راهنمای خرید گاز پیک‌نیکی

0 1,155
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

امروزه اکثر افراد برای رفتن به سفر و تفریح به چادر مسافرتی و گاز پیک‌نیکی نیاز دارند. در پایان هفته کاری خود و یا در تعطیلات مختلف برای این‌که خستگی خود را رفع کنند و برای خود و خانواده در اوقات فراغت شادی و نشاط خوب و دل‌نشین ایجاد نمایند به تفریح و سفر می‌روند. در ادامه راهنمای خرید یک گاز پیک‌نیکی خوب را برای شما خواهیم آورد.

گاز پیک‌نیکی چیست؟

گاز پیک‌نیکی وسیله‌ای است سبک، قابل‌حمل و کوچک که می‌توان به‌راحتی آن را در صندوق‌عقب ماشین قرار داد و با خیال راحت به سفر رفت. بسیاری از خانواده‌ها برای پخت غذا، گرم کردن غذا و درست کردن چای از گاز پیک‌نیکی استفاده می‌کنند. خانواده‌ها با در نظر گرفتن تعداد اعضای خانواده خود میزان استفاده از گاز پیک‌نیکی، میزان پولی که برای خرید آن کنار گذاشته‌اند، کیفیت و جنس گاز پیک‌نیکی اقدام به خرید پیک‌نیک موردنظر خود می‌کنند.

ازآنجاکه هر یک از گازهای پیک‌نیکی دارای کارایی مخصوص به خود هستند شما می‌توانید با یک تماس و مشاوره از کارشناس ما بهترین قیمت و کیفیت را خریداری نمایید. تنها با مشاوره با ما به بهترین محصول خود برای خرید دست پیدا خواهید کرد.

سایز و مدل‌های متنوع گاز پیک‌نیکی

گاز پیک‌نیکی از لحاظ رنگ، سایز و مدل به انواع مختلف طبقه‌بندی می‌شود که به‌اختصار می‌توان به نمونه‌های خانگی و صنعتی آن اشاره نمود.

انواع گاز پیک‌نیکی بر اساس سایز

انواع گاز پیک‌نیکی بر اساس سایز

  • گاز پیک‌نیکی 1 کیلویی
  • گاز پیک‌نیکی 1.5 کیلویی
  • گاز پیک‌نیکی 2 کیلویی
  • گاز پیک‌نیکی 5 کیلویی

انواع متنوع پیک‌نیک بر اساس رنگ‌بندی

پیک‌نیک‌ها بر اساس رنگ‌بندی دارای رنگ‌های شاد و متنوع هستند و هر فرد با در نظر گرفتن سلیقه و نظر خود می‌تواند محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید.

انواع پیک‌نیک بر اساس کارایی

همچنین لازم به ذکر است که انواع پیک‌نیک از لحاظ کارایی نیز به انواع خانگی و صنعتی طبقه‌بندی می‌شود.

گاز پیک‌نیکی 1، 1.5 و 2 کیلویی اغلب برای تفریح و سفر مورداستفاده قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که سایزهای کوچک‌تر نیز وجود دارند که می‌توان از آن‌ها در کوهنوردی استفاده نمود. سایزهای 8 کیلویی و 11 کیلویی پیک‌نیک نیز در بازار موجود هستند که سیلندر نامیده می‌شوند.

در فروشگاه کالاسونیک این امکان فراهم‌شده است تا هر مدل، سایز و رنگی که مشتری بخواهد در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست او برسد. کافی است وارد وب‌سایت ما شده و در رابطه با قیمت‌ها اطلاعات کافی جمع‌آوری نمایید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول خود را در هر جای ایران که باشید تحویل بگیرید.

نکات مهم هنگام خرید گاز پیک‌نیکی

نکات مهم هنگام خرید گاز پیک‌نیکی

هنگام خرید گاز پیک‌نیکی بهتر است عوامل مختلفی را در نظر بگیرید:

  • سایز پیک‌نیک
  • جنس آلیاژ مورد استفاده در پیک‌نیک
  • جنس سری پیک‌نیک
  • شیر پیک‌نیک

خیلی از افراد به سایز پیک‌نیک‌ها توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند به‌عنوان‌مثال افرادی که به دنبال گاز پیک‌نیکی کوچک هستند به خاطر سبک بودن، سهولت در حمل، مناسب‌تر بودن قیمت و قابلیت پر کردن دوباره دست به انتخاب این سایز می‌زنند.

قیمت گاز پیک‌نیکی

در بازار گازهای پیک‌نیکی با قیمت‌های مختلف یافت می‌شود اما همان‌طور که کیفیت، سایز و مدل پیک‌نیک‌ها متفاوت هستند در قیمت نیز تنوع وجود دارد.

امروزه با زیاد شدن کار و فعالیت مردم احساس نیاز به تفریح و سفر در مردم زنده شده است ازاین‌رو انواع مدل‌های گاز پیک‌نیکی در بازار موجود هستند. در آخر هفته‌ها و ایام تعطیل اغلب افراد برای شادی و نشاط خانواده خود و رفع خستگی اقدام به سفر می‌کنند. در کنار دیگر ملزومات سفر، اجاق‌گاز پیک‌نیکی نیز نقش ویژه‌ای دارد که در این مقاله برای شناخت بهتر به معرفی کوتاهی از انواع و مدل‌های پیک‌نیک می‌پردازیم.

خرید گاز پیک‌نیکی

پیک‌نیک‌های ساده

پیک‌نیک‌های ساده در 4 سایز 1، 1.5، 2 و 5 کیلویی در بازار موجود هستند.

پیک‌نیک مدل سامسونتی

در حال حاضر انواع مختلفی از پیک‌نیک سامسونتی در بازار وجود دارد که به‌صورت خلاصه به بیان آن خواهیم پرداخت. نوع دیگری از مدل سامسونتی نیز وجود دارد که علاوه بر سبک بودن و قابلیت حمل بسیار آسان دارای کاربرد دوگانه با قابلیت مصرف کپسول و گاز شهری هستند.

این مدل گاز پیک‌نیکی دارای یک کیف پلاستیکی است که مانع از ورود خاک و آب به پیک‌نیک خواهد شد. درعین‌حال نیز مانع ضربه نیز خواهد شد. بدنه محکم و خوش‌ساخت این مدل گاز پیک‌نیکی باعث شده است تا طرفداران زیادی را به‌سوی خود جذب نماید.

پیک‌نیک‌های صنعتی

این نوع پیک‌نیک سیلندر نیز نامیده می‌شود.

خرید گاز پیک‌نیکی

نکات پایانی برای خرید گاز پیک‌نیکی

درصورتی‌که قصد خرید گاز پیک‌نیکی را دارید بهتر است نکات زیر را مدنظر قرار دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • لازم به ذکر است که قیمت این محصول به ویژگی‌های زیادی از جمله مشخصات، مدل، جنس و مواردی از این قبیل وابسته است. بااین‌وجود می‌توان با یک هزینه معقول این محصول را خریداری کرد.
  • همواره توصیه می‌شود تا یک پیک‌نیکی را خریداری نمایید تا از توان و قدرت بالایی برخوردار باشد تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از آن مواد غذایی را آماده کرد.
  • به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف سوخت نیز توصیه می‌شود محصولی را خریداری نمایید که مصرف بسیار کمی داشته باشد.
  • اندازه گاز پیک‌نیکی نیز از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است. بهترین پیک‌نیک‌ها نمونه‌هایی هستند که وزن آن‌ها بسیار کم باشد و بتوان به‌راحتی آن را در صندوق‌عقب خود قرار داد.

پیک‌نیک یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌توان در تجهیزات مربوط به سفر خود قرار داد. درصورتی‌که قصد کمپ زدن حرفه‌ای را دارید پیشنهاد می‌شود از برند معتبر جت بویل استفاده نمایید.

مراقب گاز پیک‌نیکی بی‌کیفیت و تقلبی باشید؛ زیرا از لحاظ ظاهری دقیقاً مشابه نمونه اصلی هستند اما از لحاظ ساختاری بی‌کیفیت هستند. ممکن است حتی پس از خرید نیز متوجه این موضوع نشوید. به‌منظور جلوگیری از این مورد و برای این‌که خیال شما از این بابت راحت باشد پیشنهاد می‌شود از وب‌سایت کالاسونیک خریداری نمایید تا گارانتی اصالت کالا نیز به شما ارائه شود و در صورت عدم رضایت بتوانید آن را مرجوع نمایید.

قبل از خرید بهتر است بخش نظرات موجود در وب‌سایت را مطالعه نمایید تا بهترین گاز پیک‌نیکی را خریداری نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی