برند براون (Braun) ساخت کجاست؟

0 5,439
زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

قطعاً آنچه باعث می‌شود خرید لوازم برقی خانگی کمی سخت و البته پیچیده گردد وجود تنوع زیاد در برند‌های تولید‌کننده وسایل برقی است. هرچند که این تنوع به نفع خریداران خواهد بود چون هر فردی باقدرت خرید خود می‌تواند لوازم برقی موردنیاز خود را تهیه نماید اما به‌هرحال آنچه اهمیت دارد، کیفیت وسایل تولیدشده است که این مسئله به عملکرد هرکدام از برند‌ها برمی‌گردد. با توجه به اهمیت این موضوع ما در این مقاله شما را با برند براون آشنا خواهیم کرد. پیشنهاد ما بر این است که اگر قرار است یک وسیله برقی بخرید حتماً تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با انواع لوازم برقی براون، کیفیت محصولات و خدمات ارائه‌شده توسط این مارک‌ آشنا شوید. داشتن اطلاعات کافی به خریدار شما کمک خواهد کرد.

تاریخچه برند براون

طبق روال معمول اگر سایر مقالات سایت که به معرفی مارک‌های لوازم برقی پرداخته‌شده است را مطالعه کنید، خواهید دید که ما در ابتدا تاریخچه‌ای از هر برند‌ را بیان کرده‌ایم تا با اصالت برندوزمان شروع فعالیت آن آشنا شوید. برند براون یکی از معروف‌ترین برند‌های آلمانی است که در سال ۱۹۲۱ توسط مکس براون یک مهندس مکانیک راه‌اندازی شد. این برند فعالیت خود را ابتدا از یک فروشگاه کوچک مهندسی در فرانکفورت آلمان آغاز نمود. سپس تا سال ۱۹۲۸ تولید قطعات مجموعه‌های رادیویی را بر عهده داشت؛ بنابراین همان‌گونه که متوجه شدید برند براون در سال‌های اولیه فعالیت خود بیشتر بر روی مجموعه‌های رادیویی تمرکز داشته و در زمینه پخش‌کننده‌های رادیویی و ضبط ترکیبی، پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ اما تحول بسیار اساسی و نقطه عطف در فعالیت عنوان برند براون زمانی بود که در دهه پنجاه ریش‌تراش برقی را طراحی نمود.

اگرچه برند براون افت‌وخیزهای بسیار زیادی را بنا به دلایل مختلف همانند جنگ ‌جهانی ‌دوم متحمل شده است اما اکنون موقعیت بسیار خاصی در دنیا داشته و به‌عنوان یکی از معروف‌ترین برند‌ها در زمینه طراحی و ساخت لوازم برقی خانگی و لوازم برقی مربوط به مراقبت از زیبایی پوست و مو تبدیل‌شده است.

لوازم خانگی براون
لوازم خانگی براون (braun) ساخت کجاست؟

ویژگی‌های برند براون در ایران

قطعاً برند براون نمایندگی‌های متعددی در ایران دارد. شما برای خرید یا حتی آشنایی با لوازم برقی برند براون باید به نمایندگی‌های مجاز این برند در ایران مراجعه کنید تا کارشناسان فروش ویژگی هرکدام از محصولات را به‌صورت کاملاً مفصل در اختیار شما قرار داده و بتوانید با تنوع محصولات این برند آشنا شوید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات برند براون دارای گارانتی طولانی‌مدت و خدمات پس از فروش هستند تا در این صورت این برند بتواند از مشتریان خود به بهترین شکل ممکن حمایت نماید.

معرفی محصولات برند براون

اما اجازه دهید در ادامه مقاله به معرفی مهم‌ترین محصولات برقی برند براون بپردازیم. همان‌گونه که گفته شد تنوع محصولات تولیدشده توسط براون آلمانی بسیار زیاد است و به همین دلیل لازم است که می‌خواهیم به‌طور مفصل پیرامون آن‌ها صحبت کنیم:

  • گوشت‌کوب برقی براون

اگر به فکر خرید یک گوشت‌کوب برقی برای خود و یا هدیه به‌عنوان روز مادر هستید مسلماً باید به سراغ برند‌های معروف بروید. گوشت‌کوب برقی براون باقدرت موتور بسیار بالا و از طرف دیگر دارای سرعت هوشمند، مجهز به قفل الکترونیکی کودک بوده و درنتیجه ایمنی بسیار بالایی دارد. برای این گوشت‌کوب برقی دیسک رنده با تیغه خمیر زن در نظر گرفته‌شده است که حتی قابلیت خرد کردن یخ را نیز دارد. جالب است بدانید از زمانی که شما دستگاه را روشن می‌کنید کمترین سروصدا به گوش خواهد رسید. برند براون انواع مختلفی از گوشت‌کوب‌های برقی را طراحی کرده که این تنوع علاوه بر شکل ظاهری بر روی امکانات دستگاه نیز مشاهده می‌شود. تمامی لوازم جانبی گوشت‌کوب برقی براون را به‌راحتی می‌توانید در داخل ماشین ظرفشویی گذاشته و بشویید بدون اینکه آسیبی به آن‌ها وارد گردد.

  • سشوار براون

سشوار یکی از مهم‌ترین لوازم برقی در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها به‌حساب می‌آید چون در این اماکن استفاده از سشوار بسیار زیاد بوده و در طول روز ساعات زیادی دستگاه روشن است؛ بنابراین باید به سراغ برند‌هایی بروید که موتور باکیفیت را در داخل دستگاه تعبیه کرده و کیفیت بالایی دارد. چنین ویژگی را در سشوار براون رؤیت خواهید کرد. البته بر اساس نیاز خود باید مدل‌های مختلف سشوار براون را مقایسه کنید. برخی از آن‌ها برای سالن‌ها ساخته‌شده و برخی از آن‌ها جهت استفاده شخصی مناسب هستند.

سشوار براون
راهنمای خرید سشوار براون (braun)
  • دستگاه اپیلاتور براون

در ابتدای مقاله گفته شد که لوازم برقی تولیدی برند براون به دودسته تقسیم می‌شوند. برخی از آن‌ها مخصوص آشپزخانه و خانه بوده و برخی دیگر لوازم برقی مختص مراقبت از پوست و مو هستند. اپیلاتور بروان قدرت بسیار بالایی برای حذف مو‌های زائد دارد بدون اینکه آسیب جدی به پوست وارد کند. برای این دستگاه اصلاح ۲۰ عدد تیغه ماشینی در نظر گرفته‌شده است. لازم به ذکر است که منبع تغذیه انرژی اپیلاتور براون آداپتور برق است. جنس ماشین‌ها از استیل ضدزنگ بوده و شما به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را بشویید البته بدنه دستگاه را نباید شست چون باید مراقب باشید که آب وارد موتور دستگاه نشود. همچنین برای اپیلاتور براون قابلیت تنظیم سرعت نیز در نظر گرفته‌شده است.

  • ماشین اصلاح موی بدن براون

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آقایان، اصلاح و کوتاه کردن موی بدن است. تراکم موی زائد بر روی سینه در گروهی از آقایان آن‌قدر زیاد می‌شود که لازم است با استفاده از ماشین اصلاح آن‌ها را کوتاه کنند؛ اما مسئله‌ای که باید در این زمینه به آن توجه داشت عدم آسیب رسیدن به پوست است. درواقع اصلاح باید در عین مراقبت از پوست انجام گیرد. قدرت ماشین‌های اصلاح باهم متفاوت است و برند براون در این زمینه توانسته است خودنمایی کند. ماشین اصلاح برند براون یک ماشین کاملاً پیشرفته است که کارایی بالایی داشته و مهم‌ترین ویژگی‌های آن قابلیت تنظیم اندازه کوتاه کردن موی بدن است.

اگر شما بخواهید مو‌ها را به‌طور کامل کوتاه کنید باید اندازه دستگاه را تنظیم کنید اما برخی از آقایان اصلاً از این موضوع استقبال نکرده و تنها می‌خواهند کمی اندازه موی زائد آن‌ها کوچک شود. بازهم قابلیت تنظیم کردن دستگاه برای چنین افرادی وجود دارد. به‌طورکلی می‌توان گفت ماشین اصلاح براون برای آن دسته از افرادی که پوست‌های حساسی دارند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. دستگاه با باتری نیز کار می‌کند. یکی نشانگر ال ‌ای دی بر روی آن قرارگرفته که به کاربر نشان می‌دهد وضعیت باتری در چه شرایطی بوده و آیا لازم است آن را شارژ کند یا نه.

  • آبمیوه ‌گیری براون

اگر دستگاه آبمیوه‌گیری از برند‌های مختلف را با دقت بررسی کنید متوجه می‌شوید که تفاوت فاحشی ازنظر شکل، طراحی، قدرت موتور و توان مصرفی دستگاه وجود دارد. از سوی دیگر برخی از آب‌میوه‌گیری‌ها صدای زیادی تولید می‌کنند؛ اما در برخی دیگر این شرایط را مشاهده نمی‌کنید؛ بنابراین برای خرید آبمیوه‌گیری تنوع زیادی از مارک‌ها در پیش روی شما قرار دارد. ما به شما آبمیوه‌گیری براون را پیشنهاد می‌کنیم. قدرت موتور این دستگاه به حدی زیاد است که می‌تواند قطعات بزرگ میوه را به‌راحتی و بدون کوچک‌ترین آسیب به قطعات داخلی از خود عبور دهد. بدنه این دستگاه از استیل ضدزنگ و پلاستیک بوده و آبگیری مجهز به یک محفظه نگهدارنده سیم است.

آبمیوه‌گیری براون
راهنمای خرید آبمیوه‌گیری براون (braun)

جالب است بدانید آبمیوه گیری براون قابلیت شستشو در داخل ماشین ظرفشویی را دارد. تمام قطعات موتور را جدا کرده و با خیال آسوده در داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید. همچنین تیغه‌های به‌کاررفته در آبمیوه‌گیری براون از جنس استیل ضدزنگ هستند. این دستگاه مجهز به پایه ضد لغزش بوده و زمانی که روشن شود بدون هیچ حرکتی، ثابت باقی خواهد ماند.

  • مخلوط‌کن براون

مدل‌های مخلوط‌کن برون از کیفیت بسیار بالایی ازنظر جنس و کارایی موتور برخوردار هستند. مخلوط‌کن براون موتور قدرتمندی داشته و پنج قابلیت سرعت دارد. جالب است بدانید که برای برخی از مدل‌های مخلوط‌کن براون عملکرد پالس و توربو در نظر گرفته‌شده تا درصورتی‌که مواد غذایی سخت داخل مخلوط‌کن قرار گرفتند، فشاری به تیغه وارد نشود. تیغه‌های مخلوط‌کن از جنس استیل ضدزنگ بوده و می‌تواند تمامی مواد غذایی ازجمله نرم و سخت را به‌راحتی خرد کنده برای میکس کردن مواد غذایی و تهیه انواع نوشیدنی‌های می‌توانید پارچ شیشه‌ای را بر روی مخلوط‌کن سوار کرده و حتی اسموتی‌های داغ و سرد را به‌راحتی بدون اینکه به بدنه شیشه آسیب وارد گردد تهیه کنید.

  • سشوار حرفه‌ای براون

سشوار‌های حرفه‌ای برای آرایشگاه‌ها بسیار مناسب هستند به همین دلیل طول سیم به‌اندازه دو متر برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است. در سالن‌های زیبایی که قرار است از سشوار به مدت‌زمان طولانی در طول یک روز استفاده شود قطعاً سشوار حرفه‌ای براون باقدرت موتور بسیار بالا انتخاب ‌ایده‌آلی خواهد بود.

  • آب مرکبات‌ گیری براون

درگذشته اگر می‌خواستیم آب‌پرتقال یا آب‌لیمو شیرین را برای فصل سرما آماده کنیم باید از آب مرکبات‌گیری دستی استفاده می‌کردیم که هم انرژی‌گیر بود و هم‌زمان زیادی را می‌طلبید؛ اما خوشبختانه در حال حاضر انواع آب مرکبات‌گیری برقی از برند‌های مختلف وجود دارد که البته پیشنهاد ما برای شما آب مرکبات ‌گیری براون است. آنچه باعث شده که ما چنین پیشنهادی را برای شما داشته باشیم قابلیت تنظیم مقدار پالپ در داخل آب‌میوه است. بعضی از افراد دوست دارند آب‌پرتقال با پالپ زیادی همراه باشد اما برخی دیگر این موضوع را دوست ندارند.

سری مخروطی آب مرکبات‌گیری برقی به‌گونه‌ای تنظیم‌شده که دارای ۵ درجه متنوع بوده و به همین دلیل شما می‌توانید میزان پالپ و اندازه آن را در داخل آب‌پرتقال تنظیم نمایید. از سوی دیگر تمامی قطعات این وسیله قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارند؛ بنابراین هیچ محدودیتی از این نظر نخواهید داشت. نحوه عملکرد دستگاه به این صورت است که باید دکمه موجود بر روی آن را فشار دهید تا سری مخروطی فعال‌شده و آب‌پرتقال‌گیری آغاز گردد.

غذاساز براون
راهنمای خرید غذاساز براون (braun)
  • غذاساز براون

غذاساز‌ها یکی از بهترین و کاربردی‌ترین لوازم برقی در خانه هستند که عملکردی چند کاردارند. برای غذاساز براون تیغه استیل ضدزنگ و بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم به ضربه تعبیه‌شده است که قطعات آن قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارند. لازم است بدانید که این غذاساز به سیستم خردکن نیز مجهز است و قابلیت تنظیم ۱۵ سرعت را دارد. برای غذاساز براون پایه ضد لغزش در نظر گرفته‌شده تا در زمان روشن کردن وسیله بر روی زمین حرکت نکند.

  • موزن گوش بینی و خط زن براون

یکی از لوازم بسیار ضروری برای آقایان جهت اصلاح صورت، موزن گوش بینی و خط زن است که به‌خصوص افراد با موی زائد زیاد به آن نیاز پیدا می‌کنند. این دستگاه با باتری کارکرده و قابلیت شارژ دارد. کیفیت تولید آن بسیار بالاست و به همین دلیل طرفداران زیادی را به دست آورده است. این موزن یک سری برای اصلاح مو‌های داخل گوش و یکسری شیپور مانند برای اصلاح مو‌های زائد اطراف شقیقه‌ها و پشت گردن دارد. موزن براون قابلیت شارژ سریع دارد و بعد از دو ساعت و نیم به‌طور کامل باتری آن شارژ خواهد شد.

چرا محصولات براون را بخریم؟

در پایان مقاله چند شاخصه مهم از محصولات برقی برند براون را برای شما عزیزان شهر خواهیم داد که قطعاً بر تصمیم نهایی شما جهت خرید لوازم برقی این برند تأثیر خواهند گذاشت. لازم است بدانید که برند براون ضمانت‌نامه طولانی‌مدت را برای تمامی وسایل برقی خانگی و آرایشی در نظر گرفته و همچنین خدمات پس از فروش نیز برای شما عزیزان ارائه می‌کند. درصورتی‌که به نمایندگی‌های فروش لوازم برقی براون مراجعه کردید حتماً مسئله گارانتی را ملاحظه کرده و در مورد خدمات پس از فروش نیز سؤال بپرسید. درصورتی‌که مشکلی برای وسیله پیش بیاید شما بدون نیاز به مراجعه به تعمیرکار می‌توانید به نمایندگی‌ها مراجعه کرده و وسیله خود را همانند روز اول سالم تحویل بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی