مولینکس (Moulinex) ساخت کجاست؟

0 2,406
زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

خرید لوازم‌خانگی یکی از مهم‌ترین خرید‌هایی است که برای خانه یا جهیزیه باید انجام داد. شما قرار است برای مدت طولانی از این لوازم برقی در محیط خانه و آشپزخانه استفاده کنید و درصورتی‌که برنده این وسایل از کیفیت لازم برخوردار نباشد، قطعاً خرابی‌های زیادی در آن‌ها اتفاق خواهد افتاد؛ اما در مقالات متعدد سعی بر این داشته‌ایم برند لوازم برقی را برای شما معرفی کنیم و در این مقاله به سراغ برند مولینکس رفته‌ایم. قطعاً مردم عادی به دلیل اینکه تخصصی در زمینه‌ لوازم برقی ندارند به‌راحتی نمی‌توانند از طریق مقایسه برند‌های مختلف بهترین را انتخاب کرده و هزینه مناسبی پرداخت کنند. تنها رمز موفقیت در خرید وسایل برقی ‌ایده‌آل، آشنایی با برند‌ها، کیفیت و خدمات و عملکرد هرکدام از لوازم برقی است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم حتماً این مقاله را با دقت مطالعه کنید تا با ویژگی‌های مارک مولینکس و همچنین محصولات ارائه‌شده توسط این برند آشنا شوید.

تاریخچه برند مولینکس

قطعاً زمانی که یک برند را به مردم معرفی می‌کنیم اولین سؤالی که می‌پرسند این است که این برند ساخت کدام کشور است؟ برای این منظور باید به بررسی تاریخچه هرکدام از مارک‌های لوازم برقی خانگی بپردازیم. مولینکس یکی از قدیمی‌ترین و بهترین لوازم‌خانگی ساخت کشور فرانسه است که در سال ۱۹۳۷ توسط شخصی به نام ژان مانتو له در فرانسه فعالیت خود را شروع کرد. در ۸۸ سالی که این برند در بین رقبای کاری خود فعالیت داشته است، باقدرت با برند‌های زیادی رقابت کرده و درنتیجه جایگاه ویژه‌ای در بین مردم جهان به دست بیاورد.

جالب است بدانید آنچه باعث شده مولینکس طرفداران زیادی داشته باشد، به کار بردن خلاقیت و ابتکار‌های بسیار جذاب در طراحی زیبای لوازم برقی خانگی است. قطعاً برای همه خانم‌ها این موضوع مهم است که وسیله برقی شیک و زیبا و درعین‌حال باقدرت و کارایی بالا را در اختیار داشته باشند. چنین شرایطی را قطعاً با برند مولینکس تجربه خواهید کرد.

محصولات خانگی مولینکس
راهنمای خرید محصولات خانگی مولینکس (moulinex)

حضور محصولات مولینکس در ایران

انواع لوازم برقی مولینکس توسط نمایندگی‌های معتبر در ایران عرضه می‌شود. در حال حاضر تعداد زیادی از فروشگاه‌های معتبر که در ایران در زمینه فروش لوازم برقی فعالیت دارند، محصولات برند مولینکس را نیز ارائه می‌کنند. در زمان خرید حتماً باید به موضوع گارانتی و خدمات پس از فروش کالا توجه داشته باشید. این دو فاکتور، مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده اعتبار آن خواهد بود. متأسفانه برند‌های تقلبی زیادی در کشور وجود دارد که تحت عنوان مولینکس به مردم عرضه می‌شوند. برای اینکه مطمئن شوید برند اصل است علاوه بر مراجعه به نمایندگی‌های معتبر و شناخته‌شده، حتماً سلامت دستگاه، گارانتی و خدمات پس از فروش آن را نیز بررسی نمایید.

معرفی وسایل برقی برند مولینکس

برند مولینکس از زمانی که فعالیت خود را در زمینه ساخت انواع وسایل برقی خانگی شروع کرده است، سعی بر این داشته که در کنار تنوع زیاد در بین لوازم برقی، بتواند کیفیت تولیدات خود را نیز در سطح بسیار بالایی نگه دارد و همین دو فاکتور باعث شهرت مولینکس در تمام دنیا شده است. در ادامه این مقاله ما شما را با انواع لوازم برقی برند مولینکس آشنا خواهیم کرد:

  • غذاساز چندکاره مولینکس

به‌جرئت می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین لوازم برقی در هر خانه‌ای، غذاساز چندکاره است به‌خصوص اگر مادر خانواده در بیرون از خانه مشغول به کار بوده و نیاز است لوازمی در اختیار داشته باشد که با سرعت بسیار بالاتری بتواند به پخت پز بپردازد. از طرف دیگر داشتن بعضی از وسایل که چندکاره هستند هزینه‌های خرید را برای شما مقرون‌به‌صرفه خواهد کرد. برای مثال به‌جای اینکه خردکن، مخلوط‌کن و رنده کن برقی را به‌صورت مجزا بخرید، یک غذاساز چندکاره مولینکس در خانه داشته باشید تا بتوانید تمامی این فرآیند‌ها را برای انواع متریال گیاهی و گوشتی انجام دهیم. جنس بدنه غذاساز چندکاره مولینکس از مواد بسیار عالی و باکیفیت بوده و تیغه آن از جنس استیل ضدزنگ است؛ بنابراین مطمئن باشید که به این راحتی دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود.

  • خردکن مولینکس

خردکن‌های مولینکس به‌اندازه‌ای مشهور هستند که از زمان‌های گذشته تا به امروز هنوز هم رد پایی از این وسیله برقی را در تمامی خانه‌ها مشاهده خواهید کرد. خردکن‌هایی که توسط این برند ساخته می‌شوند تحت عنوان خردکن یک- دو- سه شناخته‌شده‌اند. به این معنا که به‌صورت فشاری مواد غذایی را خرد می‌کند. البته برخی از مدل‌های جدید توسط این برند طراحی مشده که به‌صورت دکمه‌ای کار می‌کنند.

پلوپز مولینکس
راهنمای خرید پلوپز مولینکس (moulinex)
  • پلوپز مولینکس

اگر شما به فکر خرید جهیزیه بوده و نیمی از روز را در بیرون از خانه مشغول کار هستید، قطعاً خرید پلوپز مولینکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یک دستگاه بسیار عالی که حتی می‌توانید انواع برنج‌های ایرانی را باکیفیت بسیار بالا در داخل این پلوپز طبخ نمایید. دیگ داخلی پلوپز مولینکس از جنس تفلون است و بدنه آن با مواد باکیفیت ساخته‌شده است. در مدل‌هایی که اخیراً توسط مولینکس طراحی می‌شود، قابلیت ضد حرارت نیز تعبیه‌شده تا احتمال سوختگی در زمان آشپزی با این پلوپز کم شود. همچنین برای پلوپز‌های مولینکس کفگیر نسوز نیز در نظر گرفته‌شده تا در زمان خالی کردن برنج کف ظرف خراشیده نشود.

  • همزن مولینکس

وجود یک همزن در خانه برای زمان‌های که شما می‌خواهید کیک درست کنید و یا اینکه لازم است مخلوط آماده‌شده برای طبخ غذا کاملاً صاف و یکدست باشد، ضرورت پیدا می‌کند. اگرچه خرید همزن به‌ظاهر ساده به نظر می‌رسد چراکه کارایی خاصی ندارد اما فراموش نکنید اگر کیفیت ساخت وسایل برقی پایین باشد بعد از چند بار استفاده، موتور دستگاه می‌سوزد. همزن‌های مولینکس قدرت بسیار بالایی داشته و همین مسئله باعث شده است که طول عمر بسیار زیادی داشته باشند.

  • قهوه ساز مولینکس

قطعاً یکی از نوشیدنی‌های گرم موردعلاقه مردم در تمام دنیا، قهوه است به‌خصوص کسانی که سر کار ‌می‌روند حتماً در طول روز دوست دارند قهوه بنوشند تا سطح انرژی بدن آن‌ها بالاتر بوده و بدون خستگی بتوانند به امور کاری خود بپردازند. با داشتن یک قهوه ساز عالی نیمی از مسیر را برای تهیه قهوه خوشمزه طی خواهید کرد چراکه قدرت و نحوه عملکرد قهوه ساز بر روی کیفیت نوشیدنی به‌دست‌آمده تأثیر می‌گذارد. قهوه ساز‌های مولینکس دارای چراغ نشانگر روشن و خاموش بود و از طرف دیگر نشانگر میزان آب نیز بر روی آن قرارگرفته است تا در زمان تهیه قهوه، دقیقاً مقدار آب مشخص را داخل دستگاه بریزید و قهوه‌ای بسیار خوشمزه را در اختیار داشته باشید.

چرخ گوشت مولینکس
راهنمای خرید چرخ گوشت مولینکس (moulinex)
  • چرخ‌گوشت مولینکس

چرخ‌گوشت را باید یکی از لوازم بسیار ضروری در داخل خانه معرفی کنیم چون به‌هرحال قرار است در طول هرماه یک یا دو بار از این وسیله برای چرخ کردن گوشت‌ها استفاده نمایید. جنس بدنه چرخ‌گوشت مولینکس از پلاستیک بسیار مقاوم به ضربه بوده و برای این دستگاه دو پنجره استیل ریزودرشت در نظر گرفته‌شده است تا شما بتوانید پنجره مناسب را بر اساس اندازه چرخ شدن گوشت انتخاب نمایید. چرخ‌گوشت مولینکس عملکرد دور معکوس دارد یعنی اگر گوشت‌ها در داخل کلون گیر کردند، این عملکرد روشن می‌شود تا گوشت برگشته و مجدداً چرخ کردن آن انجام گیرد.

  • رنده برقی مولینکس

اگر به فکر خرید یک وسیله برقی پرکاربرد برای مادران خود هستید، به شما رنده برقی مولینکس را پیشنهاد می‌کنیم. بدون اینکه نیاز باشد فشاری به دست‌های خود بیاورند می‌توانند مواد غذای خود را در داخل این دستگاه ریخته، تیغه آن را تنظیم کنند و مواد غذایی را خردکرده تحویل بگیرند. رنده برقی مولینکس علاوه بر اینکه قابلیت برش زدن و اسلایسر را دارد امکان لایه کردن چیپس سیب‌زمینی را نیز فراهم می‌کند. درنتیجه شما برای تهیه چیپس می‌توانید از این وسیله نیز استفاده کنید.

  • آبمیوه‌ گیری مولینکس

قطعاً برای تهیه نوشیدنی‌های طبیعی از انواع میوه‌ها، شما به یک آبمیوه‌گیری قوی نیاز دارید به‌خصوص اگر فرزند کوچک در خانه داشته و لازم است هفته‌ای یک‌بار آبمیوه‌های طبیعی را برای او تهیه کنید. در این زمان استفاده از برند‌های معتبر که قدرت موتور آن‌ها بالا بوده و با کمترین میزان مصرف انرژی بهترین کارایی را برای شما ارائه کنند، اهمیت خواهد داشت. آبمیوه‌ گیری مولینکس از جنس پلاستیک بادوام و استیل ساخته‌شده و استحکام بسیار بالایی در برابر ضربه دارد به‌گونه‌ای که حتی اگر بر روی زمین بیافتد، هیچ‌گونه آسیبی نخواهد دید. حتی می‌توانید قطعات بزرگ میوه را با خیال راحت در داخل این آبمیوه‌گیری بریزید بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید.

آبمیوه گیری مولینکس
راهنمای خرید آبمیوه گیری مولینکس (moulinex)
  • گوشت‌کوب برقی مولینکس

اگر ازجمله افرادی هستید که علاقه زیادی به خوردن آبگوشت داشته و یا اینکه به فکر خرید یک وسیله جهت کوبیدن غذا برای کودک خود هستید، ما به شما گوشت‌کوب برقی مولینکس را پیشنهاد می‌کنیم. وجود این وسیله در همه خانه‌ها ضرورت دارد چون کارایی بسیار مهمی داشته و قطعاً بلااستفاده نخواهد بود. مدل‌های مختلفی از گوشت‌کوب برقی مولینکس وجود دارد که ازنظر طراحی، جنس بدنه و لوازم جانبی با یکدیگر متفاوت هستند؛ بنابراین در زمان خرید ابتدا تمامی مدل‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و بعد به سراغ بحث هزینه‌ها بروید. این مسئله مهم است که شما به ازای هزینه پرداختی، وسیله‌ای را بخرید که بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد.

  • عصاره گیر مولینکس

اگر ازجمله افرادی هستید که دوست دارید عصاره برخی از میوه‌ها را تهیه کنید این تصور برای شما وجود داشته باشد که استفاده از دستگاه عصاره گیر همان کارایی دستگاه آبمیوه‌گیری را دارد. درصورتی‌که این‌گونه نیست. آب به‌دست‌آمده از میوه‌ها با استفاده از این وسیله، غلیظ‌تر بوده و طعم آن بسیار خوشمزه‌تر است. برای مثال یک سیب را در داخل عصاره گیر مولینکس انداخته و در همان زمان آب سیب را با دستگاه آبمیوه‌گیری تهیه کنید تا متوجه حجم نوشیدنی به‌دست‌آمده و مزه آن شوید. عصاره گیر مولینکس مجهز به سیستم ضد چکه بوده و پایه‌های ضد لغزش برای آن در نظر گرفته‌شده است تا در زمان روشن بودن حرکت نکند. جنس تیغه از نوع استیل ضدزنگ است بنابراین کیفیت بسیار بالایی دارد. همچنین برای اینکه کار کردن با این وسیله راحت باشد مخزن تفاله نیز برای آن تعبیه‌شده تا در زمان تخلیه کردن دچار محدودیت نباشید.

  • آب مرکبات‌ گیری مولینکس

اگر به فکر خرید دستگاهی برای گرفتن آب مرکبات مانند آب‌پرتقال و لیموشیرین برای فصل زمستان هستید ما آب مرکبات‌ گیری مولینکس را پیشنهاد می‌کنیم. به‌جای اینکه یک آبمیوه‌گیری دستی در اختیار داشته باشید می‌توانید، از این وسیله استفاده کرده تا بدون اینکه فشاری به دست‌های خود را وارد کنید، بتوانید آب مرکبات را به بهترین شکل ممکن تهیه نمایید. قطعاً خوردن آب مرکبات به‌خصوص در فصل سرماخوردگی و در ایام کرونا بهترین نوشیدنی برای درمان خواهد بود.

دو ویژگی مثبت آب مرکبات ‌گیری مولینکس، وجود یک درپوش محافظ و از طرف دیگر سیستم چرخش دوطرفه است. این دستگاه به کمک یک دکمه‌فشاری کار می‌کند و جنس فیلتر آن از نوع استیل ضدزنگ است. نکته بسیار مهم این است که اگر صافی پلاستیکی که برای این دستگاه در نظر گرفته‌شده است را در زیر صافی فلزی قرار دهید یک آبمیوه بدون پالپ به دست می‌آید. شما می‌توانید با این دستگاه، آبمیوه پالپ دار یا بدون پالپ را به‌راحتی آماده کنید.

آب مرکبات گیری مولینکس
راهنمایی خرید آب مرکبات گیری مولینکس (moulinex)

چرا لوازم برقی مولینکس را خریداری کنیم؟

در انتهای مقاله اجازه دهید چند ویژگی بسیار مثبت برند مولینکس را برای شما توضیح دهیم تا بدانید که چرا خرید وسایل برقی از این برند را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • برند مولینکس دارای نمایندگی‌های متعدد در سراسر کشور است درنتیجه شما برای خرید می‌توانید به مراکز معتبر مراجعه کرده و مطمئن باشید که برند اصل را در اختیار خواهید داشت.
  • تمامی وسایل برقی برند مولینکس دارای گارانتی طولانی‌مدت هستند. یکی از راهکار‌ها برای تشخیص اصل بودن برند، توجه به نوع ضمانت‌نامه است که فقط باوجود هولوگرام بدر و یا برچسب طرح شبنم اعتبار خواهد داشت.
  • همچنین برند مولینکس خدمات پس از فروش را در بازه زمانی طولانی‌مدت برای محصولات خود در نظر گرفته است و شما به مدت 10 سال می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. درصورتی‌که مشکلی برای وسیله به وجود آمده و نیاز به تعمیرات داشته باشد عاقلانه‌ترین کار این است که با کارشناسان نمایندگی‌های معتبر تماس گرفته و مسئله را با آن‌ها در میان بگذارید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی