لوازم‌خانگی هاردستون ساخت کجاست؟

2 19,814
زمان تقریبی مطالعه: 12 دقیقه

زمانی که با تنوع محصولات موجود در بازار مواجه می‌شوید همواره در جستجوی محصول با بهترین کیفیت و بالاترین قابلیت خواهید بود این محصولات همواره با برندهای مختلف وارد عرصه بازار می‌شوند. هرکدام از این محصولات در شرکت و کارخانه خاصی تولید می‌شوند شاید شما در بازار با انواع محصولات برند هاردستون مواجه شده باشید، از جمله برترین لوازم‌خانگی هاردستون می‌توان به چرخ‌گوشت، آبمیوه گیری، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، تلویزیون، کولرگازی، اجاق‌گاز و یخچال اشاره کرد. ممکن است برای شما این سوال پیش‌آمده باشد که مگر امکان دارد یک شرکت تولیدکننده لوازم‌خانگی تا این میزان در محصولات خود تنوع داشته باشد؟ در ادامه این مقاله با وبلاگ کالاسونیک با ما همراه باشید.

درصورتی‌که بدانیم لوازم‌خانگی هاردستون ساخت کجاست به‌طور طبیعی می‌توانیم به دیگر سوالات در رابطه با این برند پاسخ دهیم. واقعیت این است که هاردستون اصلاً کارخانه ندارد. قطعاً با شنیدن این حقیقت تعجب خواهید کرد. مگر ممکن است بدون کارخانه این‌همه محصول مختلف و باکیفیت روانه بازار کرد. در حقیقت هاردستون یک شرکت بازرگانی قدرتمند است که با ثبت برند خود روی مرغوب‌ترین کالاهایی که از دیگر کارخانه‌ها یا واردکننده‌های کالا، محصولات را خریده و در نهایت با نام برند خود آن‌ها را روانه بازار می‌کند.

اکثر لوازم‌خانگی هاردستون از کیفیت نسبتاً بالایی برخوردار هستند و قیمت آن‌ها نیز تقریباً کم و مناسب است. این امر باعث شده است تا لوازم‌خانگی هاردستون در تنوع بالا در بازار وجود داشته باشند. هاردستون توانسته رضایت مشتری را به‌طور کامل جذب نماید. این شرکت در سال 2001 در 2 بخش لوازم‌خانگی کوچک و لوازم‌خانگی بزرگ تأسیس‌شده است و با ثبت کالاهای مختلف به نام برند هاردستون توانست موفقیت زیادی را کسب نماید.

تاریخچه لوازم‌خانگی هاردستون

تاریخچه لوازم‌خانگی هاردستون

شرکت بازرگانی هاردستون اروپا در سال 2001 میلادی در کشور انگلستان در دو بخش تجاری که هر یک به‌واسطه مفهوم آسایش و رفاه به دیگری پیوند خورده، فعالیت خود را آغاز کرده است با لوازم‌خانگی کوچک و بزرگ مانند غذاسازها، آرام‌پزها، سرخ‌کن‌ها، خردکن‌ها، آبمیوه گیری ها، چرخ‌گوشت‌ها، پلوپزها، گرم و سرد نگه‌دارنده‌ها، جاروبرقی‌ها، بهداشتی‌ها، آرایشی‌ها، اجاق‌گازها، یخچال‌فریزرها، لباسشویی‌ها، ماشین ظرفشویی ها، مایکروویوها، توسترها و اتوها در عین ساده و آسان ساختمان زندگی در منزل، اوقات فراغت بیشتری را برای شما فراهم خواهد آورد.

از زمان تأسیس لوازم‌خانگی هاردستون تا امروز اهداف اصلی و کلیدی شرکت بازرگانی هاردستون توسعه محصولات همراه با آفرینش طرح‌های نوین و نوآوری‌های محصولات جدید، هم‌زمان با تکنولوژی مدرن روز و بازاندیشی درباره محصولات موجود و همچنین سرویس و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر دنیا به‌منظور تامین قطعات تمامی محصولات به مصرف‌کننده می‌باشند. هاردستون ضامن بهترین عملکرد محصول در راستای افزایش رضایت مشتری و خلق شرایط بهتر زندگی است.

کیفیت و فن‌آوری

در بازار جهانی سرشار از رقیب، سیاست شرکت بازرگانی هاردستون تضمین کیفیت تمامی محصولات، بازرسی و کنترل قبل از ارسال است که تمامی این مراحل زیر نظر تیم حرفه‌ای کنترل کیفیت انجام می‌شود. تمامی محصولات تست‌هایی اعم از عمر مفید، عملکرد، ایمنی محصول و قابلیت‌های اطمینان، آب‌بندی، حرارت و رطوبت قبل از ارسال به بازار مصرف را می‌گذرانند و ازلحاظ کیفی دسته‌بندی می‌شوند.

بازارهای بین‌المللی را با استانداردهای بسیار سخت‌گیرانه ایمنی و کیفیت می‌توان از هم متمایز نمود. شرکت هاردستون در صدور محصولات خود به این بازارها گروه فنی توانای خود را در برآورده ساختن استانداردهای کیفی بسیار بالا نشان داده است. فلسفه هاردستون عمدتاً کیفیت محصول را در مراحل طراحی و تولید تضمین می‌کند.

در راستای کیفیت تولید نیز هاردستون تولید محصولات خود را به کشورهایی اعم از ترکیه، کره، تایوان و چین که از لحاظ کیفیت تولیدی توانسته‌اند نظر این کمپانی را جلب نمایند سپرده است. محصولات باقابلیت اطمینان از در نظر گرفتن جنبه‌های زیست‌محیطی و ایمنی دنبال می‌شوند. هاردستون به‌عنوان یک برند قابل‌اطمینان در دنیا از نظر تحقیق و توسعه طراحی یک شرکت پیشرو محسوب می‌شود.

هر محصول یک ایده متفاوت

هر محصول یک ایده متفاوت

شرکت بازرگانی هاردستون به‌عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه طراحی، کارایی و کیفیت برتر راهبرد دقیقی را در هر سه بخش دنبال می‌کند. عالی و ممتاز بودن، از راه توجه کردن به نیازهای مصرف‌کننده و گسترش ایده‌های نوآورانه از راه پژوهش برای همراهی با فناوری رو به‌روز پیچیده‌تر شونده، دقت و طراحی و توجه و پیروی از بالاترین استانداردهای کیفی، رهنمودهای بنیادینی است که محصولات هاردستون را در نوع خود منحصربه‌فرد و یکتا ساخته است.

تا امروز گروه لوازم‌خانگی هاردستون همواره در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری‌های سنگینی انجام داده است. با آگاهی به این‌که این امر یکی از ارکان و نقاط قوت گروه است. هم برای بهبود خطوط تولید فعلی و هم برای ایجاد خطوط جدید، برای مصرف‌کنندگانش پیشرفته‌ترین محصولات را تضمین می‌کند.

همچنین هاردستون نیاز مشتری‌های خود را به‌وسیله خدمات پس از فروش داخل و خارج کشور تأمین می‌نماید. ازاین‌رو نمایندگان فروش محصولات هاردستون در تمام نقاط دنیا می‌توانند با این اطمینان که محصولاتی را که در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند دارای خدمات پس از فروش هستند، عرضه می‌کند. شرکت بازرگانی هاردستون با نمایندگان خود روابط طولانی‌مدت برقرار می‌کند و هدف اصلی آنان رضایت‌مندی مشتریان است.

تحت لیسانس انگلستان

نوآوری و خلاقیت در طراحی و تولید تمام وسایل و لوازم‌خانگی هاردستون نقش بارزی ایفا می‌کند. زیبایی و دقت در طراحی، کارایی و کاربردی بودن شامل مزایا و ارزش‌های محصولات هاردستون است که مدیون کادر مجرب، جوان و ورزیده طراحی و کنترل کیفیت خود است. شایان‌ذکر است که لیسانس کشور انگلستان در تائید این موضوع به‌عنوان همراه همیشگی هاردستون در تمام دنیا است.

ویژگی‌های لوازم‌خانگی هاردستون

ویژگی‌های لوازم‌خانگی هاردستون

شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برند هاردستون که احتمال آن بسیار زیاد است تا شما را شیفته خود کند، طراحی بسیار زیبا و خاص محصولات این برند است. از دیگر ویژگی‌هایی که باعث می‌شود تا برند هاردستون به برند قابل‌اعتماد تبدیل شود، وجود گارانتی و خدمات پس از فروش آن در بازار ایران هستند که خریدی امن را برای شما به ارمغان خواهد آورد. انرژی مصرفی لوازم‌خانگی هاردستون بسیار پایین است و دارای انرژی مصرفی برابر با گرید A هستند که این موضوع باعث می‌شود مصرف انرژی لوازم‌خانگی هاردستون تا حد بسیار زیادی کاهش یابد. قیمت لوازم‌خانگی هاردستون بسیار مناسب است ازاین‌رو افرادی که بودجه متوسط دارند نیز قادر به خرید آن‌ها هستند.

آیا کیفیت لوازم‌خانگی هاردستون خوب است؟

هاردستون با آرا برترین و پیشرفته‌ترین کالاها توانسته است محبوبیت زیادی را به دست آورد. در رابطه با کیفیت لوازم‌خانگی هاردستون با توجه به این مورد که هاردستون از برندهای متفاوت دیگر محصولات خود را تهیه می‌کند نمی‌توان به‌وضوح گفت که کیفیت محصولات آنان چگونه است زیرا هر برندی محصولات خود را باکیفیت‌های متفاوت تولید می‌کند؛ اما بدون شک شرکت هاردستون دست روی بهترین مارک‌ها و برندهای داخلی و خارجی می‌گذارد.

قیمت لوازم‌خانگی هاردستون

هاردستون همواره در تلاش بوده است تا برای جلب رضایت مشتریان خود برترین و بهترین محصولات را روانه بازار کند. به همین دلیل همواره در تلاش بوده است تا محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار عرضه کند و از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را همیشه نگه دارد.

قیمت لوازم‌خانگی هاردستون

ضمانت و گارانتی لوازم‌خانگی هاردستون

لوازم‌خانگی هاردستون انواع محصولات خود را همراه با گارانتی و ضمانت‌نامه به فروش می‌رساند و برای محصولات خود خدمات پس از فروش مناسبی نیز در نظر گرفته است. شما می‌توانید با تماس و مراجعه به نمایندگی‌های شرکت هاردستون از این خدمات بهره‌مند شوید.

معرفی محصولات هاردستون

برند هاردستون لوازم‌خانگی بسیار متنوعی را روانه بازار کرده است که از جمله پرطرفدارترین لوازم‌خانگی هاردستون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع جاروبرقی‌ها
  • انواع اتوها مانند اتوبخار‌ و اتوپرس
  • چای‌سازها
  • انواع همزن و گوشت‌کوب برقی
  • مدل‌های متفاوت آبمیوه گیری ها
  • چرخ‌گوشت‌ها

معرفی محصولات شرکت هاردستون

اسپرسوساز هاردستون مدل CMS2403

اسپرسوساز هاردستون مدل CMS2403

توان مصرفی اسپرسوساز هاردستون مدل CMS2403 حدود ۸۰۰ وات است که همراه با سینی چکه گیر و فیلتر مخصوص آب به مشتری ارائه می‌شود. این اسپرسوساز در مدت‌زمان بسیار کوتاه یک اسپرسو با کیفیت عالی را به مشتری ارائه می‌دهد. از دیگر مشخصات این‌ محصول می‌توان به فیلتر دائمی از جنس استیل ضدزنگ، کف‌ساز برای تهیه کاپوچینو، سینی جداشدنی با شستشوی آسان و پارچ مدرج اشاره نمود. نوشیدنی‌های قابل تهیه با این دستگاه کاپوچینو و اسپرسو است.

خردکن‌ هاردستون مدل CH2551

خردکن‌ هاردستون مدل CH2551

این مدل خردکن ‌هاردستون یکی از محصولات کاربردی و خوش‌ساخت این شرکت است که علیرغم اندازه کوچک و جمع‌وجور خود، می‌تواند کمک بزرگی در کارهای خانه به شما بکند. این دستگاه با طراحی ظاهری ساده دارای یک موتور داخلی با قدرت ۳۰۰ وات است که در بخش درب خردکن واقع‌شده است.

تیغه این دستگاه از نوع چهارپره است و ارتفاع متفاوتی که برای این پره‌ها در نظر گرفته‌شده است باعث بهبود عملکرد خردکن شده است و در نتیجه آن عمل خردکن با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود. کاسه این خردکن از جنس پیرکس است که مقاومت نسبتاً خوبی در برابر ضربه دارد و به‌آسانی نمی‌شکند. ظرفیت این کاسه ۱.۵ لیتر است و در هر بار استفاده حجم زیادی از مواد را خرد و آماده مصرف می‌کند. همچنین این خردکن از دسته خردکن‌های فشاری است و برای کاربر آن کافی است دکمه بالای درب دستگاه را فشار دهید.

غذاساز هاردستون FPS1001

غذاساز هاردستون FPS1001

این مدل غذاساز هاردستون یکی از محصولات این شرکت است که از طراحی زیبا، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب بهره‌مند است. این دستگاه دارای قدرت موتور ۱۰۰۰ وات است و ظرفیت ظرف اصلی آن ۳.۵ لیتر است. این غذاساز علاوه بر مخزن اصلی مجهز به یک ظرف مخلوط‌کن ۱.۸ لیتری نیز است‌. همچنین این غذاساز امکان تبدیل‌شدن به یک دستگاه آبمیوه گیری ضد چکه را نیز دارد. این غذاساز با تنوع بالای عملکرد و اقلام جانبی، می‌تواند یک دستیار حرفه‌ای در آشپزخانه شما باشد.

شش‌تیغه فلزی مختلف برای این مدل در نظر گرفته‌شده است که امکان خرد کردن ریز و درشت مواد غذایی را به کاربر می‌دهند. همچنین دو تیغه پلاستیکی در کنار این مدل به کاربر ارائه می‌شود که عمل خمیرزنی را انجام می‌دهند. علاوه بر این وجود یک آسیاب کوچک و کاربردی ۲۵۰ میلی‌لیتری عمل آسیاب کردن مواد را آسان کرده است‌. برای راحتی کار بیشتر با دستگاه و کاهش لرزش و حرکات آن در هنگام روشن بودن این مدل مجهز به پایه‌های لاستیکی مقاوم در برابر لرزش است. به‌علاوه سوئیچ ایمنی رکی بدنه و کاسه غذاساز امنیت کار با آن را تضمین می‌کند و از در رفتن ناگهانی محفظه غذاساز در حین کار جلوگیری می‌کند.

بخارپز هاردستون FSP8001

بخارپز هاردستون FSP8001

با استفاده از این مدل بخارپز برند هاردستون می‌توان انواع سبزی‌ها، گوشت و مرغ را با استفاده از روش بهداشتی و حفظ ارزش غذایی آن‌ها پخت. این دستگاه تاثیر زیادی روی بهبود کیفیت وعده‌های غذایی دارد و به‌ویژه برای افرادی که رژیم غذایی سالمی دارند و یا گیاهخوار هستند گزینه بسیار مناسبی است. بدنه بخارپز هاردستون از جنس استیل ضدزنگ است و توان مصرفی آن حدود ۸۰۰ وات است.

روی بدنه این دستگاه یک نمایشگر وجود دارد که وضعیت پخت مواد غذایی را به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید تنظیمات لازم برای دستگاه را از طریق آن اعمال نمایید. همچنین این بخارپز سه‌طبقه استیل مجزا دارد و می‌توانید مواد غذایی مختلف را به‌صورت مجزا در طبقات آن قرار دهید. بدون شک این دستگاه برای عملکرد خود به یک مخزن آب نیاز دارد که در قسمت پایین آن قرار گرفته است و نشانگری روی بدنه دستگاه وجود دارد که میزان آب داخل آن را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید این دستگاه بخارپز برند هاردستون را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

ساندویچ ساز هاردستون

ساندویچ ساز هاردستون

یکی از لوازم برقی محبوب در آشپزخانه ساندویچ ساز است و به‌وسیله آن می‌توان در مدت‌زمان کوتاه، ساندویچ‌های خوشمزه‌ای درست کرد. برند هاردستون نیز این دستگاه را در مدل‌ها و باقیمت‌های مختلف تولید کرده است.

ساندویچ ساز SMS4110

 این ساندویچ ساز تقریباً ابعاد ۱۰×۲۷×۳۲ سانتی‌متر دارد و وزن آن حدود ۲.۲ کیلوگرم است. چهار عدد ساندویچ مثلث شکل در این دستگاه جای می‌گیرند. این مدل ساندویچ ساز هاردستون دارای توان مصرفی ۱۱۰۰ وات است و به‌سرعت می‌تواند داخل دستگاه را داغ کند و زمان آماده شدن ساندویچ را کاهش دهد. طول سیم دستگاه نیز تقریباً یک متر است. جنس بدنه دستگاه ترکیبی از استیل و پلاستیک است. همچنین محلی که ساندویچ در آن قرار می‌گیرد نچسب است؛ اما بازهم می‌توان قبل از داغ شدن دستگاه داخل آن را با کمی روغن چرب کرد. روی بدنه دستگاه یک نشانگر وجود دارد که آماده شدن ساندویچ‌ها را به شما اطلاع می‌دهد.

اطراف این دستگاه قوس‌هایی وجود دارد تا زیبایی این محصول را افزایش دهد اما یک‌طرف آن به نحوی طراحی‌شده است که بتوان دستگاه را به‌صورت عمودی قرار داد. این قابلیت برای افرادی که فضای کمی در آشپزخانه دارند بسیار مناسب است و نگهداری ساندویچ ساز را داخل کابینت راحت ساخته است. روی دسته این محصول یک قفل وجود دارد که از باز شدن ناخواسته درب هنگام پخت ساندویچ جلوگیری می‌کند.

ساندویچ ساز مدل SMP7202

این ساندویچ ساز نیز ابعاد کوچکی دارد و در آن چهار عدد ساندویچ آماده می‌شود‌. این مدل تقریباً تمام امکانات مدل قبلی را دارد. علاوه بر آن‌ها، قابلیت این را دارد که از گرم شدن بیش‌ازحد دستگاه و افزایش دمای آن جلوگیری می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که آسیب جدی به دستگاه وارد نشود و ساندویچ‌ها نیز خراب نشوند. صفحات این مدل ‌هاردستون نیز نچسب است و تمیز کردن آن بسیار ساده است. این دستگاه مجهز به دستگیره‌های عایق حرارت است که کار کردن با آن را برای شما راحت می‌کند.

چای‌ساز هاردستون مدل TM3220

چای‌ساز هاردستون مدل TM3220

چای‌ساز هاردستون با محدوده توان مصرفی ۱۸۵۰ تا ۲۲۰۰ وات از بدنه استیل ضدزنگ ساخته‌شده است و یک کتری به ظرفیت ۱.۷ لیتر و دو عدد قوری شیشه‌ای و استیل دارد. کنار هم قرار گرفتن قوری و کتری روی صفحه گرم نگه‌دارنده و ترکیب استیل و شیشه جلوه زیبایی به این دستگاه داده است. چای‌ساز هاردستون تنظیمات متفاوت و جداگانه‌ای برای قوری و کتری دارد.

چای‌سازها با بدنه استیل بسیار زیبا هستند و کیفیت بسیار بالایی نیز دارند، ازاین‌رو معمولاً قیمت آن‌ها بیشتر از چای‌سازها با بدنه پلاستیکی است. برای قوری و کتری تنظیمات جداگانه‌ای روی صفحه دستگاه وجود دارد و برای مثال می‌توان دمای متفاوت را برای هرکدام از آن‌ها تنظیم کرد؛ مانند اکثر کتری‌ها، روی بدنه دستگاه یک نشانگر برای مشخص شدن میزان آب داخل کتری وجود دارد. وزن این کتری زیاد نیست تا زمانی که آن را پر از آب می‌کنید، فشار زیادی به دست شما وارد نشود. این دستگاه یک المنت جداگانه با قابلیت شستشو آسان نیز دارد. این چای‌ساز را می‌توان با قیمت مناسب خریداری کرد.

آبمیوه گیری مدل JES8001S

آبمیوه گیری مدل JES8001S

این مدل آبمیوه گیری هاردستون در آشپزخانه یک دستیار پرکاربرد برای شماست و علاوه بر قابلیت آبمیوه گیری، مخلوط‌کن، آسیاب کن و خردکن نیز دارد. بدنه این دستگاه از جنس استیل است و تمیز کردن آن بسیار راحت است. بدنه‌های استیل بهتر از بدنه‌های پلاستیکی سفید رنگ هستند، زیرا پلاستیک‌های سفید رنگ به‌مرور زرد می‌شوند و دیگر به رنگ اولیه خود بازنمی‌گردند. ت

میز کردن دستگاه‌های استیل نیز بسیار راحت است و تنها به یک دستمال نم‌دار و کمی شوینده احتیاج خواهید داشت. این دستگاه چهارکاره هاردستون، ۳.۸ کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن تقریباً ۲۰×۳۰×۳۰ سانتی‌متر است. موتور این دستگاه بسیار پرقدرت است اما صدای بسیار کمی ایجاد می‌کند و می‌تواند با ۲ سرعت متفاوت کار کند. توان مصرفی آن نیز ۸۰۰ وات است و کابل برقی به طول ۱.۲ متر دارد. در زیر دستگاه نیز پایه ضد لغزش وجود دارد تا دستگاه هنگام کار کردن، روی کابینت یا میز لیز نخورد.

پارچ آبمیوه این دستگاه از جنس پلاستیک شفاف و ظرف تفاله گیر آن از جنس پلاستیک به رنگ مشکی است. این پارچ یک لیتر گنجایش دارد و با هر بار استفاده از دستگاه می‌توان ۴ تا ۵ لیوان آبمیوه تهیه کرد. دهانه ورودی میوه‌ها در این دستگاه بزرگ و ۷.۵ سانتی‌متر است. به همین دلیل نیازی نیست که میوه‌ها را از قبل در سایزهای خیلی کوچک خردکنید و آب آن‌ها به هدر برود. موتور دستگاه قدرت زیادی دارد و می‌تواند در مدت‌زمان کوتاه حجم زیادی از میوه را برای شما آبگیری کند. پارچ این دستگاه نیز به‌صورت مستقیم به دستگاه متصل می‌شود و از هدر رفت آبمیوه جلوگیری می‌کند.

نکات دستگاه آبمیوه گیری برند هاردستون

این دستگاه برند هاردستون یک ظرف مخلوط‌کن شیشه‌ای به گنجایش ۱.۵ لیتر دارد که با متصل کردن این ظرف به بدنه اصلی دستگاه می‌توانید یک مخلوط‌کن قدرتمند داشته باشید. جنس تیغه این دستگاه استیل ضدزنگ است. دو مخزن کوچک برای آسیاب کردن مواد نیز در بسته‌بندی این محصول وجود دارد تا کارهای بیشتری را برای شما در آشپزخانه انجام دهد.

این محصول چند کاره برند هاردستون قابلیت‌های زیاد و قیمت بسیار مناسبی دارد. با خرید این دستگاه دیگر نیازی نیست چندین دستگاه دیگر برای آشپزخانه خود بخرید و هزینه زیادی پرداخت نمایید. کیفیت محصولات آیت برند نیز شناخته‌شده است و خدمات پس از فروش آن نیز در ایران فعال است. این دستگاه مقرون‌به‌صرفه و پرکاربرد را می‌توان با قیمت مناسب خریداری کرد.

سشوار هاردستون HDP2205

سشوار هاردستون HDP2205

یکی از وسایل ضروری خانه سشوار است که گاهی اوقات بدون آن با مشکلات بسیار زیادی مواجه می‌شویم. به‌ویژه زمانی که تازه از حمام بیرون آمده باشیم و باید با عجله خود را به‌جایی برسانیم. ازاین‌رو نمی‌توان داشتن یک سشوار مناسب در خانه را نادیده گرفت. سشوار هاردستون مدل HDP2205 دارای توان مصرفی ۲۲۰۰ وات است. موتور این دستگاه نیز DC است و دارای باد سرد نیز است. این دستگاه بیشتر برای کاربری خانگی طراحی‌شده است. اگر مدت‌زمان طولانی روی موهای خود کار کنید باد داغ سشوار برای شما آزاردهنده خواهد بود.

در این شرایط می‌توان با استفاده از باد سرد از داغ شدن سر و سوختن موها جلوگیری کرد. حلقه آویز، سیم ۲ متری و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه این مدل کمک می‌کند کار با آن راحت‌تر شود. حلقه آویز باعث می‌شود بتوانید سشوار را جایی در دسترس آویزان نمایید تا همیشه نزدیک شما باشد. همچنین چرخش ۳۶۰ درجه سیم از گره خوردن آن جلوگیری به عمل می‌آورد. این سشوار یک متمرکز کننده نیز دارد که هنگام مدل دادن به موها کاربردی است. در نهایت این‌که وزن این سشوار ۴۱۵ گرم و فیلتر آن از نوع جدا شونده است.

پنکه هاردستون

پنکه هاردستون

از مهم‌ترین ویژگی‌های پنکه هاردستون می‌توان به زیبایی و دقت در طراحی آن اشاره نمود. پنکه‌های این برند اغلب به‌صورت ایستاده تولید می‌شوند. پنکه‌های مختلف برند هاردستون تا به امروز تولید می‌شوند که ازجمله آن‌ها می‌توان به پنکه ایستاده پرتابل یا پنکه پایه‌دار، پنکه دیواری، پنکه سقفی و پنکه رومیزی اشاره نمود. تا امروز پنکه‌های پرتابل ایستاده و رومیزی بیشتر مورد استفاده قرارگرفته‌اند زیرا آن‌ها را می‌توان به‌راحتی از مکانی به مکان دیگر انتقال داد.

2 نظرات
  1. ناصرداداشی می گوید

    یخچال و فریزر هاردستون گرفتم یک ماه از روز اول یخ ساز کار نمی کنه برفک می کنه داخل یخچال آب جمع میشه هر چه با گل اسای سرما تماس می گیریم هیچ نتیجه نگرفتیم خسته شدیم اینهمه بد قوای و بی تخصصی

  2. غلامرضا سراج زاده می گوید

    سلام،ریموت پنکه هاردستون بنده خراب شده،یدکی دارید درخواست بدم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی