لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟

0 4,308
زمان تقریبی مطالعه: 12 دقیقه

لوازم خانگی بوش یکی از برندهای باسابقه تولید لوازم خانگی است به‌نحوی‌ که کمتر کسی است که امروزه این برند را نشناسد. به‌طور معمول در زمان خرید لوازم برقی اگر هدف شما خرید برندهای خارجی باشد بدون شک نخستین انتخاب شما برند بوش خواهد بود؛ اما آیا می‌دانید که لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟
تا انتهای این مقاله از وبلاگ کالاسونیک با ما همراه باشید تا نکات مهمی در خرید لوازم خانگی بوش و تشخیص کالاهای اصل از تقلبی این برند را برای شما توضیح دهیم. همچنین در صورت تمایل می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای تمامی افراد مهم است که بدانند محصولی که قصد خرید آن را دارند از چه برندی است و برند مورد نظر به کدام کشور تعلق دارد. اغلب اوقات شاهد این هستیم که یک برند خاص توسط کشورهای متفاوت تولید می‌شود و از نظر کیفیت بسیار با هم متفاوت هستند.

برای بسیاری از افراد مهم است که مبدا برند خریداری‌شده به کدام کشور بازمی‌گردد. لوازم خانگی بوش در ابتدا در کشور آلمان و در شهر اشتوتگارت تولید شد. سپس به دلیل فعالیت گسترده و برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان در دیگر کشورها نیز محصولات به سفارش این شرکت تولید و پخش شدند. البته لازم به ذکر است که کارخانه‌های اصلی بوش تنها در کشورهای آلمان، ترکیه، چین، مالزی و مجارستان قرار دارند و باقی به اصطلاح تحت لیسانس بوش هستند.

نکات مربوط به لوازم خانگی بوش

نکات مربوط به لوازم خانگی بوش

موسس کمپانی لوازم‌ خانگی بوش رابرت بوش است که در ایام جوانی و زمانی که تنها 25 سال سن داشت کارگاه تولیدی خود را در اشتوتگارت آلمان راه‌اندازی نمود. در حقیقت آن کارگاه کوچک محل تولد کمپانی‌های بزرگ بوش است. نخستین کارخانه بوش در سال 1901 در همان شهر ساخته شد و 10 سال بعد در سال 1910 نیز کارخانه فوئرباخ در مجاورت اشتوتگارت راه‌اندازی شد.

در آن زمان بوش به یک کمپانی تقریباً بزرگ با 2 شعبه در این کشور تبدیل‌شده بود. در سال 1917 استارت صادرات لوازم خانگی بوش به دیگر کشورها نیز زده شد.

امروزه کمپانی بوش یکی از 3 برند برتر جهان در تولید لوازم خانگی محسوب می‌شود. در سال 2012 بوش نزدیک به 34000 کارمند در سراسر جهان داشت که تا امروز تقریباً به این تعداد حدود 15 هزار نفر دیگر اضافه‌شده است.

کمپانی بوش یخچال و فریزرهای ساید بای ساید خود را در کشور کره تولید و مونتاژ می‌کند و ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی‌های آن در کمپانی بوش که در ترکیه است ساخته می‌شوند. در پاسخ به این سؤال که لوازم خانگی بوش ساخت کجاست باید 10 کشور را نام ببریم.

آیا مارک بوش خوب است؟

این برند آلمانی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات خودرو و ابزارآلات صنعتی در دنیا محسوب می‌شود؛ اما این شرکت با ورود به صنعت لوازم خانگی توانسته با تولید محصولات بسیار باکیفیت خیلی زود به یکی از برندهای مطرح در این صنعت تبدیل شود.

این شرکت همواره تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با حفظ کیفیت و به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در محصولات خود نامی نیک به‌جای بگذارد. در ادامه سعی داریم دلایل محبوبیت این برند را مورد بررسی قرار دهیم و در ادامه با لوازم خانگی بوش بیشتر آشنا خواهیم شد.

به‌طورکلی لوازم خانگی بوش به دو بخش طبقه‌بندی می‌شوند. لوازم خانگی بزرگ و کوچک که بر اساس ابعاد و وزن آن‌ها دسته‌بندی می‌شوند.

امروزه بیش از یک قرن است که لوازم خانگی بوش فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم برقی خانگی آغاز نموده است. این برند نه‌تنها در ایران بلکه در تمامی کشورهای دنیا به‌عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی شناخته‌شده است که توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب نماید. یکی از بزرگ‌ترین دلایل موفقیت این شرکت این است که همواره سعی کرده است محصولات خود را با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت به دست مشتریان خود برساند.

لوازم خانگی بوش
آیا لوازم خانگی بوش خوب است؟

شرکت بوش

شرکت بوش با داشتن مدل‌های بسیار متنوع و ظاهری لوکس توانسته به سلیقه‌های مختلف در سراسر دنیا پاسخی مثبت بدهد و مدل مناسب بر اساس نیاز و بودجه افراد تولید نماید و برند خود را در صدر بهترین لوازم خانگی دنیا قرار دهد. به خاطر داشته باشید که موفقیت و محبوبیت یک برند نمی‌تواند اتفاقی باشد و آن چیزی که اکنون لوازم خانگی بوش را در بین برندهای مختلف به این سطح از محبوبیت رسانده حفظ کیفیت و نگاهی دقیق به نیاز افراد و حل مشکلات آن‌ها با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیاست که توانسته محصولاتی با طول عمر بالا و قیمت بسیار مناسب تولید نماید.

جالب است بدانید شرکت بوش از مرز 135 سالگی خود عبور کرده است و تاریخچه تولیدات آن در لوازم خانگی هر روز گامی محکم‌تر و روبه‌جلو را نشان داده است.

تاریخچه لوازم‌خانگی بوش

تاریخچه لوازم خانگی بوش

در ابتدا قصد داریم تاریخچه لوازم خانگی بوش را که یک شرکت چندملیتی است موردبررسی قرار دهیم و توضیح دهیم که این شرکت چگونه از تولید قطعات خودرو و ابزارآلات صنعتی وارد صنعت لوازم خانگی شد و به یکی از برندهای بزرگ در این زمینه تبدیل شد. روبرت بوش در 23 سپتامبر 1861 دریکی از روستاهای جنوبی آلمان به نام آلبک در خانواده‌ای پرجمعیت متولد شد. او در سال 1869 وارد مدرسه فنی و حرفه‌ای شد و تا سال 1876 در آنجا مشغول به تحصیل بود و سپس دوره کارآموزی مهندسی ابزار دقیق را به اتمام رساند. ا

و کار خود را در شرکت زیمنس آغاز کرد پس‌ازآن به آمریکا سفر کرد و در آنجا به‌عنوان یکی مکانیک نزد توماس ادیسون شروع به کار کرد سپس او با دنیایی از تجربه و پر از انرژی تصمیم گرفت به کشور خود بازگردد و با کمک دو دوست خود در سال 1886 یک کارگاه کوچک مکانیک دقیق و مهندسی برق در اشتوتگارت آلمان تاسیس کرد و در ابتدا خدماتی مانند تعمیر تلفن، لوازم عکاسی و ماشین‌آلات پرداخت.

در این مدت روی یک دینام الکتریکی شروع به کار کرد و در نهایت موفق شد نخستین قطعه برای تولید جرقه الکتریکی که برای مشتعل کردن گاز که در موتور مورد استفاده بود را طراحی نماید و به این صورت با اختراع شمع ماشین انقلابی در این صنعت ایجاد کرد و به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده قطعات خودرو تبدیل شد.

خط تولید لوازم خانگی بوش

رابرت بوش در سال 1933 تصمیم گرفت نخستین خط تولید لوازم خانگی بوش را با تولید یخچال افتتاح نماید. شعار او همیشه این بود که ترجیح می‌دهم سرمایه‌ام را از دست بدهم تا اعتماد شما را. از آنجا که او همیشه به این شعار ایمان داشت توانست با تولید محصولات باکیفیت خیلی زود در این صنعت به یکی از بهترین برندهای لوازم‌خانگی تبدیل شود.

او همچنین توانست در سال 1958 نخستین ماشین لباسشویی تمام‌اتوماتیک را به بازار عرضه کند و تا به امروز که طیف وسیعی از لوازم خانگی بوش به تمام دنیا ارسال می‌شود شرکت بوش همیشه پیش رو و صاحب تکنولوژی در این صنعت بوده است و همواره توانسته پیشرفته‌ترین ماشین‌های لباسشویی، ظرفشویی و جاروبرقی را به دنیا عرضه کند.

مهم‌ترین دلایل محبوبیت برند بوش

مهم‌ترین دلایل محبوبیت برند بوش

همان‌طور که می‌دانید شرکت بوش در زمینه قطعات خودرو، ابزارآلات برقی و لوازم خانگی فعالیت می‌کند اما جالب اینجاست که این کمپانی در هر صنعتی که فعالیت می‌کند صاحب‌نام و یکی از بهترین برندهای آن صنعت محسوب می‌شود. اگر بخواهیم دلیل محبوبیت و موفقیت این شرکت را بدانیم همه‌چیز را در مدیریت و گفته‌های رابرت بوش می‌توانیم دریابیم که به آن‌ها ایمان داشت و آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار می‌داد.

روبرت بوش همیشه به مدیران خود می‌گفت من نمی‌توانم حتی تصور کنم کسی محصولات شرکت من را بازرسی کند و بتواند آن‌ها را حتی از یک‌جهت نامرغوب بداند برای من به‌هیچ‌عنوان قابل توجیه نیست ازاین‌رو محصولات شرکت من باید از سخت‌ترین و موشکافانه‌ترین آزمایش‌ها سربلند بیرون آیند و از هر جهت باید بالاترین کیفیت را داشته باشند.

این گفته رابرت بوش همواره حتی پس از مرگ وی نیز با این برند باقی ماند و در حقیقت دلیل اصلی محبوبیت لوازم خانگی بوش همین کیفیت و بی‌نقص بودن محصولات در تولیداتش است اما دلایل دیگر که در کنار این طرز فکر باعث شد این برند امروزه جزو بهترین برندهای دنیا قرار گیرد بررسی و احترام به نیاز و سلایق مختلف در سراسر دنیاست تا یک محصول علاوه بر کیفیت بالا، زیبایی و کارایی لازم را برای مصرف‌کننده داشته باشد تا همواره خریدار از پولی که بابت خرید محصول خود پرداخت می‌کند راضی باشد.

طراحی و زیبایی لوازم خانگی بوش

طراحی و زیبایی لوازم خانگی بوش پس از آیتم‌هایی مانند طول عمر، کارایی و تکنولوژی‌های به‌کاررفته در آن دارای اهمیت بسیار زیادی هستند زیرا روزبه‌روز افراد هرچه بیشتر به دکوراسیون و زیبایی منزل خود اهمیت می‌دهند. ازاین‌رو شرکت بوش از بهترین طراحان لوازم خانگی برای طراحی محصولات خود کمک می‌گیرد.

لوازم خانگی بوش در رنگ‌بندی و طراحی‌های مختلف بر اساس سلایق و فرهنگ‌های مختلف تولید می‌شوند تا افراد به‌راحتی بتوانند لوازم‌خانگی خود را در ست‌های مدرن و یا کلاسیک انتخاب کنند؛ اما شرکت بوش زمان طراحی محصولات خود علاوه بر زیبایی محصول به کارایی آن نیز دقت می‌کند تا علاوه بر زیبایی مصرف‌کننده بتواند به‌راحتی از آن استفاده کند.

به‌ عنوان‌مثال بسیاری از ما دستگاه‌هایی مانند آبمیوه گیری، غذا ساز را در منزل داریم اما باز و بسته کردن آن‌ها به‌قدری سخت است که شما کمتر تمایل به استفاده از آن‌ها را دارید پس در زمان خرید لوازم خانگی بوش علاوه بر زیبایی باید به کارایی و راحتی استفاده از آن نیز دقت کنید. از دیگر دلایل موفقیت شرکت بوش نیز دقیقاً دقت به این موضوع است.

مهم‌ترین دلایل محبوبیت برند بوش

تفاوت بوش آلمان با بوش ترکیه

تفاوت اصلی لوازم خانگی بوش آلمان و ترکیه در کیفیت آن است. همان‌طور که انتظار می‌رود جدیدترین، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات توسط شرکت بوش آلمان تولید می‌شوند. از این‌رو نمی‌توان توقع داشت کیفیتی که در محصولات بوش آلمان وجود دارد را در محصولات بوش ترکیه مشاهده کرد. همچنین تکنولوژی ساخت محصولات بوش آلمان بسیار پیشرفته‌تر از محصولات بوش ترکیه است.

از دیگر تفاوت‌های بارز لوازم خانگی بوش آلمان و ترکیه می‌توان به قطعاتی که در ساخت محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند اشاره کرد. طبیعی است که در محصولات بوش آلمان از قطعاتی بسیار باکیفیت‌تر استفاده می‌شود و قطعات درجه‌یک آلمانی در آن‌ها قرار داده می‌شوند.

اما مزیت لوازم خانگی بوش ترکیه نسبت به لوازم خانگی بوش آلمان، قیمت لوازم خانگی بوش ترکیه است که پایین‌تر است. ازاین‌رو درصورتی‌که نمی‌خواهید خیلی زیاد برای خرید ظرفشویی، لباسشویی و یخچال خود هزینه کنید می‌توانید محصولات بوش ترکیه را به‌جای بوش آلمان خریداری نمایید. البته این بدان معنا نیست که محصولات بوش ترکیه کیفیت خیلی پایینی دارند.

برعکس کیفیت لوازم خانگی بوش ترکیه به نسبت خوب است؛ اما آن‌طور که باید مانند بوش آلمان کیفیت بسیار خوب ندارند؛ اما نمایندگی بوش ترکیه نیز به‌عنوان مرکزی معتبر برای خرید محصولات بوش شناخته می‌شود. لازم به ذکر است این موضوع را نیز بدانید که همیشه کیفیت محصولات بوش ترکیه پایین‌تر از بوش آلمان نیست. به‌عنوان‌مثال لباسشویی سری 4 بوش ساخت ترکیه با لباسشویی سری 6 بوش ساخت آلمان از لحاظ کیفیت بر اساس نظر کارشناسان یکی است و تنها از لحاظ مدل با یکدیگر تفاوت دارند.

معرفی انواع لوازم خانگی بوش

درصورتی‌که به سایت اصلی این شرکت مراجعه نمایید مشاهده خواهید کرد که محصولات آن در 5 دسته طبقه‌بندی‌شده‌اند و شامل موارد زیر هستند:

لوازم پخت‌وپز

اجاق‌گاز و صفحه برقی بوش

اجاق‌گاز و صفحه برقی

در حال حاضر مدل‌هایی از اجاق‌گازهای 1 تا 5 شعله و صفحه‌های برقی استیل یا شیشه‌ای بوش به‌صورت مبله یا توکار در بازار موجود هستند. به‌طورمعمول اجاق‌گاز نسبت به صفحه برقی در ایران پرطرفدارتر است.

در رابطه با تفاوت اجاق‌گاز و صفحه برقی باید بگوییم که اجاق‌های گازی به دلیل ارزان‌تر بودن برق به نسبت گاز و عادت طبخ در ایران بیشتر مورد پسند افراد است و اجاق‌های برقی از لحاظ طراحی مدرن‌تر و ساده‌تر هستند و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا کم‌مصرف تولید می‌شوند که این امر به محبوبیت هرچه بیشتر آن‌ها افزوده است و افراد بنا به سلیقه بودجه و راحتی استفاده خود می‌توانند این مدل از صفحه‌های برقی را انتخاب نمایند.

فر و ماکروویو

این دسته از لوازم خانگی بوش که در دسته لوازم خانگی بزرگ قرار دارد، دارای زیرمجموعه‌هایی مجزا هستند؛ یعنی شما می‌توانید این دستگاه را یک یا چند کاربری انتخاب نمایید. فر، ماکروویو، فر بخارپز و فر ماکروویو که می‌تواند بنا به نیاز هر شخص مورد استفاده قرار گیرد.

لازم به ذکر است که دیگر نباید با دیدگاه قدیمی به مدل‌های ترکیبی به‌عنوان فر ماکروویو نگاه کنید به این معنا که این دیدگاه را نباید داشته باشید که خرید یک فر و ماکروویو جدا بهتر از خرید یک فر مایکروویو است زیرا این محصولات با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها کاربرد کامل و بی‌نقص خود را در زمینه عملکردش فراهم می‌سازد و شما با خیال راحت می‌توانید یک دستگاه دو کاربری را با همان کیفیت در دو دستگاه مستقل مورد استفاده قرار دهید.

مدل‌های سری 2 تا 8 فر و مایکروویو برند بوش در رنگ‌های مختلف سفید و مشکی و به‌صورت ترکیبی از استیل و دیگر فلزات تولیدشده‌اند. به‌طورمعمول یا به‌صورت تک کاربره و یا چندکاربره مانند فر بخارپز و فر ماکروویو در بازار موجود هستند.

پلوپز و سرخ‌کن

پلوپز و سرخ‌کن بوش

لوازم خانگی بوش مدرن‌ترین و کامل‌ترین مدل‌های پلو پز سرخ کن و بخارپز را تولید کرده است که به دلیل سادگی استفاده از آن‌ها و طراحی فوق‌العاده باکیفیت و زیبا، طول عمر و قدرت طبخ و تهیه باکیفیتش دارای محبوبیت زیادی در دنیاست. پلوپز، سرخ‌کن‌های بوش در دسته لوازم خانگی کوچک قرار می‌گیرند که در حقیقت جدیدترین آن‌ها، مدل‌هایی چندکاره محسوب می‌شوند که هر یک از کارایی‌های آن‌ها دارای عملکرد بی‌نقص و باکیفیت است.

برنامه‌های قابل ذخیره، وجود تایمر زمان شروع به کار از جمله اولویت‌های این محصول است. با داشتن این دسته از محصولات لوازم خانگی بوش دیگر لازم نیست هر دفعه تنظیمات لازم برای پخت غذا را ست کنید و یا برای شروع پخت و کار حتماً در منزلتان حضور داشته باشید.

تنها کافی است از قابلیت‌های به‌روزی چون تایمر در این دستگاه‌ها استفاده نمایید تا در زمانی که به منزل می‌رسید غذای تازه و آماده را در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید برای بررسی مشخصات و جزئیات هرچه کامل‌تر این مدل‌ها سری به سایت اصلی این شرکت بزنید.

کشو گرم‌کن

کشو گرم‌کن بوش

از دیگر لوازم خانگی بوش که در دسته محصولات بزرگ محسوب می‌شود و گونه‌ای لوکس محسوب می‌شود کشوی گرم‌کن است. همان‌طور که از نام آن پیداست این محصول کشویی برای ایجاد فضایی گرم است که در موارد گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کشوهای گرم‌کن برای گرم کردن ظروف و یا غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند. در برخی از منازل و بسیاری از کافی‌شاپ و رستوران‌ها شما این محصول را مشاهده خواهید کرد. با داشتن کشو گرم‌کن شما می‌توانید ظروفی مانند فنجان قهوه خود را پیش از سرو در این محفظه قرار دهید تا با گرم شدن آن دیگر قهوه‌ای که سرو می‌کنید سرمای ظرف شما را جذب نکند و در مدت‌زمان بیشتری گرم و آماده نوشیدن باقی بماند.

همچنین شما می‌توانید با قرار دادن غذای خود در این کشو آن را برای سرو گرم و مناسب نگه‌داری نمایید. دیزاین فوق‌العاده زیبای این محصول کشوهای گرم‌کن را بسیار پرطرفدار کرده است و به داشتن فضایی لوکس و لاکچری تر آشپزخانه شما کمک خواهد کرد.

لازم به ذکر است که در لوازم توکاری مانند فر و غیره ارتفاع 40 و 60 مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد که بسیاری از اشخاص برای هم‌ارتفاع کردن محصولات توکار خود در دیزاین منزلشان با قرار دادن این کشوی گرم‌کن، ظاهری آراسته‌تر و لوکس‌تر را در ظاهر دیزاین خود اعمال می‌کنند.

کشو گرم‌کن یکی از منحصربه‌فردترین لوازم خانگی بوش است که به‌طورمعمول به‌صورت توکار در ارتفاع 40 یا 60 سانتی‌متر برای گرم شدن انواع غذا و نوشیدنی در منزل یا رستوران مورداستفاده قرار می‌گیرند.

هود

هود بوش

شرکت بوش امروزه انواع مختلف مدل‌های هود مانند زیر کابینتی، شومینه‌ای، مورب یا شیب‌دار، جزیره‌ای و توکار را تولید می‌کند. ویژگی اصلی تمامی آن‌ها بی‌صدا بودن، داشتن طراحی زیبا و مدرن و مکش بالاست که شاید نتوان با این کیفیت در برند‌های دیگر یافت.

گریل برقی

گریل های برقی بوش امروزه بسیار پرطرفدار هستند. پیشنهاد می‌کنیم سری به مدل‌های مختلف آن برحسب نیاز خود بزنید.

توستر

توسترهای جدید بوش با داشتن تایمر منحصربه‌فرد هستند.

لوازم شستشو و نظافت بوش

ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی

لوازم‌ خانگی بوش که کارایی شستشو و نظافت را دارند در سراسر جهان زبانزد و بی‌رقیب هستند. امروزه ماشین لباسشویی‌های 6 تا 9 کیلوگرمی بوش در سری 4 تا 6، برنامه‌های خاص شستشو را دارند که باید پیش از خرید به آن‌ها دقت کنید. سری 8 و home professional تا حدی مشابه هم و برای مصرف خانگی مناسب هستند.

ماشین ظرفشویی

مدل‌های مختلف مبله و توکار ماشین ظرفشویی بوش با ظرفیت 13 تا 14 نفره در سری‌های مختلف 4، 6 و 8 با برنامه‌های مختلف شستشو در بازار موجود هستند.

جاروبرقی

انواع مدل‌های جاروبرقی بوش به‌صورت کیسه‌دار و یا بدون کیسه، دارای موتورهای ساده و یا کمپرسور و فیلترهای متفاوت هوا و ضد آلرژی هستند. از لحاظ قدرت مکش، برند بوش از بهترین‌هاست. با توجه به تحریم وارادات لوازم خانگی، مدتی است که جارو برقی بوش در بازار کمیاب شده و افزایش قیمت بسیار زیادی داشته است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که به جای برند بوش از جاروبرقی با کیفیت ایرانی استفاده کنید. برای آشنایی با مدلهای با کیفیت جاروبرقی ایرانی، مقاله راهنمای خرید بهترین جاروبرقی را مطالعه نمایید.

جارو شارژی

شرکت بوش در تولید انواع مدل‌های جارو شارژی نیز برحسب میزان نگهداری شارژ و زیبایی و طراحی زبانزد است.

لوازم نوشیدنی ساز

لوازم نوشیدنی ساز بوش

چای‌ساز و کتری برقی

انواع مدل‌های چای‌ساز و کتری برقی بوش با برخورداری از تکنولوژی‌های روز مانند امکان قرارگیری 360 درجه کتری روی جایگاه و طول عمر بالا طرفداران زیادی دارند.

قهوه ساز و اسپرسوساز

شما می‌توانید در زمان استفاده از قهوه ساز و یا اسپرسوساز بوش، برنامه‌هایی مشخص برای خود ذخیره نمایید و در کوتاه‌ترین زمان انواع قهوه مانند لاته یا کاپوچینو و غیره را مطابق با سلیقه خود تهیه نمایید. (پیشنهاد می‌کنیم مقاله فرق بین نسپرسو ساز و اسپرسو ساز را بخوانید.)

آبمیوه گیری و آب مرکبات گیری

آبمیوه گیری و آب مرکبات گیری بوش

انواع مدل‌های آبمیوه گیری بوش با داشتن مخزن تفاله گیر جدا، امکان گرفتن آب‌میوه و سبزی‌های درسته، سیستم ضد چکه و تیغه‌هایی برنده و طول عمر بالا از بهترین‌ها هستند.

لوازم خردکن و غذا ساز

لوازم خردکن و غذاساز بوش شامل انواع مدل‌های همزن، گوشت‌کوب برقی، آسیاب و مخلوط‌کن، چرخ‌گوشت و غذا ساز هستند که به علت امکان شستشوی آسان قطعات آن‌ها، چندکاره بودن، عدم لرزش، برخورداری از دهانه بزرگ در عین ابعاد کلی مناسب و عمر بالا معروف هستند.

یخچال و فریزر

یخچال و فریزر بوش

یخچال و فریزرهای بوش به‌صورت مدل‌های ساید بای ساید، یخچال‌فریزر، دوقلو و فریزر تک در بازار موجود هستند. یخچال‌ها هرکدام در ابعاد و عمق‌های مختلف دارای یخ‌ساز و آبریز هستند و بر اساس تکنولوژی Vita Fresh Plus و فناوری‌های هوشمند به‌روز شده‌اند.

محصولات بوش ساخت چین

همان‌طور که عنوان یکی از کشورهای تولیدکننده لوازم خانگی بوش کشور چین است ازاین‌رو محصولات ساخت چین نیز از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار هستند و مانند دیگر محصولات چین بدون شک قیمت نسبتاً پایینی دارند. از جمله محصولات بوش ساخت چین می‌توان به دریل، پایه جاروبرقی و دیگر محصولات اشاره نمود.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید، اگر به شناخت برندهای سازنده لوازم خانگی علاقه دارید، مقاله لوازم خانگی فلر ساخت کجاست را نیز مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی