همه چیز درباره لوازم خانگی بوش

0 597
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

شرکت بوش

یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده انواع ابزار آلات ساختمانی و صنعتی است که در سال 1886 در اشتوتگرات آلمان تاسیس شد. روبرت بوش بیانگذار معروف این برند بوده است به همین دلیل این شرکت به احترام این فرد نام خود را با برند BOSCH به بازار های جهانی معرفی نموده است. شرکت بوش امروزه به بزرگترین تامین کننده قطعات و لوازم خودکار در جهان تبدیل شده است. دفتر مرکزی برند معروف بوش در شهر گرولینگن آلمان قرار دارد. شاید برای شما جالب باشد که در سال های اولیه تاسیس شرکت توسط رابرت بوش، کل شرکت دارای 15 نفر کارکمند بود که بعد یک سال کل بودجه رابرت بوش به پایان رسید. بعد از این ماجرا در سال 1891 رابرت بوش می خواست از مادر خود یا بانک پول قرض بگیرد و یا اینکه وامی را به خود اختصاص دهد اما مشکلات زیاد موجود باعث شد تا شرکت در سال 1892 تا مرز ورشکستگی پیش برود. صبر و استقامت این بنیان گذار بالاخره جوب داد و مزد کاهای که کرده بود را گرفت. به طوری که در سال 2010، شرکت بوش فروشی معادل 47.5 میلیارد دلار را به ثبت رساند که با رشد حداقل 27 درصدی توانست بهترین و بزرگترین رشد مربوط به یک سال را در دوره 125 ساله تاریخ شرکت را بشکند. شرکت بوش علاوه بر این نوع از محصولات، تولیدات
لوازم خانگی خود را نیز افزایش داده چراکه به قدری دارای کیفیت برتری هستند که فروش آنها سال به سال افزایش پیدا می کند

تاریخچه لوازم خانگی بوش

نخستین یخچال برقی بوش

در سال 1933 بوش نخستین لوازم خانگی خود در آلمان را عرضه کرد یخچال برقی کوچک محصول بوش دارای گنجایش 60لیتری و شکلی مدور بود،بوش یخچالی تولید کرد که به دلیل مصرف معقول از فضای داخلی و نیز فضای جادار فیریزر پیشتاز بود طراحی این مدل باریک نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت فراوان آن بود .طرح کلاسیک این مدل را امروزه نیز میتوان در بسیاری از خانه ها دید البته اکنون  مجهز به جدیدترین فناوری نیز هست .

تاریخچه بوش

نخستین غذاساز بوش

لوازم خانگی برقی پیش از پیش قدم به زندگی خانواده های مدرن میگذاشتند در آن زمان بوش اولین غذا ساز را راهی بازار کرد .هم همزن و هم خرد کن و هم ویژگی آسیاب و رنده کردن را دارا بود .این دستگاه بسیاری از کارهای آشپزخانه را از دوش بانوان برداشت و آشپزی را بسیار آسان تر کرد .

تاریخچه بوش در کالاسونیک

نخستین ماشین لباسشویی بوش

بوش در سال 1958 به تولید انبوه رسید و شستشوی لباس پیش از پیش به کار های حاشیه ای تبدیل شد .

ماشین لباسشویی و خشک کن لباس در یک دستگاه

برای شتسشو و خشک کردن شلوارهای پاچه گشاد در دهه 70و دامن های کوتاه و پیراهن های پلی استر، بوش نخستین لباسشویی و خشک کن رابا برنامه ی شستشو بدون وقفه تولید کرد .

تاریخچه بوش خرید از کالاسونیک

نخستین ماشین ظرفشویی بوش

در دهه 60 ،نقش زن در اجتماع در حال تغییر بود و دیگر کار کردن بانوان در بیرون از منزل عجیب نبود .بوش با آسانتر کردن کارهای خانه برای بانوان به این حرکت عظیم پیوست اولین ماشین ظرفشویی ساخت بوش به دوران شستن طافت فرسای ظروف با دست پایان داد .ماشین ظرفشویی موجب صرف جویی  در وقت ،کارو آب شد و همواره نتایج درخشان در پی داشت .

مقاله بوش در کالاسونیک

 

 

لوازم خانگی کوچک با تاثیری بزرگ

سشوارهای دیواری آرایشگاه ،مسواک های برقی ،جاروبرقی و بسیاری دیگر از لوازم خانگی بوش زندگی را در دهه 70آسان کرد تخم مرغ آبپز برای صبحانه نیز میشود به راحتی نیز آماده کرد .چرا که این تخم مرغ پز در سال 1970به بازار آمد .

 

لوازم خانگی کالاسونیک

 

آماده کردن غذا تنها در چند دقیقه

در دهه 70دهه سرعت بخشیدن به کارهابود بوش از 1973 تاکنون با فرهای مایکروویودار از خانم های شاغل و البته از بقیه اعضای خانواده نیز حمایت کرده است

یک وسیله خانگی و انبوهی از امکانات !

در دهه  1980نیازهای مبرمی همچون لوازم خانگی به وجود آمد امروزه بوش قابلیت های بیشماری را در یک دستگاه گنجانده است اولین اجاق گاز توکار ماکروویودار و فرچند منظوره با فناوری اتوماتیک توسط بوش تولید شد .

خرید اینترنتی از کالاسونیک

 

بوش تاریخ انقضای میوه و سبزیجات را تمدید کرد .

از این پس میوه و سبزیجات برای مدت طولانی تری در یخچال ها تازه و با طراوت میمانند .در سال1989 نوآوری دیگری از بوش به بازار عرضه شد .

لوازم خانگی کالاسونیک

فناوری خنک کننده

بوش به دور از هر ماده مضری است مثلا گازهای گلخانه ای ،

در دهه1990 جهان پیش از پیش متوجه لزوم حفاظت از محیت زیست شد بوش در این زمینه استاندارهایی را وضع کرده است و یخچال های تولید خود را در آلمان ،یونان،اسپانیا کاملا به محصولات فاقد گاز کلروفلورو و کربن وفلورو تبدیل نموده است .

خرید آسان با کالاسونیک

 

از این پس بهترین قهوه را در خانه سرو کنید ،قهوه ساز بوش

دیگر نیازی نیست برای نوشیدن یک اسپرسوی خوب حتما به کافی شاپ بروید با قهوه سازهای تمام اتوماتیک اسپرسو میتوانید از صرف اسپرسو با  کاپیچنوی دلخواهتان در فضای آرام خانه خود لذت ببرید .

لوازم خانگی با کالا سونیک

دقت و صحت فوق العاده دراندازه گیری مواد شوینده

بوش همواره در حال توسعه محصولات خود میباشد از هر 10 مورد اندازه گیری مواد شوینده با دست 9مورد اشتباه است ولی ماشین های لباسشویی بوش راهکارهای دقیقی را میدهد .فناوری جدید به طور اتوماتیک و بسته به مقدار و نوع لباس ،مایع شوینده را با دقت کامل اضافه میکند ،این ویژگی هم برای محیط زیست بسیار ایده ال است .

سرعت و دقت در خرید با کالاسونیک

منبع

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی