راهنمای خرید ساندویچ ساز

0 1,113
زمان تقریبی مطالعه: 14 دقیقه

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به خوردن ساندویچ علاقه‌مند هستید، داشتن یک دستگاه ساندویچ ساز را در منزل خود فراموش نکنید. یکی از لذت‌های دنیا که هر فردی به آن نیاز دارد بدون شک غذا خوردن است. با پیشرفت تکنولوژی محصولات جدید پخت‌وپز مدرن نیز در بازار بسیار زیاد شده است. یکی از دستگاه‌های جدید که به‌محض ورود به بازار لوازم‌خانگی، در مدت‌زمان کوتاه توانست طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب نماید دستگاه ساندویچ ساز است.

ساندویچ ساز چیست؟

ساندویچ ساز دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توان انواع ساندویچ‌ها را در مدت‌زمان کوتاه آماده کرد. این دستگاه شاید به نظر کارایی زیادی نداشته باشد و وجود آن در آشپزخانه ازلحاظ برخی از افراد اضافه به نظر برسد؛ اما گاهی اوقات که نیاز به درست کردن غذاهای آماده به‌ویژه در زمان شام داشته باشید و زمان کافی برای پخت شام نداشته باشید این وسیله برای شما کاربرد خواهد داشت.

ازآنجاکه این دستگاه می‌تواند با کمترین زمان ممکن و بدون هیچ‌گونه خستگی یک غذای مختصر برای شام آن‌هم زمانی که حوصله آشپزی ندارید آماده نماید و به‌راحتی می‌توان با آن کار کرد به‌عنوان یک دستگاه کاربردی در منازل شناخته‌شده است.

ساندویچ ساز که نام دیگر آن اسنک ساز است به‌ویژه برای افرادی که شاغل هستند و می‌خواهند صبحانه و یا شام مختصر آماده نمایند و یا افرادی که وقتی برای آشپزی در شب را ندارند و یا زمانی که برای عصرانه نیاز است تا سریع یک ساندویچ آماده نمایید بسیار مفید و کاربردی است.

فرق وافل ساز با ساندویچ ساز

تفاوت دستگاه ساندویچ ساز و وافل ساز در شکل متفاوت تابه‌های آن‌ها است. تابه دستگاه وافل ساز بیشتر شبیه پنجره است. وافل نانی ترد و شیرین است که به شکل پنجره پخته می‌شود و آن را برای صبحانه می‌خورند. متریال مورداستفاده برای تولید تابه این دستگاه‌ها تفال، چدن و آلومینیوم هستند.خرید ساندویچ ساز

نکات استفاده از ساندویچ ساز

اسپری کردن کره یا روغن روی صفحات ساندویچ ساز باعث می‌شود تا پنیر و ساندویچ شما طعم بهتری داشته باشد. در اکثر ساندویچ سازها صفحات بدون رنگ هستند ازاین‌رو می‌توان نان را خشک‌شده نگاه داشت و بدون روغن نیز می‌توان از آن استفاده کرد و این‌گونه ساندویچ‌ها به صفحات دستگاه نخواهند چسبید.

برای تهیه ساندویچ با استفاده از این دستگاه همواره توصیه می‌شود تا از یک پنیر ذوب خوب استفاده نمایید. نمونه‌هایی از بهترین برندهای پنیر گردویی، چدار، آمریکایی و پنیر سوئیسی هستند. می‌توان بخش کوچکی از حاشیه‌های نان را در اطراف لبه‌های پنیر قرار داد تا از خنک شدن صفحات دستگاه جلوگیری به عمل آید. نانی که برای ساختن ساندویچ انتخاب می‌شود از نوع مرغوب و خوب باید باشد. اکثر ساندویچ سازهای از نوع و مدل پرس پنینی می‌توانند انواع نان را ساپورت نمایند اما ساندویچ سازهای معمولی تنها با نان‌های خردشده معمولی کار خواهند کرد.

نگهداری از ساندویچ ساز

به‌منظور سالم ماندن دستگاه همواره توصیه می‌شود قبل و پس از هر بار استفاده آن را با استفاده از یک پارچه نمدار تمیز نمایید و توجه کنید که خرده‌های نان و چربی‌های روی صفحات را خوب و با دقت کافی پاک نمایید تا از آلودگی روی دستگاه شما اثری باقی نماند. ازآنجاکه ماندن چربی اضافه روی دستگاه می‌تواند محیط مناسب برای رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها را فراهم آورد برای جدا کردن تکه‌های سفت و باقیمانده روی دستگاه هرگز نباید از وسایل نوک‌تیز استفاده کرد چون ممکن است تفلون صفحات آسیب ببینند. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که برای تمیز کردن دستگاه ساندویچ ساز هرگز نباید آب و مایعات تمیزکننده دیگر را با یکدیگر مخلوط نمایید.

برای این کار می‌توان پس از سرد شدن دستگاه، آن را دوباره به پریز برق وصل نمایید و کمی صبر پیشه کنید تا صفحات اندکی گرم شوند. در این حالت به‌راحتی می‌توان لکه‌های چسبیده به دستگاه را جدا کرده و دستگاه را تمیز کنید. همچنین در این رابطه حتی می‌توان روی لکه‌های سفت و چسبیده به دستگاه از مقداری روغن استفاده نمود. می‌توان مقدار کمی روغن روی لکه‌ها مالید و حدود 5 تا 10 دقیقه منتظر ماند. با این کار غذای باقیمانده روی دستگاه شما به‌سادگی جدا خواهد شد.

کاربرد ساندویچ ساز

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به خوردن انواع ساندویچ و اسنک علاقه‌مند هستید بهترین راه استفاده از یک ساندویچ ساز متناسب با نیازها و کارایی که لازم دارید است. همواره توصیه می‌شود قبل از این‌که از ساندویچ ساز استفاده نمایید دستورالعمل استفاده و کاربرد آن را به‌خوبی مطالعه نمایید و از آن مطلع شوید؛ بنابراین استفاده از یک ساندویچ ساز که یک ساندویچ معمولی را به‌خوبی تهیه و آن را کبابی نماید فوق‌العاده خواهد بود.

حتی اگر فقط بخواهید یک ساندویچ پنیر معمولی درست کنید استفاده از نان تست‌شده در ساندویچ معمولی‌تان بهتر از یک نان ساده و بدون کبابی خواهد بود و آن را به یک غذای گرم، مطبوع و دلپذیر تبدیل خواهد کرد.

یکی از کاربردهای دستگاه ساندویچ ساز کبابی کردن ساندویچ است. همچنین شما می‌توانید یک غذای لذیذ از ساندویچ را در طول چند دقیقه آماده نمایید. در حقیقت استفاده از دستگاه‌های ساندویچ ساز یک‌بارمصرف نیستند که پس از یک‌بارمصرف آن را دور بیندازید. بلکه شما می‌توانید با ایده‌های خلاقانه انواع ساندویچ را در آن تهیه‌کرده و از خوردن آن نهایت لذت را ببرید. این دستگاه همچنین نوع بهتر و خوشمزه استفاده از پنیر و نان را به شما نیز ارائه خواهد داد.چرا ساندویچ ساز بخریم؟

چرا باید ساندویچ ساز خرید؟

درصورتی‌که برای خرید یک ساندویچ ساز شک دارید در این بخش سه دلیل اصلی که باید یک ساندویچ ساز خریداری شود را برای شما آورده‌ایم.

صرف صبحانه سریع و سالم

اگر اکثر اوقات زمان کمی دارید اما می‌خواهید عادات سالم‌تری را در زندگی خود بگنجانید، خرید یک ساندویچ ساز برای شما ضروری خواهد بود. قبل از رفتن به محل کار، بدون شک به یک صبحانه سریع و سالم نیاز خواهید داشت. درصورتی‌که گیاهخوار هستید ممکن است مقداری پنیر، نان سبوس‌دار، تخم‌مرغ، مقداری بلغور مرغوب را جایگزین گوشت نمایید و آن‌ها را داخل نان تست خود قرار دهید. سپس کاهو و گوجه‌فرنگی را به ساندویچ خود اضافه نمایید تا پروتئین‌های سالم به بدن شما برسد.

میان وعده‌ها و دسرهای خانگی

درصورتی‌که عاشق شیرینی هستید یا بچه‌های شما دوست دارند حتماً باید یک ساندویچ ساز همه‌کاره خریداری نمایید زیرا این دستگاه به شما این امکان را خواهد داد نه‌تنها ساندویچ‌های سریع بلکه میان وعده‌ها و دسرهای خوشمزه نیز تهیه نمایید. اکثر ساندویچ سازهای چندمنظوره می‌توانند وافل، پنکیک، کیک ساندویچ شیرین و خوش‌طعم، قهوه‌ای و دونات را نیز برای شما تهیه کنند. درصورتی‌که اولویت شما سلامتی است می‌توانید این میان وعده‌ها را به روش سالم‌تر تهیه نمایید. با استفاده از آرد غلات کامل، شکر و کمی روغن و ادویه‌جات میان وعده سرشار از آنتی‌اکسیدان داشته باشید.

مصرف ناهار و شام سالم

اگر دوست دارید برای ناهار مرغ کبابی یا ماهی همراه با سبزی‌های کبابی مصرف نمایید می‌توانید با استفاده از یک ساندویچ ساز به این هدف خود دست‌یابید. ساندویچ سازهای چندمنظوره نه‌تنها می‌توانند نان شما را تست کنند بلکه انواع غذاها ازجمله گوشت، ماهی و سبزی‌ها را نیز برای شما طبخ خواهند نمود.

آشنایی با انواع ساندویچ ساز

دو نوع اصلی ساندویچ ساز وجود دارد: پایه و چندمنظوره. در ادامه قصد داریم هر یک از این مدل‌ها را موردبررسی قرار دهیم تا راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید که کدام‌یک برای نیازهای شما بهتر است.

ساندویچ ساز پایه

این نوع از ساندویچ سازها معمولاً ساده هستند و استفاده کردن از آن‌ها بسیار ساده است. ساندویچ سازهای پایه تنها دارای یک عملکرد هستند. ساندویچ را به‌خوبی برای شما تهیه می‌کنند. این نوع برای دوستداران ساندویچ بسیار عالی هستند؛ اما برای آشپزانی که دوست دارند غذاهای خود را کبابی میل نمایند این مدل گزینه خوبی نخواهد بود. ساندویچ ساز پایه به‌صورت نسخه‌های رو گازی و برقی در بازار موجود هستند.

ساندویچ سازهای چندمنظوره

همان‌طور که از نام این دستگاه مشخص است این نوع ساندویچ سازها می‌توانند غذاهای مختلف ازجمله ساندویچ، گوشت، ماهی و سبزی‌ها و دسرهایی مانند پنکیک را برای شما تهیه نماید. درصورتی‌که زمان کمی دارید اما دوست دارید وعده‌های غذایی خانگی میل نمایید این نوع ساندویچ سازها برای شما گزینه عالی محسوب می‌شوند. اکثر ساندویچ سازهای چندمنظوره برقی هستند.

مراحل آماده‌سازی ساندویچ با استفاده از ساندویچ ساز

برای استفاده از ساندویچ ساز ابتدا مواد لازم و هر آنچه را که می‌خواهید در ساندویچ قرار دهید را باید آماده نمایید و ساندویچ ساز را روشن کنید. می‌توان مواد اضافه و قسمت‌های برش زده نان که از ساندویچ درآمده است را با استفاده از کره پخش‌کنید.

درب ساندویچ ساز باید هنگام گرم شدن بسته باشد، البته بیشتر مدل‌ها دارای چراغ نشانگر به رنگ قرمز هستند که به شما می‌گوید چند دقیقه طول می‌کشد تا دستگاه گرم شود و به‌محض گرم شدن سبز شده و به ما نشان خواهند داد که زمان استفاده از دستگاه فرارسیده است.

حال می‌توان درب ساندویچ ساز را باز کرد. اگر در ساندویچ از کره استفاده نکنید، به‌صورت اختیاری می‌توانید ظرف حاوی روغن کم روی صفحات بالایی و پایین اسپری نمایید. بدون آن‌که دست شما صفحات دستگاه را لمس کند ساندویچ را باید روی صفحه پایینی دستگاه قرار داد.

درب ساندویچ ساز را ببندید. اگر در ساندویچ ساز دکمه یا گیره‌ای برای بستن درب جلویی دستگاه وجود داشته باشد کافی است تنها دکمه آن را فشار دهید تا درب دستگاه بسته شود.

مدت‌زمان آماده شدن یک ساندویچ معمولی با پنیر 3 تا 5 دقیقه است. پس‌ازآن خودبه‌خود چراغ نشانگر روشن خواهد شد که در این لحظه می‌توان درب ساندویچ ساز را باز کرد. پس‌ازآن ساندویچ را با استفاده از یک کفگیر چوبی یا سیلیکونی می‌توان از دستگاه جدا کرد. حال ساندویچ شما آماده است.

برای تمیز کردن دستگاه ساندویچ ساز ابتدا باید برق آن را از پریز بیرون بکشید و اجازه دهید تا دستگاه خنک شود. سپس بشقاب‌ها را بیرون آورده و با استفاده از یک اسفنج نرم قبل از قرار دادن بشقاب در جای خود آن را تمیز کنید.معیارهای خرید ساندویچ ساز

معیارهای خرید یک ساندویچ ساز

ساندویچ ساز یک ابزار قدرتمند کوچک است که به شما کمک خواهد کرد تا خیلی راحت و سریع انواع ساندویچ برشته‌شده و اسنک‌ها را با انواع غذاها همچون مرغ، سبزی‌ها، پنیر و گوشت درست کنید. درصورتی‌که قصد خرید یک دستگاه ساندویچ ساز را دارید باید معیارهای مختلف زیادی را در نظر بگیرید که از مهم‌ترین این معیارها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

نوع ساندویچ ساز

ساندویچ سازها انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از این انواع را خریداری نمایید. رایج‌ترین نوع این دستگاه‌ها که در خانه‌های ایرانی بیشتر از آن استفاده می‌شود دارای صفحاتی هستند که نان تست در آن قرار می‌گیرد و برای درست کردن انواع ساندویچ و اسنک مناسب است. برخی از ساندویچ سازها دارای صفحات گریل هستند که امکان گریل کردن گوشت و سبزی‌ها را برای شما فراهم نموده‌اند.

نوع دیگر که بیشتر برای صبحانه درست کردن مورداستفاده قرار می‌گیرد دستگاه وافل ساز خانگی است که مانند ساندویچ ساز کار می‌کند اما شکل صفحات آن متفاوت است. دستگاه وافل ساز دارای دو صفحه است که به‌طورمعمول از جنس تفلون، چون یا آلومینیوم ساخته می‌شوند و سطح آن به شکل وافل پنجره‌ای است. وافل انتخاب جذاب و خوشمزه‌ای برای صبحانه خواهد بود که با دستگاه وافل ساز به‌سرعت و به‌سادگی آماده می‌شود.

لازم به ذکر است که با استفاده از دستگاه ساندویچ ساز، پیتزا نیز می‌توان تهیه کرد؛ اما نه با یک ساندویچ ساز معمولی بلکه با استفاده از پیتزا ساز یا پیتزا پز که زیرمجموعه ساندویچ سازها محسوب می‌شود. این دستگاه یکی از بهترین روش‌ها برای پخت پیتزا در خانه را برای شما فراهم می‌آورد.

توان مصرفی

یکی از مزایای درست کردن ساندویچ در خانه کاهش هزینه‌های غذا خوردن در رستوران است؛ اما اگر در انتخاب دستگاه ساندویچ ساز خود دقت نکنید ممکن است به خاطر مصرف بالای برق هزینه اضافه روی دست شما بگذارد.

محدوده توان مصرفی ساندویچ سازها بین 640 تا 1400 وات است. به‌طورکلی برای مصارف خانگی بهتر است ساندویچ سازی را انتخاب نمایید که توان مصرفی حدود 750 وات داشته باشد.

صفحات دستگاه

در مورد صفحات دستگاه باید به چندین نکته دقت کرد. نخست این‌که دستگاهی را انتخاب نمایید که دارای صفحات نچسب باشد تا به‌راحتی و بدون نگرانی از چسبیدن مواد غذایی به آن ساندویچ خود را تهیه کنید. دستگاه‌هایی که دارای صفحات متحرک هستند گزینه بهتری هستند چون شستشوی صفحات به‌راحتی انجام خواهد گرفت و دیگر از بابت آسیب دیدن قطعات الکترونیکی دستگاه نگرانی نخواهید داشت.

ظرفیت

اکثر ساندویچ سازهای موجود در بازار، ظرفیت تهیه 2 یا 4 ساندویچ را دارند. با توجه به تعداد اعضای خانواده و میزان مصرف خود می‌توانید ساندویچ ساز مناسب را خریداری نمایید؛ زیرا اگر ظرفیت پایین‌تر از حد نیاز خود را انتخاب نمایید فرآیند تهیه وعده غذایی شما طولانی خواهد شد و مجبور خواهید بود برای هر وعده غذایی چندین بار از دستگاه استفاده نمایید که این موضوع باعث افزایش مصرف برق نیز خواهد شد.

عایق حرارتی

تقریباً تمامی ساندویچ سازها در بخش دسته‌ها دارای عایق حرارتی هستند؛ اما بهتر است عایق حرارتی دستگاهی که خریداری می‌کنید به دسته‌های آن محدود نباشد و تمام دستگاه از این عایق برخوردار باشد تا در فرآیند درست کردن ساندویچ خیال شما از بابت سوختگی راحت شود.

اساسی یا چندمنظوره

اول‌ازهمه باید در نظر بگیرید که آیا شما نیاز به یک توستر اساسی یک‌بارمصرف یا یک دستگاه آشپزخانه چندمنظوره دارید؟ اگر به یک ساندویچ ساز ساده و ارزان‌قیمت نیاز داشته باشد راه‌های مختلفی پیش روی شما قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید مدل‌های برقی یا مدل‌های قدیمی‌تر که دارای محدوده استفاده هستند را انتخاب نمایید؛ اما اگر یک ساندویچ ساز چندمنظوره می‌خواهید می‌توانید مدل‌هایی را انتخاب نمایید که امکان پخت‌وپز همه‌کاره را برای شما فراهم سازد. این دستگاه‌ها به شما اجازه خواهند داد ساندویچ‌ها را بسازید، وافل تهیه کنید، گوشت و سبزی‌ها را گریل کنید و تخم‌مرغ را بپزید. به خاطر داشته باشید که این دستگاه‌ها به‌طورکلی نسبت به مدل‌های پایه گران‌تر هستند.

بزرگ یا کوچک

نکته مهم دیگری که هنگام خرید ساندویچ ساز باید در نظر گرفته شود اندازه ساندویچ ساز است. اگر فضای زیادی در آشپزخانه دارید نیازی نیست فکر کنید انتخاب‌های شما بی‌پایان خواهد بود. توصیه می‌کنیم از انتخاب ساندویچ ساز بزرگ خودداری نمایید؛ زیرا ساندویچ سازهای بزرگ دارای سطوح پخت‌وپز بزرگ‌تر هستند که هنگام پخت‌وپز برای دو یا چند یا حتی به‌عنوان یک خانواده مفید است. اگر فضای زیادی در آشپزخانه ندارید، نگران نباشید تولیدکنندگان ساندویچ سازهای باکیفیت زیادی به بازار عرضه کرده‌اند که جمع‌وجور، قابل‌استفاده و ذخیره هستند. در این حالت باید به دنبال نان تست‌هایی با سطح پخت‌وپز کوچک‌تر باشید که بتوان یک یا دو ساندویچ را به‌طور هم‌زمان در خود جای دهد. همچنین به دنبال مدل‌هایی باشید که به‌صورت عمودی قابل ذخیره باشند.

ارزان یا گران؟

سرانجام برای خرید یک ساندویچ ساز باید هزینه‌ای پرداخت نمایید. درحالی‌که درست است که قیمت همیشه کیفیت محصول را دیکته نمی‌کند اما نمایانگر دوام و کارایی کلی دستگاه نیست. بر این اساس مطمئناً برای خرید یک ساندویچ ساز عالی نیازی به‌صرف پول زیاد نخواهید بود. امروزه بسیاری از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه در بازار وجود دارند که از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار هستند؛ بنابراین پیدا کردن وسیله‌ای که نیازها و ترجیحات شما را برآورده سازد هرگز آسان نخواهد بود. بااین‌وجود اگر قیمت برای شما چندان اهمیت ندارد عاقلانه است که از مارک‌های معتبر کمی گران‌قیمت خریداری نمایید.ساندویچ ساز خوب

ویژگی‌های یک ساندویچ ساز خوب

صفحات متحرک

تقریباً تمامی انواع ساندویچ سازها دارای صفحات قابل جابجایی به‌منظور سهولت در شستشو هستند.

قدرت

هرچه قدرت ساندویچ ساز بالاتر باشد باعث خواهد شد که صفحات نیز زودتر گرم شوند و درنتیجه ساندویچ‌های شما سریع‌تر آماده خواهند شد و در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود. توان مصرفی بین 700 تا 750 وات برای یک ساندویچ ساز یک رتبه خوب محسوب می‌شود.

تعداد خانه

معمولی‌ترین مدل‌های ساندویچ ساز معمولاً دارای 2 خانه هستند که به شما 4 عدد نان مثلثی شکل تحویل می‌دهد؛ اما برای خانواده‌های پرجمعیت ساندویچ سازهای 4 خانه توصیه می‌شود.

قابلیت تنظیم حرارت

یک ویژگی غیرمعمول است. به‌وسیله قابلیت تنظیم حرارت شما می‌توانید مشخص نمایید که می‌خواهید ساندویچ شما گرم، ترد یا برشته باشد. اغلب ساندویچ سازها دارای شاخص نور سبز و قرمز هستند. چراغ سبز این هشدار را به شما می‌دهد که ساندویچ شما آماده است.

عملکرد

ساندویچ سازها با توجه به میزان هزینه‌ای که شما پرداخت می‌کنید دارای عملکردهای مختلف هستند. ساندویچ سازهای ارزان معمولاً 4 گوش هستند و تست‌های مثلثی شکل برای شما آماده می‌نمایند؛ اما ساندویچ سازهایی که قیمت آن‌ها تا حدی بالاتر است عملکردهای مختلفی ازجمله گریل و وافل ساز را شامل می‌شوند.

ساندویچ ساز چه مارکی خوبه؟

تولیدکنندگان معتبر بسیار زیادی وجود دارند که اقدام به تولید انواع ساندویچ سازها نموده‌اند. ازجمله ساندویچ سازها با مارک‌های معتبر می‌توان به گوسونیک، آریته، گریل المپیا اشاره نمود. همچنین بسیاری از مارک‌های کمتر شناخته‌شده نیز وجود دارند که اغلب کالاهای باکیفیت باقیمت پایین‌تری را تولید می‌کنند. برای دوام و کارایی یک ساندویچ ساز باید با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تولید شود، سیم‌کشی آن ایمنی لازم را داشته باشد و سریع و به‌طور کامل ساندویچ‌ها را برای شما طبخ نماید. وجود صدها مدل در بازار انتخاب این محصول را اندکی برای شما دشوار ساخته است. ازاین‌رو اگر نمی‌خواهید ریسک کنید خوب است که با مارک‌های معتبر کنار بیایید و بهترین آن را انتخاب نمایید.

معرفی بهترین مدل‌های ساندویچ ساز

ساندویچ ساز مایر مدل MR-510

ساندویچ ساز MR-510 تولید شرکت مایر است. توان مصرفی این مدل 1400 وات است و دارای قدرت بسیار عالی است. دستگاه مایر گنجایش آماده نمودن چند ساندویچ خوش‌طعم و خوشمزه را به‌صورت هم‌زمان دارد. ساندویچ‌های گرم و همچنین اسنک‌های خانگی را با دساگاه مایر می‌توان تهیه نمود. یکی از مزایای این محصول در مصرف انرژی بسیار بهینه است. این مدل مایر به نحوی طراحی‌شده است که دارای قابلیت قرارگیری به‌صورت عمودی است و در مدت‌زمان بسیار کوتاه می‌توان هر نوع ساندویچی را با استفاده از آن تهیه نمود. قطعات این محصول را به‌راحتی می‌توان از یکدیگر جدا کرد و آن‌ها را شست.

ساندویچ ساز کاخلر مدل KH-211

این مدل برند کاخلر دارای صفحات جداشونده است و دارای دو صفحه گریل و ساندویچ ساز است. این دستگاه در دو زاویه 90 و 180 درجه قابل‌استفاده است. از دیگر موارد مهم این دستگاه می‌توان به وجود دستگیره خنک اشاره نمود که این امر باعث خواهد شد تا کاربر با آسودگی خاطر از محصول استفاده نماید. از ویژگی‌های مهم این مدل دستگاه کاخلر قفل آن است که این ویژگی در ساندویچ ساز کاخلر در بین سایر مدل‌های موجود در بازار ایران یافت می‌شود. ساندویچ ساز کاخلر دارای قفل نشکن است و در مقابل ضربه و باز و بسته شدن‌های مداوم مقاوم است.

دستگاه ساندویچ ساز کنوود مدل SM-740

دستگاه ساندویچ ساز کنوود مدل SM740 دستگاهی ساده اما کاربردی، پرقدرت اما کم‌مصرف به همراه ظرفیت بالا طراحی‌شده است. این دستگاه که تعداد خانه‌های آن به چهار عدد می‌رسد، با توان مصرفی 1300 وات تولیدشده است، همچنین این محصول از تابه نچسب و دستگیره عایق حرارتی نیز برخوردار است. از دیگر مشخصات کلی این مدل کنوود می‌توان به مجهز بودن به دو صفحه جداشونده گریل و ساندویچ ساز، دستگیره قفل شونده و شستشوی آسان آن اشاره نمود. گفته می‌شود وزن کلی این دستگاه حدود 3.8 کیلوگرم است. در نظر داشته باشید که کنوود یک شرکت بزرگ ژاپنی است که از سال 1946 میلادی کار خود را آغاز نموده است. این شرکت در زمینه‌های مختلف ازجمله ساخت سیستم‌های صوتی حرفه‌ای مثل پخش‌کننده و ساب وفر و لوازم‌خانگی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد. همچنین کیفیت بالای ساخت محصولات این شرکت، در سراسر جهان تضمین‌شده است.

ساندویچ ساز ادلر مدل 8500

ساندویچ ساز ادلر مدل 8500 دارای توان 600 وات است و طراحی آن بسیار زیبا و هوشمندانه انجام‌شده است. این دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ازاین‌رو به‌عنوان یک ساندویچ ساز کاملاً ایده آل شناخته‌شده است. دستگاه ادلر مدل 8500 دارای دو صفحه گریل و ساندویچ ساز، جداشونده و قابل شستشو است که استفاده از آن‌ها بسیار راحت است. قابلیت ضد چسبندگی بودن صفحات این دستگاه باعث می‌شود تا مصرف‌کننده به‌راحتی بتواند یک آشپزی بدون دردسر را تجربه نماید. ویژگی‌های دستگاه  ادلر مدل 8500 شامل موارد زیر است:

  • دارای صفحات انتخابی اسنک ساز و صفحه گریل
  • صفحات پخت آن قابل جابجایی و شستشو هستند.
  • دارای پوشش ضد چسبندگی برای سهولت کارکرد و تمیز کردن آسان
  • دسته لمسی خنک
  • قابلیت خودکار کنترل دما برای جلوگیری از سوختگی
  • قابلیت باز شدن تا 180 درجه
  • اتصال کامل صفحه روی المنت
  • داشتن زیر و روی خنک دستگاه در زمان پخت که این امر کار را برای کاربر آسان‌تر کرده است.
  • صفحات با عمق زیاد برای پخت بهتر
  • قسمت قفل دستگاه نشکن است

تمامی این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر جمع شده‌اند تا یک محصول باکیفیت در اختیار شما عزیزان قرار گیرد شما می‌توانید لذت یک آشپزی راحت و آسوده را با استفاده از دستگاه ادلر مدل 8500 تجربه نمایید.انواع مدل ساندویچ ساز

ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080

این مدل برند بلک اند دکر یکی از ساندویچ سازهای برتر موجود در بازار است. بلک اند دکر از شرکت‌های قدیمی تولیدکننده ساندویچ ساز است که حدود 15 سال پیش اولین ساندویچ ساز خود را در بازار ایران عرضه نموده است. به این دلیل اکثر مردم ساندویچ ساز را با برند بلک اند دکر به خاطر می‌آورند. این مدل دارای دو صفحه مخصوص برای طبخ 8 عدد ساندویچ مثلثی شکل و 2 صفحه مخصوص برای گریل کردن مواد غذایی مانند گوشت همبرگر، فیله مرغ و استیک است که پس از استفاده از هرکدام کاربر می‌تواند به‌راحتی صفحات را از دستگاه جدا کرده و آن را با استفاده از آب به‌خوبی بشوید.

جنس صفحات این مدل از نوع تفلون نچسب است که مواد غذایی به‌راحتی از آن جدا می‌شود. البته پیشنهاد می‌شود قبل از هر بار استفاده با مقدار کمی روغن یا کره صفحات چرب شود. باید یادآوری کرد که در دو بخش بالا و پایین این دستگاه زمانی که هنوز مواد را در بین آن قرار نداده‌اید مقداری خلاصی وجود دارد که طبیعی است. دلیل این امر این است که حجم مواد غذایی و ساندویچ که بین صفحات قرار می‌گیرد خلاصی موجود بین فضای صفحات را پر می‌کند.

ساندویچ ساز کنوود مدل SM650

این مدل از برند کنوود دارای توان مصرفی 700 وات است و به‌عنوان یک وسیله چندمنظوره برای تهیه اسنک، ساندویچ، وافل و گریل کردن شناخته‌شده است. صفحات گریل مناسب برای تهیه ساندویچ‌های بزرگ‌تر یا گریل کردن تکه‌های گوشت فیله‌های مرغ مناسب است. صفحات ساندویچ ساز کنوود قابلیت باز شدن به‌صورت 180 درجه را دارا است. گریل کردن مواد با استفاده از این دستگاه بسیار آسان است. این مدل از برند کنوود دارای بدنه فلزی مستحکم است و به دلیل مجهز بودن به قفل تاشو روی دسته صفحات در زمان پخت کاملاً بسته می‌شود. چراغ‌های تعبیه‌شده روی این دستگاه شما را از وضعیت پخت و عملکرد دستگاه آگاه می‌سازد.

کمپانی کنوود در سال 1947 توسط کنث وود تأسیس شد. پس از گذشت بیش از 60 سال، امروزه به کمپانی شناخته‌شده در بخش لوازم صوتی ماشین تبدیل‌شده است. بیش از 75% محصولات این کمپانی صادر می‌شود و توسط شرکت‌های متعدد تابع کنوود و شبکه‌های توزیع‌کننده در 80 کشور به فروش می‌رسد. امروزه شرکت کنوود در تولید رادیوپخش، بلندگو، لوازم‌خانگی و آشپزخانه در ایران به شهرت قابل‌توجهی دست‌یافته است.

ساندویچ ساز تکنو مدل Te-385

ساندویچ ساز تکنو مدل Te-385 ازلحاظ ابعاد بسیار جمع و حور است و برای فضای آشپزخانه‌های امروزی بسیار مناسب است. این دستگاه دارای توان مصرفی 750 وات است. بدنه آن از جنس استیل ضدزنگ و ضد خش است. دسته آن نیز در هنگام کار سرد باقی خواهد ماند و استفاده از آن ایمن، بی‌خطر و آسان است. این مدل دو خانه دارای صفحات از جنس تفلون نچسب است که با این‌که قابلیت جدا شدن از بدنه دستگاه را ندارند اما به دلیل نچسب بودن تمیز کردن آن بسیار آسان و راحت خواهد بود. روی این مدل دستگاه دو چراغ تعبیه‌شده است. یک چراغ نشان‌دهنده روشن بودن دستگاه و دیگری آماده استفاده بودن دستگاه را نشان می‌دهد. در پایان باید ذکر کرد که این ساندویچ ساز قابلیت قرار دادن به‌صورت ایستاده را دارد که برای فضاهای محدود بسیار مناسب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی