هفت روز هفت نوشیدنی با استفاده از مخلوط کن

0 11,005
زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

 

هفت روز، هفت نوشیدنی

چطوری خودمان را سالم نگه داریم.ئد

اسموتی ها میتوانند قسمتی از برنامه غدایی روزانه باشند که به شما انرژی میدهند ،اغلب ما به خومان قول میدهیم که خودرا کنترل کنیم . پس جای تعجب نیست که خودمان را در مبارزه کردن پیدا میکنیم و با اراده هر برنامه غذایی روزانه ساده را حفظ کنیم اما بعد از همه اینها ما میخواهیم روزها را با احساس سرزندگی طی کنیم نه این که خودمان را محروم کنیم پس آن احساس ناامیدی را از خودمان دور میکنیم .

 

پس ما به شما کمک میکنیم که یک حس خوب که هم سادست هم خوشمزه و باور نکردنی را به دست بیاوری.و به جای این که مدتی گرسنه باشی و به خودت گرسنگی بدی با آبمیوه های تصفیه شده خودت را سالم و شاد نگه دار و به وسیله ی اسموتی ها طراوت را به روزت اضافه کن. نه تنهاهمه ما هر نوع میوه و سبزیجات را سریع میخواهیم آماده کنیم همه با اراده خودشان راحت و ساده به برنامه مناسب روزمره که دوست دارند میخواهند برسند .

یه اسموتی خوب و استادانه به چه صورته:

قبل از این که شروع کنیم یه چیزایی ما نیاز داریم که باید مرتب و ترو تمیز وجود داشته باشه تنها یک راه برای ساختن یک اسموتی خوب و عالی وجود نداره شما به یک مخلوط کن با سرعت بالانیاز دارید،یک دستگاه مثل مخلوط کن بوش که همه میوه ها و سبزیجات تازه و فریزری و دیگر ادویه ها خامه و دسرها را میتواند مخلوط میکند .

روز دوشنبه :دستور آواکادو با انبه

مرحله اول تهیه اسموتی آووکادو با انبه:

انبه تازه یا فریز شده را خرد می کنیم و در مخلوط کن می ریزیم. موز رسیده یا رسیده منجمد را هم چند برش داده داخل مخلوط کن می ریزیم. بجای موز می توانید از آناناس تازه یا فریز شده نیز استفاده کنید. اما اگر از من سؤال کنید می گویم در این اسموتی موز استفاده کنید تا بافت خامه ای جالبی به اسموتی بدهد.

مرحله دوم تهیه اسموتی آووکادو با انبه:

آووکادو را برش می زنیم و هسته آن را جدا می کنیم و همراه یخ در مخلوط کن می ریزیم.

مرحله سوم تهیه اسموتی آووکادو با انبه:

آب آناناس را همراه شیر بادام (بجای آن از آب می توانیم استفاده کنیم) را داخل مخلوط کن می ریزیم.

مرحله چهارم تهیه اسموتی آووکادو با انبه:

مواد را با مخلوط کن خوب قاطی می کنیم و این کار را تا رسیدن به غلظت مناسب ادامه می دهیم.

اسموتی آووکادو با انبه آماده شد. خیلی خوشمزه است، حتما درست کنید.

اسموتی انبه با کالاسونیک

ما بهتون پیشنهاد میدهیم که شما از طریق راهنمایی های ما دستورهای منحصر به فرد را ترکیب کنید و سعی کنید در آخر یک اسموتی با دستور خیال انگیز با رنگ های زیباو درخشان با ساختارو بافت متفاوت هر روز هفته برای خودتان بسازید.

روز سه شنبه :دستوراسموتی هویج و زنجبیل و سیب

مواد لازم :

آب هویج تازه……………………………… ۱ فنجان
سیب سبز ترش خرد شده………………. ۱ عدد
زنجبیل تازه رنده شده……………………. ۲ قاشق چای خوری
آب گریپ فروت تازه……………………….. ۱ فنجان
عسل……………………………………… ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه :

آب هویج را درون فریزر قرار دهید تا یخ ببندد. سپس با مواد فوق درون مخلوط کن ریخته و مخلوط کنید. سپس میل نمایید.

این اسموتی برای هر چهار گروه خونی OABAB مناسب می باشد.

اسموتی آووکادو با بوش

اسموتی برای بچه های پیش بستانی

اسموتی را میتوان به صورت یک برنامه ساده و منظم روزمره ساخت فقط این که با برنامه ریزی باید جلو برید .در هر حال شما میتوانید هر میوه و سبزیجات منجمدی را در سوپر مارکت پیدا کنید، .پولتان را برای خودتان نگه دارید و خودت در خانه میوه ها را در فیریزر بگذارو کنترل کیفیت آنها را بالا ببری.

روز چهارشنبه :اسموتی موز با توت فرنگی

طرز تهیه ی اسموتی توت فرنگی و موز:

اسموتی توت فرنگی و موز یکی از پر طرفدار ترین اسموتی ها هست که مخصوصا برای افرادی که رژیم دارند، ورزشکاران و کودکان انتخاب خیلی خوبی است.

مواد مورد نیاز برای تهیه ی اسموتی توت فرنگی و موز: (برای دو نفر)

½ لیوان شیر

یکی و نصفی موز

یک لیوان توت فرنگی

طرز تهیه:

توت فرنگی هارا خرد می کنیم، داخل ظرفی می گذاریم و به مدت سی الی چهل دقیقه داخل فریزر قرار می دهیم، تا یخ بزنند.

همچنین موز هارا به صورت درسته و با پوست داخل فریزر می گذاریم تا یخ بزنند.( بهتر است که موز هارا پس از یخ زدن خرد کنید ، چون اگر به صورت تکه تکه در فریزر بگذارید باعث تغییر رنگ موز ها میشود و موزها سیاه می شوند.)

مخلوط کن را بر میداریم و توت فرنگی ها و موز ها را هم از فریزر خارج می کنیم، حالا شیر و توت فرنگی و موز را داخل مخلوط کن میریزیم .

مخلوط کن را روشن می کنیم تا مواد بافتی مانند شکل زیر به خود بگیرند.

اسموتی توت فرنگی با کالاسونیک

بهترین میوه ها برای یخ زدن موز ، آواکادو ، انبه ،بلوبری ، توت فرنگی هستند .فقط این که میوه ها را قطعه قطعه کن و یا این که اگر کامل میخواهی اون ها را در فیریزر قرار بدهی باید آنها را در لایه های جداگانه در پوست های کاغذی یا پاکت های کاغذی بگذاری و بعد در فریزر انتقال بدهی.

میوه ها به صورت جامد در فیریزر هستند و شما میتوانید میوه ها به کشو قیریزر انتقال بدهید وانها را در فیریزر نگه دارید ،برای وقتی که تمایل شدیدی به اسموتی دارید خیلی سریع از آن میوه ها استفاده کنید.

حتی وقتت را بیشتر حفظ کن شما میتوانید همه میوه ها و سبزیجات را که برای اسموتی مورد علاقت هستند و بهشون نیار داری همه را در کشو فیریزردر پاکت نگه داری. .پس به سادگی و بی درنگ هر چیزی را که داری ئر کنار هم در مخلوط کن اضاقه کن و اینجا شما یک آبمیوه مایع داری .در هر حال شما یک مخلوط کن قوی برای مخلوط کردن اسموتی ها دارید شما همیشه باید میوه و سبزیجات یخ زده را در فیریزر داشته باشید و قبل از این که گرم شود خرد کنید و در مخلوط کن بینئازید.

روز ینج شنبه:اسموتی ماست بلوبری با دارچین و عسل

مواد لازم برای اسموتی بلوبری:

1 فنجان بلوبری منجمد
یک قاشق چایی خورب دارچین
یک قاشق سوپخوری عسل
1 فنجان ماست وانیلی
2 قاشق چایخوری شکر
6 تکه یخ
بلوبری ، دارچین ،عسل ، ماست و شکر رو داخل یه مخلوط کن ریخته و روشنش کنین. تا زمانی مخلوط صاف و یکدست بشه دستگاه رو خاموش نکنین.
بعد تکه های یخ رو هم به داخل مخلوط کن ریخته و تا زمانی که یخ ها به اندازه کافی کوچیک باشن که مناسب سایز نی بشن ادامه بدین. یادتون باشه که یخ ها باید به اندازه باشن که زیر دندان برن.
مخلوط بلوبری خوشمزه شما آماده است.

اسموتی بلوبری با کالاسونیک

بهترین کاسه صبحانه با اسموتی

با اسموتی یک صبحانه خوب عالی میتوان ساخت مخصوصا برای کودکان پیش دبستانی ، شما میتوانید مزه ها و طعم دهنده ها را و چیز هایی را که علاقه دارید در اسموتی ترکیب کنیدو بیشتر آن چیزهایی که مورد علاقه شماست در کاسه اسموتی داشته باشید.نه فقط چیزهایی که ظاهر خوبی دارد بیشتر میوه های تازه ،مغزیجات و دانه ها را اضافه کنیم .و با اماده کردن و اضافه کردن مواد غذایی مفید کمک میکند مدت طولانی شما را خشنود نگه دارد .با زمان گذاشتن از اسموتی خود لذت ببرید با ریختن یک قاشق از این مواد یک اسموتی کامل داشته باشید .مثل تکه های نارگیل ، دانه ها ، کاکائو ،توت ها ،مغزیجات ، میوه های تازه ،دانه های چیا ،گرد عسل .

روز جمعه :دستور کاسه اسموتی با یک نوع چایی ماچا ژاپنی

مواد لازم برای اسموتی ماچا:

  • موز یخ زده، 1 پیمانه، برش خورده
  • پودر ماچا، 1 قاشق چایخوری
  • اسفناج تازه، 1 پیمانه
  • تخم کتان، 2 قاشق چایخوری
  • عصاره وانیل، 1 قاشق چایخوری
  • شیر بادام شیرین نشده (یا در صورت نیاز بیشتر)، 3/4 پیمانه
  • طرز تهیه اسموتی ماچا:

    همه مواد رو در مخلوط کن قرار بدید و مخلوط کنید تا یکدست بشه.

    اسموتی ساز بوش

چگونه باید اسموتی خود را نگه داریم ؟

اسموتی ها معمولا بعد از مخلوط شدن بیشتر لذت بخش هستند ولی در معرض هوا و اکسیژن طعم و مزه آن ها و نیز دما و رنگشون گرفته میشود و تغییر میکند .اما مخلوط کن های جدید با داشتن فلاکس اسموتی را سرزنده نگه میدارد به معنی این که شما با خرید این فلاکس های جدید میتوانید برای سه روزاسموتی در یخچال نگه دارید بدون این که رنگ و مزه آن تغییر کند.

سعی کنید وسایل مخلوط کن را با بطری آن تهیه کنید .متناوبا شما میتوانید یک لیوان اسموتی در 24ساعت به دور هوای آزاد بایک تکه لیمو یا آب لیمو نگه دارید،.بعد از مدت زمانی شما به تغییر رنگ آن توجه میکنید و برایتان اهمیت دارد اسموتی ها طعمشان کمی نزدیکه به چیری که اول درست کرده بودید اما ما مقداری از باقی مانده اسموتی ها را برای کار های دیکر نگه میداریم .

اسموتی ساز و فلاکس بوش

چگونه باقی مانده اسموتی ها را نگه داریم ؟

خود شما باقی مانده اسموتی ها میتوانید را در جایی که میخواهید نگه دارید شما میتوانید آن ها را به صورت یخ در قالب های مکعبی یا در قالب چوب بستنی فریزکنید.اسموتی های که یک بار یخ زده را میتوانید از قالب یخی بیرون بیاورید و در مخلوط کن بریزید و ازیخدان و قالب های یخی لذت ببرید .

اسموتی ساز بوش

شما به کدام نوشیدنی های گاز دار یا اسموتی ها علاقه دارید ؟

اگرچه نوشیذنی ها با اسموتی ها بیشتر برای سلامتی پرطرفدار هستند و این که این رقابت نادیده گرفته نمیشود .شما چیزهای ساده را با هم مخلوط کنید مثل آمیوه مرکبات تازه ، یخ خرد شده ، گیاهان و میوه های تازه با ابن ها میتوانید یک آمیو یخی تازه درست کنید.

ما به شما پشنهاد میدهیم انار و لیمو را باهم ترکیب کنید .اما شما میتوانید هندونه را با نعنا ،توت را با لیمو،

یا توت فرنگی را با ریحون امتحان کنید .

شنبه:دستور اسموتی انار

مواد لازم

  1. 3 لیوان آب انار طبیعی
  2. 2/3 لیوان بستنی وانیلی
  3. 4 قاشق غذاخوری عسل
  4. چند قطعه یخ خرد شده
  5. 1 قاشق غذاخوری گلاب
  6. مراحل

  7. آب انار ،عسل ،بستنی وانیلی ،گلاب و قطعات یخ رو داخل مخلوط کن بریزید.به همین راحتی! مقدار عسل رو براساس طبع خودتون کم و زیاد کنید.اگه میخواید تمام مواردی که استفاده می‌کنید طبیعی و خونگی باشند می‌تونید بستنی وانیلی رو با خامه جایگزین کنید و بجاش از خامه صبحانه و کمی وانیل استفاده کنی.

اسموتی انار با بوش

یکی دیگر از نوشیدنی هایی که مخلوط میشوند و به اسموتی های خانگی اضافه میکنیم میلک شیک ها هستند .میلک شیک ها با بستنی ،شیر و دیگر ترکیب ها مخلوط میکنیم .اگر چه این نوشیدنی ها در سلامتی اهمیت بالایی دارند،اگر شما میخواهید میلک شیکی درست کنید که کمتر برای سلامتی ضرر داشته باشد .شما میتوانید چربی کمتر، شکر قهوه ای ،پروتئین بالا ،هر نوع شیری با چربی پایین ، میوه هایی که ارزش خوراکی بالایی دارند را انتخاب کنید.

تزیین میلک شیک ها با شکلات سیاه، شیر نارگیل ونارگیل برشته میتواند باشد .

یکشنبه:دستور شکلات سیاه با شیک نارگیل

مواد لازم

  • 4 اسکوپ بستنی وانیلی
  • 2 قاشق غذا خوری پودر نارگیل
  • لیوان شیر
  • شکلات سیاه
  • روش تهیه میلک شیک نارگیل

    ابتدا شیر و بستنی و پودر نارگیل با شکلات سیاه را میکس می کنیم تا به صورت مایع درآید .بعد داخل لیوان بلندی می ریزیم و دور لیوان را با پودر نارگیل تزیین می کنیم.می توان برای تزیین از ویفر یا شکلات هم استفاده کرد.

شما هدف ملاقات هایتان را در هفت روز هفته با هفت نوشیدنی شروع کنید .آغاز هفته را با کارهای جدید شروع کنید مثل یاد گرفتن هفت مدل نوشیدنی در هفت روز و خودتان از درست کردن اسموتی ها که با ماست توتها ، دارچین و عسل هستند لذت ببرید بعد از هفت روز شما دانش و ابراز لازم را پیدا کردید که یک صبحانه سالم داشته باشید مثل اسنک یا یک دسر کوچک و این ترکیب ها را شما در اختیار دارید. ‍‍‍

اسموتی شکلات با بوش

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی