جاروبرقی ارزان قیمت بازار! بهترین جارو را انتخاب کن

0 735
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

5 مدل از جاروبرقی‌ های ارزان قیمت بازار

بعضی از افراد این‌گونه تصور می‌کنند که برای خرید یک محصول باکیفیت باید هزینه بیشتری پرداخت کنند اما این موضوع همیشه صحت ندارد و خرید جاروبرقی‌ ارزان قیمت بازار به معنای خرید جاروبرقی بی‌کیفیت نمی‌باشد.

هرچند برای خرید برندهای خارجی و نام آشنا پول بیشتری پرداخت کرد اما کالاهای ایرانی و برخی از برندهای کمتر شناخته شده خارجی نیز کیفیت قابل‌قبول دارند و قیمت آن‌ها نیز مناسب است.

بازار لوازم‌خانگی در سال‌های اخیر با دغدغه‌های فراوان از جمله افزایش قیمت ارز، کالای قاچاق، خروج برندهای خارجی و گرانی کالا مواجه شده است که فرصت برای عرض اندام برندهای ایرانی ایجاد شده است و شاهد تولید محصولات باکیفیت هستیم.

جاروبرقی‌هایی که قصد دارم در اینجا به شما معرفی کنم قیمت آن‌ها تا سقف یک میلیون و پانصد هزار تومان می‌باشد. 5 مدل از برندهای مختلف پلار، زوتر، کوپکس، کهکشان و تیوا هستند.


بررسی مشخصات جاروبرقی پلار مدل 2700

قیمت این جاروبرقی در حال حاضر بین یک میلیون و صد تا یک میلیون و دویست هزار تومان می‌باشد. جاروبرقی پلار مدل 2700 دارای توان مصرفی 1600 وات، فوت کن، دمنده و یا مکنده که وقتی جاروبرقی قدرت جذب مایعات و گردوغبار را داشته باشد به آن مکنده گفته می‌شود و وقتی قدرت فوت کن و یا دمندگی داشته باشد می‌تواند گردوغبار را از روی سطحی پرتاب کند و یا بردارد.

جاروبرقی پلار مدل 2700 دارای دستگیره فلزی، دو سرعته بودن و نشانگر پر شدن مخزن می‌باشد که جاروبرقی خوب در مقایسه با جاروبرقی‌های ارزان قیمت بازار محسوب می‌شود.

این جاروبرقی در سه رنگ قرمز، نوک مدادی و مشکی در بازار موجود می‌باشد. برای این دستگاه می‌توان از کیسه یکبار مصرف استفاده کرد. داخل کارتن برای شما یک کیسه یکبار مصرف قرار داده شده است.

جاروبرقی ارزان قیمت زوتر

توان مصرفی این جاروبرقی 1400 وات می‌باشد. این دستگاه در 5 رنگ مختلف سورمه‌ای، مشکی، قرمز، نوک مدادی و نقره‌ای در بازار موجود می‌باشد. این جاروبرقی مثل جاروبرقی پلار 2700 دو سرعته می‌باشد و همچنین دارای یک فیلتر دوار و یا یک فیلتر تلسکوپی نیز می‌باشد.

فیلتر دوار و یا تلسکوپی رابط بین لوله خرطومی و لوله تلسکوپی می‌باشد و وقتی گردوغبار داخل لوله تلسکوپی می‌آید به عنوان مخزن اول عمل می‌کند و آسیب کمتری را به موتور جاروبرقی وارد می‌کند و همچنین می‌توان از کیسه یکبار مصرف برای این جاروبرقی استفاده کنید و دستگیره‌های دستگاه فلزی هستند.

در این پنج مدلی که در این مقاله قصد معرفی آن‌ها را دارم پلار، زوتر، کپکس، کهکشان و تیوا سیم جمع کن داخل مخزن قرار نمی‌گیرد. بدین معنا که سیم داخل مخزن نمی‌رود و سیم جمع کن ها دستی هستند و سیم دستگاه در پشت دستگاه جمع می‌شود.

در جاروبرقی‌هایی که قیمت بالاتری دارند و مدل آن‌ها از تیوا و پلار بالاتر هستند سیم داخل مخزن جمع می‌شود و به این دلیل قیمت دستگاه افزایش می‌یابد اما در این پنج مدل سیم دستگاه پشت دستگاه جمع می‌شود و داخل مخزن قرار نمی‌گیرد.

بررسی مشخصات جاروبرقی کهکشان

این جاروبرقی در سه رنگ نوک مدادی، مشکی و قرمز در بازار موجود می‌باشد. دو سرعته بودن، دستگیره‌های فلزی و امکان قرار دادن کیسه یکبار مصرف برای آن از مهمترین ویژگی‌های آن می‌باشد.

در بین این 5 مدل جاروبرقی اول پلار و سپس کهکشان محبوب هستند و طرفداران بی‌شماری دارند و از جمله جاروبرقی‌های پرطرفدار و پرفروش بازار محسوب می‌شوند و خیلی بین عامه مردم جا افتاده است و فروش خیلی خوبی دارد.

قیمت این جاروبرقی در حال حاضر یک میلیون تومان می‌باشد. زوتر بین یک میلیون تومان و پلار هم بین یک میلیون صد تا یک میلیون دویست در حال حاضر قیمت گذاری شده است.

بررسی مشخصات جاروبرقی کوپکس

این جاروبرقی دارای دستگیره‌های فلزی می‌باشد و دو سرعته نیز می‌باشد. توان مصرفی این دستگاه 1400 وات می‌باشد. این دستگاه سیم جمع کن ندارد و سیم دستگاه در پشت دستگاه جمع می‌شود.

برای این دستگاه نمی‌توان از کیسه یکبار مصرف استفاده کرد. خیلی از فروشگاه‌های اینترنتی در بخش مشخصات این دستگاه ذکر کرده‌اند که می‌توان کیسه یکبار مصرف برای این دستگاه قرار داد.

اما به شما ثابت خواهم کرد که اصلاً کیسه یکبار مصرف نمی‌توان برای دستگاه قرار داد. این دستگاه کیسه دائم ندارد کار کیسه دائم این است که از موتور جاروبرقی محافظت می‌کند. در جعبه این دستگاه یک کیسه قابل شستشو برای شما قرار داده شده است. کیسه کاغذی و یا یکبار مصرف قابل شستشو نیستند.

همانطور که گفتیم این دستگاه کیسه دائم ندارد اما پلار و زوتر و همچنین کهکشان کیسه دائم دارند.

یکی از مشکلات جاروبرقی کوپکس این است که وقتی گردوغبار داخل مخزن می‌آید چون از فیلتر حفاظ استفاده نشده است گردوغبار دوباره از دستگاه خارج شده و فضا را آلوده می‌کند. حاشیه و اطراف جاروبرقی به طور کامل گرفته نشده است و یکی از ضعف‌های این جاروبرقی این است.

این جاروبرقی الان بین 850 تا 900 هزار تومان به فروش می‌رسد که این دستگاه را باید اولویت چهارم و یا پنجم قرار داد. اول پلار، زوتر، کهکشان، تیوا و بعدی کوپکس می‌باشد.

بررسی مشخصات جاروبرقی ارزان قیمت تیوا 2800

این جاروبرقی هم سیم جمع کن ندارد و سیم دستگاه پشت دستگاه جمع می‌شود. دستگیره‌های دستگاه پلاستیک هستند 4 مدل جاروبرقی قبلی فلزی بودند اما این دستگاه دستگیره‌های پلاستیک دارد که به نظر اگر فلزی بود خیلی بهتر بود، خیلی کمتر آسیب می‌دید و به مرور زمان آسیب دیدگی آن کمتر بود.

قطعات جانبی این دستگاه در بازار موجود می‌باشد و می‌توان تهیه کرد. این دستگاه کیسه یکبار مصرف دارد و می‌توان کیسه یکبار مصرف برای آن قرار داد اما تک سرعته است و مانند زوتر و پلار دو سرعته نیست و نشانگر پر شدن مخزن و فوت کن ندارد.

جمع‌بندی نهایی

اگر بخواهیم تمامی موارد ذکر شده در این محتوا را برای شما در دو جمله جمع‌بندی و مقایسه کنم.

پلار نشانگر پر شدن مخزن و فوت کن دارد اما فیلتر دوار ندارد. زوتر نشانگر پر شدن مخزن و فوت کن ندارد تنها فیلتر دوار دارد. تیوا دستگیره‌های پلاستیکی دارد و می‌توان از کیسه یکبار مصرف برای آن استفاده کرد و در آخر کهکشان که دو سرعته است و کیسه یکبار مصرف می‌توان برای آن استفاده کرد.

قیمت تمامی این مدل جاروبرقی‌ها تا سقف یک میلیون و پانصد هزار تومان می‌باشد و سیم جمع کن های آن‌ها کاملاً دستی هستند و سیم دستگاه در پشت دستگاه جمع می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی