لوازم‌ خانگی فلر (Feller) ساخت کجاست؟

1 5,869
زمان تقریبی مطالعه: 12 دقیقه

بدون شک تاکنون نام لوازم خانگی فلر به گوش شما خورده است. لازم به ذکر است که فلر یک برند آلمانی باکیفیت است که در ایران طرفداران بی‌شماری دارد. این برند به شما کمک خواهد کرد تا با خرید یک محصول ماندگار، کیفیت و لذت زندگی خود را افزایش دهید. در تولید لوازم‌ خانگی فلر از فناوری پیچیده و به‌روز استفاده‌شده است. ازاین‌رو استفاده از آن‌ها زندگی روزمره شما را ساده‌تر خواهد کرد. تا پایان این مقاله از بلاگ کالاسونیک با ما همراه باشید، در صورت وجود هر گونه سوال و نیاز به دریافت مشاوره رایگان، با کارشناسان کالاسونیک تماس بگیرید.

نکته مهمی که در رابطه با لوازم خانگی فلر وجود دارد این است که در طراحی آن‌ها تلاش شده مصرف انرژی به حداقل میزان خود برسد. این کار علاوه بر این‌که برای اقتصاد خانواده مفید است به حفظ محیط‌زیست نیز کمک می‌کند. در ادامه با محصولات این برند باکیفیت بیشتر آشنا خواهیم شد. بدون قطعاً پس از مطالعه این مقاله به یکی از مشتریان پر و پا قرص این برند تبدیل خواهید شد. همچنین شما می‌توانید محصولات موردنظر خود را با این برند از کالاسونیک خریداری نمایید.

تاریخچه برند محصولات خانگی فلر

کارخانه این برند معروف لوازم خانگی در سال 1994 در آلمان تاسیس شد. هدف اصلی این شرکت تولید لوازم خانگی باکیفیت است تا بتواند فروش خوبی داشته و در نهایت در امر تجارت به موفقیت دست یابد. در آغاز زمینه‌های فعالیت این شرکت شامل انتقال فن‌آوری و مدیریت، ایجاد حق ثبت اختراع کالاهای مصرفی برای خانواده‌های داخلی و خارجی بود.

از گذشته تا به امروز محصولات برند فلر به‌عنوان یک برند پویا، انعطاف‌پذیر، مبتکر و مترقی شناخته‌شده است. این شرکت به‌منظور بهتر شدن در طول زمان، تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است تا مطابق خواست مشتریان محصولات خود را تولید کند.

امروزه فلر قادر به رقابت با برندهای معتبر جهانی است و محصولات خود را در سراسر جهان به فروش می‌رساند. لازم به ذکر است که فلر با برند محبوب و نام‌آشنای ایرانی پارس خزر همکاری کرده است. نتیجه این همکاری تولید محصولات باکیفیت بسیار زیادی است که امروزه روانه بازار شده‌اند. امروزه محصولات شرکت فلر علاوه بر آلمان، در چین و ترکیه نیز تحت لیسانس فلر تولید می‌شوند.

محصولات خانگی فلر

فلسفه محصولات برند فلر

یک اصل که همواره راهنمای برند فلر بوده است (دیدن دنیا با چشمان باز) است. مهم‌ترین کلمات کلیدی که از اصلی‌ترین خصوصیات کارمندان شرکت فلر هستند شامل مشاهده با دقت، کنجکاوی، درک کردن با علاقه و فکر کردن به‌تدریج می‌باشند. این شرکت به پیشرفت کارکنان خود اهمیت می‌دهد ازاین‌رو تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا استعداد آن‌ها را شکوفا سازد.

در طول تاریخ برندهای نام‌آشنا تاکنون بارها مشاهده‌شده است که یک کارمند ساده اما خلاق تا چه میزان به رشد و شکوفایی یک شرکت کمک کرده است. فلر نیز این موضوع را به‌خوبی درک کرده است و به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهد. این شرکت توجه بسیار زیادی به پیشرفت اعضای خود نشان می‌دهد. ازاین‌رو همواره ایده‌های جدید و تفکر متفاوت مورد استقبال قرار گرفته است.

برای این شرکت کشف استعدادهای ارزشمند کارکنان و افزایش انگیزه آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لازم به ذکر است که این امر در افزایش کیفیت محصولات شرکت تاثیر مستقیم دارد. این ذهنیت آزاد توسعه و پیشرفت مداوم کار مشترک آنان را به همراه خواهد داشت که مشتریان از آن نهایت سود را می‌برند.

در طول این سال‌ها سرمایه اصلی این شرکت مسئولیت‌پذیری و اعتماد مشتریان، شرکای تجاری و کارکنان سرمایه است. این امر در تمامی زمینه‌های تجاری انعطاف‌پذیری، نوآوری و توسعه را به همراه دارد. همچنین انگیزه، پیشرفت، صلاحیت و همبستگی در خط و مشی این شرکت یافت می‌شود.

طراحی محصولات فلر

طراحی محصولات فلر تا حد زیادی به مشتریان و نیاز مختلف آنان وابسته است. طراحان این شرکت تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با طراحی‌های ساده، محصول پایدارتری تولید کنند که هرگز از مد نیفتند. ممکن است طراحی‌های پیچیده از لحاظ بصری سرگرم‌کننده باشند اما این نکته را همواره بخاطر داشته باشید که قدرت در سادگی است.

گاهی اوقات عوض پیروی از قوانین رایج طراحی محصولات، بهتر است منافع مصرف‌کنندگان در نظر گرفته شوند. فلر طراحی و عملکرد را با یکدیگر ترکیب کرده است. این شرکت با تولید طیف گسترده‌ای از محصولات، سعی کرده است تا نیازهای خانواده‌های مختلف را برآورده سازد.

سادگی و زیبایی محصولات این شرکت از لحاظ طراحی، باعث می‌شود تا خانه‌ای یکدست و زیبا داشته باشید. با استفاده از لوازم خانگی این شرکت می‌توان لذت واقعی آشپزی را تجربه کرد.

الزامات فیزیکی و محدودیت‌های طراحی محصولات شرکت فلر به‌ویژه در رابطه با لوازم خانگی باعث می‌شود تا بین خواسته‌های فرد و محصولات نهایی طراحی‌شده فاصله قابل‌توجهی ایجاد شود؛ اما بااین‌وجود، طراحی باید تا حد امکان با خواسته مصرف‌کننده مطابقت داشته باشد و تنها شامل محدودیت‌های طراحی و ساخت نشود.

گروه طراحی لوازم خانگی فلر علاوه بر استفاده از بهترین متخصصان و طراحان فنی و فیزیکی نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا فاصله طرح‌های موردنظر مصرف‌کننده‌ها با استانداردهای طراحی و الزامات فنی را کاهش دهد.

محصولات باکیفیت برند فلر ویژگی‌های ظاهری و عملی خاصی دارند. استفاده از فولاد ضدزنگ و رنگ‌های با طراوت از این موارد هستند. این شرکت با توجه به تولید طیف عظیمی از لوازم خانگی، توانایی پاسخگویی به نیازهای خانواده‌ها را به‌صورت مجزا دارد. طراحی ساده و درعین‌حال زیبا، خطوط هندسی واضح و طول عمر و کیفیت بالای قطعات از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولات این شرکت هستند.

معرفی محصولات فلر

گارانتی و ضمانت محصولات فلر

شرکت فلر تمامی محصولات خود را با گارانتی و ضمانت روانه بازار کرده است. گارانتی شرکت نمایانگر این موضوع است که شرکت به محصولات خود اطمینان کامل دارد و البته به مشتریان خود نیز این اطمینان را می‌دهد که اگر در محصول مشکلی وجود داشته باشد نیازی به نگرانی نیست، زیرا شرکت سازنده به‌سرعت آن را تعمیر خواهد کرد.

در صورت خرید محصولات فلر از فروشگاه‌های معتبر، می‌توان از گارانتی شرکت و خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شد. لازم به ذکر است که فلر حتی وسایل تعمیر شده را نیز به مدت 3 ماه تضمین می‌کند. به‌منظور استفاده از گارانتی کافی است به نمایندگی‌های رسمی تعمیرات فلر در سراسر کشور مراجعه نمایید و از خدمات پس از فروش این محصولات بهره‌مند شوید.

محصولات فلر خوبه؟

با توجه به تولیدات مختلف این شرکت می‌توان گفت رضایت خرید از محصولات آن بسیار بالاست و تقریباً تمامی تولیدات آن از کیفیت بالایی از لحاظ جنس مواد اولیه، طراحی و ساخت برخوردار هستند.

معرفی محصولات فلر

معرفی محصولات فلر

محصولات شرکت فلر در انواع مختلف و متفاوت عرضه می‌شوند که شامل موارد زیر هستند:

  • انواع مختلف پلوپز و بخارپز دیجیتال
  • انواع مختلف آسیاب برقی
  • انواع مختلف چای‌ساز
  • انواع رادیاتور
  • غذاسازهای چندکاره
  • انواع دستگاه آبمیوه گیر
  • انواع همزن، ساندویچ ساز و خردکن
  • جاروبرقی
  • زودپز و آرام‌پز
  • توستر
  • مایکروفر
  • کولر آبی و بخاری
  • انواع آون و آون توستر
  • انواع مایکروویو و سرخ‌کن

به‌طورکلی می‌توان عنوان کرد با پیشرفت زندگی و تکنولوژی در تولید لوازم خانگی تغییرات اساسی ایجاد شده است. لوازم خانگی فلر یکی از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات شرکت فلر هستند که طرفداران بی‌شماری دارند. ازاین‌رو فروشگاه کالاسونیک در نظر دارد که این کالای مدرن را با شرایط ویژه به فروش برساند.

در ادامه قصد داریم 14 مدل از محصولات مختلف برند فلر را که شامل لوازم خانگی هستند موردبررسی قرار دهیم. این نکته را به خاطر داشته باشید که فلر صرفاً روی لوازم خانگی تمرکز ندارند و انواع لوازم شخصی برقی مرتبط با آرایش را نیز تولید می‌کند.

توستر فلر مدل T0102

توستر فلر مدل T0102

این مدل توستر فلر یک محصول با طراحی بسیار مدرن و چهار عدد درگاه قرارگیری نان برای آماده‌سازی نان تست برای صبحانه یک خانواده کوچک یک گزینه بسیار مناسب محسوب می‌شود. همچنین یک کشوی جمع‌آوری خرده‌نان دارد که کاربری این محصول را بسیار ساده و آسان نموده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به توان مصرفی متوسط، بدنه باکیفیت، دکمه لغو عملکرد، عملکرد یخ‌زدایی اشاره نمود.

آبمیوه گیری فلر مدل PJ620

آبمیوه گیری فلر مدل PJ620

این مدل آبمیوه گیری فلر یک دستگاه ایده آل برای آن دسته از افرادی است که به‌سلامتی خود اهمیت زیادی می‌دهند و آبمیوه جات را در وعده‌های غذایی خود جای‌داده‌اند. این آبمیوه گیری با دهانه ورود میوه با قطر زیاد، تقریباً اجازه ورود هر میوه‌ای را بدون برش را می‌دهد. آبگیری توسط تیغه از جنس استیل ضدزنگ انجام می‌شود و تفاله حاصل از آبگیری در مخزن تفاله جمع‌آوری می‌شود.

مخزن تفاله این دستگاه دارای گنجایش زیادی است و می‌توان مقدار زیادی آبمیوه با استفاده از آن بدون نیاز به تخلیه تفاله تهیه کرد. تنظیم سرعت و قدرت دستگاه توسط پیچ کنترل روی دستگاه صورت می‌گیرد.

بخارپز فلر مدل SC 88 SD

بخارپز فلر مدل SC 88 SD

این مدل بخارپز فلر یک محصول با طراحی و کاربری بسیار ساده است که برای مصارف با ظرفیت پایین خانگی تولید شده است. این محصول با توان مصرفی متوسط، تایمر 90 دقیقه‌ای و ظرفیت نسبتاً بالا می‌تواند به‌سرعت مواد غذایی مختلف را باکیفیت بالا، بخارپز نماید. همچنین این محصول قابلیت بخاردهی و قرار گرفتن در حالت آماده‌به‌کار در زمانی کمتر از 40 ثانیه را دارد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به نشانگر میزان آب و صفحه‌نمایش دیجیتال اشاره کرد. قابلیت قرارگیری تخم‌مرغ به‌صورت ایستاده هنگام پخت نیز در این محصول در نظر گرفته‌شده است.

آسیاب فلر مدل EG151

آسیاب فلر مدل EG151

این مدل آسیاب فلر بسیار کوچک، ساده و با کاربری آسان و قیمت مقرون‌به‌صرفه است. این محصول کم‌مصرف که توان مصرفی‌اش 150 وات است و ظرفیت نسبتاً پایینش برای مصارف خانگی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. بدنه این محصول از جنس استیل ضدزنگ است. محفظه خردکن این محصول پلاستیکی است و برخلاف اکثر محصولات در این گروه کالایی می‌توان محفظه خردکن را خارج کرده و شست.

از مهم‌ترین نکات در رابطه با این محصول می‌توان به قابلیت آسیاب دانه‌های قهوه و انواع ادویه با استفاده از تیغه استیل ضدزنگ اشاره کرد. یکی از عرضه‌کنندگان لوازم برقی خانگی که با ارائه محصولات باکیفیت و اقتصادی در بازار جای خود را به‌خوبی محکم کرده است، فلر است.

چای‌ساز فلر مدل TS 070

چای‌ساز فلر مدل TS 070

یکی از زیباترین چای‌سازهای این شرکت چای‌ساز فلر مدل TS 070 است. این چای‌ساز دارای یک کتری و قوری است که هر یک از آن‌ها دارای درب جداگانه هستند و برخلاف بسیاری از مدل‌ها با یک در ارائه نمی‌شوند. کتری 2.5 لیتر حجم دارد و روی پایه اصلی قرار می‌گیرد. با این طراحی، کتری بدون سیم است و قابلیت جابجایی بدون محدودیت را دارد.

قطعاً بدون سیم بودن به معنای شارژی بودن محصول نیست، بلکه به این معناست که پایه با سیم برق به پریز متصل می‌شوند و کتری روی آن قرار می‌گیرد. پس از این‌که کتری را از روی پایه برداشتید عملکرد دستگاه متوقف خواهد شد. بدنه کتری ترکیبی از شیشه مقاوم نسبت به حرارت و پلاستیک تولید شده است. المنت‌های حرارتی موجود در کف کتری آب را به‌سرعت به جوش خواهند آورد. درصورتی‌که درب کتری را بردارید، امکان قرار دادن قوری روی آن وجود دارد. قوری این مدل چای‌ساز برند فلر دارای صافی توری بزرگ است و ظرفیت آن از یک لیتر کمتر است.

ازاین‌رو امکان تهیه و دم کردن چای با حجم بالا برای تعداد زیادی از افراد امکان‌پذیر است. در زمانیکه چای را برای دم کشیدن داخل قوری قرار می‌دهید، کتری در حالت گرم نگه‌داشتن قرار خواهد گرفت تا برگ چای برای دم کشیدن زمان کافی داشته باشد.

مخلوط‌کن فلر مدل BLG 57

مخلوط‌کن فلر مدل BLG 57

این مدل مخلوط‌کن برند فلر به‌عنوان یکی از محصولات پرطرفدار این برند شناخته می‌شود. این وسیله یک‌پایه دارد که موتور دستگاه داخل آن قرار می‌گیرد و پارچ مخلوط‌کن روی این پایه قرار خواهد گرفت. ظرفیت این پارچ حدود 1.5 لیتر است ازاین‌رو تهیه مخلوط‌های مختلف را در حجم‌های نسبتاً زیاد امکان‌پذیر می‌سازد. در حقیقت یک پارچ پر از مخلوط آبمیوه می‌تواند برای 5 تا 6 لیوان سرو شود.

تمام چیزی که این دستگاه تهیه می‌کند آبمیوه نیست. انواع مخلوط‌ها برای وعده‌های غذایی یا شیرینی و کیک نیز با استفاده از این دستگاه آماده می‌شوند. تیغه‌های استیل ضدزنگ این مدل مخلوط‌کن فلر قادر به خرد کردن تمامی مواد غذایی هستند و به‌منظور تهیه خرده یخ می‌توان از این دستگاه استفاده کرد. این دستگاه دو سرعت کند و سریع دارد و همچنین مجهز به‌سرعت پالس یا لحظه‌ای نیز هست. علاوه بر پارچ و مخلوط‌کن، به همراه دستگاه یک آسیاب و خردکن نیز به مشتری ارائه خواهد شد. آسیاب و خردکن این دستگاه روی پایه آن نصب‌شده‌اند و قادر به آسیاب و خرد کردن مواد مختلف مانند قهوه و زعفران هستند.

ساندویچ ساز فلر مدل SM275

ساندویچ ساز فلر مدل SM275

این مدل ساندویچ ساز فلر برای تهیه انواع ساندویچ‌های گرم و کوچک گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این دستگاه دارای بدنه مقاوم نسبت به حرارت است که علاوه بر زیبایی از استحکام بالایی نیز برخوردار است و یا یک گیره نیز به‌صورت بسته باقی خواهد ماند. روی آن دو چراغ مربوط به ترموستات دستگاه قرار گرفته است تا وضعیت عملکرد دستگاه را نمایش دهد. طراحی این مدل ساندویچ ساز فلر به نحوی است که برای اشغال کمتر فضا به‌صورت عمودی نیز قرار خواهد گرفت.

با باز کردن درب دستگاه 4 خانه مربع شکل که هر یک به دو مثلث تقسیم‌شده‌اند مشاهده می‌شود که درنهایت امکان تهیه 8 ساندویچ را به‌طور هم‌زمان به شما می‌دهد. با چیدن و آماده کردن مواد اولیه داخل نان مربوطه و قرار دادن آن‌ها داخل ساندویچ ساز و بستن درب دستگاه، صفحات داغ می‌شوند و ساندویچ شما آماده خواهد شد. توان بالای دستگاه تهیه ساندویچ را سریع و با کیفیت بالا انجام خواهد داد.

از مهم‌ترین نکات این ساندویچ ساز می‌توان به قابلیت جدا شدن سینی‌ها اشاره کرد که تمیزی و شسته شدن آن را برای شما ساده ساخته است. در صورت داشتن صفحه مناسب می‌توان آن‌ها را جایگزین کرد.

چرخ‌گوشت فلر مدل MG850

این مدل چرخ‌گوشت فلر یک دستگاه با کیفیت و کاربردی است. این چرخ‌گوشت به‌راحتی قطعات گوشت را چرخ می‌کند و این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد که در غذاهای خود تنوع ایجاد نمایید. همراه این دستگاه سه پنجره در سه سایز مختلف از جنس استیل ضد زنگ به مشتری ارائه می‌شود. با استفاده از سری سوسیس ساز این دستگاه می‌توان از سلامت مواد اولیه برای تولید آن‌ها اطمینان خاطر کسب کرد. درصورتی‌که روی سری سوسیس ساز این دستگاه یک شابلون نصب کنید می‌توانید سوسیس‌هایی در اشکال مختلف برای کودکان خود تهیه کنید.

این مدل چرخ‌گوشت فلر دارای سینی بزرگ است که امکان بارگیری چرخ‌گوشت را با سرعت‌بالا برای شما فراهم آورده است. با فشار دادن دکمه خاموش/ روشن دستگاه با سرعت زیاد شروع به چرخ کردن گوشت خواهد کرد و با فشار دادن دکمه low سرعت دستگاه کاهش خواهد یافت. امکان چرخش معکوس نیز در این دستگاه در نظر گرفته‌شده است تا در صورت نیاز یا گیر کردن گوشت بتوان از آن استفاده کرد.

اتو بخار فلر مدل SI244

اتو بخار فلر مدل SI244

این مدل اتوبخار فلر یک اتوی شیک و درعین‌حال کاربردی است. این اتو به صفحه کنترل دیجیتالی مجهز است و دارای پنج حالت تنظیم بخار است. جنس کف این مدل اتو بخار فلر از نانوگلاس است که احتمال چسبیدن البسه نازک‌تر و لطیف‌تر به اتو را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. بیشترین درجه حرارت این اتو نیز 200 درجه است. این مدل اتو بخار فلر دارای قابلیت بخاردهی پیوسته به میزان 40 گرم در دقیقه است.

زاویه چرخش سیم در نقطه اتصال به اتو 360 درجه است که یک امتیاز ویژه آن محسوب می‌شود. این اتو دارای یک‌پایه نیز است که امکان ثبات را برای آن فراهم می‌سازد. سیستم تمیزکاری این اتو، خودکار است و رسوب آب و املاح مانده در آن به‌راحتی از بین خواهد رفت. به‌منظور سهولت کار با این اتوبخار از سیم بلند سه متری در آن استفاده‌شده است و مصرف‌کننده ملزم نیست تا به پریز برق بسیار نزدیک قرار گیرد.

توان مصرفی این مدل اتو بخار فلر 2000-2400 است و ابعاد آن نیز حدود 140*110*285 میلی‌متر است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به سبک و کم‌حجم بودن آن اشاره نمود. این اتوبخار به امکان اتوکشی خشک مجهز است ازاین‌رو این اتو به‌عنوان یک اتوی تمام و کمال شناخته می‌شود. این اتوبخار همچنین دارای مخزن آب با ظرفیت 270 میلی‌متری است. در کنار این اتوبخار یک پیمانه آب نیز ارائه می‌شود.

زودپز فلر مدل PC163

زودپز فلر مدل PC163

این مدل زودپز فلر به‌عنوان یک دستگاه همه‌کاره برای پخت غذا شناخته می‌شود. کافی است مواد غذایی را داخل آن قرار دهید. تنظیمات را انجام داده و اندکی صبر پیشه کنید تا غذای شما به‌طور کامل آماده شود. این مدل زودپز برقی برند فلر برای پخت انواع غذا در حالت بهینه مصرف دارای تنظیمات گسترده است. با تنظیم میزان فشار در سه حالت کم، استاندارد، زیاد می‌توان میزان فشار داخل دستگاه را تنظیم نمود که با این عملکرد مدت‌زمان پخت نیز تحت کنترل درخواهد آمد.

امکان استفاده از تایمر نیز می‌تواند در این امر دخیل شود. تنظیمات پیش‌فرض برای پخت برنج و ته‌دیگ، تهیه ماست، سوپ، حلیم، مرغ و گوشت، ماهیچه، حبوبات تنها با استفاده از یک دکمه قابل انتخاب است. زودپزهای برقی فلر قابلیت‌های دیگر مانند آرام‌پز کردن را نیز دارند که با این عمل گرچه مدت‌زمان پخت بیشتر طول خواهد کشید اما ارزش مواد غذایی به‌خوبی حفظ خواهد شد. این دستگاه گزینه‌ای بسیار مناسب برای تمام خانواده‌ها و حتی افراد تنها است که به‌راحتی در وقت صرفه‌جویی می‌کند و نتیجه مطلوب ایجاد می‌کند.

امکان بسته شدن درب زودپز به‌راحتی نیز وجود دارد و مکانیسم بست و باز آن به نحوی طراحی‌شده است که حتی با یک دست نیز می‌توان اقدام به باز و بسته کردن آن نمود. سوپاپ اطمینان و مکانیسم‌های ایمنی این دستگاه، یک آشپزی ایمن را به ارمغان خواهد آورد. وسایل جانبی مانند کفگیر، ملاقه پلاستیکی و پایه بخارپزی کردن همراه با این محصول ارائه می‌شوند. ظرف پخت این دستگاه مجهز به روکش نچسب است و از بابت چسبیدن مواد غذایی هیچ‌گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

ظرفیت بالای این مدل زودپز فلر امکان پخت برای خانواده‌های پرجمعیت را فراهم آورده است. مصرف برق این دستگاه پایین است تا حدی که در رده مصرف انرژی B تا A قرار می‌گیرد.

نحوه خرید محصولات فلر

محصولات شرکت آلمانی فلر همان‌طور که عنوان شد به ایران نیز صادر می‌شوند. در ایران مراکز زیادی محصولات و لوازم خانگی فلر را عرضه می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید لوازم خانگی فلر با تضمین اصالت کالا با مجموعه کالاسونیک تماس بگیرید. (شماره‌های تماس: 03132259760 – 03132226162) از لحظه مشاوره برای انتخاب بهترین نوع محصول تا پس از خرید، همواره کنار شما خواهیم بود. به شما اطمینان می‌دهیم که با بهترین شرایط قیمتی و با ارائه با کیفیت‌ترین محصولات برند فلر به شما کمک می کنیم تا لوازم خانگی مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

1 نظر
  1. […] شناخت برندهای سازنده لوازم خانگی علاقه دارید، مقاله لوازم خانگی فلر ساخت کجاست را نیز مطالعه […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی