خردکن همه‌کاره چیست؟

0 245
زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

آیا قصد خرید خردکن همه‌کاره موجود در بازار را دارید؟ آیا شما نیز دوست دارید وسیله‌ای داشته باشید تا امر آشپزی را برای شما سرعت بخشد؟

درصورتی‌که شما نیز از آن دسته از افراد هستید که برای خرید محصولات آشپزی زمان زیادی را صرف می‌کنید و در فروشگاه‌ها و یا سایت‌های خرید آنلاین زمان زیادی را صرف می‌کنید بهتر است برای آشنایی با بهترین برندها و مدل‌های خردکن همه‌کاره موجود در بازار ما را تا پایان همراهی نمایید.

یکی از پرکاربردترین لوازم برقی موجود در بازار خردکن همه‌کاره است که بسیار مورد نیاز افراد خانه قرار می‌گیرد. این وسیله می‌تواند تمام نیازهای شما را رفع کند و امر آشپزی را نیز برای شما ساده سازد. بدون شک از این موضوع آگاهی دارید که خرد کردن چیزهای مختلف همانند خیار و گوجه و یا سبزی‌ها زمان زیادی نیاز دارد و گاهی اوقات ممکن است هنگام خرد کردن مواد غذایی مختلف انگشت خود را ببرید.

جالب است بدانید که خردکن همه‌کاره برقی در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف در بازار موجود هستند؛ اما تمامی آن‌ها دارای یک کاربرد و عملکرد هستند. این محصول به نحوی طراحی‌شده است که قادر به خرد کردن میوه‌ها و سبزی‌ها در اندازه‌های ریزودرشت است.

خرید دستگاه خردکن

خرید دستگاه خردکن

دستگاه خردکن همه‌کاره دستگاهی کم‌وزن و مناسب برای آشپزخانه است که مراحل ریز کردن مواد غذایی را برای شما آسان می‌سازد ازاین‌رو امر آشپزی برای شما سرعت خواهد گرفت. خردکن‌های سنتی در مقایسه با مدل‌های جدید از کیفیت کمتری برخوردار است زیرا دارای تیغه‌هایی است که با گذشت زمان به تعویض و یا تیز شدن نیاز خواهند داشت.

همچنین خردکن‌های سنتی دارای اهرمی هستند که به کشیدن و یا مصرف انرژی نیاز دارند اما امروزه دستگاه خردکن برقی تولید شده است و در صورت استفاده از آن نیازی به صرف انرژی زیاد نخواهید بود و شما با سرعت‌بالا می‌توانید مواد موردنیاز خود را خرد نمایید.

دستگاه خردکن همه‌کاره ازجمله دستگاه‌های الکتریکی پرمصرف در آشپزخانه شما محسوب می‌شوند که در تهیه و پخت غذا بسیار مؤثر عمل می‌کنند. همچنین با استفاده از این محصول غذای شما از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهد بود.

راهنمای خرید خردکن همه‌کاره

راهنمای خرید خردکن همه‌کاره

خردکن‌های همه‌کاره برقی اشکال و مدل‌های متنوع و مختلفی دارند. این محصول سایزهای بزرگتری نیز دارد و از سرعت و قدرت بیشتری نیز برخوردار است. این وسایل برقی برای کار کردن به برق نیاز دارند و به افرادی که دارای عارضه‌های عضلانی هستند استفاده از خردکن‌های همه‌کاره توصیه می‌شود. خردکن‌های همه‌کاره از لحاظ امنیت نیز بدون ریسک هستند.

خردکن همه‌کاره به‌عنوان یکی از وسایل و تجهیزات پرمصرف و پرکاربرد در آشپزخانه محسوب می‌شوند. در حال حاضر برندها و مدل‌های زیادی از این دستگاه در بازار موجود است. در حقیقت هرچه قدرت و توان موتور دستگاه شما بالاتر باشد سرعت آن نیز افزایش خواهد یافت. لازم به ذکر است که این محصول به نحوی طراحی‌شده است که در مدت‌زمان کوتاهی سبزی‌ها و میوه‌ها را خرد می‌کند.

درصورتی‌که شما نیز قصد خرید بهترین خردکن همه‌کاره را دارید بهتر است قبل از انجام هرگونه اقدامی در زمینه محصول مورد نظر خود اطلاعات کافی را جمع‌آوری نمایید. نخستین نکته‌ای که در خرید خردکن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است سرعت و قدرت موتور است.

خرید خردکن همه‌کاره

سرعت بالای موتور دستگاه خردکن همه‌کاره به معنای انجام کارها با سرعت بیشتر است. هرچه دستگاه سرعت بالاتری داشته باشد در فاصله زمانی کمتری مواد غذایی را آماده خواهد کرد و انرژی کمتری را نیز صرف خواهد کرد. بهتر است بدانید که برخی از دستگاه‌های خردکن همه‌کاره دارای چند سرعت هستند و می‌توانید با توجه به نیاز خود سرعت مناسب را تنظیم نمایید.

در بین مدل‌های متنوع خردکن همه‌کاره، مدل‌هایی از خردکن همه‌کاره وجود دارند که برای سرعت تنها دارای یک درجه هستند. ازاین‌رو در زمان خرید باید به این موضوع دقت کرد که دستگاه خردکن شما دارای چند وضعیت سرعت باشد تا بتوانید انتخاب مناسب و بهتری داشته باشید.

تعداد وضعیت‌های سرعت خردکن همه‌کاره زمانی مناسب خواهد بود که بخواهید میزان خرد و یا ریز شدن مواد غذایی خود را کنترل نموده و تنظیم کنید. در این شرایط است که می‌توانید مواد غذایی مورد نظر را به‌اندازه نیاز خود خردکنید. درصورتی‌که اندازه ریزودرشت مواد غذایی اهمیت چندانی برای شما ندارد می‌توانید یک دستگاه خردکن همه‌کاره با یک سطح سرعت را خریداری نمایید.

آشنایی با بهترین خردکن‌های همه‌کاره بازار

خردکن همه‌کاره بوش

خردکن همه‌کاره بوش

خردکن همه‌کاره بوش توسط برند قدرتمند بوش طراحی و تولید شده است. این محصول از قدرت بالا و طراحی بسیار زیبا برخوردار است. دستگاه خردکن بوش دارای ظرفی با گنجایش قابل‌توجه است. این محصول علاوه بر خرد کردن گوشت و سبزی‌ها در میکس کردن و یا هم زدن موادی همانند خامه، تخم‌مرغ و خرد کردن یخ نیز به شما کمک خواهد کرد.

طراحی تیغه‌های این دستگاه و گنجایش مناسب ظرف اصلی آن باعث خواهند شد تا بتوانید در هر بار استفاده از محصول میزان زیادی از مواد را با کیفیت مطلوب و مناسب خرد نمایید. همچنین این محصول تیغه‌های اضافه و مخصوص خرد کردن یخ را دارد. این محصول قادر است به بهترین نحو ممکن یخ را برای شما خرد کند.

نکات مهم خردکن همه‌کاره بوش

به همراه این دستگاه یک سری دیگر نیز عرضه می‌شود. این دستگاه همچنین دارای یک دیسک با طراحی منحصربه‌فرد برای هم زدن مواد ازجمله خامه یا تخم‌مرغ است که به‌جای تیغه اصلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به‌طورکلی می‌توان گفت خردکن همه‌کاره بوش در گروه بهترین خردکن‌های همه‌کاره موجود در بازار محسوب می‌شود.

درصورتی‌که می‌خواهید بهترین خردکن همه‌کاره موجود در بازار را خریداری نمایید توصیه می‌شود این محصول شرکت بوش را خریداری کنید. توان مصرفی این دستگاه معادل 550 وات است. همچنین این محصول دارای سیستم قفل ایمنی است و ظرفیت ظرف آن نیز حدود 1.5 لیتر است.

خردکن همه‌کاره فیلیپس

خردکن همه‌کاره فیلیپس

خردکن همه‌کاره فیلیپس محصولی حرفه‌ای و قدرتمند است. تیغه‌های تیز این دستگاه قادر به خرد کردن انواع میوه و سبزی‌ها هستند. این دستگاه برای خرد کردن پیاز، گوشت، انواع سبزی‌ها، میوه‌ها، پنیر و مواد سخت همچون دانه‌های روغنی مناسب است.

لازم به ذکر است که خرد کردن مواد غذایی در این دستگاه با سرعت بهینه و پایین انجام می‌شود تا مطمئن شوید که مواد بدون له شدن و به‌طور کاملاً خشک خرد می‌شوند. این محصول دو تیغه کوتاه و بلند دارد که برای استفاده در سبد و کاربرد معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

توان مصرفی این دستگاه 500 وات است. ظرفیت ظرف خردکن همه‌کاره فیلیپس حدود 1.1 لیتر است. این محصول نیز دارای دو تیغه متفاوت است. همچنین لازم به ذکر است که جنس تیغه‌های خردکن همه‌کاره فیلیپس از استیل ضد زنگ است.

این دستگاه برای نگینی کردن پیاز و دیگر سبزی‌ها دارای سبد مخصوص است. خردکن همه‌کاره فیلیپس بهترین خردکن همه‌کاره موجود در بازار است. درصورتی‌که قصد دارید بهترین خردکن همه‌کاره موجود در بازار را خریداری نمایید می‌توانید خردکن همه‌کاره فیلیپس را خریداری نمایید.

خردکن همه‌کاره پارس خزر

خردکن همه‌کاره پارس خزر

خردکن همه‌کاره پارس خزر یک دستگاه سبک، کوچک و بسیار کاربردی است. این محصول زیبا تیغه‌های تیز و قدرتمند دارد که با نیروی موتور به چرخش درمی‌آید و مواد غذایی را خرد و ریز می‌کند. دستگاه خردکن پارس خزر یک ظرف اصلی دارد که ظرفیت آن چندان بالا نیست و برای خرد کردن و ریز کردن مواد غذایی بسیار کمی کاربرد دارد.

موتور اصلی خردکن همه‌کاره پارس خزر که روی ظرف قرار می‌گیرد پس از اتصال به برق با فشردن دکمه روی آن روشن خواهد شد. با فشار دادن دکمه چرخش موتور و چرخش تیغه‌های این دستگاه آغاز می‌شود.

این مدل خردکن همه‌کاره دارای صفحه خامه‌زن نیز است که در مواد خاص کاربرد دارد. این محصول بهترین خردکن همه‌کاره موجود در بازار است درصورتی‌که قصد خرید بهترین خردکن همه‌کاره موجود در بازار را دارید توصیه می‌کنیم این محصول را خریداری نمایید.

خردکن همه‌کاره همیلتون

خردکن همه‌کاره همیلتون

یکی از پرکاربردترین خردکن‌های همه‌کاره موجود در بازار خردکن همیلتون است. این محصول کاربردهای مختلفی دارد. توان مصرفی این دستگاه حدود 300 وات است و ظرفیت ظرف خردکن همه‌کاره همیلتون نیز 2 لیتر است. خردکن همه‌کاره همیلتون دارای 4 تیغه است.

لازم به ذکر است که جنس تیغه‌های این محصول از استیل ضد زنگ است. خردکن همه‌کاره همیلتون دارای دو درجه برای تنظیمات سرعت است. خردکن همه‌کاره همیلتون مجهز به سیستم قفل ایمنی است. جنس بدنه این دستگاه نیز از شیشه و فلز است.

این محصول نیز به‌عنوان یکی از بهترین خردکن‌های همه‌کاره موجود در بازار شناخته می‌شود ازاین‌رو اگر می‌خواهید بهترین خردکن همه‌کاره موجود در بازار را خریداری نمایید می‌توانید به خرید این محصول نیز فکر کنید.

خردکن همه‌کاره مولینکس

خردکن همه‌کاره مولینکس

خردکن همه‌کاره مولینکس توسط برند مولینکس طراحی و تولید شده است. این دستگاه دارای طراحی بسیار زیبا و کاربردی است. خردکن همه‌کاره مولینکس به‌عنوان یکی از لوازم برقی‌های کارآمد شناخته می‌شود که وجود آن در هر آشپزخانه‌ای لازم و ضروری است. این محصول علاوه بر این‌که آماده‌سازی غذا را برای شما آسان و سریع می‌کند بلکه در تنوع غذاها نیز کمک قابل‌توجهی به شما می‌کند.

از آنجاکه خردکن همه‌کاره مولینکس دارای مکانیسم 1-2-3 است برای خرد کردن مواد غذایی به میزان مناسب با استفاده از آن تنها کافی است ظرف اصلی را اندکی به سمت پایین فشار دهید. ظرف شفاف خردکن مولینکس این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا مواد و میزان خرد شدن آن‌ها را مشاهده نمایید و زمانی که از میزان خرد شدن مواد به‌اندازه دلخواه خود اطمینان کسب کردید درب دستگاه را باز کرده و مواد آن را خارج کنید.

نکات خردکن همه‌کاره مولینکس

به‌طورکلی می‌توان گفت خردکن همه‌کاره مولینکس به‌عنوان یکی از خردکن‌های کارآمد موجود در بازار شناخته می‌شود که لذت تهیه انواع سس را نیز برای شما به همراه خواهد داشت.

پایه‌های خردکن همه‌کاره مولینکس از لرزش و سرخوردن و بروز خطرات مختلف پیشگیری به عمل می‌آورد. این محصول به‌عنوان بهترین خردکن همه‌کاره موجود در بازار شناخته می‌شود ازاین‌رو درصورتی‌که قصد خرید بهترین خردکن همه‌کاره موجود در بازار را دارید توصیه می‌شود این محصول را خریداری نمایید.

خردکن همه‌کاره فلر

خردکن همه‌کاره فلر

خردکن همه‌کاره فلر دستگاهی کوچک و جمع‌وجور است ازاین‌رو به‌عنوان یکی از دستگاه‌های بسیار کارآمد شناخته می‌شود که دارای عملکرد ساده و آسان است. این محصول دارای ظرفی از جنس پیرکس مقاوم با ظرفیت 800 میلی‌لیتر است که امکان خرد کردن مواد غذایی بسیار زیادی را برای شما فراهم ساخته است.

نیروی محرکه خردکن همه‌کاره فلر در سر آن قرار گرفته است که به‌صورت درپوش روی ظرف قرار گرفته است. به‌راحتی با فشار دادن دکمه بزرگ موجود روی دستگاه می‌توان آن را فعال کرد. تا زمانی که موتور دستگاه و نیرومحرکه آن روی ظرف قرار نگیرد هیچ‌گونه عملیاتی انجام نخواهد گرفت و خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

نکات خردکن همه‌کاره فلر

خردکن همه‌کاره فلر 2 سرعت کم‌وزیاد دارد که با استفاده از دکمه کشویی موجود روی بدنه می‌توان آن را تنظیم کرد. این محصول یک تیغه دو پره‌ای از جنس استیل دارد.

این عملکرد و قدرت باعث خواهد شد تا دستگاه قادر باشد مواد غذایی موجود در خود را به‌راحتی خرد کند. این محصول نیز به‌عنوان یکی از بهترین خردکن‌های همه‌کاره موجود در بازار شناخته می‌شود. درصورتی‌که قصد خرید بهترین خردکن همه‌کاره موجود در بازار را دارید توصیه می‌کنیم این مدل خردکن همه‌کاره را خریداری نمایید.

خردکن همه‌کاره کنوود

خردکن همه‌کاره کنوود

یکی از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین خردکن‌های همه‌کاره موجود در بازار خردکن همه‌کاره کنوود است. توان مصرفی این خردکن همه‌کاره 500 وات است. ظرفیت ظرف این دستگاه نیز حدود 0.5 لیتر است. این محصول همچنین دارای 2 درجه برای تنظیمات سرعت است.

خردکن همه‌کاره کنوود دارای تیغه‌ها و پره‌های مختلف است. جنس تیغه این محصول نیز از جنس فولاد است. این دستگاه نیز دو درجه تنظیم سرعت دارد. خردکن همه‌کاره کنوود به سیستم قفل ایمنی مجهز است. این محصول دارای قابلیت یخ خردکن است. همچنین این دستگاه تیغه‌ای دارد که با استفاده از آن می‌تواند یخ را به تکه‌های ریز خرد نماید.

همان‌طور که عنوان شد خردکن همه‌کاره کنوود نیز به‌عنوان یکی از بهترین خردکن‌های موجود در بازار شناخته می‌شود ازاین‌رو اگر به دنبال خرید بهترین خردکن همه‌کاره موجود در بازار هستید توصیه می‌کنیم این دستگاه را نیز مدنظر قرار دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی