مایر (Maier) ساخت کجاست؟

0 12,685
زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

سؤالی که در بین خریداران وسایل برقی به وجود می‌آید این است که در بین برند‌های موجود کدام‌یک بسیار‌ ایده‌آل بوده و کیفیت بالاتری دارند؟ برای پاسخ دادن به این سؤال باید با انواع برند‌ها، انواع لوازم برقی ساخت هر برند و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم. ما در این مقاله برای شما توضیح می‌دهیم که برند مایر ساخت کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد. با توجه به اینکه لوازم برقی مهم‌ترین وسایل در خانه هستند و کارایی بسیار زیادی دارند، بنابراین شناخت هرکدام از برند‌ها در خرید کاملاً مناسب و مقرون‌به‌صرفه به شما کمک می‌کند. بنابراین اگر قرار است برای خانه خود وسایل برقی خریده و یا اینکه به فکر تأمین جهیزیه هستید، جهت خواندن این مقاله وقت کافی بگذارید.

متأسفانه واقعیت این است که در چند سال اخیر در شرایط اقتصادی کشور قدرت خرید مردم پایین آمده و درعین‌حال قیمت وسایل برقی بالا رفته است. در این زمان شناخت برند‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند چون شما به ازای هزینه پرداختی، بهترین وسیله را در اختیار خواهید داشت. در این مقاله شما را با برند مایر آشنا می‌کنیم.

تاریخچه برند مایر

اولین قدم در زمینه شناخت برند‌های وسایل برقی، آشنایی با تاریخچه آن‌ها است و در این قسمت از مقاله شما را با تاریخچه برند مایر آشنا می‌کنیم. شرکت مایر در سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را با ساخت یک بخارشوی پوشاک آغاز نمود و سپس در سال ۱۹۹۸ توانست این کالای تولیدی خود را به ثبت جهانی برساند و تحت عنوان شرکت تولید‌کننده بخار پوشاک شناخته شود. این شرکت به فعالیت خود ادامه داد تا جایی که توانست از سال ۲۰۰۲ صادرات عمده را انجام دهد و در حال حاضر به‌عنوان یکی از طلایه‌داران و توسعه‌دهنده‌های بخارشو‌های پوشاک شناخته‌شده است. برند مایر یک شرکت آلمانی است که در کشور ایران نیز محصولات آن به فروش می‌رسد.

خرید وسایل برقی مایر خوب است؟

برای پاسخ دادن به این سؤال باید بگوییم که برند مایر به‌عنوان یکی از بهترین برند‌های موجود در بازار‌های بین‌المللی شناخته‌شده و به دلیل کیفیت بالایی که در محصولات خود دارد توانسته است رضایت عمده مردم در سراسر دنیا را به دست بیاورد. اما نکته بسیار مهمی که در زمان خرید وسایل برقی باید به آن توجه داشت، مسئله کیفیت کالا و سطح انرژی آن وسایل است. شاید برای شما جالب باشد اگر بگوییم خرید تمامی وسایل برقی از یک برند جایز نیست. برند‌ها بر اساس کیفیت تولیدی خود در زمینه ساخت برخی از وسایل مشهور‌تر هستند. بنابراین آنچه کمک می‌کند شما انتخاب ایده‌آلی داشته باشید بررسی خصوصیات هرکدام از وسایل برقی تولیدشده از مارک مایر است.

محصولات مایر (maier)
راهنمای خرید محصولات مایر (maier)

معرفی محصولات برند مایر

با توجه به آنچه گفته شد ما در ادامه مقاله مهم‌ترین محصولات برقی برند مایر را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد با این‌ امید که انتخاب‌ ایده‌آلی داشته باشید:

  • خردکن مایر

خردکن‌های مایر قدرت بسیار زیادی داشته و به همین دلیل توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای را در بین سایر خردکن‌ها از برند‌های دیگر به دست بیاورند. برای تولید این خردکن از مغزی فلزی استفاده‌شده که نسبت به سایر خردکن‌ها که این قسمت پلاستیکی است قدرت بیشتری دارند و درنتیجه ماندگاری بیشتری خواهد داشت. با توجه به اینکه تیغه خردکن فلزی است، می‌توانید از این وسیله برای خرد کردن گوشت، مرغ و سبزی‌ها استفاده کنید. با این خردکن می‌توان تمامی مواد غذایی را به قطعات یکسان و بسیار ریز خرد کرد. توان مصرفی موتور خردکن مایر ۳۰۰ وات بوده و کار کردن با آن بسیار راحت است. کافی است دکمه که بر روی آن قرارگرفته است را فشار دهید تا خردکن فعال شود.

  • سشوار مایر

یکی دیگر از وسایل برقی تولیدی برند مایر سشوار‌های پرقدرتی است که با استفاده از المنت‌های بسیار پیشرفته طراحی و ساخته‌شده است. درنتیجه مو‌های شما بعد از سشوار کشیدن بسیار لطیف و حالت ابریشمی پیدا خواهد کرد. نوع موتور به‌کاررفته در این جلسه سشوار قدرت بالایی دارد و حتی صدایی در زمان استفاده تولید نخواهد کرد. درعین‌حال می‌تواند موهای شما را سریع خشک کند. قدرت تنظیم باد سشوار در دو حالت بوده و حرارت آن‌هم در دو حالت قابل تنظیم است. فیلتر هوای که در داخل سشوار قرارگرفته است به‌راحتی قابل جدا کردن و تمیز کردن خواهد بود. برای این شورا سیم بلند به‌اندازه ۲ متر و 50 سانتیمتر در نظر گرفته‌شده تا به‌راحتی بتوانید در هر قسمتی از خانه یا آرایشگاه از آن استفاده کنید. به‌طورکلی کیفیت ساخت سشوار مایر بسیار بالاست و طول عمر و ماندگاری زیادی دارد.

  • ساندویچ ساز‌های مایر

یکی دیگر از وسایل برقی تولید برند مایر که سروصدای زیادی به پار کرده است، ساندویچ ساز‌هایی است که در تنوع رنگ سفید و مشکی و در مدل‌های مختلف وارد بازار شده است. ساندویچ ساز‌های برند مایر چندکاره بوده و کاربرد‌های مختلفی دارد که ازجمله می‌توان به گریل کردن مواد غذایی، پخت انواع شیرینی و ساندویچ اشاره کرد. برای این ساندویچ ساز‌ها سینی نسوز در نظر گرفته‌شده است که امکان گریل کردن و سرخ کردن و حتی گرم کردن مواد غذایی را فراهم می‌کند. بر روی این ساندویچ ساز چراغ نشانگر تعبیه‌شده است که به‌محض روشن شدن نشان می‌دهد غذای شما آماده است. می‌توانید درب را بازکرده و غذا را دربیاورید. البته این دستگاه ساندویچ ساز به خاموش شدن خودکار نیز مجهز است. به این معنا که به‌محض روشن نشانگر، خود دستگاه به‌صورت اتوماتیک خاموش می‌شود تا اگر شما در آشپزخانه نبودید، غذا نسوزد.

  • چای‌ساز مایر

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار برند مایر، چای‌ساز‌هایی است که مدل‌های بسیار متنوعی دارد. قدرت مصرفی این چای‌ساز‌ها در مدل‌های مختلف متفاوت است. این وسیله دارای کتری و قوری با ظرفیت بسیار بالایی است. درنتیجه شما در محیط کار خود می‌توانید به‌راحتی از این وسیله برای تعداد زیادی از همکاران خود استفاده کنید. برای چای‌ساز مایر یک صفحه گرم نگه‌دارنده تعبیه‌شده است که از سرد شدن چای جلوگیری کرده و از طرف دیگر کمک می‌کند چای سریع دم بکشد.

چای ساز مایر
راهنمای خرید چای ساز مایر
  • رنده برقی مایر

حتماً برای شما جالب خواهد بود اگر بگوییم برند مایر در بین محصولات تولیدی خود رنده برقی را نیز لحاظ کرده است. برای مادربزرگ‌ها و مادرانی که برای رنده کردن سبزی‌ها واقعاً توانی در دست‌های خود ندارند، استفاده از رنده برقی مایر، یک انتخاب بسیار ‌ایده‌آل خواهد بود. علاوه بر طراحی و ترکیب رنگ فوق‌العاده زیبا، این رنده برقی از متریال باکیفیت ساخته‌شده و تمام قسمت‌های آن فلزی هستند و شما می‌توانید تیغ‌ها را به‌راحتی در داخل ماشین ظرفشویی گذاشته و بشویید. جنس بدنه این رنده برقی استیل لاستیکی است اما از پلاستیک بسیار محکم ساخته‌شده و به همین دلیل قدرت بالا و ماندگاری بسیار بالایی دارد. برای رنده برقی مایر ۳ عدد تیغه در نظر گرفته‌شده تا شما بر اساس اندازه‌ای که در نظر دارید بتوانید تیغ را عوض کرده و سبزی‌ها را رنده کنید.

  • سرخ‌کن مایر

به‌جرئت می‌توان گفت داشتن یک سرخ‌کن در داخل خانه جز لوازم برقی ضروری برای خانم‌هایی به‌حساب می‌آید که به شغل بیرون از خانه نیز مشغول به فعالیت هستند. درنتیجه نیمی از روز خود را از دست می‌دهند. البته برای خانم‌های خانه‌دار هم مناسب است. بدون اینکه بوی سرخ‌کردنی به سینوس‌های شما برسد می‌توانید مواد غذایی موردنظر خود را به بهترین شکل ممکن و باکیفیت بدون اینکه بسوزد سرخ‌کنید. جالب است بدانید که با کمک این سرخ‌کن مایر امکان آماده‌سازی غذا بدون روغن وجود دارد و این مسئله به کیفیت ظرف مربوط به سرخ کردن مربوط می‌شود. بر روی دستگاه صفحه‌نمایشی تعبیه‌شده است که وضعیت دستگاه را نمایش داده و شما می‌توانید برنامه موردنظر خود را انتخاب کنید.

همچنین در ساخت این دستگاه از تنوع رنگ سفید استیل و مشکی استفاده‌شده تا شما بر اساس سلیقه خود بهترین رنگ را انتخاب نمایید. دستگاه سرخ‌کن مایر مجهز به سیستم قطع خودکار است. شاید شما زمانی که مواد غذایی را داخل دستگاه می‌گذارید، مشغول کار دیگری شده و فراموش کنید که باید آن را خاموش نمایید. بنابراین خود دستگاه بر اساس برنامه‌ای که به آن داده‌اید در زمان مشخص خاموش می‌شود.

سرخ‌کن مایر
راهنمای خرید سرخ‌کن مایر (maier)
  • میوه خشک‌کن مایر

بسیاری از افراد دوست دارند در خانه خود یک میوه خشک‌کن داشته باشند تا میوه‌هایی که قابل‌خوردن نیست را تفکیک کرده، قسمت‌های خراب آن را جدا کنند و در داخل میوه خشک‌کن خشک نمایند. در این صورت هم مصرف میوه مقرون‌به‌صرفه شده و هم میوه‌های خشک را برای خود یا فرزندان آماده خواهید کرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ میوه خشک‌کن مایر بروید. این وسیله برقی بسیار عالی بوده و امکان خشک‌کردن میوه، سبزی، نان و سایر مواد غذایی را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید چیپس سیب، موز و پرتقال را در داخل این میوه خشک‌کن آماده نمایید. استفاده از این دستگاه بسیار راحت است. 5 طبقه برای آن در نظر گرفته‌شده که می‌توانید بر اساس میزان آبدار بودن میوه‌ها آن‌ها را بر روی طبقه‌های مختلف قرار دهید تا حرارت‌های متفاوت را تجربه کنند. سینی‌ها به‌راحتی از دستگاه جداشده و قابلیت شستشو و تمیز کردن را دارند.

  • زودپز‌های مایر

یک وسیله برقی بسیار ضروری برای خانم‌های شاغل زودپز است. البته برای انتخاب زودپز برندهای، متنوعی در بازار وجود دارد. ما به شما برند آلمانی مایر را پیشنهاد می‌کنیم که بر اساس تکنولوژی‌های کاملاً پیشرفته ساخته‌شده و استفاده از آن راحت‌تر است. شما طی چند مرحله بسیار آسان می‌توانید زودپز را راه‌اندازی کنید. زودپز‌های مایر با ظرفیت ۵ تا ۷ لیتری دارای یک سبد بخارپز بوده و کف آن را ترانس کرده‌اند. از طرف دیگر تایمر دیجیتال برای آن در نظر گرفته‌شده که به‌صورت خودکار عمل می‌کند و در زمان مشخص، خاموش خواهد شد. پس راحت می‌توانید غذا داخل زودپز بگذارید؛ زمان را برای دستگاه تعریف کنید و از خانه خارج شوید بدون اینکه نگران سوختن غذا باشید. بدنه زودپز‌های مایر از جنس استیل بوده و جنس درب ترکیبی از استیل و پیرکس است.

  • پلوپز مایر

وجود پلوپز در همه خانه‌ها ضروری است به‌خصوص اگر خانم خانواده در بیرون از منزل مشغول به کار باشد چون فرصت زیادی برای دم‌کردن ‌برنج ندارد. پلوپزها نیز تنوع زیادی دارند که برند مایر در سالیان فعالیت خود مدل‌های متنوعی از پلوپز را به بازار عرضه کرده است. برای این پلوپز ۱۶ برنامه در نظر گرفته‌شده و جالب است بدانید که عملکرد‌هایی شامل آرام‌پز، بخارپز و سرخ‌کن، پخت انواع خورشت و گرم کردن مجدد را نیز دارد. برای این پلوپز ظرف بخارپز به‌صورت جداگانه در نظر گرفته‌شده که شما در زمان بخارپز کردن سبزی‌ها و مواد غذایی می‌توانید این ظرف را در داخل دستگاه پلوپز قرار دهید. تمامی برنامه‌ها بر روی صفحه نمایشگر دستگاه قرارگرفته و شما به‌صورت لمسی می‌توانید برنامه‌ای که می‌خواهید را انتخاب نمایید.

پلوپز مایر
راهنمای خرید پلوپز مایر
  • ترازوی دیجیتال مایر

قطعاً وجود ترازوی دیجیتال در هر آشپزخانه لازم است. وقتی‌که شما می‌خواهید کیک بپزید و یا برای پختن بعضی از مواد غذایی نیاز است برخی از ترکیبات با دقت بسیار بالایی اندازه‌گیری شود، در این صورت است که داشتن یک ترازوی دیجیتالی بسیار دقیق به کمک شما خواهد آمد. برند مایر در این زمینه فعالیت داشته و انواع مختلفی از ترازو‌ها را طراحی نموده است. استفاده از ترازو‌ها راحت بوده و البته دقت بسیار بالایی نیز دارند. برای اینکه از قرار گرفتن وسایل مواد غذایی سنگین بر روی ترازو جلوگیری شده و طول عمر ترازو افزایش یابد، برای آن هشدار باتری ضعیف و وزن بیشتر از ظرفیت را نیز در نظر گرفته‌اند.

سخن پایانی

در این مقاله ما شما را با برند مایر و انواع وسایل برقی معروف ‌این برند آشنا کردیم. برای خرید وسایل برقی مایر باید به نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید چراکه متأسفانه افراد متقلب در بازار وجود دارند که اجناس بی‌کیفیت و وسایل برقی خراب‌شده و تعمیر شده را در قالب وسایل برقی اصل به مشتریان می‌فروشند. جهت خرید وسایل برقی مایر در ابتدا نمایندگی‌هایی که تحت نظر این شرکت فعالیت می‌کنند را شناسایی کرده و حتی در زمان خرید به داشتن گارانتی هرکدام از این وسایل توجه داشته باشید. به‌هرحال امکان خرابی وسایل وجود دارد و در این زمان است که وجود گارانتی به کمک شما می‌آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی