مارک کنوود (Kenwood) ساخت کجاست؟

0 3,566
زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

آیا شما می‌دانید که مارک کنوود ساخت کجاست؟ آیا می‌دانید که کدام‌یک از وسایل برقی برند کنوود از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سایر رقبای خارجی و داخلی برخوردار است؟ جواب تمام این سوالات را در این مطلب به دست خواهید آورد. تا انتها با ما همراه باشید. کافی است برای خرید وسایل برقی وارد فروشگاه‌های لوازم برقی خانگی شوید تا با تنوع زیادی از برند‌های تولیدکننده آشنا گردید. قطعاً در این زمان مردد خواهید شد که کدام‌یک از برند‌ها کیفیت بهتری در تولیدات خود داشته و شما می‌توانید با خیال راحت وسایل برقی خود را از آن برند خریداری کنید. با توجه به اهمیت این موضوع ما در این مقاله شما را با مارک کنوود آشنا خواهیم کرد. 

تاریخچه برند کنوود

در ابتدا اجازه دهید در مورد شروع فعالیت مارک کنوود صحبت کنیم چرا که این موضوع قطعاً برای شما نیز جالب خواهد بود. برند کنوود از سال ۱۹۴۷ تحت نظر آقای کنت وود در انگلستان فعالیت خود را در زمینه ساخت انواع تجهیزات خانگی آغاز نمود. در ابتدا این برند تمرکز خود را بر روی تولید وسایل آشپزخانه برای پخت‌وپز گذاشت و در واقع توانست در عرض کوتاه‌مدت بیشترین و باکیفیت‌ترین لوازم آشپزخانه را تولید کند.

شروع فعالیت این برند از ساخت دستگاه توستر‌ی بود که می‌توانست بدون جابجا کردن نان، هر دو طرف نان را تست کند. چنین قابلیتی در دستگاه‌های قبلی وجود نداشت. به همین دلیل توانست یک انقلابی را در لوازم‌خانگی ایجاد نماید. به‌تدریج این برند توانست شهرت زیادی در دنیا به دست بیاورد به‌گونه‌ای که در حال حاضر می‌توانیم بیش از ۲۰۰ مدل از وسایل برقی کنوود در ۴۰ کشور جهان پیدا کنیم.

بررسی کیفیت محصولات برند کنوود

بررسی کیفیت محصولات برند کنوود

قطعاً از زمانی که شروع به معرفی یک برند می‌کنیم اولین سوالی که برای مخاطبان پیش می‌آید این است که آیا کیفیت محصولات این برند مناسب است یا اینکه در کوتاه‌مدت خرابی‌هایی در داخل آن‌ها ایجادشده و مجبور هستیم برای تعویض و تعمیر آن‌ها اقدام کنیم؟ اگر تاریخچه برند کنوود را بررسی کرده باشید متوجه خواهید شد که این برند در دنیا شناخته‌شده و در ایران نیز انواع مختلفی از وسایل آن وجود دارد. ولی به‌طورکلی این قانون را فراموش نکنید که همه وسایل برقی تولیدشده توسط یک برند از کیفیت‌ ایده‌آلی برخوردار نیستند.

زمانی که شما می‌خواهید یک وسیله برقی را بخرید باید مشخصات آن را بررسی کنید نه اینکه تنها به شهرت برند سازنده توجه داشته باشید. ممکن است برخی از وسایل برقی برند کنوود نسبت به سایر برند‌ها در رده اول قرار گرفته باشند اما در مورد گروه دیگری از تجهیزات برقی خانگی از نظر برخی از ویژگی‌ها، برند کنوود رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دهد.

به‌طورکلی فراموش نکنید که این برند همواره سعی داشته است از بهترین متریال و تجهیزات برای ساخت وسایل خانگی استفاده کند و از طرف دیگر ضمانت‌نامه‌های طولانی‌مدت و خدمات پس از فروش با بازه زمانی طولانی را برای محصولات خود در نظر گرفته تا مشتریان با خیال آسوده برای خرید انواع لوازم برقی خانگی کنوود اقدام کنند؛ بنابراین اگر در زمان استفاده از وسیله، مشکلی در دستگاه به وجود آمد به‌راحتی می‌توانید به نمایندگی‌های کنوود مراجعه کنید تا تعمیر یا تعویض وسیله برای شما انجام شود.

معرفی وسایل برقی برند کنوود

معرفی وسایل برقی برند کنوود

اما در این قسمت از مقاله می‌خواهیم شما را با انواع محصولات برقی آشنا کنیم. تنوع لوازم برقی در این برند بسیار زیاد است چرا که هرکدام از این وسایل در مدل‌های متنوع وارد بازار شده‌اند و بنابراین ما به‌صورت اختصار تنها به معرفی کلی این وسایل می‌پردازیم تا با انواع تولیدات کنوود آشنا شوید:

– ساید بای ساید‌های کنوود

یخچال‌های ساید بای ساید برند کنوود تنوع زیادی از نظر مدل‌دارند. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در این وسیله برقی می‌توانید پیدا کنید شامل وجود سیستم هشداردهنده، نمایشگر لمسی، قفل کودک، وجود سیستم آبریز، تنوع رنگ استیل و سفید، مجهز بودن به یخ‌ساز اتوماتیک، مجهز بودن به قفل کودک و همچنین سیستم انجماد سریع است. لازم است بدانید که یخچال‌های ساید بای ساید کنوود از نظر میزان مصرف انرژی در رده‌ A قرارگرفته‌اند و همان‌گونه که می‌دانید این رده بهترین شرایط برای لوازم برقی است که نشان می‌دهد با کمترین مصرف انرژی، بیشترین کارایی را برای شما خواهد داشت.

– غذاساز‌های کنوود

غذاساز‌های کنوود

این وسیله برقی نیز مدل‌های متنوعی دارد اما به‌طورکلی جنس بدنه غذاساز کنوود از جنس فلز و پلاستیک مستحکم است؛ بنابراین در طول استفاده از آن مشکلی برای وسیله پیش نیامده و قابلیت شستشوی آن به‌راحتی برای شما وجود خواهد داشت. با توجه به اینکه غذاساز‌های کنوود عملکرد پالس دارند بنابراین بیشترین سرعت و کارایی را خواهند داشت. همچنین تمامی غذاساز‌های کنوود مجهز به پایه‌های ضد لغزش بوده و زمانی که از آن‌ها استفاده می‌کنید امکان سرخوردن وجود نخواهد داشت.

– توستر کنوود

همان‌گونه که در ابتدای مقاله گفته شد، برند کنوود فعالیت خود را از ساخت یک دستگاه تست که امکان تست کردن نان به‌صورت دوطرفه بدون نیاز به جابجایی نان را فراهم می‌کرد آغاز شد. توسترهای کنوود هم از نظر ظاهری واقعاً زیبا هستند هم عملکرد بالایی دارند.

– آب‌میوه‌گیری‌های کنوود

یکی دیگر از وسایل برقی کنوود که شهرت زیادی در دنیا دارد، آب‌میوه‌گیری‌هایی است که با بدنه استیل ضدزنگ توسط این برند ساخته می‌شود. بدنه این آب‌میوه‌گیری استحکام بالایی داشته و توان مصرفی آن نزدیک ۵۰۰ وات است. از این دستگاه می‌توانید برای میوه‌های همانند سیب، هلو، هویج و حتی برای آب کرفس استفاده کنید.

– چرخ‌گوشت‌های کنوود

چرخ‌گوشت‌های کنوود

پیشنهاد می‌کنیم حتماً مدل‌های مختلف چرخ‌گوشت کنوود را در اینترنت جستجو کنید تا متوجه طراحی منحصربه‌فرد و زیبای این چرخ‌گوشت‌ها شوید. توانایی دستگاه‌های تولیدشده توسط کنوود بسیار بالا بوده و می‌توانند مقدار زیادی گوشت را بدون اینکه آسیبی به موتور چرخ‌گوشت وارد شود، در مدت‌زمان کوتاهی چرخ کنند. از طرف دیگر بدنه این وسیله از پلاستیک مرغوب با استحکام و مقاومت بالا ساخته‌شده است.

– جارو شارژی کنوود

یکی از بهترین تولیدات برند کنوود، جارو شارژی‌های که قطعاً خانم‌های از آن استقبال زیادی خواهند کرد. جارو‌های شارژی برای تمیز کردن تمامی سطوح به‌خصوص درزهای مبلمان و سطوحی که برای شما قابل‌دسترس نیستند کاربرد دارد. جالب است بدانید جارو شارژی کنوود قابلیت جمع‌کردن مایعات را نیز دارد بدون اینکه به موتور وسیله آسیبی وارد شود.

– مخلوط‌کن‌های کنوود

قطعاً یکی از وسایل برقی ضروری در آشپزخانه، مخلوط‌کن است چون کاربرد زیادی دارد؛ بنابراین خرید کردن از برند‌هایی که کیفیت بالایی دارند در اولویت خواهد بود چون به ازای هزینه پرداختی باید وسیله بسیار عالی در اختیار داشته باشید تا در طول استفاده از آن دچار آسیب نگردد. درعین‌حال که مخلوط‌کن کنوود سبک‌وزن است اما استحکام بالایی داشته و دامنه کارایی آن نیز بسیار زیاد است.

– همزن‌های برقی کنوود

همزن‌های برقی کنوود

اگر به دنبال خرید همزن برقی با کارایی و کیفیت بالا و درعین‌حال بسیار زیبا، شیک و خاص هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های همزن‌های برقی کنوود را از نزدیک مشاهده کرده و مشخصات همه آن‌ها را با دقت بررسی کنید.

– خردکن‌های کنوود

قدرت خردکن‌های کنوود به حدی زیاد است که شما حتی برای خرد کردن یخ می‌توانید از آن استفاده کنید. این خردکن‌ها دارای چهار پره اصیل هستند؛ بنابراین امکان زنگ زدن آن‌ها وجود نداشته و می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را بشویید. برای میکس کردن غذای کودک نیز می‌توانید از این خردکن‌ها استفاده نمایید.

– سرخ‌کن‌های کنوود

قطعاً برای همه ما مهم است که لوازم برقی خانگی درعین‌حال که کیفیت و عملکرد بسیار بالایی داشته باشند، ازنظر ظاهری نیز شیک و خاص به نظر برسند. چنین اتفاقی را در سرخ‌کن‌های کنوود مشاهده خواهید کرد به‌خصوص اینکه می‌توانند با حداقل یک قاشق روغن غذا‌های رژیمی و سالم را برای شما آماده کنند.

– ماکروویو‌های کنوود

مایکروویوهای کنوود

برای خانم‌هایی که شاغل هستند بحث پخت‌وپز سریع غذا اهمیت بسیار زیادی دارد و برای این منظور دستگاه‌های ماکروویو از برند‌های مختلف در اختیار شما قرار خواهد گرفت. البته پخت غذا با سرعت‌بالا و درعین‌حال حفظ کیفیت مواد غذایی، اهمیت بیشتری خواهد داشت. ماکروویوهای کنوود دارای تنوع زیادی در برنامه، قابلیت تنظیم مدت‌زمان پخت و امکان یخ‌زدایی مواد غذایی بوده و این شرایط را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان غذای خود را آماده کنید. همچنین لازم است بدانید که تمام مدل‌های ماکروویو کنوود مجهز به قفل کودک هستند. جنس بدنه آن‌ها از استیل ضدزنگ ساخته‌شده است.

– ماشین لباسشویی کنوود

تنوع در مدل‌های ماشین لباسشویی کنوود بیشتر به ظرفیت دیگ بازمی‌گردد. جالب است بدانید که تمامی مدل‌های این برند از نظر میزان مصرف انرژی در رتبه A++ قرار گرفته است.

– جاروبرقی کنوود

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در زمان خرید جاروبرقی، توجه به توان مصرفی و میزان صدای تولید شده در زمان روشن بودن دستگاه است. دقیقاً همین دو ویژگی بسیار مهم در ساخت جاروبرقی‌های کنوود به‌حساب آمده و با بیشترین توان بدون اینکه صدایی تولید کنند شما می‌توانید از جاروبرقی استفاده کنید.

برای خرید وسایل برقی کنوود چه‌کار کنیم؟

همان‌گونه که گفته شد برند کنوود با بیش از ۴۰ کشور دنیا وارد همکاری شده و محصولات خود را به این کشور‌ها صادر می‌کند. از جمله باید به کشور ایران نیز اشاره‌کنیم. با مراجعه به فروشگاه‌های لوازم‌خانگی قطعاً تنوع زیادی را در بین وسایل برقی برند کنوود مشاهده خواهید کرد؛ اما با توجه به اینکه متاسفانه برند‌های تقلبی نیز در بازار وجود دارد، اولین سؤالی که مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توان کنوود اصل را از تقلبی تشخیص داد؟

برای این منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم تنها به نمایندگی‌های معتبر برند کنوود مراجعه کنید. این نمایندگی‌ها برای تمامی محصولات برقی برند کنوود ضمانت‌نامه در بازه‌های زمانی متنوع را در نظر خواهد گرفت و با توجه به اینکه فعالیت این نمایندگی‌ها تنها تحت نظر برند کنوود امکان‌پذیر خواهد بود، بنابراین گواهی فعالیت را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

از طرف دیگر شما می‌توانید به مشخصات ظاهری وسایل برقی کنوود نیز توجه کنید. قطعاً نام برند کنوود، لوگوی آن و حتی ویژگی‌های دستگاه‌ها از جمله مواردی هستند که کمک می‌کنند تا شما در دام برند‌های تقلبی گرفتار نشوید؛ بنابراین با توجه به آنچه گفته شد برای خرید برند کنوود تنها باید به نمایندگی‌های مجاز این برند مراجعه کرده و پس از خرید حتماً برگه ضمانت‌نامه را با دقت بررسی کنید تا دارای اعتبار طولانی‌مدت باشد.

قیمت وسایل برقی برند کنوود

قیمت وسایل برقی برند کنوود

متاسفانه در چند سال اخیر اوضاع اقتصادی کشور زیاد به سامان نبوده و به همین دلیل است که عمده مردم در خرید وسایل برقی دچار محدودیت می‌شوند. حتی بعضی از مردم به سراغ خرید برند‌های بی‌کیفیت می‌روند تا بتوانند با هزینه کمتر وسایل برقی مورد نیاز خود را خریداری کنند؛ اما نباید فراموش کرد که چون کارایی وسایل برقی بسیار زیاد است اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشند در کوتاه‌مدت دچار خرابی شده و شما مجبور هستید دوباره برای خرید آن‌ها اقدام کنید. با توجه به آنچه گفته شد یک‌بار خرید وسایل برقی خانگی باکیفیت بسیار، بالا ارزش پرداخت هر هزینه‌ای را دارد.

بر اساس مطالب ذکر شده در این مقاله، برند کنوود یکی از بهترین برند‌ها در زمینه انواع وسایل برقی به‌حساب می‌آید. تنوع در قیمت لوازم برقی کنوود به تجهیزات به‌کاررفته در وسیله، نوسانات قیمت در بازار، کاربرد دستگاه و درنهایت شرایط اقتصادی کشور بستگی دارد. در زمان خرید ابتدا عملکرد و امکانات موجود در هر کدام از مدل‌های وسیله برقی مدنظر خود را با دقت بررسی کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی