بهترین مارک چرخ‌گوشت چیست؟

0 1,565
زمان تقریبی مطالعه: 15 دقیقه

از اوایل قرن نوزدهم مردم از چرخ‌گوشت استفاده می‌کردند. در هر مرحله از تاریخ چرخ‌گوشت به روش‌های مختلف تولید می‌شد. چرخ‌گوشت در اصل دستی بود که امروزه می‌توان گفت فایده‌ای ندارند زیرا موتور ندارند و قابلیت استفاده با دست را دارند. پس از گذشت مدتی چرخ‌گوشت‌های برقی تولید شدند که امروزه در اکثر خانه‌ها یافت می‌شوند و در نهایت زمانی که می‌خواهید گوشت را به میزان زیاد چرخ نمایید می‌توانید از نوع صنعتی آن استفاده کنید.

برخی از افراد ترجیح می‌دهند مواد اولیه خود را برای پخت‌وپز تهیه نمایند به‌عنوان‌مثال این افراد به‌جای خرید گوشت چرخ‌کرده از قصابی‌ها تمایل دارند گوشت را در منزل خود چرخ نمایند. ازاین‌رو داشتن چرخ‌گوشت یکی از ابزار پرکاربرد آشپزخانه محسوب می‌شود. چرخ‌گوشت دارای کاربردهای مختلف است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تهیه کباب خوشمزه، تهیه سوسیس خانگی و کباب اشاره کرد.

در ادامه قصد داریم بهترین مارک چرخ‌گوشت را مورد بررسی قرار داده و با بهترین مدل‌های چرخ‌گوشت موجود در بازار آشنا شویم؛ اما بهتر است قبل از هر چیز نکات کاربردی که در خرید این وسیله باید رعایت شوند و مواد دیگر را بررسی نماییم.

چرا باید چرخ‌گوشت بخریم؟

ممکن است گوشت چرخ‌کرده‌ای که از بازار خریداری می‌شود استانداردهای لازم بهداشتی را نداشته باشد. به‌ویژه برای خانواده‌هایی که در خانه بچه‌دارند استفاده از گوشت چرخ‌کرده با استانداردهای بهداشتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. گاهی اوقات تمایل دارید که میزان و درصد چربی موجود در گوشت را خود تنظیم نمایید. گاهی اوقات می‌خواهید به‌غیراز گوشتی که چرخ‌گوشت در خانه تهیه می‌کند مواد دیگری را نیز خرد نمایید.

برای خرید چرخ‌گوشت بازده و قدرت موتور آن باید مورد توجه قرار گیرند تا بتوان در مدت‌زمان کوتاه گوشت را چرخ کرد. واضح است که هرچه قدرت موتور چرخ‌گوشت بیشتر باشد سریع‌تر می‌تواند مقادیر زیاد گوشت را چرخ نماید. نکته دیگر که در زمان خرید این دستگاه باید در نظر گرفته شود مجهز بودن به سنسور خنک‌کننده است. به این معنا که اگر چرخ‌گوشت برای مدت‌زمان طولانی روشن و داغ باقی بماند دستگاه به‌صورت خودکار خاموش خواهد شد.

انواع چرخ‌گوشت

انواع چرخ‌گوشت

تصمیم‌گیری در مورد این موضوع که کدام چرخ‌گوشت برای شما بهتر است به دو عامل بستگی دارد. عامل نخست این است که چند بار قصد استفاده از این دستگاه را دارید و چگونه می‌خواهید از آن استفاده کنید. به‌طورکلی می‌توان گفت دو مدل چرخ‌گوشت دستی و الکتریکی در بازار موجود هستند که با توجه به نیاز خود می‌توان محصول کاربردی را انتخاب نمود. دوام و ماندگاری چرخ‌های دستی بیشتر است زیرا که رطوبت موجود در گوشت باعث خراب شدن موتور چرخ‌گوشت برقی خواهد شد.

ویژگی‌های یک چرخ‌گوشت مناسب

قدرت، توان و کارایی موتور چرخ‌گوشت باید بسیار زیاد باشد و چرخ‌گوشت باید به سیستم چرخش معکوس مجهز باشد. قدرت بالای موتور باعث می‌شود گوشت به‌راحتی و بدون مشکل وارد گوشت شود و سریع‌تر چرخ شود. چرخ‌گوشت مانند وسایل موتوری دیگر باید هر از چند وقت خاموش شود تا خنک شود ازاین‌رو دستگاه را به مدت 15 تا 30 دقیقه خاموش نمایید. چرخ‌گوشت‌های امروزی دارای سنسورهایی هستند که با گرم شدن به‌طور خودکار دستگاه را خاموش می‌کنند.

تیغه‌ها و چرخ‌دنده‌های متعدد بسیار زیادی برای تهیه غذاهای مختلف در چرخ‌گوشت وجود دارند که از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه محسوب می‌شوند. چرخ‌گوشتی که در زمان کار صدای کمتری تولید کند مناسب‌تر است. همچنین در چرخ‌گوشت یک اهرم وجود دارد که تغییر جهت موتور را برای شما ساده می‌سازند و جدا شدن گوشت را برای شما به‌راحتی امکان‌پذیر می‌سازد. از دیگر ویژگی‌های چرخ‌گوشت مناسب و خوب می‌توان به وجود تیغه‌های ریز در آن اشاره نمود. تیغه‌ها و صفحات برش چرخ‌گوشت باید ضدزنگ باشند.

نکات مهم که در زمان خرید چرخ‌گوشت باید در نظر گرفته شوند!

نکات مهم که در زمان خرید چرخ‌گوشت

در زمان خرید چرخ‌گوشت نکات مهم بسیار زیادی باید در نظر گرفته شوند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

انتخاب موتور پرقدرت

نخستین نکته در زمان خرید چرخ‌گوشت در نظر گرفتن قدرت موتور آن است. هرچه قدرت چرخ‌گوشت بیشتر باشد زمان کمتری برای چرخ‌گوشت صرف خواهید کرد. در نتیجه در وقت و انرژی تا حد زیادی صرفه‌جویی خواهد شد.

تعداد دنده‌ها

در زمان خرید چرخ‌گوشت حتماً تعداد دنده‌های دستگاه را مدنظر قرار دهید؛ زیرا هر یک از آن‌ها با توجه به نیاز کاربر دارای عملکرد خاصی هستند.

میزان صدا

یک چرخ‌گوشت خوب باید صدای کمی ایجاد کند. عدم تولید آلودگی صوتی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لوازم آشپزخانه منزل محسوب می‌شود.

طول عمر بالا

مانند دیگر وسایل آشپزخانه، باید مطمئن شوید که مدلی را انتخاب نمایید که پس از استفاده مکرر و شستشوی مداوم از یکدیگر پاشیده نشود و قدرت خود را نیز از دست ندهد. در این زمینه توصیه می‌شود چرخ‌گوشتی را خریداری نمایید که بدنه و قطعات آن از جنس فولاد باشند. همیشه مطمئن شوید که تیغه‌های چرخ‌گوشت از جنس استیل ضدزنگ تولیدشده‌اند تا پس از شستشوی مکرر زنگ نزند.

سیستم چرخش معکوس

در زمان خرید چرخ‌گوشت، یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در نظر گرفته شود عملکرد معکوس دستگاه است. با استفاده از این ویژگی می‌توان تکه‌های گوشت یا چربی باقیمانده در چرخ‌گوشت را برداشت.

ظرفیت نهایی چرخ‌گوشت

ظرفیت چرخ‌گوشت در حقیقت میزان گوشتی است که در دقیقه از گلوی دستگاه خارج می‌شود. میزان تولید باقدرت چرخ‌گوشت شما دارای ارتباط مستقیم است. خروجی بالای 1.5 کیلوگرم در دقیقه ظرفیت خوب و قابل قبولی برای چرخ‌گوشت است.

لوازم جانبی

برخی از شرکت‌های تولیدکننده چرخ‌گوشت را به‌صورت محصول تک تولید کرده و وارد عرصه بازار می‌کنند. برخی دیگر اما پکیجی از وسایل جانبی را نیز به همراه محصول ارائه می‌دهند. بهتر است به دنبال چرخ‌گوشتی باشید که به همراه خود وسایل جانبی کاربردی بیشتری داشته باشد. این وسایل اضافه عملکرد و راندمان دستگاه را به‌طور قابل‌توجه بهبود می‌بخشند.

بهترین مارک چرخ‌گوشت

بهترین مارک چرخ‌گوشت

بدون شک برندهای معتبر و خوش‌نام هرگز محصولات بی‌کیفیت و بد را تولید نمی‌کنند زیرا برای مشتریان و طرفداران خود ارزش و احترام قائل هستند. پس شما هم برای خرید بهترین محصول که سالیان سال برای شما کار کند باید مارک‌های برتر را شناسایی نمایید. به‌طورکلی می‌توان گفت برندهای زیر در بازار ایران در بین ایرانیان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و پیشنهاد می‌شود این اسامی را در زمان خرید چرخ‌گوشت به خاطر داشته باشید.

بهترین مارک چرخ‌گوشت ایرانی

بدون شک پارس خزر یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی در زمینه ساخت چرخ‌گوشت است. چرخ‌گوشت‌های برند پارس خزر از لحاظ قیمت و کیفیت در سطح بسیار خوبی قرار دارد و درصورتی‌که قصد خرید چرخ‌گوشت از برندهای ایرانی را دارید پارس خزر می‌تواند برند مناسبی برای شما باشد.

بهترین مارک چرخ‌گوشت خارجی

بدون شک برندهای پاناسونیک، بوش، فیلیپس، فلر، بلک اند دکر، تفال، براون، اسنوا و فروما از بهترین و باکیفیت‌ترین‌ها در نوع خود هستند.

به ترتیب پاناسونیک، بوش، فیلیپس، براون، فلر، تفال و اسنوا توسط کالاسونیک برای خرید پیشنهاد می‌شوند. این برندها در بازار رقابت و در میدان عمل کیفیت خود را ثابت نموده‌اند.

پرفروش‌ترین چرخ‌گوشت‌ها

حال که با انواع برند معتبر چرخ‌گوشت آشنا شدید قصد داریم پرفروش‌ترین چرخ‌گوشت سال را نیز به شما معرفی کنیم. با توجه به قیمت و کیفیت و البته تعداد فروش بال‌ها می‌توان گفت که چرخ‌گوشت پارس خزر مدل بوفالو 2020 یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های سال است.

قیمت مناسب، کیفیت خوب، تعداد فروش بالا، میزان رضایت خریداران از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شوند.

بهترین مدل‌های چرخ‌گوشت

یکی از اقلام پرکاربرد که در هر آشپزخانه‌ای یافت می‌شود چرخ‌گوشت است. برخلاف گذشته که مدل‌های چرخ‌گوشت دستی بیشتر رایج بودند امروزه مدل‌های برقی این دستگاه آمار فروش بسیار بالاتری دارند.

برخلاف تصور بسیاری از افراد، چرخ‌گوشت تنها وسیله‌ای برای چرخ کردن، رنده کردن و یا سوسیس کردن گوشت نیست. چرخ‌گوشت‌های مدرن باوجود ابزارها و قطعات متنوع می‌توانند یک آبمیوه گیری خوب، مخلوط‌کن غذا و خردکن باشند. ازاین‌رو با خرید یک چرخ‌گوشت چندمنظوره از خرید غذا ساز آشپزخانه بی‌نیاز خواهید شد.

چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MG-14—R

چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MG-14—R

این مدل چرخ‌گوشت پارس خزر دارای موتور با ظرفیت 700 وات است. این موتور خروجی 1.2 کیلوگرم گوشت در دقیقه را برای این مدل چرخ‌گوشت امکان‌پذیر ساخته است. به همراه این مدل ظرف جمع‌آوری گوشت، دو شبکه با سایزهای متفاوت و همچنین سری سوسیس ساز نیز به خریدار ارائه خواهد شد. این مدل در رنگ‌های سفید، طوسی، مشکی و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شوند.

چرخ‌گوشت کنوود مدل MG470

این مدل چرخ‌گوشت کنوود دارای موتور با ظرفیت 1500 وات است و لوازم جانبی که همراه با این محصول ارائه می‌شوند مجموعه کاملی را به‌عنوان یک چرخ‌گوشت رقم‌زده‌اند. به همراه این مدل سه صفحه با سایزهای مختلف برای تعیین سایز خروجی دستگاه بر اساس نیاز ارائه می‌شود. هرچند بدنه این مدل از پلاستیک ساخته‌شده است اما گلویی و سینی آن از آلیاژ پرداخت‌شده بسیار باکیفیت تهیه‌شده‌اند. به‌طورکلی چرخ‌گوشت‌های کنوود زیبا هستند. این مدل نیز از لحاظ طراحی در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد. اگر از لحاظ ظاهر با اکثر چرخ‌گوشت‌ها مشکل‌دارید پیشنهاد می‌دهیم در میان مدل‌های کنوود به جستجو بپردازید.

چرخ‌گوشت برمودا مدل 71112

این مدل چرخ‌گوشت برمودا دارای ابعاد 425*245*270 میلی‌متر است و وزن تقریبی آن نیز حدود 6.730 کیلوگرم است. توان مصرفی این دستگاه 600 وات است. ابعاد این دستگاه باعث شده است برای افرادی که فضای کمی دارند استفاده از این کالا مقدور باشد. جنس تیغه این چرخ‌گوشت از استیل ضدزنگ است. استفاده از این نوع استیل در تولید این دستگاه چرخ‌گوشت تا حد زیادی کیفیت آن را افزایش داده است. توان چرخ‌گوشت برمودا مدل 71112، 600 وات از نوع DC است. برمودا برای تمامی اجزای این مدل از بالاترین کیفیت‌ها استفاده نموده است. بدنه و سینی از جنس آلومینیوم پرداخت‌شده است و این امر باعث افزایش ماندگاری این چرخ‌گوشت شده است.

کلید کنترلی که برای این محصول در نظر گرفته‌شده است قابلیت خاموش و روشن شدن را دارد. نوع تیغه خنجری استیل 4 پر و جنس تیغه و صفحه استیل INOX ایتالیاست. میزان خروجی این چرخ‌گوشت توسط کمپانی برمودا حدود 3 هزار گرم در دقیقه برآورد شده است. برمودا برای این مدل چرخ‌گوشت متعلقاتی در نظر گرفته است که از جمله آن می‌توان به 3 نوع صفحه چرخ کن، فشاری، قطعات سوسیس ساز بزرگ و کوچک اشاره کرد که در کنار این دستگاه ارائه می‌شوند و با استفاده از این متعلقات بسیاری از کارهای شما به‌راحتی انجام خواهد گرفت. یکی دیگر از ویژگی‌های این کالا قابلیت سوسیس سازی آن است. درصورتی‌که قصد خرید یک چرخ‌گوشت باکیفیت را دارید این مدل چرخ‌گوشت برمودا می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما باشد.

چرخ‌گوشت سی کات

چرخ‌گوشت سی کات

چرخ‌گوشت سی کات به‌عنوان یک دستگاه ایرانی باکیفیت و با عملکرد 4 دستگاه در یک دستگاه شامل چرخ کردن گوشت، پوست‌گیری سیب‌زمینی، خرد کردن سبزی‌ها، میکس کردن انواع نوشیدنی و دسرها شناخته می‌شود. این دستگاه دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش و تامین قطعات است. همچنین این دستگاه دارای نشان استاندارد است.

استفاده از چرخ‌گوشت مشکلات و دردسرهایی دارید که از مهم‌ترین مشکلات آن می‌توان به زمان بردن برای چرخ کردن گوشت، انباشته شدن گوشت در مارپیچ، ایجاد آلودگی صوتی، صرف زمان زیاد برای باز و بسته کردن و شستشوی قطعات جانبی اشاره کرد، همچنین میکس کردن و ورز دادن گوشت به همراه ادویه‌جات توسط دست انجام می‌گیرد که کار بسیار خسته‌کننده‌ای است.

با استفاده از این دستگاه می‌توان زمان چرخ کردن گوشت را به‌طور چشمگیری کاهش داد و در 30 ثانیه حجم بین 1 تا یک و نیم کیلوگرم گوشت را چرخ کرد و همچنین شستشوی سریع و راحت قطعات پس از چرخ کردن گوشت از دیگر مزایای این دستگاه محسوب می‌شود.

از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به صدای خیلی کم در زمان استفاده از دستگاه اشاره کرد که آلودگی صوتی را کاهش خواهد داد و همچنین ورز دادن و میکس کردن گوشت در این دستگاه توسط خردکن انجام می‌گیرد.

در زمان آماده کردن گوشت می‌توان مواد دلخواه مانند پیاز، سیب‌زمینی و ادویه‌جات را در ظروف سی کات بریزید و آن‌ها را خرد، مخلوط و آماده نمایید و در سریع‌ترین زمان ممکن گوشت برای درست کردن کباب و کتلت در دسترس خواهد بود که این موارد از مزایای این دستگاه چرخ‌گوشت محسوب می‌شوند.

نکته بسیار مهمی که در زمان استفاده از این دستگاه باید رعایت شود این است که از ریختن تکه‌های استخوان داخل دستگاه باید به‌شدت خودداری کرد. همچنین بهتر است گوشت را قبل از ریختن داخل ظرف به تکه‌های کوچک‌تر تقسیم کرد.

از مهم‌ترین مشخصات فنی این دستگاه نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درب و ظرف شیشه‌ای نشکن، ضدضربه، ضد خش، مقاوم نسبت به حرارت بالا
  • مجهز به سیستم میکرو سوئیچ و ایمنی بسیار بالا
  • قطعه پوست‌گیر و بخش نصب تیغه از پلیمر مقاوم و ضد سایش تولیدشده است.
  • تیغه‌ها از بهترین نوع استیل ضدزنگ هستند و با انجام عملیات حرارتی به فولادی با مقاومت بالا و برندگی فوق‌العاده تبدیل‌شده‌اند.
  • بخش اتصال موتور به بدنه دستگاه از پلیمر ضد حرارت و سیم‌های نسوز تشکیل‌شده است که عایق‌بندی و ضد حرارت بودن تمامی بخش‌های سیم‌کشی دستگاه از مهم‌ترین مزایای آن محسوب می‌شود.
  • موتور پرقدرت، اورجینال و استاندارد از نوع بلبرینگی با تولید حرارت کم و با محور تمام استیل
  • موتور ضدزنگ و به‌صورت سفارشی و انحصاری تولید شده است.

به‌ منظور خرد کردن مواد غذایی همچون گوشت، هویج، سیب‌زمینی، پیاز، گوجه‌فرنگی و انواع سبزی‌ها و میکس کردن انواع مواد غذایی، درست کردن کالباس خانگی و الویه مورداستفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های فنی این دستگاه

این دستگاه دارای سه‌تیغه است و به‌منظور پوست گرفتن سیب‌زمینی از قطعه پوست‌گیر اغلب استفاده می‌شود. به این صورت که ابتدا ظرف شیشه‌ای را روی بدنه اصلی قرار می‌دهند به‌نحوی‌که نشانگر حجم مواد مقابل شما و روبروی چراغ نشانگر قرار گرفته است. دقت کنید سه عدد پایه ظرف شیشه‌ای داخل برجستگی‌های بدنه اصلی به نحو صحیح قرار گیرند. سپس قطعه مورد نظر روی شفت دستگاه و داخل ظرف شیشه‌ای قرار خواهد گرفت. اکنون می‌توان مواد دلخواه را داخل ظرف ریخت و پس‌ازآن درب دستگاه را به صورتیکه شاسی روی درب به سمت سیم‌جمع‌کن باشد روی ظرف شیشه‌ای قرار گیرد و پس‌ازآن دو عدد بازوی قفل کننده را با حرکت دورانی به‌منظور تثبیت کردن ظرف و درب شیشه‌ای را در سر جای خود قرار دهید.

بااتصال دوشاخه به پریز، چراغ‌قرمز به‌منزله ورود جریان برق به دستگاه روشن خواهد شد و اکنون می‌توان با فشار دادن شاسی موجود روی درب دستگاه را راه‌اندازی کرد. در این مرحله چراغ زرد به نشانه حرکت موتور روش خواهد شد. پیشنهاد می‌دهیم در طول فرآیند پوست‌گیری و با عمل خرد کردن مواد غذایی شاسی را حدود 5 ثانیه فشار دهید و حدود 2 تا 3 ثانیه آزاد نمایید. از فشار دادن لحظه‌ای و خیلی سریع شاسی به‌صورت مکرر خودداری نمایید.

پس از ایست کامل موتور، بازوان قفل کننده را در جهت طرفین بکشید تا از محل خود آزاد گردد. اکنون درب را برداشته و ابتدا با خارج کردن تیغه یا قطعه پوست‌گیر از داخل ظرف اقدام به تخلیه محتویات نمایید.

چرخ‌گوشت پارس خزر مدل بوفالو 2020

چرخ‌گوشت پارس خزر مدل بوفالو 2020

چرخ‌گوشت بوفالو 2020 پارس خزر از محصولات باکیفیت و محبوب این شرکت محسوب می‌شود که وارد عرصه بازار شده است. این چرخ‌گوشت از اسمی بهره می‌برد که یادآور قدرت است البته توان دستگاه در مقایسه با دستگاه‌های دیگر موجود در بازار کم به نظر می‌رسد اما راندمان کاری آن مناسب است.

این محصول طراحی کوچک و سبکی دارد تا حمل و جابجایی آن آسان شود. این مدل چرخ‌گوشت پارس خزر دارای بدنه پلاستیکی و تیغه‌های فولادی است. ترکیب فلز و پلاستیک در این محصول کارایی آن را تا حد زیادی افزایش داده است. ناودانی فلزی با پیچ تنظیم به بدنه فیکس می‌شود. سینی گوشت در بالای ناودانی ظرفیت مناسبی دارد و از همه مهم‌تر این‌که درپوشی دارد تا درصورتی‌که کاربر دستگاه را برای استفاده‌های بعدی روی میز قرار می‌دهد سینی خاک نگیرد و مواد کثیف و آلوده نشوند.

این محصول دارای نمایشگر نیز هست که به کاربر کمک می‌کند. سیم برق در محفظه مربوطه روی بدنه قرار خواهد گرفت تا هم ظاهر دستگاه بهتر شود هم سیم برق دچار قطعی نشود. پایه‌های ضد لغزش زیر دستگاه مانع از حرکت و جابجایی چرخ‌گوشت در زمان فعالیت می‌شوند. دسته پلاستیکی برای فشار دادن و هدایت گوشت و مواد غذایی به سمت مارپیچ و تیغه‌های نیز عرضه می‌شود.

چرخ‌گوشت پاناسونیک مدل MK-ZG 1500

این مدل چرخ‌گوشت پاناسونیک از محصولات باکیفیت شرکت پاناسونیک شناخته می‌شود که در رده چرخ‌گوشت‌های سطح بالا قرار می‌گیرد. تیغه‌های این دستگاه استیل ضدزنگ و دست‌ساز هستند که باعث شده بالاترین کارایی را در زمان چرخ کردن انواع گوشت داشته باشد. باقدرت 1500 وات این چرخ‌گوشت قادر به تولید یک و نیم کیلوگرم گوشت در هر دقیقه خواهید بود.

همچنین این دستگاه با موتور پرقدرت و همچنین تیغه‌های بهینه‌سازی شده مشکلی برای چرخ کردن گوشت‌های یخ‌زده نخواهید داشت. دکمه انتخاب‌گر چرخشی تعبیه‌شده روی این دستگاه را می‌توان در سه حالت روشن، خاموش و معکوس به‌صورت اتوماتیک قرار داد. به دو صفحه برش و کبه ساز مجهز است.

چرخ‌گوشت جهان آوا مدل افرا

چرخ‌گوشت جهان آوا مدل افرا

ابعاد این مدل چرخ‌گوشت جهان آوا 19*32*36 سانتی‌متر است و وزن تقریبی آن حدود 6.5 کیلوگرم است. توان این دستگاه 1000 وات است و مجهز به سیستم چرخش معکوس است. این دستگاه همچنین به سوسیس ساز مجهز است و جنس تیغه‌های آن از استیل ضدزنگ است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وجود گیربکس بدون صدا و مطمئن در شرایط کار سنگین، داشتن دکمه دور معکوس به‌منظور تخلیه زائده‌ها اشاره کرد. لوازم جانبی که همراه با این دستگاه به مشتری ارائه می‌شوند شامل موارد زیر هستند:

  • سری مخصوص آب‌لیمو و آب‌غوره کردن
  • سری مخصوص چرخ‌گوشت
  • سینی
  • شبکه و ابزار اضافه به‌منظور قیمه کردن گوشت و خرد کردن سبزی
  • ظرف برای جمع‌آوری آبمیوه و یا گوشت چرخ‌کرده
  • قطعه پلاستیکی برای تمیز کردن صفحه مشبک

چرخ‌گوشت جهان آوا مدل MG1200

ابعاد این مدل چرخ‌گوشت جهان آوا 28*18*23 سانتی‌متر است. وزن تقریبی آن نیز 6 کیلوگرم است. توان مصرفی این دستگاه هزار وات است و به سیستم چرخش معکوس مجهز است. این دستگاه همچنین دارای سوسیس ساز است و جنس تیغه‌های آن نیز از فولاد است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به امکان استفاده از آن بدون وقفه برای مدت‌زمان طولانی، وجود دو شبکه فولادی ریز برای گوشت و درشت برای سبزی یا گوشت، گیربکس فولادی بسیار قوی، محفظه جمع‌آوری سیم، محفظه مخصوص متعلقات، سبد ایمنی محافظ دست برای نخستین بار در دنیا، مقاوم و دارای استحکام بالا اشاره نمود.

چرخ‌گوشت جهان آوا مدل توکا

این مدل چرخ‌گوشت جهان آوا دارای قدرت 1000 وات است و گیربکس آن بدون صداست و در شرایط کار سنگین مطمئن است. تیغه‌های این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ هستند و خود تیزشو نیز هستند و دارای قابلیت چرخ کردن بلافاصله پس از شستشو را دارند.

ابعاد این چرخ‌گوشت جهان آوا 32*19*39 سانتی‌متر است. وزن تقریبی این دستگاه نیز معادل 4 کیلوگرم است. از مهم‌ترین مشخصات این چرخ‌گوشت می‌توان به تیغه‌های استیل ضدزنگ و خودتیزشو آن، سیستم چرخش معکوس، توان مصرفی هزار وات، محدوده هزار تا 1500 وات توان مصرفی اشاره کرد. لازم به ذکر است که این دستگاه مجهز به سوسیس ساز نیست و مهم‌ترین لوازم جانبی همراه با این دستگاه قطعه گلویی، قطعه مارپیچ، تیغه استیل، 2 عدد صفحه پنجره‌ای، قطعه پلاستیکی به‌منظور تمیز کردن صفحه مشبک، سینی و دفترچه راهنما هستند.

این دستگاه همچنین دارای دکمه دور معکوس به‌منظور تخلیه زائده‌های گوشت است. همچنین در این دستگاه شبکه و ابزار اضافه برای قیمه کردن گوشت و خرد کردن سبزی وجود دارد. در این دستگاه یک محفظه وجود دارد که می‌توان سیم دوشاخه دستگاه را داخل آن قرار داد. این مدل چرخ‌گوشت جهان آوا دارای دو سال گارانتی و 10 سا خدمات پس از فروش است و در ایران بیش از 200 نمایندگی فعال دارد.

چرخ‌گوشت جهان آوا مدل گرد

چرخ‌گوشت جهان آوا مدل گرد

انتخاب لوازم آشپزخانه از مهم‌ترین انتخابات شما برای شروع یک زندگی خواهد بود دراین‌بین دستگاه‌های برقی که خریداری می‌نمایید حساس‌تر هستند به‌این‌علت که قرار است برای مدت‌زمان طولانی به شما کمک کنند تا غذای خوشمزه درست کنید. یکی از این دستگاه‌ها چرخ‌گوشت خانگی است که در برندها و مدل‌های متنوع در بازار موجود هستند. شما برای خرید یک دستگاه مناسب با میزان مصرف و بودجه خود به کسب اطلاعاتی نیاز خواهید داشت که بتواند در زمان انتخاب شما را راهنمایی کند و اکنون شما را با چرخ‌گوشت جهان آوا مدل گرد آشنا می‌سازیم.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل چرخ‌گوشت جهان آوا می‌توان به قدرت هزار وات این دستگاه، گیربکس بدون صدا و بسیار عالی در شرایط کار سنگین، تیغه‌های استیل و ضدزنگ تیزشو به‌صورت خودکار، قابلیت چرخ کردن قوری پس از شستشوی گوشت، مجهز بودن به ابزار مورد نیاز برای قیمه کردن گوشت و خرد کردن سبزی، دور معکوس برای خالی شدن زائده‌ها، کوبه مخصوص برای درست کردن سوسیس و همبرگر، 2 سال گارانتی رایگان و 10 سال خدمات پس از فروش، ابزار تمیزکننده شبکه، عدم نیاز به قرار دادن گوشت در فریزر به‌منظور انجماد و چرخ کردن اشاره کرد.

از مهم‌ترین مشخصات فنی این دستگاه نیز می‌توان به ولتاژ مصرفی 230-220 ولت، فرکانس 50-60 هرتز، سرعت مارپیچ 200 دور در دقیقه، توان قفل هزار وات، توان نامی 200 وات، نسبت بسیار پایین تقلیل گیربکس اشاره کرد. ابعاد این دستگاه 32*19* 36 سانتی‌متر است و وزن تقریبی آن 1.4 کیلوگرم است. این محصول بیشتر دارای کاربردهای خانگی است و در زمان دریافت آن لوازم جانبی زیر نیز به مشتری ارائه خواهند شد:

  • شبکه سبزی
  • سوسیس ساز
  • همبرگر ساز
  • تمیزکننده شبکه
  • ظرف گوشت
  • فشار دهنده

به‌طورکلی می‌توان گفت این مدل چرخ‌گوشت جهان آوا از قطعاتی مانند فشار دهنده، گلویی، تیغه، شبکه، چرخ، مهره نگه‌دارنده، مارپیچ تغذیه، پیچ محکم کننده گلویی، محفظه سوسیس ساز و شبکه سبزی، محفظه سیم و دوشاخه، کلید روشن و خاموش دور معکوس، بدنه دستگاه سینی گوشت، ظرف گوشت، تمیزکننده گوشت و مجموعه همبرگر ساز تشکیل‌شده است.

در زمان استفاده از این دستگاه بهتر است نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • این دستگاه با برق 220 ولت و فرکانس 50 هرتز کار می‌کند ازاین‌رو باید از هماهنگی منبع برق اطمینان حاصل نمایید.
  • قطعات گوشت را به‌طوری برش دهید که از داخل گلویی به‌راحتی عبور نماید.
  • از چرخ کردن استخوان، حبوبات خام و یا نپخته و دانه‌های روغنی با استفاده از این دستگاه به‌شدت خودداری نمایید.
  • پس از بریدن گوشت برای چرخ کردن بهتر است آن را آبکشی نمایید.
  • پس از خالی شدن آب می‌توان گوشت را چرخ کرد.
  • حداکثر زمان مجاز در هر بار استفاده از دور معکوس 15 ثانیه است.
  • در صورت افزایش زمان کاربرد دور معکوس احتمال آسیب دیدن موتور دستگاه افزایش خواهد یافت.

چرخ‌گوشت پاناسونیک مدل MK-MG 1360

چرخ‌گوشت پاناسونیک مدل MK-MG 1360

ابعاد این مدل چرخ‌گوشت پاناسونیک 38*31*16 سانتی‌متر است و وزن آن نیز حدود 3.2 کیلوگرم است. میزان خروجی این دستگاه در هر دقیقه 1400 گرم است. این دستگاه به سیستم چرخش معکوس مجهز است اما سوسیس ساز ندارد و توان دستگاه نیز 1300 وات است. جنس تیغه‌های این محصول نیز از استیل ضدزنگ است.

از دیگر مشخصات این مدل چرخ‌گوشت پاناسونیک می‌توان به تولید آن در کشور مالزی و قابلیت چرخ 84 کیلوگرم گوشت در ساعت اشاره کرد. مهم‌ترین لوازم جانبی این محصول 3 تیغه متوسط، بزرگ و کوچک و کبه ساز هستند.

چرخ‌گوشت پاناسونیک مدل MK-ZJ3500

این مدل چرخ‌گوشت پاناسونیک از دستگاه‌های باکیفیت و خوش‌ساخت شرکت پاناسونیک محسوب می‌شود که با برخورداری از قطعات جانبی متنوع، امکان تهیه گوشت را در اشکال و اندازه‌های مختلف به شما می‌دهد. موتور چرخ‌گوشت با قدرت 3500 وات به‌آسانی گوشت را چرخ می‌کند. سرعت این محصول در دو سطح مختلف قابل تنظیم است. باوجود دیسک‌های مختلف چرخ کردن، امکان چرخ کردن قطعات گوشت در سه اندازه ریز، متوسط و درشت فراهم‌شده است. این دیسک‌ها از جنس استیل ضدزنگ هستند و برای کار با آن‌ها باید در گلویی مخصوص خود قرار گیرند. همچنین دو سری مخصوص سوسیس ساز و کبه ساز برای این دستگاه در نظر گرفته‌شده‌اند که به کمک آن‌ها می‌توان غذاهای گوشتی سالم و خوشمزه متنوعی را در منزل تهیه کرد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم چرخش معکوس آن اشاره کرد که قادر است کارایی این محصول را تا حد زیادی افزایش دهد. درصورتی‌که رگ و پس یا قطعات بزرگ گوشت دور مارپیچ یا تیغه دستگاه گیر کنند، می‌توان به کمک عملکرد چرخش معکوس به‌راحتی آن‌ها را خارج نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی