قیمت بسیار پایین‌تر هستند.

از طرفی با توجه به وارداتی بودن جاروبرقی پاناسونیک، می‌توان گفت که از قیمت‌های به مراتب بیشتری برخوردار هستند. مواردی مانند هزینه‌های گمرکی، هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و… به محصولات خارجی اضافه‌شده و باعث می‌شود که قیمت جاروبرقی سطلی خارجی افزایش داشته باشد.

تفاوت جاروبرقی سطلی با نمونه‌های دیگر

به نظر جاروبرقی سطلی از سایر مدلها بهتر و عملکرد مناسبتری دارد. تفاوت‌ها بین این مدلها به جنبه‌های ظاهری، قدرت جاروها و بسیاری از عوامل دیگر مرتبط می‌شوند. در ادامه برخی از جنبه‌های تفاوت بین جاروبرقی سطلی و سایر انواع را برای توضیح داده‌ایم.

تفاوت جارو برقی سطلی با معمولی

توان بالای موتور

قدرت مکندگی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک جاروبرقی بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. این قدرت و توان بیشتر سبب شده که این جاروبرقی سطلی کاربردهای فراوانی داشته باشد.

اگرچه این قدرت و توان باعث افزایش بازدهی و سرعت عمل در این نوع جاروها شده، باید دقت داشته باشید که نمی‌توان از این محصولات جهت جاروکشی‌های طولانی مدت استفاده کرد. علت آن را می‌توان به استفاده حداکثری از توان دستگاه دانست. در این صورت بهتر است پس از یک استفاده ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای آن را خاموش کرده و پس از یک استراحت کوتاه‌مدت دوباره از آن استفاده کنید.

فیلترهای قدرتمند

یکی دیگر از تفاوت‌های عمده جاروبرقی سطلی ایرانی با دیگر نمونه‌های این محصولات، فیلترهای آنها است. این فیلترها از جنس پلی‌استر کیسه‌ای بوده و موجب تصفیه هوا خواهند شد. البته میزان جذب آلاینده‌ها توسط این نوع فیلترها بسته به میزان حساسیت آنها خواهد داشت.

این دسته از فیلترها برای محیط‌هایی طراحی شده‌اند که آلودگی‌های خفیفی دارند. بنابراین تلاش کنید که از این نوع جاروبرقی سطلی در فضاهایی که بسیار آلوده هستند، استفاده نکنید. همچنین نظافت این نوع فیلترها در افزایش طول عمر دستگاه تاثیر مثبت و مهمی خواهد گذاشت.

جهت نظافت این فیلترها، می‌توانید به دو صورت عمل کنید. در دوره‌های کوتاه‌مدت سعی کنید که فیلترها را از سیستم خارج کرده و تکان‌های ساده ای بدهید. در این صورت برخی از آلودگی‌های مقطعی به راحتی قابل‌رفع خواهد بود. پس از گذشت مدت‌زمان طولانی باید این فیلترها را توسط فشار و تکان‌های محکم تری پاکسازی کنید.

انواع فیلتر جارو برقی سطلی

مخزن‌های بزرگ و جادار

وجود این مخزن‌های حجیم از مهم‌ترین ویژگی‌هایی بوده که ظاهر و عملکرد این جاروها را در حد قابل ملاحظه‌ای تغییر داده است. شاید در نگاه اول تصور کنید که حجم بالای این مخازن سبب سنگینی کلی دستگاه شود، اما این جاروبرقی ترکیبی از استیل و پلاستیک فشرده است. این ساختار فوق العاده مناسب و کاربردی به بسیاری از نمونه‌های خارجی مانند جاروبرقی پاناسونیک شباهت دارد.

همین مسئله سبکی منحصر به فردی را به این محصول بخشیده است. در این صورت جابجایی‌های جاروبرقی سطلی ایران بسیار آسان و راحت بوده و مشکلی جهت جابه‌جا کردن آن نخواهید داشت. این دسته از محصولات نسبت به نمونه‌های صنعتی بسیار سبک‌تر خواهند بود.

این حجم بالا سبب شده که به جاروبرقی سطلی پارس خزر به اندازه نمونه‌های صنعتی قابل‌استفاده باشد. از این جهت به‌کارگیری در این دستگاه جهت جاروکشی فضاهایی با وسعت‌های بالا بسیار ایده آل خواهد بود.

لوازم جانبی

همانطور که در طول مقاله اشاره داشتیم، از این محصول جهت جاروکشی فضاهای وسیع و متفاوتی استفاده می‌شود. این کارایی‌های متنوع سبب شده که نیاز به سری‌های مختلف در این محصول وجود داشته باشد. این سری‌ها از جنس پلاستیک فشرده بوده و مقاومت بسیار بالایی دارند.

از این سری‌های متنوع جهت نظافت و پاکسازی بخش‌های مختلفی استفاده می‌شود. بنابراین هریک از این ابزارهای مختلف باید به گونه‌ای طراحی‌شده باشد که جهت تمیز کردن قسمت‌های هموار یا ناهموار مناسب باشند. به عنوان مثال برخی از این سری‌ها باید بلند و نازک بوده و قابلیت داشته باشند که مبل‌ها و قسمت‌های دور از دسترس آنها را به خوبی تمیز کنند.

لوازم جانبی جارو برقی سطلی

در صورتی که قصد خرید جاروبرقی سطلی دارید می‌توانید همین حالا از طریق چت آنلاین یا تماس با شماره‌های 031332259760 و 09022119200 از مشاوره رایگان کارشناسان کالاسونیک استفاده کنید. ما بهترین مدلهای جاروبرقی را با توجه به بودجه شما پیشنهاد می دهیم. امکان خرید جارو و پرداخت هزینه آن درب منزل وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی