راهنمای خرید اتو بخار

0 1,883
زمان تقریبی مطالعه: 23 دقیقه

در این مقاله از وبلاگ کالاسونیک راهنمای جامع برای خرید اتو بخار در اختیار شما قرار می‌دهیم. بهترین مدلهای اتو بخار موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم و نقطه ضعف و قوت هر یک را برایتان توضیح می‌دهیم. امکان خرید انواع اتوبخار با قیمت مناسب و با امکان پرداخت هزینه درب منزل وجود دارد. بدوین منظور کافی است با کارشناسان کالاسونیک تماس بگیرید.

زمانی که می‌خواهید لوازم برقی همانند اتو بخار خریداری کنید باید در اولین قدم در میان برندهای مختلف تحقیق نموده و بررسی کنید برای خرید ایده‌آل، چه فاکتورهایی را باید مد نظر داشته باشید. اتو بخار از جمله مهم‌ترین تجهیزاتی برقی است که باید در هر خانه‌ای وجود داشته باشد. اگر وسیله کارایی بسیار خوبی داشته باشد، نه تنها طول عمر آن بیشتر شده بلکه لباس‌های بسیار چروکیده را نیز به خوبی صاف می‌کند. شاید شما که در حال مطالعه این مقاله هستید، قصد دارید لوازم برقی جهیزیه خود را تهیه کنید و به دنبال راهنمای خرید اتو بخار هستید. این مقاله به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.


فاکتورهای مهم در خرید اتو بخار

کافی است چند فاکتور زیر را در ذهن خود داشته و سپس به فروشگاه‌های لوازم برقی خانگی بروید. با داشتن راهنمای زیر قطعاً می‌توانید بهترین اتو بخار را با توجه به نیازهای خود خریداری کنید.

– جنس کف اتو

برای خرید یک اتو بخار خوب باید ابتدا جنس کفی اتو مورد نظر را مد نظر قرار دهید. سپس دیگر ویژگی‌ها و المان‌هایی که اتو خوب باید داشته باشد را مورد بررسی قرار خواهیم داد. اولین نکته‌ای که باید در رابطه با جنس کفی اتو مد نظر قرار گیرد این است که اکثر اتوبخارهای موجود در بازار جنس کفی‌شان استیل، سرامیک، استیم گلاید و استیم گلاید پلاس هستند. این کفی‌ها با یکدیگر تفاوت دارند که از مهم‌ترین این تفاوت‌ها می‌توان به ضد خش بودن، دیرتر خش افتادن، عدم چسبندگی به لباس‌های شما، ظریف و نرم بودن اشاره کرد.

سیستم قطعی خودکار

نکته دوم که هنگام خرید اتو بخار باید در نظر گرفته شود این است که آیا اتو بخار مورد نظر شما به سیستم قطعی خودکار مجهز است. تمامی اتوبخارهای موجود در بازار به سیستم قطعی خودکار مجهز نیستند. سیستم قطعی خودکار به معنای خاموش شدن به صورت خودکار می‌باشد. اتویی که شما خریداری می‌کنید اگر سیستم قطع کن خودکار داشته باشد بعد از چند ثانیه که دستگاه روشن است و از اتاق خارج می‌شوید در حالی که دستگاه روشن است اگر اتو حالت ایستاده باشد یعنی دستگاه تکان نخورد بعد از گذشت چند ثانیه به طور اتوماتیک خاموش خواهد شد. اگر دستگاه در حالت خوابیده باشد اتو شما پس از گذشت ۱ تا ۲ دقیقه به صورت خودکار خاموش خواهد شد. این یکی از بزرگترین راهنمایی ها در خرید اتوبخار است که می‌تواند از وقوع آتش سوزی جلو گیری کند.

صفحه اتو بخار

بخار دهی عمودی

بخار دهی عمودی در چه مواقعی استفاده می‌شود؟ وقتی لباس شما آویزان باشد، ایستاده باشد یا روی چوب لباسی قرار داشته باشد بخار دهی عمودی در این شرایط به کار شما خواهد آمد که بخار دهی لحظه‌ای دستگاه و بخار دهی پیوسته دستگاه نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار خواهند بود. وقتی بخار دهی لحظه‌ای زیاد باشد شما خیلی راحت می‌توانید بخار دهی عمودی را انجام دهید و لباس‌های خود را به صورت ایستاده اتو بزنید. بخار دهی پیوسته نیز هنگام کار با دستگاه چین و چروک‌هایی که روی لباس‌های شماست را به راحتی رفع خواهد کرد.

سیستم ضد چکه

اکثر اتوبخارهای موجود در بازار به سیستم ضد چکه مجهز هستند یعنی از ابتدایی‌ترین اتوبخارهایی که خریداری کنید همه به سیستم ضد چکه مجهز هستند. وقتی در حال کار با اتو بخار هستید سیستم ضد چکه در هنگام حرکت اتو روی لباس شما باعث می‌شود قطره آبی روی لباس شما دیده نشود و سیستم ضد چکه در این لحظه به کار شما خواهد آمد.

– طراحی کف اتو بخار

نکته دیگر برای خرید اتو، طراحی کف اتو است. پیشنهاد می‌کنیم به سراغ مدل‌هایی بروید که کف آن‌ها عریض‌تر بوده و کمک می‌کند تا در زمان کوتاه‌تری بتوانید لباس‌ها را اتو بکشید. البته به طراحی سوراخ‌ها بر روی کف نیز دقت کنید که آیا تمامی سطح لباس را به خوبی پوشش می‌دهند یا خیر.

– توان دستگاه اتو بخار

نکته خیلی مهم دیگر که هنگام خرید اتو باید در نظر گرفته شود توان دستگاه است. توان اتو بخار به طور کلی کمتر از ۱۸۰۰ وات نیست که اگر باشد بهتر است از خرید آن خودداری کنید. بهتر است توان دستگاه بین ۲۶۰۰ تا ۳۲۰۰ انتخاب شود. این موضوع به بخار دهی دستگاه خیلی ربط دارد و اتویی که شما خریداری می‌کنید هرچه بخار دهی بالاتر باشد توان دستگاه نیز بالاتر خواهد بود.

دستگاه اتو با توان ۳۰۰۰ وات دارای بخار دهی لحظه‌ای ۱۶۰ یا ۱۷۰ گرم بر دقیقه خواهد بود. بهترین و پرفروش‌ترین اتوبخارهای موجود در بازار که تنوع زیادی دارند فیلیپس اندونزی و تفال فرانسه هستند.

– وزن اتو بخار

حتماً از فروشنده بخواهید اتو را از جعبه بیرون آورده و اجازه دهد شما آن را در دست بگیرید. در این صورت می‌توانید وزن اتو را اندازه‌گیری کنید. این طرز فکر کاملاً غلط است که فکر کنید هر چه وسیله سنگین‌تر باشد، طول عمر آن بیشتر بوده و لباس‌ها را بهتر صاف می‌کند. از سویی دیگر اتوی بسیار سبک نیز مناسب نخواهد بود چون وزن لازم برای فشار آوردن به لباس را نداشته و نمی‌توانید کارایی خوب برای صاف کردن چروک‌های لباس را از آن شاهد باشید؛ بنابراین به طور کلی اتو نباید خیلی سنگین یا خیلی سبک باشد یا به عبارت دیگر به سراغ اتو بخار خیلی کوچک یا خیلی بزرگ نروید.خرید اتو

– گنجایش مخزن آب اتو بخار

در ادامه، حتماً ظرفیت مخزن اتو را نیز بررسی کنید. هر چه مخزن بزرگ‌تر باشد، تعداد دفعاتی که نیاز است اتو را آب کنید، کمتر شده و در واقع هر بار مخزن پر باشد، برای مدت طولانی‌تری می‌توانید از آن استفاده کنید. البته قطعاً میزان چروک بودن لباس‌ها نیز در این میان مؤثر خواهند بود. لازم است این نکته را نیز مد نظر داشته باشید هر اندازه مخزن اتو بخار بزرگ‌تر شود، اندازه اتو نیز بزرگ‌تر خواهد شد.

هنگام خرید اتو بخار باید گنجایش مخزن آب دستگاه مورد توجه قرار گیرد که بهتر است بین ۲۰۰ تا ۳۲۰ میلی‌لیتر باشد.

مخزن اتو بخار

سیستم ضد رسوب

نکته فوق‌العاده مهم دیگر که هنگام خرید اتو بخار باید مد نظر قرار گیرد سیستم ضد رسوب می‌باشد. اتوبخارهای موجود در بازار مثل اتو بخار تفال مجهز به سیستم ضد رسوب جدا هستند. اگر دستگاه شما رسوب بگیرد کافی است پشت دستگاه را باز کرده و رسوب و املاحی که با گذشت زمان دستگاه شما گرفته است را از پشت دستگاه خارج سازید. خیلی راحت قفل می‌شوند. اتو تفال و فیلیپس به این سیستم مجهز هستند.

یک اتو بخار خوب که قصد خرید آن را دارید باید دارای سه ویژگی باشد. کفی اتو بهتر است استیم گلاید باشد. استیم گلاید کفی خیلی خوبی است که اغلب براق است، دیرتر خش می‌افتد و به لباس‌های حساس شما نمی‌چسبند.

دومین ویژگی مهم مجهز بودن به قطع کن خودکار می‌باشد و دارای بخار دهی عمودی باشد. بخار دهی لحظه‌ای و پیوسته در تمامی اتوبخارها موجود است و در دستگاه‌های مختلف ممکن است کم یا زیاد باشد. بخار دهی لحظه‌ای ۱۴۰ گرم در دقیقه یا ۱۵۰ گرم در دقیقه ممکن است باشد. مقیاس بخار در اتوبخارها واحدی به نام گرم بر دقیقه است. اگر فروشنده به شما گفت دستگاهی دارم که بخار دهی لحظه‌ای ۱۴۰ گرم بر دقیقه دارد وقتی این قدرت بالاتر رود شما می‌توانید خیلی راحت چین و چروک موجود روی لباس‌های خود را رفع کنید.

– طول سیم اتو بخار

تمام اتوبخارهای موجود در بازار طول سیم بلندی دارند. اما شما باید هنگام خرید اتو بخار طول سیم را در نظر بگیرید. طول سیم دستگاه بهتر است بلند و بین ۱.۵ تا ۲ متر باشد.

فاکتوری که اغلب خانم‌ها در خرید اتو بخار به آن بی توجه هستند، طول سیم وسیله است. وقتی متوجه اهمیت این موضوع خواهند شد که برای اتو کردن، سیم کوتاه بوده و پریز نزدیک به میز وجود ندارد؛ بنابراین در زمان خرید توجه داشته باشید به سراغ مدل‌هایی با سیم بلند بروید. در این صورت برای اتو کردن لباس در هر قسمت از ساختمان و با هر ارتفاع میز، راحت خواهید بود.

پنل کنترل اتو بخار

به طور کلی می‌توان گفت پنل کنترل اتو به صورت مکانیکی و یا دیجیتالی در بازار موجود هستند که ممکن است به صورت چرخان و یا دکمه با حرکت افقی باشند. هنگام خرید اتو بخار بهتر است نهایت دقت را به خرج دهید تا طراحی آن به نحوی باشد که پنل کنترل اتو بخار به راحتی در دسترس باشند و تنظیمات مختلف آن به خوبی نشانه‌گذاری شده باشند.

بخاردهی اتو بخار

راحتی استفاده از اتو بخار

از دیگر نکات مهم که هنگام خرید اتو بخار باید در نظر گرفته شوند می‌توان به راحتی استفاده از اتو اشاره کرد. برخی از اتوها لباس‌ها را به خوبی صاف می‌کنند اما وزن آن‌ها بیش از حد معمول است و یا ممکن است طراحی دسته آن‌ها به نحوی باشد که هنگام استفاده از آن احساس ناخوشایند به شما دست دهد. از این رو همواره توصیه می‌شود هنگام خرید اتو به طراحی آن دقت کنید.

مجهز بودن به اسپری آب

از دیگر موارد مهم که هنگام خرید اتو بخار باید مورد توجه قرار گیرد مجهز بودن به اسپری آب می‌باشد. اسپری آب امکان اسپری کردن آب روی لباس‌ها را به شما می‌دهد. با استفاده از اسپری آب می‌توان چروک‌های بد قلق لباس‌ها را به راحتی صاف کرد و از بین برد.

– گارانتی اتو بخار

اما لازم است از فروشنده بخواهید ضمانت نامه اتو را به شما نشان دهد. این احتمال را بدهید که است و به هر دلیل خراب شده یا بسوزد. در این صورت اگر گارانتی منقضی نشده باشد، خدمات رایگان از برند مربوطه دریافت خواهید کرد. تاریخ اعتبار برگه ضمانت نامه را در زمان خرید با دقت بررسی نمایید.

– بررسی قابلیت‌های جدید اتو بخار

لازم است بدانید که در حال حاضر دل‌هایی از اتو وارد بازار شده است که دارای قابلیت‌هایی همانند بخاردهی به صورت عمودی، قابلیت شستشوی خودکار مخزن، قطع کن خودکار و… هستند. حتماً از فروشنده بخواهید این موارد را برای شما توضیح دهد و بهترین مدل اتو بخار را بخرید.اتو بخار

قیمت اتو بخار

جالب است بدانید برخی از افراد تصور می‌کنند هر چه وسیله‌ای برقی قیمت بیشتری داشته باشد، کیفیت آن نیز بیشتر خواهد بود. نمی‌دانیم که ریشه این طرز فکر از کجا است اما باید بگوییم که کاملاً غلط است. به هیچ عنوان نباید قیمت وسیله را معیار خرید خود قرار دهید. در بازار فروشنده‌های متقلب وجود دارند که اجناس بی کیفیت خود را با قیمت گزاف به مشتری می‌فروشند چون از این تصور اغلب مردم آگاه هستند. عاقلانه‌ترین کار این است ابتدا بهترین برند اتو بخار را پیدا کرده و سپس به مراکز معتبر بروید تا مطمئن شوید اتو بخار بسیار عالی خریداری خواهید کرد که می‌توانید برای سالیان طولانی از آن استفاده کنید.

راهنمای خرید بهترین و پرفروش ترین مدل‌های اتو بخار در بازار

حالا که نکات راهنما برای خرید اتوبخار را برای شما توضیح دادیم، قصد داریم که راهنمای انتخاب اتو بخار از بین بهترین برندهای موجود در بازار را در اختیار شما قرار دهیم. اگر احساس کردید برای انتخاب و خرید اتو بخار نیاز به راهنمای بیشتر دارید می‌توانید با کارشناسان کالاسونیک تماس بگیرید. اطلاعات تماس در انتهای همین مقاله قرار دارد.

بررسی اتوی فیلیپس مدل 2990

در این بخش قصد داریم اتوی فیلیپس مدل 2990 را مورد بررسی قرار دهیم و مشخصات آن را به طور کامل برای شما بازگو نماییم. اتوی فیلیپس 2990 یکی از اتوهای اصلی شرکت فیلیپس می‌باشد که روی جعبه دستگاه آدرس سایت خود شرکت فیلیپس حک شده است و وقتی وارد سایت شوید این اتو با مدل 2990 مشخصات کامل آن داخل سایت خود شرکت فیلیپس هست.

این اتو ساخت کشور اندونزی است و پشت دستگاه made in indonesia حک شده است. توان مصرفی این اتو معادل 2300 وات می‌باشد و کفی این دستگاه استیم گلاید می‌باشد و از جنس سرامیک نیست. لازم به ذکر است که استیم گلاید پایین کفی دستگاه حک شده است.

این اتو دارای قابلیت اسپری کردن آب می‌باشد و یک روزنه‌ای پایین بخشی که قرار است از طریق آن آب داخل مخزن دستگاه بریزید وجود دارد که خروجی اسپری کردن آب می‌باشد و شما می‌توانید به‌راحتی روی لباس‌های خود آب اسپری کنید و لباس‌هایتان راحت‌تر اتو کنید. وقتی لباس نم داشته باشد راحت‌تر می‌توانید آن را اتو بزنید. این دستگاه دارای قابلیت بخاردهی عمودی نیز می‌باشد.


کارایی بخاردهی عمودی چیست؟

کارایی بخاردهی عمودی چیست؟

وقتی که لباس‌هایتان آویزان باشد و یا ایستاده باشد و یا بخواهید لباس‌های بلند خود را به صورت ایستاده و قرار گرفته روی چوب‌لباسی اتو بزنید قابلیت بخاردهی عمودی به کار شما خواهد آمد که وقتی بخاردهی لحظه‌ای دستگاه را بزنید خیلی راحت می‌تواند برای شما بخاردهی عمودی را انجام دهد.

بخاردهی لحظه‌ای این دستگاه 140 گرم بر دقیقه می‌باشد و بخاردهی پیوسته دستگاه 40 گرم بر دقیقه می‌باشد. وقتی بخاردهی دستگاه 140 گرم باشد بدون شک به‌راحتی می‌توانید بخاردهی عمودی را نیز انجام دهید.

این دستگاه مجهز به سیستم قطع کنی خودکار نمی‌باشد. سیستم قطع کنی خودکار دستگاه وقتی دستگاه به صورت عمودی باشد پس از گذشت 20 تا 30 ثانیه به صورت اتومات خاموش خواهد شد و یا اگر دستگاه به صورت خوابیده روی البسه و لباس‌های شما باشد بدون هیچ دردسری خود دستگاه به صورت اتومات خاموش می‌شود که این سیستم قطع کنی خودکار روی اتو فیلیپس مدل 2990 نیست.

دارای سیستم ضد چکه است و مخزن رسوب آن به صورت داخلی است که به آن سیستم خود تمیز شونده گفته می‌شود. این دستگاه تنها در یک رنگ در بازار موجود می‌باشد. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه‌های اتو شرکت فیلیپس در مدل‌های مختلف تنها در یک رنگ در بازار موجود هستند. رنگ این دستگاه سفید و آبی است.

بررسی اتوی فیلیپس مدل 2994

بررسی اتوی فیلیپس مدل 2994

در این بخش قصد داریم به بررسی تمامی مشخصات اتوی فیلیپس مدل 2994 بپردازیم و در آخر این اتو را با اتوی فیلیپس مدل 2990 به طور کامل مورد مقایسه قرار خواهیم داد.

اتوی فیلیپس مدل 2994 ساخت کشور اندونزی است که پشت دستگاه made in indonesia حک شده است. رنگ این دستگاه ترکیب آبی نفتی و سورمه‌ای می‌باشد. ترکیب رنگ بسیار زیبا که در اتوی فیلیپس مدل 2990 ترکیب رنگ آبی و سفید اما این مدل اتو فیلیپس ترکیب رنگ آبی و سورمه‌ای می‌باشد. کفی این دستگاه نیز استیم گلاید می‌باشد.


کفی استیم گلاید چیست ؟

کفی استیم گلاید به چه معناست؟

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که استیم گلاید چیست و چه تفاوتی با کفی سرامیک دارد؟

در کفی استیم گلاید پایه کفی اتو از فولاد ضدزنگ و سرامیک می‌باشد که روکش خود اتو تیتانیوم شده است. وقتی کفی تیتانیوم می‌شود  روکش تیتانیوم شش لایه است و این تیتانیوم کفی اتو را نرم‌تر کرده است.

آلیاژ به کار رفته برای تولید کفی این اتو سرمک می‌باشد. سرمک به معنای ترکیب سرامیک و فولاد ضدزنگ می‌باشد. کفی استیم گلاید از مقاومت بیشتری برخوردار می‌باشد این کف ضد خش است. روی کفی استیم گلاید حفره‌ها و سوراخ‌هایی که بزرگ‌تر و بارزتر هستند. براق‌تر هستند و کفی اتو به لباس نمی‌چسبد و دیر خش می‌افتد.

قدرت این اتو 2400 وات است و بخاردهی لحظه‌ای 140 گرم بر دقیقه و بخاردهی پیوسته آن 40 گرم بر دقیقه می‌باشد. به سیستم قطع کن خودکار مجهز نیست. اسپری آب پایین مخزن آب قرار گرفته است و شما می‌توانید به‌راحتی روی لباس خود آب اسپری کنید. حجم مخزن اتو 320 میلی‌لیتر است و بخاردهی عمودی را به‌راحتی برای شما انجام می‌دهد.

مقایسه اتو فیلیپس مدل 2994 با اتو فیلیپس مدل 2990

مقایسه اتو فیلیپس مدل 2994 با اتو فیلیپس مدل 2990

این دو اتو از لحاظ کارایی کاملاً به یکدیگر شبیه هستند اما در دو رنگ کاملاً متفاوت تولید شده‌اند. هر دو اتو دارای بخاردهی پیوسته 40 گرم بر دقیقه می‌باشند اما بخاردهی لحظه‌ای اتو فیلیپس مدل 2994 حدود 150 گرم بر دقیقه می‌باشد در صورتی که در فیلیپس مدل 2990 حدود 140 گرم بر دقیقه است. قدرت اتو 2990 حدود 2300 وات است در صورتی که در مدل فیلیپس مدل 2994 حدود 2400 وات است. هر دو اتو دارای کفی استیم گلاید هستند.

نکات دیگر مقایسه اتو فیلیپس مدل 2994 با اتو فیلیپس مدل 2990

در صورتی که شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خرید جهیزیه هستید و می‌خواهید تمام وسایلی که خریداری می‌کنید دارای طیف رنگی نزدیک به هم باشند. در صورتی که جاروبرقی فیلیپس مدل 9170 را خریداری کرده باشید اتو فیلیپس مدل 2994 برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

چون دقیقاً روکش این جاروبرقی دارای روکش سورمه‌ای و آبی نفتی می‌باشد و این اتو نیز دارای همین ترکیب رنگ است. اما باید هزینه بیشتری در مقایسه با اتو فیلیپس مدل 2990 پرداخت نمایید.

شما باید حدود 200 تا 300 هزار تومان بیشتر هزینه کنید. دلیل قیمت بالای این محصول به خاطر بالا بودن قدرت آن به اندازه 100 وات و بخاردهی لحظه‌ای آن که 150 گرم بر دقیقه می‌باشد. این دو اتو از لحاظ امکانات هیچ فرقی با یکدیگر ندارند. اگر به دنبال ست کردن هستید و دوست دارید طیف رنگی وسایل شما به یکدیگر نزدیک باشند این دو گزینه در کنار یکدیگر شکیل هستند و نمای خیلی خوبی دارند.

بررسی مشخصات اتوبخار فیلیپس مدل 1440

بررسی مشخصات اتوبخار فیلیپس مدل 1440

این اتو بخار ساخت کشور چین است و made in china پشت دستگاه حک شده است. این دستگاه دارای گارانتی معتبر شرکت فیلیپس می‌باشد. وقتی محصولات فیلیپس وارد کشور ایران می‌شوند اگر شرکتی باشند معتبرترین شرکتی که این محصولات را وارد می‌کند شرکت شکوفا الکتریک است که تمامی محصولات خود را تا 2 سال ضمانت می‌کند.

البته محصولات بدون گارانتی شرکت فیلیپس نیز در بازار ایران وجود دارند و برخی از آن‌ها ممکن است دارای گارانتی مختلف باشند اما اصلی‌ترین و معتبرترین گارانتی محصولات فیلیپس گارانتی شرکت شکوفا الکتریک است.

کفی این دستگاه سرامیک است و پایین کفی دستگاه سرامیک بودن آن حک شده است. پایین خود دستگاه نیز made in china حک شده است. توان مصرفی این دستگاه حدود 2000 وات است و حجم مخزن آن 220 میلی‌لیتر بیشتر نیست. پایین بودن توان مصرفی این دستگاه باعث شده است تا بخاردهی عمودی را برای شما انجام ندهد. به طور کلی می‌توان گفت این دستگاه به قابلیت بخاردهی عمودی مجهز نیست.


مشخصات اتوبخار فیلیپس مدل 1440

بخاردهی لحظه‌ای این دستگاه صد گرم بر دقیقه است و بخاردهی پیوسته این دستگاه 25 گرم بر دقیقه می‌باشد. برای شما به‌راحتی اسپری آب انجام می‌دهد و به سیستم ضد چکه نیز مجهز است. نکته لازم به ذکر این است که این دستگاه سیستم قطع کن خودکار ندارد.

سیستم قطع کن خودکار باعث می‌شود وقتی دستگاه به صورت ایستاده روشن است پس از گذشت 7 تا 8 دقیقه به صورت خودکار خاموش شود و اگر دستگاه به صورت روشن و خوابیده روی البسه شما باشد پس از گذشت 30 تا 40 ثانیه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

کیفیت این دستگاه خیلی خوب است و به عنوان یک دستگاه معمولی شناخته می‌شود و در مقایسه با مدل‌های 2990 و 2994 بخاردهی عمودی برای شما انجام نمی‌دهد، بخاردهی لحظه آن خیلی کمتر است و این اتو سیستم قطع کن خودکار ندارد. رنگ این دستگاه سفید – آبی است. کفی دستگاه استیم گلاید و یا استیم گلاید پلاس نیست و کفی دستگاه از جنس سرامیک است.

بررسی اتو بخار فیلیپس مدل 3920

بررسی اتو بخار فیلیپس مدل 3920

در صورتی که به دنبال یک اتو بخار با کیفیت خوب هستید که به سیستم قطع کن خودکار مجهز باشد و بخاردهی عمودی را به‌راحتی برای شما انجام دهد اتوبخار فیلیپس مدل 3920 را به شما معرفی می‌کنیم.

این اتو بخار ساخت کشور اندونزی است و پایین دستگاه made in Indonesia حک شده است. این دستگاه دارای گارانتی 2 ساله شرکت شکوفا الکتریک می‌باشد که گارانتی اصلی محصولات شرکت فیلیپس می‌باشد که تعداد محصولات فیلیپس که گارانتی اصلی داشته باشند خیلی کم شده است.

توان مصرفی این دستگاه معادل 2500 وات است و همچنین کفی دستگاه از جنس استیم گلاید پلاس می‌باشد. کفی‌های استیم گلاید کفی‌هایی هستند که دارای 6 لایه تیتانیوم هستند و کفی‌های به شدت باکیفیت هستند. کفی‌هایی هستند که به البسه شما نمی‌چسبند و هر نوع لباسی را چه ضخیم و یا نازک می‌توانید با استفاده از آن اتو کنید.


مشخصات دیگر اتو بخار فیلیپس مدل 3920

این اتو به سیستم ضد چکه مجهز است و بخاردهی عمودی را به‌راحتی برای شما انجام می‌دهد. همچنین اگر این اتو به صورت ایستاده روشن باشد پس از گذشت 7 تا 8 دقیقه به صورت اتومات خاموش خواهد شد چون به سیستم قطع کن خودکار مجهز است و اگر به صورت خوابیده روی البسه شما باشد پس از گذشت 25 تا 30 ثانیه به‌راحتی خاموش خواهد شد.

ظرفیت مخزن این دستگاه 300 میلی‌لیتر است و نسبت به اتوبخارهای مدل 2990 و 2994 که دارای ظرفیت مخزن 220 و یا 230 هستند این دستگاه دارای ظرفیت مخزن 320 میلی‌لیتر می‌باشد.

بخاردهی لحظه‌ای این دستگاه 180 گرم بر دقیقه است و بخاردهی پیوسته آن 145 گرم بر دقیقه می‌باشد. بخاردهی پیوسته و لحظه‌ای این دستگاه در مقایسه با دستگاه‌های فیلیپس مدل 2990 و 2994 بیشتر است.

مجهز به سیستم ضدرسوب می‌باشد اما مثل دیگر دستگاه‌ها نیست که سیستم ضد رسوب آن پشت دستگاه تعبیه شده باشد تا شما بتوانید املاح و گچی که اتوی شما گرفته است را به‌راحتی خارج کنید. سیستم ضد رسوب این دستگاه داخلی است. سیستم ضد رسوب داخلی خود تمیز شونده است و نسبت به دستگاه‌هایی که سیستم ضد رسوب داخلی ندارند دیرتر گچ و یا املاح می‌گیرند.

این دستگاه تنها با رنگ آبی که پایین آن مشکی می‌باشد در بازار موجود است. اتوی خیلی باکیفیتی است و سه ویژگی بسیار مهم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سه ویژگی بسیار مهم اتو بخار فیلیپس

سه ویژگی بسیار مهم اتو بخار فیلیپس

  • بخاردهی عمودی با کیفیت خیلی بالا
  • سیستم قطع کن خودکار
  • کفی دستگاه استیم گلاید پلاس می‌باشد.
  • بررسی مشخصات اتو بخار فیلیپس مدل GC3929

توان مصرفی اتوبخار فیلیپس مدل GC3929 حدود 2600 وات است و دارای بخاردهی پیوسته 45 گرم بر دقیقه می‌باشد. بخاردهی لحظه‌ای اتو بخار فیلیپس مدل GC 3929 حدود 200 گرم بر دقیقه می‌باشد.

کفی این دستگاه از جنس استیم گلاید پلاس می‌باشد که کفی استیم گلاید پلاس بهترین کفی اتو موجود در سراسر دنیا است که دارای 6 لایه اختصاصی می‌باشد. کفی این اتو در برابر خش مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و تمیز کردن کفی این دستگاه بسیار ساده و راحت است.

دیگر مزایای این دستگاه اتو بخار فیلیپس

از دیگر مزایای کفی این دستگاه می‌توان به نچسبیدن آن به البسه شما اشاره کرد. همچنین در صورت استفاده از این اتو روی لباس‌های شما برق ایجاد نخواهد شد. البته لازم به ذکر است که در صورتی که دمای مناسب برای هر پارچه را رعایت نمایید از برق افتادن روی البسه خود می‌توانید جلوگیری نمایید.

این دستگاه به سیستم ضد رسوب مجهز است. با کمک سیستم اختصاصی فیلیپس می‌توان تمامی رسوب‌های داخلی دستگاه را به‌راحتی از دستگاه خارج نمود.

از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به تکنولوژی دمای بهینه آن اشاره کرد. این تکنولوژی نگرانی آسیب رسیدن به لباس‌های شما را تا حد قابل‌توجهی کاهش داده است، زیرا این اتو می‌تواند در هر لحظه بهینه‌ترین دما را برای لباس‌های شما ایجاد نماید.

نکات استفاده از دستگاه اتو بخار فیلیپس

نکات استفاده از دستگاه اتو بخار فیلیپس

با استفاده از این دستگاه می‌توانید لباس‌های نازم و ضخیم خود را که قابل اتوکشی باشند را اتو کنید در شرایطی که به تنظیم کردن دما نیازی نخواهید داشت و به‌راحتی می‌توان تمام البسه را با استفاده از این دستگاه اتو کرد. شرکت فیلیپس تضمین می‌کند که پارچه‌های قابل اتوکشی در زیر این اتو هرگز نخواهند سوخت حتی اگر اتو را روی لباس‌های خود رها کنید.

این سیستم همچنین به سیستم قطع کن خودکار مجهز می‌باشد. وجود تکنولوژی خاموش شدن خودکار در اتو باعث خواهد شد تا از وقوع حادثه جلوگیری به عمل آید و به‌راحتی می‌توان با استفاده از این اتو در مصرف برق صرفه‌جویی کرد. در صورت وجود این تکنولوژی در یک دستگاه برای روشن کردن مجدد آن کافی است به اتو یک تکان شدید وارد نمایید.

این دستگاه همچنین به سیستم ضد چکه مجهز است. نوک کفی این اتو به صورت کاملاً اختصاصی طراحی شده است. بخش نوک کفی این اتو به صورت باریک و تیز طراحی شده است تا بتوان بخش‌هایی همچون بین دکمه‌ها و داخل جیب را به آسانی اتو کشید.

ظرفیت مخزن این دستگاه حدود 300 میلی‌لیتر است. همچنین این دستگاه به اسپری آب‌پاش مجهز است. دهانه ورودی مخزن این دستگاه بزرگ است از این رو کار با این اتو بخار فیلیپس نسبتاً ساده است.

بررسی مشخصات اتو فیلیپس مدل 2990

بررسی مشخصات اتو فیلیپس مدل 2990

در این بخش قصد داریم اتوی فیلیپس مدل 2990 را مورد بررسی قرار دهیم و مشخصات آن را به طور کامل برای شما بازگو نماییم.

اتوی فیلیپس 2990 یکی از اتوهای اصلی شرکت فیلیپس می‌باشد که روی جعبه دستگاه آدرس سایت خود شرکت فیلیپس حک شده است و وقتی وارد سایت شوید این اتو با مدل 2990 مشخصات کامل آن داخل سایت خود شرکت فیلیپس هست. این اتو ساخت کشور اندونزی است و پشت دستگاه made in indonesia حک شده است. توان مصرفی این اتو معادل 2300 وات می‌باشد و کفی این دستگاه استیم گلاید می‌باشد و از جنس سرامیک نیست.

لازم به ذکر است که استیم گلاید پایین کفی دستگاه حک شده است. این اتو دارای قابلیت اسپری کردن آب می‌باشد و یک روزنه‌ای پایین بخشی که قرار است از طریق آن آب داخل مخزن دستگاه بریزید وجود دارد که خروجی اسپری کردن آب می‌باشد و شما می‌توانید به‌راحتی روی لباس‌های خود آب اسپری کنید و لباس‌هایتان راحت‌تر اتو کنید. وقتی لباس نم داشته باشد راحت‌تر می‌توانید آن را اتو بزنید. این دستگاه دارای قابلیت بخاردهی عمودی نیز می‌باشد.


کارایی بخاردهی عمودی چیست؟

کارایی بخاردهی عمودی چیست؟

وقتی که لباس‌هایتان آویزان باشد و یا ایستاده باشد و یا بخواهید لباس‌های بلند خود را به صورت ایستاده و قرار گرفته روی چوب‌لباسی اتو بزنید قابلیت بخاردهی عمودی به کار شما خواهد آمد که وقتی بخار دهی لحظه‌ای دستگاه را بزنید خیلی راحت می‌تواند برای شما بخاردهی عمودی را انجام دهد. بخار دهی لحظه‌ای این دستگاه 140 گرم بر دقیقه می‌باشد و بخار دهی پیوسته دستگاه 40 گرم بر دقیقه می‌باشد. وقتی بخار دهی دستگاه 140 گرم باشد بدون شک به‌راحتی می‌توانید بخاردهی عمودی را نیز انجام دهید.

این دستگاه مجهز به سیستم قطع کنی خودکار نمی‌باشد. سیستم قطع کنی خودکار دستگاه وقتی دستگاه به صورت عمودی باشد پس از گذشت 20 تا 30 ثانیه به صورت اتومات خاموش خواهد شد و یا اگر دستگاه به صورت خوابیده روی البسه و لباس‌های شما باشد بدون هیچ دردسری خود دستگاه به صورت اتومات خاموش می‌شود که این سیستم قطع کنی خودکار روی اتو فیلیپس مدل 2990 نیست.

دارای سیستم ضد چکه است و مخزن رسوب آن به صورت داخلی است که به آن سیستم خود تمیز شونده گفته می‌شود. این دستگاه تنها در یک رنگ در بازار موجود می‌باشد. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه‌های اتو شرکت فیلیپس در مدل‌های مختلف تنها در یک رنگ در بازار موجود هستند. رنگ این دستگاه سفید و آبی است.

بررسی اتوی فیلیپس مدل 2994

بررسی اتوی فیلیپس مدل 2994

در این بخش قصد داریم به بررسی تمامی مشخصات اتوی فیلیپس مدل 2994 بپردازیم و در آخر این اتو را با اتوی فیلیپس مدل 2990 به طور کامل مورد مقایسه قرار خواهیم داد.

اتوی فیلیپس مدل 2994 ساخت کشور اندونزی است که پشت دستگاه made in indonesia حک شده است. رنگ این دستگاه ترکیب آبی نفتی و سورمه‌ای می‌باشد. ترکیب رنگ بسیار زیبا که در اتوی فیلیپس مدل 2990 ترکیب رنگ آبی و سفید اما این مدل اتو فیلیپس ترکیب رنگ آبی و سورمه‌ای می‌باشد. کفی این دستگاه نیز استیم گلاید می‌باشد.

کفی استیم گلاید به چه معناست؟

در کفی استیم گلاید پایه کفی اتو از فولاد ضدزنگ و سرامیک می‌باشد که روکش خود اتو تیتانیوم شده است. وقتی تیتانیوم می‌شود خود سایت در توضیحات این اتو ذکر می‌کند که روکش تیتانیوم شش لایه است و این تیتانیوم کفی اتو را نرم‌تر کرده است. آلیاژ به کار رفته برای تولید کفی این اتو سرمک می‌باشد. سرمک به معنای ترکیب سرامیک و فولاد ضدزنگ می‌باشد. کفی استیم گلاید از مقاومت بیشتری برخوردار می‌باشد این کف ضد خش است. روی کفی استیم گلاید حفره‌ها و سوراخ‌هایی که بزرگ‌تر و بازتر هستند. براق‌تر هستند و کفی اتو به لباس نمی‌چسبد و دیر خش می‌افتد.

قدرت این اتو 2400 وات است و بخار دهی لحظه‌ای 140 گرم بر دقیقه و بخار دهی پیوسته آن 40 گرم بر دقیقه می‌باشد. به سیستم قطع کن خودکار مجهز نیست. اسپری آب پایین مخزن آب قرار گرفته است و شما می‌توانید به‌راحتی روی لباس خود آب اسپری کنید. حجم مخزن اتو 320 میلی‌لیتر است و بخاردهی عمودی را به‌راحتی برای شما انجام می‌دهد.

مقایسه اتو فیلیپس مدل 2994 با اتو فیلیپس مدل 2990

این دو اتو از لحاظ کارایی کاملاً به یکدیگر شبیه هستند اما در دو رنگ کاملاً متفاوت تولید شده‌اند. هر دو اتو دارای بخار دهی پیوسته 40 گرم بر دقیقه می‌باشند اما بخاردهی لحظه‌ای اتو فیلیپس مدل 2994 حدود 150 گرم بر دقیقه می‌باشد در صورتی که در فیلیپس مدل 2990 حدود 140 گرم بر دقیقه است. قدرت اتو 2990 حدود 2300 وات است در صورتی که در مدل فیلیپس مدل 2994 حدود 2400 وات است. هر دو اتو دارای کفی استیم گلاید هستند.

در صورتی که شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خرید جهیزیه هستید و می‌خواهید تمام وسایلی که خریداری می‌کنید دارای طیف رنگی نزدیک به هم باشند. در صورتی که جاروبرقی فیلیپس مدل 9170 را خریداری کرده باشید اتو فیلیپس مدل 2994 برای شما بهترین گزینه خواهد بود. چون دقیقاً روکش این جاروبرقی دارای روکش سورمه‌ای و آبی نفتی می‌باشد و این اتو نیز دارای همین ترکیب رنگ است. اما باید هزینه بیشتری در مقایسه با اتو فیلیپس مدل 2990 پرداخت نمایید.

شما باید حدود 200 تا 300 هزار تومان بیشتر هزینه کنید. دلیل قیمت بالای این محصول به خاطر بالا بودن قدرت آن به اندازه 100 وات و بخار دهی لحظه‌ای آن که 150 گرم بر دقیقه می‌باشد. این دو اتو از لحاظ امکانات هیچ فرقی با یکدیگر ندارند. اگر به دنبال ست کردن هستید و دوست دارید طیف رنگی وسایل شما به یکدیگر نزدیک باشند این دو گزینه در کنار یکدیگر شکیل هستند و نمای خیلی خوبی دارند.

بررسی مشخصات اتوبخار فیلیپس مدل 1440

بررسی مشخصات اتوبخار فیلیپس مدل 1440

این اتو بخار ساخت کشور چین است و made in china پشت دستگاه حک شده است. این دستگاه دارای گارانتی معتبر شرکت فیلیپس می‌باشد. وقتی محصولات فیلیپس وارد کشور ایران می‌شوند اگر شرکتی باشند معتبرترین شرکتی که این محصولات را وارد می‌کند شرکت شکوفا الکتریک است که تمامی محصولات خود را تا 2 سال ضمانت می‌کند.

البته محصولات بدون گارانتی شرکت فیلیپس نیز در بازار ایران وجود دارند و برخی از آن‌ها ممکن است دارای گارانتی مختلف باشند اما اصلی‌ترین و معتبرترین گارانتی محصولات فیلیپس گارانتی شرکت شکوفا الکتریک است.

کفی این دستگاه سرامیک است و پایین کفی دستگاه سرامیک بودن آن حک شده است. پایین خود دستگاه نیز made in china حک شده است. توان مصرفی این دستگاه حدود 2000 وات است و حجم مخزن آن 220 میلی‌لیتر بیشتر نیست. پایین بودن توان مصرفی این دستگاه باعث شده است تا بخاردهی عمودی را برای شما انجام ندهد. به طور کلی می‌توان گفت این دستگاه به قابلیت بخاردهی عمودی مجهز نیست.

نکات دیگر اتوبخار فیلیپس مدل 1440

بخاردهی لحظه‌ای این دستگاه صد گرم بر دقیقه است و بخار دهی پیوسته این دستگاه 25 گرم بر دقیقه می‌باشد. برای شما به‌راحتی اسپری آب انجام می‌دهد و به سیستم ضد چکه نیز مجهز است. نکته لازم به ذکر این است که این دستگاه سیستم قطع کن خودکار ندارد.

سیستم قطع کن خودکار باعث می‌شود وقتی دستگاه به صورت ایستاده روشن است پس از گذشت 7 تا 8 دقیقه به صورت خودکار خاموش شود و اگر دستگاه به صورت روشن و خوابیده روی البسه شما باشد پس از گذشت 30 تا 40 ثانیه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

کیفیت این دستگاه خیلی خوب است و به عنوان یک دستگاه معمولی شناخته می‌شود و در مقایسه با مدل‌های 2990 و 2994 بخاردهی عمودی برای شما انجام نمی‌دهد، بخاردهی لحظه آن خیلی کمتر است و این اتو سیستم قطع کن خودکار ندارد. رنگ این دستگاه سفید – آبی است. کفی دستگاه استیم گلاید و یا استیم گلاید پلاس نیست و کفی دستگاه از جنس سرامیک است.

بررسی اتو بخار فیلیپس مدل 3920

بررسی اتو بخار فیلیپس مدل 3920

در صورتی که به دنبال یک اتو بخار با کیفیت خوب هستید که به سیستم قطع کن خودکار مجهز باشد و بخاردهی عمودی را به‌راحتی برای شما انجام دهد اتوبخار فیلیپس مدل 3920 را به شما معرفی می‌کنیم.

این اتو بخار ساخت کشور اندونزی است و پایین دستگاه made in Indonesia حک شده است. این دستگاه دارای گارانتی 2 ساله شرکت شکوفا الکتریک می‌باشد که گارانتی اصلی محصولات شرکت فیلیپس می‌باشد که تعداد محصولات فیلیپس که گارانتی اصلی داشته باشند خیلی کم شده است.

توان مصرفی این دستگاه معادل 2500 وات است و همچنین کفی دستگاه از جنس استیم گلاید پلاس می‌باشد. کفی‌های استیم گلاید کفی‌هایی هستند که دارای 6 لایه تیتانیوم هستند و کفی‌های به شدت باکیفیت هستند. کفی‌هایی هستند که به البسه شما نمی‌چسبند و هر نوع لباسی را چه ضخیم و یا نازک می‌توانید با استفاده از آن اتو کنید.

این اتو به سیستم ضد چکه مجهز است و بخاردهی عمودی را به‌راحتی برای شما انجام می‌دهد. همچنین اگر این اتو به صورت ایستاده روشن باشد پس از گذشت 7 تا 8 دقیقه به صورت اتومات خاموش خواهد شد چون به سیستم قطع کن خودکار مجهز است و اگر به صورت خوابیده روی البسه شما باشد پس از گذشت 25 تا 30 ثانیه به‌راحتی خاموش خواهد شد.

نکات اتو بخار فیلیپس مدل 3920

ظرفیت مخزن این دستگاه 300 میلی‌لیتر است و نسبت به اتوبخارهای مدل 2990 و 2994 که دارای ظرفیت مخزن 220 و یا 230 هستند این دستگاه دارای ظرفیت مخزن 320 میلی‌لیتر می‌باشد. بخار دهی لحظه‌ای این دستگاه 180 گرم بر دقیقه است و بخار دهی پیوسته آن 145 گرم بر دقیقه می‌باشد.

بخاردهی پیوسته و لحظه‌ای این دستگاه در مقایسه با دستگاه‌های فیلیپس مدل 2990 و 2994 بیشتر است. مجهز به سیستم ضد رسوب می‌باشد اما مثل دیگر دستگاه‌ها نیست که سیستم ضد رسوب آن پشت دستگاه تعبیه شده باشد تا شما بتوانید املاح و گچی که اتوی شما گرفته است را به‌راحتی خارج کنید. سیستم ضد رسوب این دستگاه داخلی است.

سیستم ضد رسوب داخلی خود تمیز شونده است و نسبت به دستگاه‌هایی که سیستم ضد رسوب داخلی ندارند دیرتر گچ و یا املاح می‌گیرند. این دستگاه تنها با رنگ آبی که پایین آن مشکی می‌باشد در بازار موجود است.

سه ویژگی بسیار مهم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • بخاردهی عمودی با کیفیت خیلی بالا
  • سیستم قطع کن خودکار
  • کفی دستگاه استیم گلاید پلاس می‌باشد.
  • بررسی مشخصات اتوبخار فیلیپس مدل GC3929

اتوبخار فیلیپس مدل GC3929

توان مصرفی اتوبخار فیلیپس مدل GC3929 حدود 2600 وات است و دارای بخار دهی پیوسته 45 گرم بر دقیقه می‌باشد. بخاردهی لحظه‌ای اتو بخار فیلیپس مدل GC 3929 حدود 200 گرم بر دقیقه می‌باشد. کفی این دستگاه از جنس استیم گلاید پلاس می‌باشد که کفی استیم گلاید پلاس بهترین کفی اتو موجود در سراسر دنیا است که دارای 6 لایه اختصاصی می‌باشد. کفی این اتو در برابر خش مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و تمیز کردن کفی این دستگاه بسیار ساده و راحت است.

از دیگر مزایای کفی این دستگاه می‌توان به نچسبیدن آن به البسه شما اشاره کرد. همچنین در صورت استفاده از این اتو روی لباس‌های شما برق ایجاد نخواهد شد. البته لازم به ذکر است که در صورتی که دمای مناسب برای هر پارچه را رعایت نمایید از برق افتادن روی البسه خود می‌توانید جلوگیری نمایید. این دستگاه به سیستم ضد رسوب مجهز است. با کمک سیستم اختصاصی فیلیپس می‌توان تمامی رسوب‌های داخلی دستگاه را به‌راحتی از دستگاه خارج نمود.

مزایای این دستگاه اتو بخار

مزایای این دستگاه اتو بخار

از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به تکنولوژی دمای بهینه آن اشاره کرد. این تکنولوژی نگرانی آسیب رسیدن به لباس‌های شما را تا حد قابل‌توجهی کاهش داده است زیرا این اتو می‌تواند در هر لحظه بهینه‌ترین دما را برای لباس‌های شما ایجاد نماید.

با استفاده از این دستگاه می‌توانید لباس‌های نازم و ضخیم خود را که قابل اتوکشی باشند را اتو کنید در شرایطی که به تنظیم کردن دما نیازی نخواهید داشت و به‌راحتی می‌توان تمام البسه را با استفاده از این دستگاه اتو کرد. شرکت فیلیپس تضمین می‌کند که پارچه‌های قابل اتوکشی در زیر این اتو هرگز نخواهند سوخت حتی اگر اتو را روی لباس‌های خود رها کنید.

این سیستم همچنین به سیستم قطع کن خودکار مجهز می‌باشد. وجود تکنولوژی خاموش شدن خودکار در اتو باعث خواهد شد تا از وقوع حادثه جلوگیری به عمل آید و به‌راحتی می‌توان با استفاده از این اتو در مصرف برق صرفه‌جویی کرد. در صورت وجود این تکنولوژی در یک دستگاه برای روشن کردن مجدد آن کافی است به اتو یک تکان شدید وارد نمایید.

این دستگاه همچنین به سیستم ضد چکه مجهز است. نوک کفی این اتو به صورت کاملاً اختصاصی طراحی شده است. بخش نوک کفی این اتو به صورت باریک و تیز طراحی شده است تا بتوان بخش‌هایی همچون بین دکمه‌ها و داخل جیب را به آسانی اتو کشید.

ظرفیت مخزن این دستگاه حدود 300 میلی‌لیتر است. همچنین این دستگاه به اسپری آب‌پاش مجهز است. دهانه ورودی مخزن این دستگاه بزرگ است از این رو کار با این اتو بخار فیلیپس نسبتاً ساده است.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و یک راهنمای خوب برای خرید اتوبخار پیدا کرده باشید. حتما ویدئوهای معرفی اتو بخار را که برای هر مدل گذاشتیم را مشاهده کنید. برای دریافت مشاوره رایگان خرید اتوبخار با شماره 03132255450 – 03132259760 تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی