راهنمای خرید آبسردکن

0 576
زمان تقریبی مطالعه: 14 دقیقه

آبسردکن در انواع مختلف تولید و وارد عرصه بازار می‌شوند. هر یک از آبسردکن‌ها برای رفع نیازهای کاربر و با توجه به نوع مکان و محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند. در برخی از آبسردکن‌های پیشرفته سه شیر تعبیه‌شده است که هر یک از شیرها بخشی از نیازهای کاربر را رفع می‌کند.

یکی از این شیرها آب‌خنک را برای کاربر تهیه می‌کند درصورتی‌که شیر دیگر آب گرم و در نهایت آخرین شیر برای تهیه آب ولرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوشیدن آب‌خنک در گرمای تابستان و یا در تمامی فصول گرم سال و یا نوشیدن یک لیوان نسکافه هنگام خستگی می‌تواند تمام نیازهای کاربر را به‌طورکلی رفع کند. همچنین تولید آب ولرم برای مصرف داروها و نوشیدن آن هنگام گلودرد می‌تواند برای شما بسیار مفید و اثربخش باشد.

همان‌طور که می‌دانید آبسردکن موظف است تا آب در دماهای مختلف را برای شما تهیه کند ازاین‌رو باید دارای استانداردهای لازم باشد و امکان نفوذ میکروب و باکتری‌ها داخل آن وجود نداشته باشد.

لازم به ذکر است که برخی از آبسردکن ها دارای یک مخزن در بخش بالای خود هستند که پس از هر بار خالی شدن کاربر باید مجدد آن را پر کند؛ اما در برخی دیگر از آبسردکن ها علاوه بر مخزن بالای خود به شیر اتصال به آب شهری نیز مجهز هستند که این امر کاربر را از پر کردن مخزن به‌طور کامل بی‌نیاز می‌کند.

نکات مهم خرید آبسردکن

نکات مهم خرید آبسردکن

در برخی از آبسردکن ها در بخش پایینی یک یخچال وجود دارد که اغلب از آن برای نگهداری نوشیدنی و انواع غذاها استفاده می‌شود. مورد دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد جنس بدنه محصول است. در حقیقت جنس بدنه آبسردکن کیفیت محصول را مشخص می‌سازد زیرا که علاوه بر جذابیت از شکستن و آسیب دیدن به دستگاه جلوگیری به عمل می‌آورد.

همچنین این نکته را باید در نظر داشت که این محصول به‌طور دائم با آب در ارتباط است ازاین‌رو بدنه و قطعات به‌کاررفته در یک دستگاه آبسردکن نباید با گذشت زمان دچار خرابی و زنگ‌زدگی شود.

نکته آخر که هنگام خرید آبسردکن بهتر است مدنظر قرار گیرد گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. در حقیقت هرچه مدت‌زمان گارانتی و خدمات پس از فروش یک محصول بالاتر باشد به همان میزان کیفیت محصول بالاتر خواهد بود.

چرا به آبسردکن نیاز داریم؟

داشتن یک آبسردکن در منزل، اداره، باشگاه و یا مکانی تجاری فواید بسیار زیادی را به همراه دارد. آبسردکن ها قادر به تولید آب کاملاً تمیز باکیفیت مناسب هستند که در دسترس قرار دارند و باعث می‌شود که ما آب بیشتری بنوشیم، در پول خود بیشتر صرفه‌جویی کنیم، مواد مضر را از بدن خود حذف کنیم و کربن نیز از داخل آب‌های بطری وارد بدن خود نکنیم.

برخی از افراد به دلیل کمبود آب تصفیه‌شده به آبسردکن نیاز دارند اما برخی دیگر تنها به خاطر طعم آب داخل آبسردکن ها، از این دستگاه استفاده می‌کنند. تفاوتی ندارد که دلیل خرید یک آبسردکن چه باشد.

انواع آبسردکن‌ها

انواع آبسردکن‌ها

به‌طورکلی می‌توان گفت آبسردکن ها به سه دسته اصلی و کلی طبقه‌بندی می‌شوند که شامل موارد زیر هستند:

آبسردکن مخزن دار مجهز به شناور

آبسردکن مخزن دار مجهز به شناور در اکثر موارد به آب‌لوله‌کشی شهری به‌صورت مستقیم متصل می‌شود و مخزن آن‌ها با استفاده از یک شیر مجهز به شناور همواره پر می‌ماند.

سیستم کنترل ورودی آب این مدل از آبسردکن ها اتوماتیک است ازاین‌رو فرآیند پر شدن آب توسط شناور تعبیه‌شده انجام می‌گیرد و همچنین برای آب اضافی که ممکن است در زمان خوردن آب سرد پیدا شود به‌طور مستقیم توسط شیر خروجی به مجرای فاضلاب متصل هستند تا اضافات آب تولید شده از طریق این مجرا خارج شود. اکثر این آبسردکن ها بیشتر در شرکت‌ها و محل‌های عمومی مشاهده می‌شوند.

در این مدل آبسردکن ها در پیک مصرف مشاهده‌شده است که پاسخگوی مصرف زیاد آب نیستند. این مدل از آبسردکن ها اغلب از یک سیستم پمپ حرارتی برای خنک کردن آب استفاده می‌کنند. پمپ حرارتی و یا پمپ گرما دستگاهی است که عمل انتقال انرژی از نقطه مبدا به نقطه مقصد که بیشترین دما را دارد انجام می‌دهد.

لوله‌های اواپراتور به شکل لوله مسی به دور یک مخزن فلزی جوش می‌خورند. اواپراتور ابزاری است که برای تبخیر آب و یا دیگر مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار به‌عنوان یکی از ابزارآلات پرکاربرد در صنایع مختلف غذایی، نوشابه‌سازی و سیستم‌های تهویه مطبوع شناخته می‌شود.

این نکته را باید به خاطر داشته باشید که بین لوله‌های مسی و آب درون مخزن نباید هیچ ارتباط مستقیمی وجود داشته باشد، زیرا این عمل غیربهداشتی خواهد بود و برای سلامت انسان نیز مضر خواهد بود.

آب وارد مخزن خواهد شد و با مصرف برق توسط مدار خنک‌کننده، خنک خواهد شد. خنک شدن لوله‌ها باعث می‌شود مخزن و در نهایت آب نیز خنک شوند. با مصرف آب شناور موجود در مخزن پایین خواهد آمد و شیر ورودی بازخواهد شد و در نهایت مخزن دوباره پر خواهد شد.

آبسردکن بابلر

این مدل از آبسردکن ها دارای یک بطری با ظرفیت محدود هستند که به آب شهری متصل نیست. به‌طورکلی می‌توان گفت فرآیند پر شدن آب در این مدل آبسردکن ها به‌صورت دستی انجام می‌گیرد. پس از خالی شدن آبسردکن باید بطری با بطری پر از آب دیگر جایگزین شود. سیستم کارکرد این مدل از آبسردکن ها به‌صورت پمپ حرارتی است اما اواپراتور به‌صورت صفحه‌ای است که جدا از مخزن است و آب در حجم کم با قرار گرفتن روی صفحه خنک خواهد شد.

این مدل از آبسردکن ها را می‌توان مدل آبسردکن و جوش کن‌های دومنظوره نامید که در برخی از مدل‌ها یخچال و تصفیه آب نیز وجود دارند که به‌طورمعمول به این نوع از آبسردکن ها، آبسردکن های فانتزی گفته می‌شود.

آبسردکن آنی

این مدل از آبسردکن ها مختص مکان‌های بزرگ و پرمصرف است. به‌عنوان‌مثال ساختمان‌های چندطبقه که به لوله‌کشی آب مصرفی خنک نیاز دارند به‌طورمعمول از این مدل آبسردکن ها استفاده می‌کنند. سیستم کارکرد این آبسردکن ها نیز پمپ حرارتی است و به‌صورت آب را خنک می‌کنند ازاین‌رو مخزنی برای نگهداری آب در این آبسردکن ها در نظر گرفته نشده است و به همین دلیل در ساعات پیک مصرف آب سرد نیز دمای آب ثابت و بین 9-13 درجه سانتی‌گراد است.

آبسردکن‌های مخزن دار استیل

آبسردکن مخزن دار استیل به‌عنوان آبسردکن های صنعتی شناخته می‌شوند که به دلیل ماهیت کاری که دارند تنها برای سرد کردن آب مورد استفاده قرار می‌گیرند و امکاناتی همچون یخچال و تصفیه آب را در خود ندارد. یکی از مدل‌های پرکاربرد و پرفروش این مدل از آبسردکن ها، آبسردکن یک شیر استیل است. دیگر مدل‌های این آبسردکن ها را می‌توان در مدل‌های دو شیر، سه شیر و آبسردکن چهار شیر خریداری کرد.

به دلیل کاربری این مدل از آبسردکن ها، مهم‌ترین مواردی که در ساخت این آبسردکن ها رعایت می‌شود استحکام است. آبسردکن های صنعتی را بیشتر در محل‌های نظیر ورزشگاه‌ها، مراکز خرید، پارک‌ها، مراکز تفریحی و مساجد مورداستفاده قرار می‌دهند.

عمده تفاوت آبسردکن های صنعتی در توان و قدرت کمپرسور، میزان تولید آب سرد در بازه زمانی مشخص، سرعت تولید آب سرد در بازه زمانی مشخص، ظرفیت مخزن، تعداد شیر به‌کاررفته برای خروجی آب سرد، جنس بدنه و مخزن است.

از دیگر انواع آبسردکن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع آبسردکن‌

آبسردکن‌های در دسترس

این نوع از آبسردکن ها دارای بیشتری قیمت در مقایسه با دیگر انواع آبسردکن ها هستند. واحدهای آن‌ها برای نگاه‌داشتن آب کاملاً در دسترس است. همچنین زمان زیادی را ذخیره می‌کنند و می‌تواند حدود 2 تا 4 و یا 5 گالن آب را در خود جای دهند.

آبسردکن با مخزن در بخش بالا

این آبسردکن ها در مقایسه با نوع قبلی قیمت کمتری دارند و باید تنظیمات اولیه را روی آن‌ها انجام داد. به‌جای این‌که مجبور باشید بطری‌های زیادی از آب را داخل خانه نگهداری نمایید می‌توانید از تصفیه‌کننده آن استفاده کنید.

آبسردکن با مخزن پایین

کیفیت و مزه آب داخل آبسردکن از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است. به‌جای این‌که دستگاه خنک‌کننده آن‌ها در بخش بالا قرار داشته باشد در بخش پایین وجود دارد. درنتیجه آب زیادی را ذخیره خواهد کرد و قادر به خنک نگاه‌داشتن 2،4 و یا 5 گالن آب خواهد بود.

آبسردکن با کانتر در بخش بالا

درصورتی‌که در آپارتمان، منزل و یا اداره خود فضای کمی را در اختیار دارید توصیه می‌شود این نوع آبسردکن را خریداری نمایید زیرا فضای کمی را اشغال می‌کنند. تصفیه‌کننده آب با کانتر در بخش بالا دارای هزینه کمتر و به‌صرفه‌تر است.

نحوه تمیز نگاه‌داشتن آبسردکن

روش‌های مختلف بسیار زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که آبسردکن شما به‌طور کامل ضدعفونی شده و تمیز است و دارای عملکرد صحیح است. بهترین و مهم‌ترین راه این است که خودتان هر سه ماه یک‌بار پروسه تمیز کردن آبسردکن را انجام دهید؛ اما چطور؟

  • در مرحله ابتدایی باید دستگاه را از برق کشید.
  • سپس مخزن آب را از آن جدا کرد.
  • بخش نگهدارنده آب را به‌طور کامل برعکس کنید تا آب اضافه آن به‌طور کامل خارج شود.
  • در بخش پشت آبسردکن یک ظرف قرار دهید تا آب اضافه دستگاه داخل آن بریزد. سپس داخل بطری نگهدارنده آب را شستشو دهید.
  • تمامی سیم‌ها را با استفاده از یک دستمال کاملاً خشک گردگیری کنید.
  • همچنین می‌توان داخل بطری آن را با آب و صابون شست.
  • باید اجازه دهید بطری آب به‌طور کامل خشک شود و سپس آن را روی آبسردکن قرار دهید.

نکات مهم که هنگام خرید آبسردکن

نکات مهم که هنگام خرید آبسردکن

علاوه بر نوع آبسردکن ویژگی‌های مهم دیگری نیز وجود دارند که هنگام خرید آبسردکن باید در نظر گرفته شوند:

هدف از خرید آبسردکن

باید تصمیم گرفت که هدف شما از خرید آبسردکن چیست سپس به دنبال نوع مناسب آن بگردید.

سایز آبسردکن

فضای داخل اداره و یا منزل شما ممکن است کوچک و یا بزرگ باشد و شما می‌توانید نسبت به آن اقدام به خرید یک آبسردکن با سایز مناسب نمایید.

قیمت آبسردکن

قیمت‌ها با توجه به سایز، زیبایی و دیگر ویژگی‌های آبسردکن ها ممکن است کاملاً متفاوت باشد.

توان سرمایشی و گرمایشی

به قدرت خنک کردن آب در مدت‌زمان مشخص توان سرمایشی گفته می‌شود. هرچه توان بالاتر باشد آب سریع‌تر خنک خواهد شد ازاین‌رو هنگام خرید آبسردکن توان سرمایشی و گرمایشی دستگاه باید در نظر گرفته شود. تمام آبسردکن ها دمای آب را تا 90 درجه افزایش می‌دهند و از طرفی تا +5 درجه کاهش می‌دهند. به‌طورمعمول می‌توان گفت توان گرمایشی حداکثر 500 و توان سرمایشی حداکثر 120 وات است.

ویژگی سرد و داغ

برخی از مدل‌های آبسردکن علاوه بر خنک کردن آب می‌توانند آب داغ را نیز برای چای و آشپزی برای شما تهیه کنند ازاین‌رو شما با تهیه یک دستگاه می‌توانید از آب گرم و سرد هر دو استفاده کنید.

سیستم تصفیه یا فیلترینگ

برای برخی از آبسردکن ها سیستم تصفیه طراحی‌شده است و مواد مضر را از بین می‌برد و منابع مناسبی برای آب تصفیه‌شده خواهد بود.

جنس بدنه

آبسردکن هایی که پشت بدنه آن‌ها فلزی است مقاوم‌تر هستند.

وزن آبسردکن

آبسردکن ها باید وزن مناسبی برای حفظ تعادل داشته باشند. آبسردکن های سبک امکان واژگونی دارند.

چکه گیر

در زیر شیر برخی از آبسردکن ها بخشی برای چکه کردن آب وجود دارد. آب‌های ریخته شده در این بخش جمع می‌شوند که شما می‌توانید آن‌ها را مجدد در دستگاه قرار دهید.

جا لیوانی

جا لیوانی برای آبسردکن ها به‌عنوان وسیله جانبی شناخته می‌شود. برخی از آبسردکن ها دارای جا لیوانی مخفی هستند. در برخی از آبسردکن ها جا لیوانی‌ها به‌صورت آهنربا به بدنه دستگاه متصل می‌شوند و یا به دیواره دستگاه پیچ می‌شوند. در صورت تمایل برای تهیه جا لیوانی توصیه می‌شود نوع آهنربایی آن را تهیه کنید زیرا باعث می‌شود بدنه دستگاه کمتر آسیب ببیند.

نگهدارنده بطری و یا فنجان آب

مدل‌های مختلفی از آبسردکن ها وجود دارند که در فضای داخلی و خارجی خود نوشیدنی‌ها را نگاه می‌دارند.

ظرف قابل جداسازی

برخی از آبسردکن ها دارای ظروفی هستند که می‌توان آن‌ها را جدا کرد و مطمئن شد که از کثیف شدن آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آید.

انواع آبسردکن‌

کیت‌های تبدیل

وجود این بخش برای تمامی آبسردکن ها کاملاً ضروری است و کمک می‌کند که آب تصفیه‌شده از آب معمولی جدا شود.

نگهدارنده شیر آب داغ

این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا از باز شدن آب داغ به‌صورت ناگهانی توسط کودکان جلوگیری به عمل آید.

کم سروصدا بودن موتور آبسردکن

صدای موتور به کیفیت و مدل کمپرسور وابسته است. شنیده شدن صدای موتور در زمان شروع به کار آبسردکن ها، آزاردهنده است ازاین‌رو کم‌صدا بودن موتور دستگاه هنگام خرید باید در نظر گرفته شود.

گارانتی، خدمات نصب و پس از فروش

قبل از خرید آبسردکن مدت‌زمان گارانتی، ارائه قطعات استفاده‌شده در دستگاه و خدمات پس از فروش باید در نظر گرفته شوند. آبسردکن یک دستگاه مصرفی است و قطعاتی مانند کمپرسور و پدال، از قطعات مصرفی هستند و پر استهلاک می‌باشند ازاین‌رو باید به خدمات پس از فروش آن دقت کرد.

برچسب مصرف انرژی

از دیگر نکاتی که هنگام خرید آبسردکن باید مدنظر قرار گیرد برچسب مصرف انرژی است. همواره توصیه می‌شود دستگاهی را خریداری نمایید که رده انرژی آن از +A تا+B باشد.

کیفیت ساخت آبسردکن‌ها

در خرید آبسردکن کیفیت ساخت آن نیز باید مدنظر قرار گیرد. متاسفانه آبسردکن های چینی اصلاً کیفیت مناسبی ندارند. آبسردکن هایی که از کیفیت تولید بالایی برخوردار هستند دارای قطعات ضخیم‌تر می‌باشند و به این دلیل که پلاستیک بیشتری در آن‌ها مورداستفاده قرارگرفته است و دارای استحکام بالاتری هستند به‌سختی شکسته می‌شوند و طول عمر بیشتری دارند و دارای شیرهای ضد چکه هستند ازاین‌رو به‌ندرت چکه می‌کنند.

توجه به استانداردهای ساخت دستگاه

درصورتی‌که آبسردکن مورد نظر شما دارای گواهینامه ISO 9001 باشد بیانگر این موضوع است که در فرآیند تولید به کیفیت دستگاه توجه ویژه‌ای شده است.

بهترین مارک آبسردکن

بهترین مارک آبسردکن

آبسردکن ایستکول

یکی از بهترین و پرفروش‌ترین آبسردکن های موجود در بازار آبسردکن ایستکول است. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و توان مصرفی آن حدود 90 وات است. توان آبگرمکن این دستگاه نیز حدوداً 350 تا 500 وات است. در این محصول آب از طریق منبع بالا وارد می‌شود. این محصول خروجی آب سرد و خروجی آب گرم مجزا دارد.

این دستگاه همچنین به یخچال مجهز است ازاین‌رو می‌توان مواد غذایی را در این بخش قرار داد. این محصول به تکنولوژی سرمایشی کمپرسی مجهز است. علاوه بر این محصول به یخچالی مجهز است که جایخی و ترموستات مجزا دارد. این محصول شرکت ایستکول دارای نمایشگر است و همچنین به قابلیت نصب منبع فیلتر دار و قابلیت نصب جا لیوانی مجهز است.

این دستگاه در مدل‌های مختلف و متنوع در بازار موجود است. این محصول به‌عنوان یکی از بهترین آبسردکن های موجود در بازار شناخته می‌شود. درصورتی‌که قصد خرید بهترین آبسردکن موجود در بازار را دارید می‌توانید اقدام به خرید این برند نمایید.

آبسردکن گوسونیک

یکی دیگر از پرفروش‌ترین آبسردکن های موجود در بازار آبسردکن گوسونیک است. این دستگاه به‌عنوان یکی از محصولات پرکاربرد و با کیفیت شناخته می‌شود. توان مصرفی آن حدوداً 550 وات است و توان آبسردکن این محصول تقریباً 100 وات است.

توان آبگرم کن این دستگاه نیز 90 وات است. این محصول خروجی آب سرد و خروجی آب گرم به‌صورت مجزا است. میزان ظرفیت مخزن آب این محصول حدود 20 لیتر است. علاوه بر آن، ظرفیت مخزن آب سرد این دستگاه حدود 2 لیتر است. این محصول نیز به یک یخچال مجهز است و دکمه روشن و خاموش آب سرد نیز روی بدنه این محصول تعبیه‌شده است.

فیلتر این محصول کربنی است و طول کابل آن حدود 2.5 متر است. این محصول نیز به‌عنوان یکی از بهترین آبسردکن های موجود در بازار شناخته می‌شود. درصورتی‌که قصد خرید یکی از بهترین آبسردکن های موجود در بازار را دارید می‌توانید اقدام به خرید این برند نمایید.

آبسردکن بوش

یکی از محصولات پرفروش و باکیفیت موجود در بازار آبسردکن بوش است. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. توان مصرفی این محصول برای آب سرد حدوداً 90 وات و برای آب‌گرم‌کن نیز حدود 90

آب‌سردکن بوش یکی از محصولات باکیفیت و پرفروش بازار است. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول دارای توان مصرفی 90 وات برای آب‌سردکن و آب‌گرم‌کن است. آب از طریق منبع موجود در بخش بالای محصول به دستگاه وارد می‌شود.

این محصول نیز به خروجی آب گرم و آب سرد به‌صورت مجزا مجهز است. گنجایش مخزن آب سرد این دستگاه حدود 1 لیتر است و گنجایش مخزن آب گرم آن نیز 1.2 لیتر است. نوع آبریز این محصول به‌صورت ایستاده در بازار موجود است.

این محصول نیز مانند آبسردکن گوسونیک دارای دکمه روشن و خاموش آب سرد است. این محصول همچنین دارای دکمه ایمنی آب گرم است. طول کابل این محصول حدود 1.8 متر است. این محصول نیز به‌عنوان یکی از بهترین آبسردکن های موجود در بازار شناخته می‌شود ازاین‌رو اگر می‌خواهید بهترین آبسردکن موجود در بازار را خریداری نمایید بهتر است اقدام به خرید این برند کنید.

آبسردکن میدیا

یکی از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین آبسردکن های موجود در بازار آبسردکن میدیا است. این محصول به‌عنوان یکی از برندهای محبوب و شناخته‌شده در بازار محسوب می‌شود. وزن این دستگاه حدوداً 15.8 کیلوگرم است. توان مصرفی این دستگاه تقریباً 520 وات است و توان مصرفی آبگرمکن آن نیز حدوداً 420 وات است.

لازم به ذکر است که ورود آب به این دستگاه از طریق منبع موجود در بخش پایین آن امکان‌پذیر است. این دستگاه از کیفیت و مقاومت نسبت بالایی برخوردار است. طراحی این دستگاه نیز بسیار زیبا و ساده است. از آنجا که این محصول به‌عنوان یکی از بهترین آبسردکن های موجود در بازار شناخته می‌شود در صورت تمایل برای خرید بهترین آبسردکن موجود در بازار می‌توانید این برند را خریداری نمایید.

انواع آبسردکن‌

آبسردکن کلاور

یکی از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین دستگاه‌های روز دنیا آبسردکن کلاور است. خرید این دستگاه از لحاظ اقتصادی کاملاً به‌صرفه است زیرا برای تهیه آب گرم و سرد به بطری‌های آب نیاز نخواهید داشت و این دستگاه به‌طور مستقیم به جریان آب وصل می‌شود. علاوه بر آب سرد و خنک از آب داغ این دستگاه می‌توان برای تهیه قهوه استفاده کرد.

این دستگاه می‌تواند بطری با حجم 16 اونس را در 8 ثانیه پر کند. سرعت جریان آب در این دستگاه فوق‌العاده است. ارتفاع این محصول حدوداً 17.2 اینچ است ازاین‌رو به‌راحتی می‌توان آن را در زیر کابینت قرار داد.

بدنه این دستگاه با کیفیت و از جنس فلز ضد زنگ است که این امر دوام و طول عمر آن را تا حد زیادی افزایش داده است. این دستگاه به‌عنوان بهترین آبسردکن موجود در بازار شناخته می‌شود. درصورتی‌که قصد خرید بهترین آبسردکن موجود در بازار را دارید می‌توانید از این برند خریداری نمایید.

آبسردکن بریو

یکی از محبوب‌ترین آبسردکن های موجود در بازار آبسردکن بریو است. این محصول از قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار است. بهتر است این نکته را به خاطر داشته باشید که بدنه این آبسردکن از فولاد ضد زنگ ساخته‌شده است ازاین‌رو با گذشت زمان دچار خوردگی نخواهد شد و سلامت شما را تهدید نخواهد کرد.

این آبسردکن بیشتر برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند در هر بار 25 لیوان آب را برای شما تهیه کند. در این آبسردکن از سیستم تصفیه آب نیز بهره گرفته‌شده است تا علاوه بر خنک کردن آب از لحاظ سلامت نیز به شما کمک کند و آب آشامیدنی گوارایی را برای شما فراهم کند.

همواره توصیه می‌شود هر سه ماه اقدام به تعویض فیلتر تصفیه این دستگاه نمایید. این آبسردکن علاوه بر آب سرد تصفیه‌شده آب داغ را نیز برای شما فراهم خواهد کرد. این محصول نیز به‌عنوان یکی از بهترین آبسردکن های موجود در بازار شناخته می‌شود ازاین‌رو درصورتی‌که قصد خرید بهترین آبسردکن موجود در بازار را دارید بهتر است این برند را خریداری نمایید.

آبسردکن آوالون

این آبسردکن به قابلیت‌های جالبی مجهز است. شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه سه نوع درجه متفاوت از آب را تهیه کنید. این آبسردکن این قابلیت را دارد تا دمای آب را در سه دمای خیلی سرد، خیلی داغ و دمای محیطی تنظیم نماید.

آب با دمای متفاوت از سه خروجی این دستگاه خارج می‌شود ازاین‌رو شما در هر زمانی به این سه نوع درجه آب دسترسی خواهید داشت. بهتر است این نکته را به خاطر بسپارید که روی شیر آب داغ این دستگاه یک قفل کودک تعبیه‌شده است تا در صورت دسترسی کودکان به آن خطر جدی ایجاد نشود.

در این آبسردکن گالن‌های آب مورد استفاده قرار می‌گیرند و پس از اتمام باید گالن آب جدید جایگزین شود. این دستگاه نیز دارای طراحی ساده و زیبا است. این آبسردکن به‌عنوان بهترین آبسردکن موجود در بازار شناخته می‌شود ازاین‌رو درصورتی‌که قصد خرید بهترین آبسردکن موجود در بازار را داشته باشید می‌توانید این برند را خریداری نمایید.

آبسردکن نوتریچ

یکی از پرکاربردترین آبسردکن های موجود در بازار آبسردکن نوتریچ است. این آبسردکن نیز قادر به تهیه آب گرم و سرد برای شما است. داخل این دستگاه دو شیر تعبیه‌شده است که یکی از آن‌ها برای خروجی آب سرد با دمای 40 تا 45 درجه فارنهایت و دیگری برای خروجی آب گرم با درجه 170 تا 175 درجه فارنهایت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این آبسردکن برای مکان‌های کوچک گزینه ایده آلی محسوب می‌شود. روی شیر آب گرم این دستگاه نیز یک قفل ایمنی قرار دارد که از باز شدن شیر آب داغ توسط کودک جلوگیری به عمل می‌آورد. روی بدنه این دستگاه سه چراغ وجود دارد که چراغ زرد برای روشن و خاموش کردن دستگاه و چراغ سبز آن برای آب سرد و در نهایت چراغ‌قرمز آن برای آب گرم تعبیه‌شده‌اند.

در کنار شیر خروجی آب برای نگهداری لیوان‌های یک‌بارمصرف یک محفظه پنهان تعبیه‌شده است. این محصول نیز به‌عنوان یکی از بهترین آبسردکن های موجود در بازار شناخته می‌شود ازاین‌رو در صورت تمایل برای خرید بهترین آبسردکن موجود در بازار می‌توانید این برند را خریداری نمایید.

آبسردکن نیکای

ابعاد آبسردکن نیکای کوچک است اما طراحی آن بسیار زیباست. شما می‌توانید برای فضای کم و آشپزخانه‌های کوچک از این محصول استفاده کنید. آبسردکن نیکای از طریق منبع بالا، آب مورد نیاز را فراهم خواهد کرد این دستگاه برای آب گرم و سرد مجهز به دو خروجی مجزا است.

آبریزهای این محصول به‌صورت فشاری طراحی‌شده‌اند و استفاده از آن‌ها بسیار ساده است. به‌منظور ایمنی بیشتر روی خروجی آب گرم یک قفل کودک قرار داده‌شده است. توان مصرفی این محصول حدود 100 وات برای آب سرد و 420 وات برای آب‌گرم‌کن است.

وزن این محصول حدود 12.5 کیلوگرم است و ابعاد آن بسیار کوچک است ازاین‌رو به‌عنوان یکی از آبسردکن های جمع‌وجور شناخته می‌شود. از مهم‌ترین مزایای این دستگاه می‌توان به این مورد اشاره کرد که قادر است در کوتاه‌ترین زمان و با بیشترین سرعت ممکن آب را برای شما خنک کند.

این محصول دارای دمای مطلوب آب گرم است. بدنه این محصول بسیار باکیفیت است. آبسردکن نیکای نیز به‌عنوان یکی از بهترین آبسردکن های موجود در بازار شناخته می‌شود ازاین‌رو در صورت تمایل برای خرید بهترین آبسردکن موجود در بازار می‌توانید این برند را خریداری نمایید.

آبسردکن مجیک

یکی از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین آبسردکن های موجود در بازار آبسردکن مجیک است. وزن این محصول حدوداً 20 کیلوگرم است. این محصول دارای توان مصرفی 110 وات است. توان مصرفی این محصول برای آبگرمکن نیز 500 وات است.

ورود آب به این دستگاه از طریق منبع موجود در بخش بالای دستگاه امکان‌پذیر است. سرعت سرمایشی این محصول فوق‌العاده عالی است و از طراحی مناسبی نیز برخوردار است. سرعت گرمایشی این محصول نیز بسیار بالاست. آبسردکن مجیک دارای بدنه‌ای بادوام و از جنس ورق فلزی و پلاستیکی است. مخزن این دستگاه در بخش بالای دستگاه قرار گرفته است. این محصول دارای دو خروجی مجزا برای استفاده در آب گرم و سرد است.

در این دستگاه آبریزها به‌صورت اهرمی طراحی‌شده‌اند و با فشار دادن آن‌ها به‌راحتی آب گرم و سرد خارج می‌شود. سینی چکه گیری که زیر خروجی آب قرار گرفته است از پخش شدن آب در محیط اطراف جلوگیری به عمل می‌آورد. این محصول علاوه بر کاربردهای متنوع دارای طراحی ساده و زیباست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی